Nu random oude posts teruglezen natuurlijk!quote:
Maar het vakje roodquote:
Ja, maar jij had het over een rood kruisje.quote:
Klik er nou maar opquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar jij had het over een rood kruisje.
Wanneer je er op klikt komt er een rode schijn over het witte kruisje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar jij had het over een rood kruisje.
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt een mooi rood kruisje in de bovenhoek![]()
Terug lezen!!quote:
Had ik gedaan, maar ik begreep jouw cryptische hint nietquote:
Als die het niet leuk vind dan klikt hij op het kruisje en dan is die wegquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had ik gedaan, maar ik begreep jouw cryptische hint niet.
quote:El_Chica_Del_Fuego list messages 00:09
Duuuuuuuuuude!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:21 schreef BVO het volgende:
Yoooooooooo!
Maar je Thundercats dinges!quote:
Z'n wattus en wat wil ie?quote:
Die komt wel weer terug hoorquote:
Penis enlargement, want als topposter heb je natuurlijk wel meer fok-appael.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef Tania18 het volgende:
En Buup, vind je het fijn dat Kristin geen roos meer heeft?![]()
niksan had het er ook net over....ik heb dus wat gemist?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef Tania18 het volgende:
En Buup, vind je het fijn dat Kristin geen roos meer heeft?![]()
Ze heeft een nieuwe shampoo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan had het er ook net over....ik heb dus wat gemist?
Ach hij zal nog wel 1000 keer langskomen. Misschien vertalen ze hem zelfs wel in het Nederlandsquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan had het er ook net over....ik heb dus wat gemist?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ach hij zal nog wel 1000 keer langskomen. Misschien vertalen ze hem zelfs wel in het Nederlands
Wie zou haar stem moeten inspreken Buup?quote:
Katjaquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Wie zou haar stem moeten inspreken Buup?
Verkapte "op wiens stem geil jij"En let op, komt ie met zo'n typisch antwoord: Viole Holt, BB Kelly...ofzo
Schuurman? Of zo'n Idols 3 hoer?quote:
Dat laatste moest je niet zeggen, aangezien jij dan weet dat ik die mensen juist níet zal noemen, om jou te dwarsbomen. Maar misschien ben ik dan weer zo geniepig om die namen wél te noemen, om jou weer voor te zijn. Maar wellicht was dat ook jouw plan, waardoor ik weer geneigd ben om ze niet te noemen. Maar dan zijn we weer terug bij af.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Wie zou haar stem moeten inspreken Buup?
Verkapte "op wiens stem geil jij"En let op, komt ie met zo'n typisch antwoord: Viole Holt, BB Kelly...ofzo
Dada, vertel eensch, hoe bijn jij in zo'n cynische azijnpisser veranderd?quote:
quote:
Die vrouw die de sprookjes voorlas op de die voorleesbandjes!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat laatste moest je niet zeggen, aangezien jij dan weet dat ik die mensen juist níet zal noemen, om jou te dwarsbomen. Maar misschien ben ik dan weer zo geniepig om die namen wél te noemen, om jou weer voor te zijn. Maar wellicht was dat ook jouw plan, waardoor ik weer geneigd ben om ze niet te noemen. Maar dan zijn we weer terug bij af.
Anyway...op een stem geilen...pfff, ik weet zo 1-2-3 niet een mooie naam te noemen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
...op een stem geilen...pfff, ik weet zo 1-2-3 niet een mooie naam te noemen.
Whehequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die vrouw die de sprookjes voorlas op de die voorleesbandjes!![]()
Ik zei 'mooie naam'.quote:
Hey poepsiefloepsie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo schatjes.
Aha. Daarom wilde je zo graag leraar worden.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |