tja dat liberale zit wel goed...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:46 schreef Airelle het volgende:
Ben je toch nog een klein beetje (geestelijke) famlilie.
Ik ben niet rechts. En de vvd staat ook niet gelijkheid aan rechtsheid. Het is maar net wat je er in wilt zien. Daarbij is rechts-links al jaren achterhaald.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja dat liberale zit wel goed...
maar dat rechtse, ik weet het niet...
ik ben de laatste jaren wel íets rechtser geworden, maar vvd is meteen weer zo extreem
Ik ben 17quote:Op maandag 6 maart 2006 19:50 schreef pberends het volgende:
Jullie gaan zeker Soapbelangen stemmen morgen...
tja ik vind 't wat lastig los te koppelen...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef Airelle het volgende:
Ik ben niet rechts. En de vvd staat ook niet gelijkheid aan rechtsheid. Het is maar net wat je er in wilt zien.
... tenzij je in 't sector werkt waar je 't van de linkse partijen moet hebbenquote:Daarbij is rechts-links al jaren achterhaald.
Dat mag?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:52 schreef babette21 het volgende:
weet je, misschien stem ik wel gewoon niet
Ik zal je typefout (althans, ik denk dat het een typefout is) niet verbeteren, omdat je zo lief bent.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja ik vind 't wat lastig los te koppelen...
[..]
... tenzij je in 't sector werkt waar je 't van de linkse partijen moet hebben
vanuit dit oogpunt blijf ik de voorkeur voor links hebben, maar persoonlijk neig ik steeds meer naar rechts
weet je, misschien stem ik wel gewoon niet
Nee. Als ze niet stemt, wordt ze opgepakt door de politie en voor minstens 10 jaar de cel in gegooid!quote:
in Babettelonia nietquote:Op maandag 6 maart 2006 19:52 schreef Paltos het volgende:
Dat mag?
Stem dan blanco.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Als ze niet stemt, wordt ze opgepakt door de politie en voor minstens 10 jaar de cel in gegooid!
Ja, dat mag hier in Nederland.
het is nijg he?!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Ik zal je typefout (althans, ik denk dat het een typefout is) niet verbeteren, omdat je zo lief bent.![]()
![]()
Whehe.quote:
Dat zit dan vooral in je hoofd.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja ik vind 't wat lastig los te koppelen...
[..]
... tenzij je in 't sector werkt waar je 't van de linkse partijen moet hebben
Daar had ik het helemaal niet over... wat is dit nu voor een antwoord? Ik had het over de indeling van de Nederlandse politiek in alleen links en rechts. Ik praat liever over stromingen (en in mijn geval dus het liberalisme). Waar zou jij bijvoorbeeld de ChristenUnie indelen? Aangezien we vaak praten over het soc.eco-vlak vind ik de ChristenUnie links. Maar als je kijkt naar de etische kwesties (homoseksualiteit, abortus enz) zijn ze zeer conservatief, maar dat maakt ze nog niet rechts.quote:vanuit dit oogpunt blijf ik de voorkeur voor links hebben, maar persoonlijk neig ik steeds meer naar rechts
Jeez.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef PeRi het volgende:
Is er iemand die mij kan vertellen waarom ik soms rare rare topictekentjes heb in MYAT? Of moet ik gaan lurcken in MED of feedback ofzo dat het iets nieuws van Fok is?
[afbeelding]
Ja, alle centrale reeksen en SC topics hebben vanaf nu zo'n icoontje waardoor ze onderaan de index komen en dus de gewone topics makkelijker te vinden zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef PeRi het volgende:
Is er iemand die mij kan vertellen waarom ik soms rare rare topictekentjes heb in MYAT? Of moet ik gaan lurcken in MED of feedback ofzo dat het iets nieuws van Fok is?
[afbeelding]
da's nieuw en da's stom, want nu staat het lopende topic ineens onderaanquote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
ja duh, tuurlijk is dat 'n tikfout...quote:
quote:
Fok!Silver kan ik niet aan wennenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
waarom heb jij fok nog op geel staan????
Daar ging ik dan ook al van uit.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja duh, tuurlijk is dat 'n tikfout...
ik mag dan een halve dyslect zijn, maar die/dit/dat/deze en de/het doe ik áltijd goed
ik ben dizer niet![]()
Ik ben het gewoon niet van je gewend, PeeR.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef PeRi het volgende:
Thanks anyway Paltos. En Bupa is stom. Ik mag ook een keer domme vragen stellen
.
Whahaha!on!1onE!Omg!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij stelt hij zich niet beschikbaar, hoor...
Ik leef tegenwoordig alleen met MYAT op Fok!, verder kom/wil ik ik niet meer.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Wel de moeite nemen, om een mooi uitgeknipt screenshotje te kunnen plaatsen, maar een blik op MED werpen was tóch wat makkelijker.
Wat slecht.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik leef tegenwoordig alleen met MYAT op Fok!, verder kom/wil ik ik niet meer..
Daarvoor kijken we in jouw MyAT.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat slecht.Dan ontdek je nooit leuke topics!
Zie dat topic in ONZ!quote:
Nou weet je wat het is, ik lurck wel overal, maar het is niet boeiend meer. Ik kom bijna niks leuks/grappigs/boeiends/interessants meer tegen, daarom blijf ik alleen in de topics/reeksen hangen die ik ken en dan heb je geen zin meer om overal te lurckenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat slecht.Dan ontdek je nooit leuke topics!
luister, ik ben geen nova-kijker ja... ik ben een doorsnee Nederlander die een dag voor het stemmen eens gaat bedenken wat ze eigenlijk vindt... en zoals je weet vind ik een heleboel...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef Airelle het volgende:
enorm lang, ingewikkeld verhaal
Dat had ik al gelezen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie dat topic in ONZ!![]()
!!!!! met zo'n man...met een hoofd!!! Hihihi
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:04 schreef babette21 het volgende:
ps. 3 hoofdletters in dit hele verhaal... nog even en ik zit op nul
Ik twee dat.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is, ik lurck wel overal, maar het is niet boeiend meer. Ik kom bijna niks leuks/grappigs/boeiends/interessants meer tegen, daarom blijf ik alleen in de topics/reeksen hangen die ik ken en dan heb je geen zin meer om overal te lurcken.
hoe herkenbaarquote:Op maandag 6 maart 2006 20:03 schreef PeRi het volgende:
Nou weet je wat het is, ik lurck wel overal, maar het is niet boeiend meer. Ik kom bijna niks leuks/grappigs/boeiends/interessants meer tegen, daarom blijf ik alleen in de topics/reeksen hangen die ik ken en dan heb je geen zin meer om overal te lurcken.
Waar had 'ie hem gevonden dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat had ik al gelezen.![]()
Stom "Whehe grappig plaatje dat ik in een ander topic gevonden heb laat ik er een topic over openen ik kan dat maken want ik ben tonks"-topic.
Jouw plaatje is wel grappig.![]()
EERST KIJKEN ZUS!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:05 schreef Airelle het volgende:
babette geef eens antwoord. Loop ik een beetje een stuk te typen
.
Links liberaal? Nou prima toch? Je moet ook helemaal zelf weten waar je op stemt. Ik stoor me er gewoon aan dat er voor sommige mensen niets anders bestaat dan links OF rechts.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
luister, ik ben geen nova-kijker ja... ik ben een doorsnee Nederlander die een dag voor het stemmen eens gaat bedenken wat ze eigenlijk vindt... en zoals je weet vind ik een heleboel...
maar goed, ik denk wél in links-rechts, omdat er een aantal dingen typisch links zijn, en een aantal dingen typisch rechts... en wat ik belangrijk vind of nodig heb om mijn werk een beetje goed te kunnen doen, kan ik bij linkse partijen eerder halen, dan bij rechtse...
uiteraard spelen daarnaast de stromingen mee, en ga ik ook [ole] voor liberaal...
en wat blijkt dat Links Appèl te zijn: links liberaal....
ps. 3 hoofdletters in dit hele verhaal... nog even en ik zit op nul
Ik zag het alquote:Op maandag 6 maart 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
EERST KIJKEN ZUS!!!![]()
ps. zo he, 14 hoofdletters
Dat heeft me eigenlijk nooit zo geboeid.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef PeRi het volgende:
Als zelfs het banmeldtopic je niet meer kan boeien, hoe Fok! af ben je dan..
Ben druk SNL-filmpjes aan het kijken. Nu heb ik buikpijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |