Ik ging way laat naar bed weer en was echt kapot van afgelopen dagen, dan mag hetquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ging way laat naar bed weer en was echt kapot van afgelopen dagen, dan mag het.
OK dan is het goed.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:49 schreef PeRi het volgende:
Zoveel slaap ik ook gemiddeld per dag, dus dan mag ik best een keer uitslapen.
Zijn er meisjes bij van rond de 13 jaar ^^?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Paltos het volgende:
In verband met een groot heksenspel dat ik zaterdag ga spelen waar kinderen in een bos rondlopen en heksen tegenkomen die hen opdrachten geven, zoek ik eigenlijk wat mogelijke opdrachten. .![]()
Ik zit even zonder inspiratie!![]()
Wat zou jíj leuk vinden?![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zijn er meisjes bij van rond de 13 jaar ^^?
Naja 13 tot 16 die zijn vaak naief dan kan ik me nog wel wat opdrachtjes bedenken ^^,quote:
Je avatar, wat doe je!?!quote:
Ik vind deze leuk. Soort van.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef Bupatih het volgende:
Jaaaaa, als zelfs niksan tegen de nieuwe avatar is, wordt het gewoon weer tijd voor de oude KD-avatar, hoor!
Wat een galbak ben jij tochquote:
Clowns zijn engquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef Bupatih het volgende:
Jaaaaa, als zelfs niksan tegen de nieuwe avatar is, wordt het gewoon weer tijd voor de oude KD-avatar, hoor!
Ik dacht al wat is het koud hier.quote:
quote:
Winters briesjequote:
Ik ben verzadigdquote:
Vergaat de wereld op 12 maart 2006?quote:
Oeh, een subtiele "niksan is een frigide bitch"-post!quote:
quote:
Ach we komen weer een stapje dichter bij de hel, maar echt vergaan? Neuhquote:
Ik dacht dat jij er zo een was van de vluggertjes....wilde alleen maar wat aan jouw zelfvertrouwen doen hoorquote:
hel!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Ach we komen weer een stapje dichter bij de hel, maar echt vergaan? Neuh
Niet op de Harry Potter/gothic manierquote:
Premature vomitatie... niet echt goed voor m'n zelfvertrouwenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er zo een was van de vluggertjes....wilde alleen maar wat aan jouw zelfvertrouwen doen hoor
ah ik ben dus niet de enige met die fobiequote:
quote:
Allemaal correct.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah ik ben dus niet de enige met die fobie
nóg enger dan clowns zijn trouwens van die buikspreekpoppen *ril*
Sinds wanneer zeg jij 'kreng'?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Clowns zijn eng
Waar ken ik dat kreng van?
Haha dat kijkt mijn broertje altijdquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer zeg jij 'kreng'?[afbeelding]
En dat is Bumba!Bumba is lief!
Waar je mee omgaat word je mee besmetquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer zeg jij 'kreng'?[afbeelding]
En dat is Bumba!Bumba is lief!
Nietesquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:04 schreef Dizer het volgende:
Beste Mensen,
Zijn er mensen geinterseeerd in een meeting (Efteling, Sixflags...)
Ik ga geen uitgebreide ideen neerzetten als er niet genoeg mensen reageren.
Ik zag wel eens bij andere afdelingen op deze forum dat die ook een afdelingsmeeting hadden.
Zijn er mensen geinterseerd?
quote:
So true.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat word je mee besmet![]()
Huilie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |