Niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef BVO het volgende:
Dat wijf zit stijf onder de botox.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef BVO het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef BVO het volgende:
Dat zegt niks.quote:
Eigenlijk is dat he jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zegt niks.
Maar goed....pure jaloezie, omdat jullie er nooit zó uit zullen zien op jullie 40ste.
quote:
Ik zal vaak proberen te switchen, oké?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef MissBliss het volgende:
Bupa, je avatar...
Zeg maar gerust aladin-fasequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik zal vaak proberen te switchen, oké?
Maar ik ben momenteel gewoon in een Bumba-fase van mijn leven beland!
Als je ergens niet jaloers op moet worden zijn het van die kansloze rukkertjes die plaatjes van mooie vrouwen op een of ander forum plaatsen.quote:
Bumpa?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik zal vaak proberen te switchen, oké?
Maar ik ben momenteel gewoon in een Bumba-fase van mijn leven beland!
Nou, nou! Overtuigend bewijs zeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
bron: http://www.splendora.com/friday/66/
Ik was dan ook erg serieus enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je ergens niet jaloers op moet worden zijn het van die kansloze rukkertjes die plaatjes van mooie vrouwen op een of ander forum plaatsen.
Oh Bumba... ja dat zegt me nog niksquote:
Dat is toch geen bewijs! Dat is een voorspelling (of wat het ook moet voorstellen) van een of andere vage kutsite!quote:
http://www.studio100fan.nl/bumba/quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh Bumba... ja dat zegt me nog niks
als je de waarheid niet aankan, moet je er ook niet om vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
Dat is toch geen bewijs! Dat is een voorspelling (of wat het ook moet voorstellen) van een of andere vage kutsite!
Studio 100... ik klik niet.quote:
Hallo, dat is gewoon géén bewijs!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je de waarheid niet aankan, moet je er ook niet om vragen
Check Zoolander weglopen op de achtergrond!quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Check Zoolander weglopen op de achtergrond!
Ik KAN ME ZOOOOOOOOOOOOO ergeren aan die mond van dat kind uit je ava.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
Maar Buup, je hebt ook niet echt bewijs dat ze géén botox heeft gebruikt, toch?
Volgens mij heeft zij wél botox gebruikt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik KAN ME ZOOOOOOOOOOOOO ergeren aan die mond van dat kind uit je ava.
Ik erger me aan jou en babettequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik KAN ME ZOOOOOOOOOOOOO ergeren aan die mond van dat kind uit je ava.
Want?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik erger me aan jou en babette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |