Om half 1 snachts op de BBC?quote:
Gekeken en daardoor te laat op mijn werk enzo...quote:
Omdat je moe was, of omdat het je niet boeide?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:38 schreef _dirkjan_ het volgende:
na 20 minuten ben ik in slaap gevallen![]()
omdat ik moe was... en de volgende ochtend om 7 uur op moest, maar ik huur m wel een keerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Omdat je moe was, of omdat het je niet boeide?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:33 schreef 7eVeNL het volgende:
http://andykaufman.jvlnet.com/aktime.htm
quote:singing the entire "One Hundred Bottles of Beer" song, impersonating Elvis, reading The Great Gatsby aloud, or appearing on stage in a sleeping bag and sleeping throughout the entire show.
Dat had ik een keer met Forrest Gump in de videotheek...quote:Op zaterdag 5 juli 2003 22:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:12 schreef Bupatih het volgende:
Hij is nu alweer een half uurtje bezig op Veronica.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
Jim Carrey =Vragenschopje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
datzag ie toch gewoon?quote:
Of hij voelde het. Aan buik dan wel waterquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:29 schreef Patch het volgende:
datzag ie toch gewoon?
Met zijn ogen neem ik aan...![]()
Of mis ik nu iets...
Je hebt de scène gezien, neem ik aan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:29 schreef Patch het volgende:
[..]
datzag ie toch gewoon?
Met zijn ogen neem ik aan...![]()
Of mis ik nu iets...
ik weet niet welke versie jullie gezien hebben, maar in mijn versie ziet ie het gewoon dat de 'arts' het vleesje al in zijn handen heeft en het trucje doet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of hij voelde het. Aan buik dan wel water.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooh, zo. Ik dacht dat het iets was wat hij nodig had om de operatie uit te voeren.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:39 schreef Patch het volgende:
ik weet niet welke versie jullie gezien hebben, maar in mijn versie ziet ie het gewoon dat de 'arts' het vleesje al in zijn handen heeft en het trucje doet.
ik win, ik heb de film al tig keer gezienquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ik heb net niet echt opgelet en de vorige twee keren dat ik deze film zag liggen al weer achter me.
Ik verlies altijd. Ik ben slecht in details herinneren... maar wel héél goed in aha erlebnissen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef Patch het volgende:
ik win, ik heb de film al tig keer gezien![]()
aanradertje !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |