Wie zou haar stem moeten inspreken Buup?quote:
Katjaquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Wie zou haar stem moeten inspreken Buup?
Verkapte "op wiens stem geil jij"En let op, komt ie met zo'n typisch antwoord: Viole Holt, BB Kelly...ofzo
Schuurman? Of zo'n Idols 3 hoer?quote:
Dat laatste moest je niet zeggen, aangezien jij dan weet dat ik die mensen juist níet zal noemen, om jou te dwarsbomen. Maar misschien ben ik dan weer zo geniepig om die namen wél te noemen, om jou weer voor te zijn. Maar wellicht was dat ook jouw plan, waardoor ik weer geneigd ben om ze niet te noemen. Maar dan zijn we weer terug bij af.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Wie zou haar stem moeten inspreken Buup?
Verkapte "op wiens stem geil jij"En let op, komt ie met zo'n typisch antwoord: Viole Holt, BB Kelly...ofzo
Dada, vertel eensch, hoe bijn jij in zo'n cynische azijnpisser veranderd?quote:
quote:
Die vrouw die de sprookjes voorlas op de die voorleesbandjes!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat laatste moest je niet zeggen, aangezien jij dan weet dat ik die mensen juist níet zal noemen, om jou te dwarsbomen. Maar misschien ben ik dan weer zo geniepig om die namen wél te noemen, om jou weer voor te zijn. Maar wellicht was dat ook jouw plan, waardoor ik weer geneigd ben om ze niet te noemen. Maar dan zijn we weer terug bij af.
Anyway...op een stem geilen...pfff, ik weet zo 1-2-3 niet een mooie naam te noemen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
...op een stem geilen...pfff, ik weet zo 1-2-3 niet een mooie naam te noemen.
Whehequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die vrouw die de sprookjes voorlas op de die voorleesbandjes!![]()
Ik zei 'mooie naam'.quote:
Hey poepsiefloepsie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo schatjes.
Aha. Daarom wilde je zo graag leraar worden.quote:
quote:
Ik wilde de nieuwe posten maar die stond nog niet onlinequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Dirkjan.
.
(ik vind die strip die je postte dan weer net niet zo leuk..)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wilde de nieuwe posten maar die stond nog niet online.
Ik vond dit echtZhenar
-humor
.
Hij zou 'm zelf gemaakt kunnen hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Houdt Zhenar van grapjes over pedofiele leraren?
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vinden jullie Dyanne Beekman ook zo suf?
Dyanne Beekman, die modetrut van Net5.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk het wel.
Maar over wie heb je het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |