Oeh, oeh!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ben druk SNL-filmpjes aan het kijken. Nu heb ik buikpijn..
Dat dééd ik net.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:11 schreef Duiveltja het volgende:
*stamp*
Stamp ze dan meteen de grond in kutmod
Hoi Bupie.quote:
ik mag aannemen dat mijn pleidooi helder genoeg was...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:07 schreef Airelle het volgende:
Links liberaal? Nou prima toch? Je moet ook helemaal zelf weten waar je op stemt. Ik stoor me er gewoon aan dat er voor sommige mensen niets anders bestaat dan links OF rechts.
Hoi Inso.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoi Bupie..
Ouwe meuk, van Jim Carrey en Will Ferrell. Karate-instructor en die met Jim als badmeester. Dat soort meuk.
Q. Ik zag je de 21e nog lopen op Utreg CS, maar jij ging snel de ene kant op en ik de andere.quote:
Ik vind ze leuker dan de huidige SNL.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi Inso.
Toffe meuk, dus!
Ik heb volgens mij nu alle JC-SNL-filmpjes!En ze blíjven gewoon leuk!
Nou ja, eigenlijk kan het niet. En hij is ook niet écht ranziger, maar het komt wel gevaarlijk dicht in de buurt!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:13 schreef Insomaniac het volgende:
Bupie, hoezo ranzigere versie van tubgirl?.
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoi Bupie..
Ouwe meuk, van Jim Carrey en Will Ferrell. Karate-instructor en die met Jim als badmeester. Dat soort meuk.
Iedereen kent Q.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:14 schreef Q. het volgende:
Ja? Waar? Waarom? Hoe laat? En hoe weet je zeker dat ik dat was?
Posten.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk kan het niet. En hij is ook niet écht ranziger, maar het komt wel gevaarlijk dicht in de buurt!Het is tubgirl niet zelf, maar het onderwerp is wel ongeveer hetzelfde.
Misschien dat 'ie oud is, maar ik kende hem nog niet. (Gelukkig)
Anyway, ik ga de link hier maar niet posten.
Dat mag je helemaal niet vragen op Fok!, Inseautje!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind ze leuker dan de huidige SNL..
Kan je er niet een paar voor me uploaden?
Waar moet ik op googelen?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk kan het niet. En hij is ook niet écht ranziger, maar het komt wel gevaarlijk dicht in de buurt!Het is tubgirl niet zelf, maar het onderwerp is wel ongeveer hetzelfde.
Eg wel.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal niet vragen op Fok!, Inseautje!
Ik zal je binnenkort wel eens mailenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eg wel.
SNL is gemeengoed, niet copyrightedededed..
Ja, 99% kans dat ik dat was, ik loop namelijk elke dag rond die tijd vanaf de stationshal naar het Jaarbeursplein waar mijn fiets elke dag weer trouw op mij wacht.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Iedereen kent Q.
Jij liep richting uitgan jaarbeurs en ik kwam daar net vandaan. Maar ik was met een collega en we hadden haast, dus ik vond het zo dom staan om je te roepen.. Rond 5-en ergens was het trouwens.
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grotere Neger.
Maar dan in het Engels.
quote:
Oh, zeker over die dinges he!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal je binnenkort wel eens mailen. Ik moet je namelijk iets vragen...ofzo.
![]()
Helemaal omdat ik onderweg was naar PrivateRyan.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, 99% kans dat ik dat was, ik loop namelijk elke dag rond die tijd vanaf de stationshal naar het Jaarbeursplein waar mijn fiets elke dag weer trouw op mij wacht.
Kleine wereld.![]()
Bedoel je die kotsende pijpslet? Die net in een KLB topic gepost werd?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bedoel je die kotsende pijpslet? Die net in een KLB topic gepost werd?![]()
Ik doelde ook al niet meer op jou.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik mag aannemen dat mijn pleidooi helder genoeg was...
voor Bet is er wél meer dan links en rechts
en nu is het klaar, het moet hier wel leuk blijven
Grotere Neger -> vertalen naar het Engels -> Zoeken op Google -> Eerste linkquote:
http://www.pbs1914.org/na(...)ndbetterbusiness.aspquote:Op maandag 6 maart 2006 20:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grotere Neger -> vertalen naar het Engels -> Zoeken op Google -> Eerste link
Hoe moeilijk kan dat zijn!
Gatver.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
http://www.pbs1914.org/na(...)ndbetterbusiness.asp
Ik ging naar afbeeldingen. Dat was dus fout.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Eerste link' slaat meestal op gewone Google, hè.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:23 schreef Insomaniac het volgende:
Keimoeilijk Bupie!
Bigger of larger? Nigger of Negro? Images of gewone google?
Arme jij.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Helemaal omdat ik onderweg was naar PrivateRyan.. It's a small FOK!world.
.
Omdat ik normaal gezien altijd leuke linkjes post in ShowChat?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:24 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom wil ik dat soort dingen zien?
Leuk ja. Lachen met jou Buup.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik normaal gezien altijd leuke linkjes post in ShowChat?
Met PR? Laat me niet lachen. Zeg ik altijd tegen PR. Hij luistert nooit. De lul.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee men, het was een toffe avond..
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Met PR? Laat me niet lachen. Zeg ik altijd tegen PR. Hij luistert nooit. De lul..
Ze hebben er in elk geval wel een handdoekje onder gelegd, wel zo hygienisch.quote:
ik ben halverwege, maar wat een vragen zeg....quote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef Airelle het volgende:
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/#
Ik had een 5,5.
Ja echt belangrijk wat je in je achtertuin flikkertquote:Op maandag 6 maart 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben halverwege, maar wat een vragen zeg....
Whehe.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze hebben er in elk geval wel een handdoekje onder gelegd, wel zo hygienisch..
voortuinquote:Op maandag 6 maart 2006 20:28 schreef Airelle het volgende:
Ja echt belangrijk wat je in je achtertuin flikkert.
Bij mij niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:56 schreef Duiveltja het volgende:
Het fotoboek is kaput?
Hier niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:56 schreef Duiveltja het volgende:
Het fotoboek is kaput?
nee, sorryquote:Op maandag 6 maart 2006 20:56 schreef Paltos het volgende:
Ik had 3,8.
Mag ik tóch bij jullie komen wonen?
Wat waren dat nu voor rotvragen.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, sorry
maar mag ik bijjullie
komen wonen??
ja maar... maar... ik vind NL óók stomquote:Op maandag 6 maart 2006 21:03 schreef Paltos het volgende:
Wat waren dat nu voor rotvragen.![]()
Nee, je mag niet meer.![]()
Oké, jij mag.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar... maar... ik vind NL óók stom
en ik vind Belgen juist zoleuk
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oké, jij mag.![]()
Maar de rest van die kaaskoppen worden teruggestuurd.![]()
![]()
wat heb ik nou aan zo'n antwoord?!?!?!quote:You're next life shall be as... An alligator
Almost 39% of people will be reincarnated as a higher form of life than you.
You're not perfect, but you've lead a better life than most.
With a few changes now, your next life could be even better.
Dat is niet raar.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik moest zoeken
Trouwens ook raar dat ShowChat nu ineens dus sticky onderaan staat, terwijl het eerst juist ge-unstickied was
zo en nu heb ik genoeg testjes gedaanquote:Overall, you scored as follows:
94% scored higher (more nerdy), and
6% scored lower (less nerdy).
What does this mean? Your nerdiness is:
Definitely not nerdy, you are probably cool.
Heldquote:
Nee, dat was stóm van Paltos!quote:
Ja, best wel inderdaad.quote:
Nou, ik vond het maar zozo.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
Jippie, zometeen De Kannibalen weer op tv.![]()
!!!
Het was ook niet positief bedoeld, zeg maar.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, ik vond het maar zozo.
Kijkt aardig weg hoor, maar onder de tafel van het lachen lig ik niet.
Spuiten en slikken is leuker.
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hebt nog niks van mijn cadeautje gezegd!???!
Dude, dat was Paltos niet, dat was ik zelfquote:Op maandag 6 maart 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat was stóm van Paltos!
Jippie, zometeen De Kannibalen weer op tv.![]()
!!!
Waar heeft B het over?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, dat was Paltos niet, dat was ik zelf.
[ Bericht 12% gewijzigd door Paltos op 06-03-2006 21:58 ]quote:Op maandag 6 maart 2006 21:49 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, best wel inderdaad.![]()
Waar the hell bazel je over?![]()
Wie?quote:
Toch is het onhandig..quote:Op maandag 6 maart 2006 21:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is niet raar.
ShowChat (en andere slowchat-reeksen) werden ge-unstickied, om zo de overzichtelijkheid bovenaan de subforum-AT te bevorderen. Minder stickies, meer duidelijkheid.
En nu is er de Centraal-optie. Alle slowchat en centrale topics gaan naar beneden, zodat het bovenaan in de subforum-AT weer overzichtelijk wordt. Zoals in ONZ, daar zag je door de reeksen een leuk, 'normaal' topic niet meer.Nu wel.
Zó niet-grappig.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef LeBeau het volgende:
Wat is dat voor een dom programma op Nederland 2?
Ben je op tv?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zó niet-grappig.
Tenenkrommend slecht!
Om te janken!
Enkel voor mensen die in een of meerdere centraal gezette reeksen posten.quote:
Nee, anders was het nu stil geweest op straat en zou iedereen gekluisterd voor de buis zitten.quote:
Ze proberen het wel erg hard.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zó niet-grappig.
Tenenkrommend slecht!
Om te janken!
Oh ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, anders was het nu stil geweest op straat en zou iedereen gekluisterd voor de buis zitten.
Het meest erge van alles is dat ze gewoon niet doorhebben dat ze niet-grappig zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze proberen het wel erg hard.
Dat maakt het alleen maar triester.
En toen déden we niet eens aan bonte avonden! Kun je nagaan!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
De bonte avond in groep 4 was nog leuker.
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En toen déden we niet eens aan bonte avonden! Kun je nagaan!
Ik had dan ook niet anders verwacht bij jou.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het echt een hilarisch programma!
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had dan ook niet anders verwacht bij jou.
GRAPJEquote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had dan ook niet anders verwacht bij jou.
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
GRAPJE![]()
![]()
.
Wat ken je me toch slecht, Buupje.
3 smileys in twee posts, dat valt wel mee.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik had je wel door. Je postte twéé keer iets positiefs over de Kannibalen met veel smileys!
Dat geloof zelfs ik niet!
Nederland 2.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zender waar Kannibalen uitgezonden wordt. Waarschijnlijk al gedaan...![]()
Gatver! Had je nou niet wat vroeger kunnen antwoorden.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nederland 2.
Maar het is gelukkig alweer gedaan.
Dan kijk je volgende week toch.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Gatver! Had je nou niet wat vroeger kunnen antwoorden.![]()
Ik kan NED 2 gewoon ontvangen, hoor.![]()
Grapje toch?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het echt een hilarisch programma!
Gelukkig.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
GRAPJE![]()
![]()
.
Wat ken je me toch slecht, Buupje.
De site wil niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan kijk je volgende week toch.
Of kijk het terug via bnn.nl.
Woedende kijkers hacken site BNN als protest tegen baggerkwaliteit van de Kannibalen.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:40 schreef Paltos het volgende:
d's en t's
![]()
Ik noem het: "Een blub slagen."
En beletten enthousiaste fans die een uitzending missen te kijken.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Woedende kijkers hacken site BNN als protest tegen baggerkwaliteit van de Kannibalen.
Je mist niet zoveel aan de Kannibalen.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:44 schreef Paltos het volgende:
[..]
En beletten enthousiaste fans die een uitzending missen te kijken.![]()
Ja. Had zo'n grafhumeur, we zijn tijdens de backstage weggegaan. Wat een kutpubliek.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:53 schreef Svensational het volgende:
Inso, werd jij ook doof geschreeuwd door de bakvissen?
Sorry.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Serieus, wat een zwakzinnigen daar zeg. Keihard Ellen roepen, zodat ze kunnen zwaaien naar haar![]()
![]()
.
Toen ik er was gingen ze Serge roepen en die was er niet eens.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Serieus, wat een zwakzinnigen daar zeg. Keihard Ellen roepen, zodat ze kunnen zwaaien naar haar![]()
![]()
.
Zaterdag zat 'ie vlak voor ons te knipogen.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toen ik er was gingen ze Serge roepen en die was er niet eens..
Je had m in z'n rug moeten schoppen, de creep.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zaterdag zat 'ie vlak voor ons te knipogen.![]()
Whehe ja, PeRi rocks.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:17 schreef Svensational het volgende:
Bij ons was Serge er wel. SERGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. LEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING.
Maar PeRi heeft ze lekker afgebekt!
dan mag ie de vier jaar therapie die daarop volgt ook wel vergoedenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Zaterdag zat 'ie vlak voor ons te knipogen.![]()
quote:Crime -- especially youth-related -- is totally unknown, despite the fact that it is difficult to make it through a day without breaking one of the country's many laws.
Ik was begonnen met het openen van een nieuwe topic totdat ik ontdekte dat ie onderaan wasquote:
quote:Het nieuwe nummer van Nelly Furtado is geniaal..
Ik ga niet stemmenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:24 schreef timbob het volgende:
Ik moet trouwens PvdA gaan stemmen volgens de stemwijzer
kwam die bij jou ook op nr1?!?!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:33 schreef Airelle het volgende:
links appel in Duh haag. Ik ga even op hun website koekeloeren.
btw vind jij dat de Zwarte Madonna plat moet??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:34 schreef Airelle het volgende:
"Voor elke Hagenaar".
Wel tof dat je op een local stemt.
ja, allemaal Nieuwe Nederlandersquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:36 schreef Airelle het volgende:
Heb je de kandidaten lijst gezien? ;').
quote:Nee heb nog niet gedaan... ik ga nu wel even StemWijzer DenHaag doen...
ja daarom begon ik ook over de Zwarte Madonna enzo... dat zegt je natuurlijk helemaal niksquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:39 schreef Airelle het volgende:
Allemaal dingen waarvan in denk, waar gaat het over? Haha, ik woon dan ook niet in Den Haag.
Ondanks het feit dat ik zes(!!) vragen heb overgeslagen haha komt er toch een goed advies uit. Namelijk op 1 D'66 2 VVD en op drie Links Appel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja daarom begon ik ook over de Zwarte Madonna enzo... dat zegt je natuurlijk helemaal niks
nou ja die vragen dan maar gewoon overslaan he.....
ik zal 'm wel even van Arnhem invullen
Ja, maar toen had ik je post nog niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja daarom begon ik ook over de Zwarte Madonna enzo... dat zegt je natuurlijk helemaal niks
nou ja die vragen dan maar gewoon overslaan he.....
ik zal 'm wel even van Arnhem invullen
Maar ik kan geen Fries, dus ik weet niet wat ik allemaal heb ingevuld.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo heb ik de stemwijzer van Sneek in het Fries gedaan..
Kwam uit op. CDA.
.
Alledrie pretenderen ze liberaal te zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat ik zes(!!) vragen heb overgeslagen haha komt er toch een goed advies uit. Namelijk op 1 D'66 2 VVD en op drie Links Appel.
Een heleboel, imho.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:45 schreef Airelle het volgende:
Wat is er nou weer mis met het CDA?
ik heb ook 10 vragen ofzo moeten overslaan, maar goed:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:44 schreef Airelle het volgende:
En wat komt eruit voor Arnhem?
jááá alle Irakezen het land uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:12 schreef Dizer het volgende:
Uit de test kwam bij mij: Leefbaar Purmerend
Bronquote:201.000 kijkers voor Hotel Big Brother
Hotel Big Brother Finale (Talpa, 20:31) – "Hotel Big Brother werd maandagavond in stijl afgesloten met een gala met tal van Nederlandse artiesten", schrijft Telegraaf Privé vandaag. Hoofdredacteur Wilma Nanninga organiseerde het gala als 'big boss' van het Big Brother-Hotel. Het Nederlands publiek heeft volgens de krant 'massaal' gegeven voor het Mappa Mundo-huis in Waalre. "De telefoonlijnen waren overbelast." Mappa Mundo, een initiatief van het Rode Kruis, is een huis voor kinderen met een levensbedreigende ziekte.
Het gala werd geopend door Willeke Alberti die, met hulp van archiefbeelden, met haar vader Willy Alberti, De Glimlach Van Een Kind ten gehore bracht. De hele dag heeft Willeke de beelden van haar overleden vader op haar in laten werken, omdat ze anders in tranen zou uitbarsten.
Willeke in De Telegraaf: "Ik had het niet gedaan als dit niet voor het goede doel was. Maar het is een eer dat dit mooie nummer van mijn vader deze gala-avond voor het Rode Kruis mag openen." Idols-sterren Jim en Jamai zongen verder voor het eerst sinds drie jaar weer samen. Al vanaf half negen ’s ochtends waren ze aan het repeteren om Sway goed op de bühne te brengen. Ernst Daniël Smid moest op het laatste moment helaas verstek laten gaan, omdat het niet goed gaat met zijn schoonvader. De hele avond werd geproduceerd door Joop van den Ende, in samenwerking met Talpa en Endemol. Het slot van Hotel Big Brother werd door 201.000 kijkers (madl: 2.8%) bekeken.
ik heb er nog geen minuut van gezienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:18 schreef pberends het volgende:
Eindelijk is deze succesvolle serie afgelopen:
CDA gaat een kwart tot 1/3 van de raadszetels verliezen vandaag, mark my wordsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, dat vind ik moeilijk uit te leggen. Het is vooral dat ik de ministers van het CDA verschrikkelijk vind, met Tha Don als dramatisch dieptepunt (of hoogtepunt, het is maar hoe je het ziet). Het onderwijs gaat ook niet echt vooruit onder madam van der Hoeven. En over Balkenende hoef ik helemaal niks te zeggen.
Ja, ik wóu idd posten:quote:
Maar ik was aardig en deed het niet.quote:Bedankt voor jullie overweldigende hulp!!!!![]()
![]()
Nee, het betekent "reclyclen", toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Was dat trouwens niet het compost logo?
:dquote:
Shit... je hebt het Groter Plan door...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:59 schreef pberends het volgende:
Al die slowchats zijn op sterven na dood volgens mij door die nieuwe methode.
Ik wist het!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit... je hebt het Groter Plan door...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit... je hebt het Groter Plan door...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:51 schreef BVO het volgende:
Zo stemmen.
* Airelle is bang voor PvdA en linkse troep in Nederland.
Ja, maar in Nederland wordt het op z'n minst nog wel PvdA/CDA, in Rotterdam wordt het ófquote:
Welke partij?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb ook gestemd. Op een 25-jarige vrouw met goede ideeën.
* Copycat ook..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:31 schreef babette21 het volgende:
* Babette heeft reeds gestemd.... op linkse troep
Ach, als je daar zo je (goede) redenen voor hebt... Het helpt Nederland alleen niet echt vooruit vrees ik.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:51 schreef BVO het volgende:
Zo stemmen.
* BVO is bang voor PvdA en linkse troep in Rotterdam.
Jij hebt jouw overtuiging, ik de mijnequote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:57 schreef Airelle het volgende:
Ach, als je daar zo je (goede) redenen voor hebt... Het helpt Nederland alleen niet echt vooruit vrees ik.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt jouw overtuiging, ik de mijne.
Ik heb ook twee keer gestemdquote:
er is niet genoeg links in de wereld om Den Haag in 'n Nijmegen te veranderenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:52 schreef Airelle het volgende:
Tot dusver hebben we alleen in Nijmegen linkse troep aan de macht. En je weet hoe het daar gaat.
Hmmz.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
PVDA. Wordt Rotterdam tenminste weer leefbaar.
Ik! Maar BVO begon over 'linkse troep'.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
er is niet genoeg links in de wereld om Den Haag in 'n Nijmegen te veranderen
en eh.... wie had het hier over "niet alleen maar in links en rechts denken"......
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
er is niet genoeg links in de wereld om Den Haag in 'n Nijmegen te veranderen
Dat wilde ik ook doen, maar m'n moeder weigerde om net als de vorige keer zes keer te stemmen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb ook twee keer gestemd![]()
Nou ja... ik heb iemand twee keer gemachtigd.![]()
Dat weet ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Van jou had ik het ook wel verwacht.
Ik op Leefbaar Oud West (quote:
Is Airelle nog geen 18?!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:08 schreef babette21 het volgende:
best grappig, Airelle heeft de grootste mond als het over politiek gaat, maar mag zelf helemaal niet stemmen![]()
![]()
[
]
Ach, gelukkig zijn we niet representatief voor heel Nederland.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat weet ik
Veel Linkse Troep-medestanders hier
Wat heeft dat met elkaar te maken. Ik volg het gewoon graag.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is Airelle nog geen 18?!
De slet! [afbeelding]
Is Oud West een plaats? Klinkt erg twee koeien en een kerk-erig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik op Leefbaar Oud West () en PvdA (
)
Ik zeg ook maar watquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken. Ik volg het gewoon graag.
Echt wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach, gelukkig zijn we niet representatief voor heel Nederland.
Nee ik had het tegen zus! Ik heb trouwens geen grote mond, ik praat er alleen graag over...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat![]()
Want ik ben ziiiiieeeeeek!!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is Oud West een plaats? Klinkt erg twee koeien en een kerk-erig.
Ik heb twee keer PvdA gestemd, al maakt het voor HvH niet echt veel uit op wie je stemt, ze willen toch allemaal hetzelfde.
Quote mij dan niet!quote:
Beterschapquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat![]()
Want ik ben ziiiiieeeeeek!!!!!!!![]()
Ik dacht dat het een of ander klein kutdorp onder de rook van Amsterdam was, alwaar Zhennie jaren geleden in een stal het levenslicht zag.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]Oud-West is een Amsterdams stadsdeel. Net als Centrum, Oud-Zuid, Osdorp, enzovoorts...
![]()
Dwaas!
Amsterdamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een of ander klein kutdorp onder de rook van Amsterdam was, alwaar Zhennie jaren geleden in een stal het levenslicht zag.
Amsterdam.
NEEquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef Airelle het volgende:
Sociaal heeft niets met socialistisch te maken! Moet ik die discussie nou weer gaan houden?
Om eerlijk te zijn, was het ditzelfde stadsdeel alwaar ik het levenslicht zag.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een of ander klein kutdorp onder de rook van Amsterdam was, alwaar Zhennie jaren geleden in een stal het levenslicht zag.
Amsterdam.
Ja tuurlijk, schatjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Echt wel.Je vindt hier elke soort mensen.
nou, behálve dat je er graag over praat, heb je er ook een sterke mening overquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:13 schreef Airelle het volgende:
Nee ik had het tegen zus! Ik heb trouwens geen grote mond, ik praat er alleen graag over...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:13 schreef Zhenar het volgende:
Oud-West
Nou dat zal ik je niet aandoen dan. Zo sociaal ben ik dan ook wel weerquote:
Je hebt juist leuke humor. En ik snap ook wel een klein beetje wat je bedoelt maar ik beschouw het als een compliment.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, behálve dat je er graag over praat, heb je er ook een sterke mening over
wat niet erg is, maar gewoon soort van ironisch als je bedenkt dat net jij [nog] niet mag stemmen
ja ik weet het, ik heb rare humor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dat zal ik je niet aandoen dan. Zo sociaal ben ik dan ook wel weer.
Maar voor de mensen die het wel willen weten: Vrouwen en rechtse ideeën
You from tha hood?quote:
Ik ben geen O.G. maar heb een jaar of acht in De Baarsjes gewoond.quote:
Juist. Nu in 'de wereld draait door'. Oh, nu net afgelopen dus...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef Copycat het volgende:
Is die serie nu gebaseerd op Evelien vanMartin Bril
in Vrij Nederland?
jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef Copycat het volgende:
Is die serie nu gebaseerd op Evelien vanMartin Bril
in Vrij Nederland?
ik ken heel veel Evelienenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:41 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het raar m'n eigen naam ergens te zien/horen.. Komt misschien omdat er niet zo veel mensen 'evelien' heten
.
Haha. Ik kijk ook al-tijd op!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ken heel veel Evelienen
maar ik begrijp wat je bedoeld, ik kijk ook altijd op als ik m'n naam op tv hoor ofzo....
beetje jammer dat de enige bekende naamgenoot zo'n doos is [he Buup]
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef Paltos het volgende:
Hij had geen tijd omdat hij moest stempelen.![]()
![]()
quote:
Omdat 'wij' dat vorig jaar al gedaan hebben.quote:
Gemeentelijke herindeling?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Omdat 'wij' dat vorig jaar al gedaan hebben.![]()
![]()
Whehe!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ken heel veel Evelienen
maar ik begrijp wat je bedoeld, ik kijk ook altijd op als ik m'n naam op tv hoor ofzo....
beetje jammer dat de enige bekende naamgenoot zo'n doos is [he Buup]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |