Ik wilde de nieuwe posten maar die stond nog niet onlinequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Dirkjan.
.
(ik vind die strip die je postte dan weer net niet zo leuk..)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wilde de nieuwe posten maar die stond nog niet online.
Ik vond dit echtZhenar
-humor
.
Hij zou 'm zelf gemaakt kunnen hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Houdt Zhenar van grapjes over pedofiele leraren?
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vinden jullie Dyanne Beekman ook zo suf?
Dyanne Beekman, die modetrut van Net5.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk het wel.
Maar over wie heb je het?
Ik kijk geen modeprogramma's.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dyanne Beekman, die modetrut van Net5.
[afbeelding]
Jij kijkt echt teveel tv, sinds jij op kamers zit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vinden jullie Dyanne Beekman ook zo suf?
Dat vind ik wel zó'n verschrikkelijk mens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dyanne Beekman, die modetrut van Net5.
[afbeelding]
Ja, je moet toch wat als jij er niet bent.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:37 schreef PeRi het volgende:
Jij kijkt echt teveel tv, sinds jij op kamers zit.
Ik krijg - uitmaakneigingen- van je Tom.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, je moet toch wat als jij er niet bent..
En Dyanne kwam even voorbij omdat ik net Sex and the City heb gekeken (de laatste aflevering komt weer bijna!.)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
Scribbly.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat waren, volgens mij, alle negatieve smileys.
Een bietje! Samen nakend in bed Sex & The City kijken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:. Alleen om Dyanne en Sally Jessy Raphael?
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:43 schreef PeRi het volgende:
Een bietje! Samen nakend in bed Sex & The City kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |