Ik kom ook uit de buurt van Breda en hier is inderdaad een hele andere mentaliteit dan in Rotterdam.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:17 schreef BVO het volgende:
Met een zachte g?.
De ene kant van mijn familie komt oorspronkelijk uit Brabant, Breda enzo. Zijn toch ander soort mensen dan hier in Rotterdam.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
In het kader van een ander geluid:
Ik vind dunn0w maar stom..
Somsquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:40 schreef Bupatih het volgende:
Is dit leuk? Slowchat?
In het kader van hetzelfde geluid...quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit is niet zoals het hoort he! Jij en BVO horen het altijd met elkaar eens te zijn!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja vooral Showchat is een leuke Slowchat. Hier vind je namelijk alle leuke Fokkers!quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:40 schreef Bupatih het volgende:
Is dit leuk? Slowchat?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja vooral Showchat is een leuke Slowchat. Hier vind je namelijk alle leuke Fokkers!
Dit topic is trouwens vooral omdat Dizer en BVO zo vaak offtopic gingen in GTST
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Elke stad krijgt wat hij verdient..
Yep, maar je gaat al aardig naar de nummer 1quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:01 schreef Svensational het volgende:
Ik op 2?
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:09 schreef Svensational het volgende:
Dit is niet zoals het hoort he! Jij en BVO horen het altijd met elkaar eens te zijn!![]()
BVO vindt alle vakken leuk...kijk maar naar zijn cijfersquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee hoor. BVO vindt. economie.
. een leuk vak.
Nou, bah..
Laatste tijd gaan minder mensen offtopic, dat klopt. Want ik heb bedrijgt een topic te openen met Daantje Mus als hoofdrolquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:32 schreef Svensational het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga helemaal nooit meer offtopic daar![]()
BVO is echt zo'n strebertje.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:13 schreef Dizer het volgende:
BVO vindt alle vakken leuk...kijk maar naar zijn cijfers
Aah joh, ik gun het hem!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
BVO is echt zo'n strebertje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |