'quote:Op maandag 20 februari 2006 18:28 schreef alwaysthebest het volgende:
BVO, mijn usericon, wat doe je!![]()
Vraag er dan ook 1 aanquote:
Laat ik lynx er een maken omdat ik het verschil tussen mij en Erik niet zag, pak jij dezelfde.quote:
En je ging 'm opnieuw uplaoden bij TinyPic omdat...quote:
Ik wist niet dat hij hem ook hadquote:Op maandag 20 februari 2006 18:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je ging 'm opnieuw uplaoden bij TinyPic omdat...?
Hoe kóm je erbijquote:Een waarschuwing, probeer niet teveel op J-Lo te gaan lijken. Ik vond dat gisteravond af en toe een beetje te nadrukkelijk.
Niemand?quote:
Jawel, 1 minuut geleden was het ineens 'ShowChat deeltje weet ik veel, ik ben tofquote:
huh wat?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef mark_03 het volgende:
Dit is wel de meest slechte TT sinds tijden.
Oh, dat heb ik niet gedaan. Deze TT heb ik wel gedaanquote:Op maandag 20 februari 2006 18:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jawel, 1 minuut geleden was het ineens 'ShowChat deeltje weet ik veel, ik ben tof'. Of iets in die richting.
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet gedaan. Deze TT heb ik wel gedaan.
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef mark_03 het volgende:
Dit is wel de meest slechte TT sinds tijden.
Oh, ik anders ookquote:Op maandag 20 februari 2006 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb zonet 'ShowChat #656:" erbij gezet, hoor.
Niet miepen.quote:
uhuhquote:
Het gaat er gewoon om wie hem maaktquote:
Wat let je.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:54 schreef mark_03 het volgende:
Wanneer wordt die topiclijst eens aangepast?
Pff, ik doe nooit wat voor SC, waarom nu ineens welquote:
Omdat je je er schijnbaar aan ergertquote:Op maandag 20 februari 2006 18:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Pff, ik doe nooit wat voor SC, waarom nu ineens wel.
Achja, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 20 februari 2006 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je je er schijnbaar aan ergert.
Ik zou zeggen: Ik typetequote:Op maandag 20 februari 2006 19:03 schreef Paltos het volgende:
Bupatih, wat is de verleden tijd van 'ik type'?
Jaja, en gelijk de hele WIki platgegooidquote:Op maandag 20 februari 2006 19:08 schreef Bupatih het volgende:
Niet zo miepen, ik heb het al geüpdatet.
quote:Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Apache/ProXad [Feb 19 2006 23:15:06] Server at wiki.fok.nl Port 80
Niks, aangezien het 'ik typ' is.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:03 schreef Paltos het volgende:
Bupatih, wat is de verleden tijd van 'ik type'?
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, en gelijk de hele WIki platgegooid
[..]
Victoriaquote:Op maandag 20 februari 2006 19:10 schreef pberends het volgende:
Gaat RTL Boulevard die Victora Kloblenko nog een keer neerscheten? Elke week is ze er weer hoor, hoe interessant het leventje van die Talpa-snol wel niet is.
Oh ja, het was 'typefout' en 'ik typ'. Dat kon zelfs jij niet verklarenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks, aangezien het 'ik typ' is.
Maarre....'typte'?
quote:
Whehequote:Op maandag 20 februari 2006 19:17 schreef Airelle het volgende:
Sven ik bedoelde dat zonet niet persoonlijk hoor.
Je moet niet alles zo op jezelf betrekken.
Ja, raar, hè?! Op zulke momenten kun je zien dat ik ook maar een mens ben, hoewel mijn goddelijke habitus vaak anders doet vermoeden.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, het was 'typefout' en 'ik typ'. Dat kon zelfs jij niet verklaren
Het sloeg ook nergens opquote:Op maandag 20 februari 2006 19:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik jat je grapje. Vond het nergens op slaan trouwens, wat je zei.
Dat was al 20 minuten geleden. En ik deed het niet expresquote:Op maandag 20 februari 2006 19:21 schreef Bupatih het volgende:
Blijf eens van de TT af, kutmod!
Zo moest 'ie van niksan!
Ik merkte het net pas.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was al 20 minuten geleden. En ik deed het niet expres!
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In de cover-story![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Haaibaaike op 20-02-2006 19:19 ]
Uhuh! Een rijkere woordenschat dan de rest van mijn leeftijdgenoten!quote:
Ze bedoelt: "Jij vergist je zeker nooit?quote:
Ik begreep er even niks van. Ze denkt dat jij je vergist, maar verandert het wel.quote:
Ja, dan heb je het ook over een stel analfabetisten.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh! Een rijkere woordenschat dan de rest van mijn leeftijdgenoten!
Jij haat jouw leeftijdsgenoeten, hm? Je kotst op ze!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh! Een rijkere woordenschat dan de rest van mijn leeftijdgenoten!
Zie wat Bupa zegtquote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik begreep er even niks van. Ze denkt dat jij je vergist, maar verandert het wel.![]()
Beetje wel, ja.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij haat jouw leeftijdsgenoeten, hm? Je kotst op ze!![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, dan heb je het ook over een stel analfabetisten.
Wat is het verschil?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] analfabetisten [afbeelding]
En nu niet zeggen dat het een grapje was, want dat was het gewoon niet!![]()
![]()
Please...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Desondanks hoeft ze zich niet direct zo aangevallen te voelen!
OMG het was echt geen grapje!!!!quote:
Da's waarquote:Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef Airelle het volgende:
Nou daarmee bevestig ik gelijk mijn stelling.
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:36 schreef Airelle het volgende:
an·al·fa·be·tis·me (het ~)
1 het voorkomen van analfabeten
Kijk eens naar boven, spasist!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat maakt nog geen "analfabetist"
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk eens naar boven, spasist!
JA EN DAT WAS DUS WEL EEN GRAPJE!
Laat maarquote:Op maandag 20 februari 2006 19:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Nu snap ik het niet meer![]()
Maar ik ben gelukkig ook niet de snuggerste![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat nou? Er was een bedank-mail onderweg hoor.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh ik dacht al... moet ik soms ook op m'n knieen?
Jeetje, alsof ik daarbij kan als ik op m'n knieen...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je wilt me p... oh wacht, da's Sven z'n tekst
![]()
*stopt lul in gleuf van de computerquote:Op maandag 20 februari 2006 19:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Victoria!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
*insert neuk smilie*
Oepsquote:Op maandag 20 februari 2006 20:04 schreef Zhenar het volgende:
Subtielquote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
*stopt lul in gleuf van de computerDamn wat is zij lekker
![]()
![]()
![]()
*insert neuk smilie*
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:50 schreef Airelle het volgende:
Brrr, wat een spook. En met dat zwarte haar tegenwoordig is het al helemaal een gothic.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Victoria!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
He bah, alles zit tegenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:52 schreef MissBliss het volgende:
Dus moet ik nóg naar het reageerscherm
Ja nou dat is wel suf jaquote:Op maandag 20 februari 2006 20:53 schreef Airelle het volgende:
Bij mij lukt dat maar niet!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik de quick-PI geïnstalleerd, maar als ik quick-quote doe, is mn quote leeg![]()
He! Nou moeten we helemaal terugscrollen/klikken.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nou dat is wel suf ja
Maar wel quick-PI
Dus jullie doen het maar met lege quotes van mij
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
GTST? Incest-drama? Wie?
Gebruik je weer FireFoxquote:Op maandag 20 februari 2006 20:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nou dat is wel suf ja
Maar wel quick-PI
Dus jullie doen het maar met lege quotes van mij
Nou.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
Nokia roeleert de wereld.
Ja.quote:
PI's in quick-reply!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:58 schreef Paltos het volgende:
Ik wist het ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef babette21 het volgende:
* Babette weet niet wat tri-band is
quote:Wat betekent Dual band/ triband?
Deze termen geven aan of het toestel geschikt is voor bepaalde netwerken.
Bij het afsluiten van een sim only abonnement(abonnement zonder toestel) is het belangrijk om te weten of het toestel geschikt is voor de provider. Triband toestellen zijn alleen noodzakelijk bij gebruik in Amerika. Single band toestellen zijn alleen geschikt voor Vodafone(via debitel) en KPN (via debitel). Dual band toestellen zijn geschikt voor alle Nederlandse providers. In de gebruiksaanwijzing van uw toestel, kunt u deze gegevens vinden.
Ik moet er wel mee over straat durven natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Als je écht geen poespas wilt, koop je deze voor 19 euro of minder:
[afbeelding]
True.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef babette21 het volgende:
die Nokia ziet er wel heel strak uit
die Siemens heeft zo te zien zo'n eng joystockdingetje... heb ik niks mee
Ach, stel je niet aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moet er wel mee over straat durven natuurlijk.
Ja, dan moet je maar kijkenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
Ja, voor die quick-PI dusquote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
dank... alleen nodig in Amerika is dus níet nodig...... lijkt mijquote:
Die nokia die zij liet zien heeft niet zoveel poespas hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, stel je niet aan.Ding ziet er normaal uit.
En sowieso moet je je daar niks van aantrekken!
Nee. Zo is het maar net.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Die nokia die zij liet zien heeft niet zoveel poespas hoor
Nee, dááár maar ik me druk omquote:
Ik vind hem wel duur dan. Voor een niet-poespas-mobiel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Die nokia die zij liet zien heeft niet zoveel poespas hoor
Als meester van de typetjes, zeg ik: jaquote:
130 E en dat voor een simlockvrije, stel je niet aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind hem wel duur dan. Voor een niet-poespas-mobiel.
Ziet er hip uit. Maar wanneer komt 'ie uit? Ik heb eigenlijk snel een nieuwe nodig...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
ik zou deze nemen, sis:
[afbeelding]
Ja, dat bedoel ik dus. Je hebt ook alleen-maar-bellen-en-sms-mobieltjes voor héél wat minder.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
130 E en dat voor een simlockvrije, stel je niet aan.
Ik werk hoor.
Ik ben alleen niet van plan meer dan 200 euro voor zo'n ding neer te tellen als ik er toch alleen maar mee bel en sms.
Goed zo.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als meester van de typetjes, zeg ik: ja
Ik wil er wel fatsoenlijk en GOED mee kunnen bellen natuurlijk. Dus een stukje verstaanbaarheid enzo.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Je hebt ook alleen-maar-bellen-en-sms-mobieltjes voor héél wat minder.En nee, die zien er niet allemaal lelijk uit.
[afbeelding]Ha! 19 euro! Sms'en, bellen, het kan allemaal met deze beauty!
Krijg ik het model er ook bij?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef babette21 het volgende:
kijk, hier zie je 'm wat duidelijker
[afbeelding]
eh deze..... in 18 jaar...... [met terugwerkende kracht]quote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Airelle het volgende:
Ziet er hip uit. Maar wanneer komt 'ie uit? Ik heb eigenlijk snel een nieuwe nodig...
Dat doet 'ie ook wel, hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik wil er wel fatsoenlijk en GOED mee kunnen bellen natuurlijk. Dus een stukje verstaanbaarheid enzo.
Een camera en fototoestel hoort er ook opquote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Je hebt ook alleen-maar-bellen-en-sms-mobieltjes voor héél wat minder.En nee, die zien er niet allemaal lelijk uit.
[afbeelding]Ha! 19 euro! Sms'en, bellen, het kan allemaal met deze beauty!
Jeetjequote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
eh deze..... in 18 jaar...... [met terugwerkende kracht]
de eerste drie maanden....quote:
Wat heb je daar nou aan op een telefoon? Sorry maar ik heb al een hele goede digicam en mp3speler dus ik hoef al die shit niet nog eens in een slechtere kwalitiet op m'n mobiel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Een camera en fototoestel hoort er ook op.
Alles in 1 hebben is okay.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan op een telefoon? Sorry maar ik heb al een hele goede digicam en mp3speler dus ik hoef al die shit niet nog eens in een slechtere kwalitiet op m'n mobiel.
Als aanvulling op de rest wel buitengewoon handig.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Van alles een klein beetje hebben is kut.
Dan niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maak je mij niet wijs.
Daarbij wil ik geen Motorola meer.
Ik oké. Ik ben er al uit... Ik neem de nokia, ga vanavond nog bestellenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef babette21 het volgende:
weet je, als ik jou was zal ik lekker voor deze gaan:
[afbeelding]
zo heerlijk retro
en nu genoeg over die telefoons... neem toch 'n swing, als je 't simpel wil
of the good old Nokia, die gaan jaren mee en bellen & sms'en perfect
Wat zei je nou?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan niet.!
Koop dan maar lekker een mobieltje van 130 euro dat net zoveel kan als de mijne!
Waarom geen abonnement?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik oké. Ik ben er al uit... Ik neem de nokia, ga vanavond nog bestellen.
zeg wil je niet zo snel gaan, ik was nog aan het edittenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Airelle het volgende:
Ik oké. Ik ben er al uit... Ik neem de nokia, ga vanavond nog bestellen.
Le-zen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bellen en sms'en toch?
Of kan die van jou nog meer dingen?!!
Groot en helder 65.536-kleurenscherm (160 x 128 pixels)quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bellen en sms'en toch?
Of kan die van jou nog meer dingen?!!
Wat moest je veranderen dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg wil je niet zo snel gaan, ik was nog aan het editten![]()
Waar?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Groot en helder 65.536-kleurenscherm (160 x 128 pixels)
Multimediaberichten (MMS) en SMS
Expense Manager: je dagelijkse uitgaven opvolgen
Functies voor tijdsbeheer: agenda, takenlijst, notities
xHTML-browser en e-mail
MP3-beltonen
Ritmisch bewegend licht en chroomaccenten
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef Airelle het volgende:
Zoals je ziet, ik hoef geen poespas. Camera is niet noodzakelijk en MP3-ongein hoeft al helemaal niet.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik werk hoor.
Ik ben alleen niet van plan meer dan 200 euro voor zo'n ding neer te tellen als ik er toch alleen maar mee bel en sms.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik wil er wel fatsoenlijk en GOED mee kunnen bellen natuurlijk. Dus een stukje verstaanbaarheid enzo.
Ten eerste ik laat alleen zien dat ding van jou en de nokia 6060 niet met elkaar te vergelijk zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar?
[..]
[..]
[..]
Beetje tegenstrijdig, niet waar?
Hoe duur was ie?quote:
Je moet ze, in het geval van onze discussie, vergelijken op de punten die jij, wat je als eerste aangaf, belangrijk vond: bellen en sms'en, geen poespas.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ten eerste ik laat alleen zien dat ding van jou en de nokia 6060 niet met elkaar te vergelijk zijn..
En daarbij vind ik het erg belangrijk dat ik een goede ontvangs heb met een telefoon en dat er geeen ruis of iets dergelijks op zit. En wat dat betreft is een nokia doorgaans erg betrouwbaar.
Dat heb je waarschijnlijk nooit met een nokia gebeltquote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet ze, in het geval van onze discussie, vergelijken op de punten die jij, wat je als eerste aangaf, belangrijk vond: bellen en sms'en, geen poespas.
Dat is dus die van mij ook.
En ik heb tot nu toe altijd een goede ontvangst gehad en geen last van ruis oid.
Dat kan bij die van mij dus ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Airelle het volgende:
Dus bupa, zoals BVO al zei, LE-ZEN.
Ik hoef geen poespas (lees mp3, camera) ik wil gewoon GOED kunnen bellen en sms'n.
Sinds wanneer kun je bellen met een mobieltjequote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Airelle het volgende:
Dus bupa, zoals BVO al zei, LE-ZEN.
Ik hoef geen poespas (lees mp3, camera) ik wil gewoon GOED kunnen bellen en sms'n.
nogmaals, dan moet je echt deze hebben:quote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Airelle het volgende:
Niet zo goed als die van Air blijkbaar.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan bij die van mij dus ook.![]()
![]()
![]()
Moeilijk, hè, LE-ZEN?
Leuk. Maar je hebt niet die functies die ik net je in een lijstje gaf.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan bij die van mij dus ook.![]()
![]()
![]()
Moeilijk, hè, LE-ZEN?
Hij was 99 toen ik 'm kocht. Een week later was ie 79... dus heb 20 euro retour gehadquote:
Met abo of pregay?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hij was 99 toen ik 'm kocht. Een week later was ie 79... dus heb 20 euro retour gehad. Dus heb er 79 voor betaald...
2-0 voor mij!quote:
Wil je die functies weer wélquote:Maar je hebt niet die functies die ik net je in een lijstje gaf.
Daarbij is een Motorola kut.
Dan valt ie mee, ik dacht dat zulke mobieltjes altijd 1000 euri kosten als je prepaid namquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet zo goed als die van Air blijkbaar.
Ach ja, voor wat ritmisch bewegend licht wil ik ook wel 110 euro neerleggen, hoorquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan niet.!
Koop dan maar lekker een mobieltje van 130 euro dat in principe net zoveel kan als de mijne!
Verdomme helemaal geen 2-0 voor jou, hoe kom je daar nou bij??? Is dat jou manier van een discussie afsluiten als je het even niet meer weet. Bah ik walg van die arrogante kut-houding van jou tijdens discussie. Snap niet dat er iemand op deze aardkloot is die het zinnig vind om met jou een discussie aan te gaan. Je bent zo star als wat! Echt niet bereid om te luisteren(in dit geval lezen) naar de tegenpartij. KLAAAR! 2-2 nou goed.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
2-0 voor mij!
[..]
Wil je die functies weer wél? Hoezo poespas
Groot en helder 65.536-kleurenscherm (160 x 128 pixels) (Toevoegende waarde is...?) Multimediaberichten (MMS) en SMS (Kan ik ook) Expense Manager: je dagelijkse uitgaven opvolgen (Euh, wat heb je hier aan? )
Functies voor tijdsbeheer: agenda, takenlijst, notities (Hierbij geldt hetzelfde als voor camera en MP3: Waarom heb je het nodig als je een betere 'standalone-versie' hebt? Normale agenda van papier dus) xHTML-browser en e-mail (Poespas )
MP3-beltonen (Poespas )
Ritmisch bewegend licht en chroomaccenten (OMFG !!!)
Nee, dit is echt een reuzegoedkoop toestel. Alles zit erop, hij belt goed... naja, perfect dusquote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan valt ie mee, ik dacht dat zulke mobieltjes altijd 1000 euri kosten als je prepaid nam.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Verdomme helemaal geen 2-0 voor jou, hoe kom je daar nou bij??? Is dat jou manier van een discussie afsluiten als je het even niet meer weet. Bah ik walg van die arrogante kut-houding van jou tijdens discussie. Snap niet dat er iemand op deze aardkloot is die het zinnig vind om met jou een discussie aan te gaan. Je bent zo star als wat! Echt niet bereid om te luisteren(in dit geval lezen) naar de tegenpartij. KLAAAR! 2-2 nou goed.
Quasi-principeel? Dat slaat ook nergens op. Je weet dat ik geen principes hebquote:Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
Een beetje quasi-principieel vertellen dat je een mobiel wilt om enkel te bellen en te sms'en, dus zonder poespas, en dan overwegen om een 130 euro dure mobiel te kopen die tóch poespas-functies bevat.
[..]
Het is bijna net zo erg als toen ik moet debatteren tegen zo'n vies balletje uit Leiden (of omstreken).quote:
Misschien moet je je niet zo druk maken?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is bijna net zo erg als toen ik moet debatteren tegen zo'n vies balletje uit Leiden (of omstreken).
Wat een sukkel was dat zeg. Ik kon echt niet meer normaal ademhalen nee...
En al helemaal niet om mij!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien moet je je niet zo druk maken?
Ik gaf helemaal niets toe. Dat maak jij ervan. Ik vond het alleen leuk voor je dat je ook kunt sms'n en bellen met dat aldi ding van je.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
Maar om het uit te leggen:
Ik zei: Dat kan bij die van mij dus ook.
Jij. Leuk.
Ha! Toen gaf je toe! Ik had (met dat punt) gelijk! Ha! Zo! 1-0, 2-0...what's the difference.[afbeelding]
Ik kan nu eenmaal niet tegen mensen die uit de hoogte/arrogant doen en slecht zijn in discussies voeren.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En al helemaal niet om mij!Vergeefse moeite enzo
Hé! Doe eens niet zo denigrerend over Aldi!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik gaf helemaal niets toe. Dat maak jij ervan. Ik vond het alleen leuk voor je dat je ook kunt sms'n en bellen met dat aldi ding van je.
Zo slecht was ik niet, aangezien ik met sommige dingen een punt had. (Ja, jij ging later dingen erbij verzinnen, die ik op dat moment nog niet wist, over bereikbaarheid enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik kan nu eenmaal niet tegen mensen die uit de hoogte/arrogant doen en slecht zijn in discussies voeren.
Ik niet arrogant. Ik zeg toch niets over mezelf?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo slecht was ik niet, aangezien ik met sommige dingen een punt had. (Ja, jij ging later dingen erbij verzinnen, die ik op dat moment nog niet wist, over bereikbaarheid enzo)
En hoezo arrogant, zeggen dat anderen slecht zijn in discussies?!
Als concept is er niks mis met de aldi nee. Ik haal er zelfs mijn schoolkoekjes. Maar je moet het ook niet zo letterlijk nemen. Aldi-ding wil zeggen: goedkoopuitziend. Maar ik dacht dat ik dat jou als taaldeskundige niet hoefde uit te leggen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé! Doe eens niet zo denigrerend over Aldi!Het is een prachtig concept! Twee ware genieën, die broers! En niks mis met de Aldi!
En ik heb hem niet eens bij de Aldi gehaald!Ik heb hem via een louche, Poolse site besteld.
![]()
Nou ja...als je stelt dat ik slecht ben in discussies voeren, ga je er toch ook wel vanuit dat jij er beter in bent dan ik?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik niet arrogant. Ik zeg toch niets over mezelf?.
Je had helemaal geen punt. Ik verzon het er niet bij. Ik had van te voren al gezegd dat ik er GOED en fatsoenlijk mee wilde kunnnen bellen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo slecht was ik niet, aangezien ik met sommige dingen een punt had. (Ja, jij ging later dingen erbij verzinnen, die ik op dat moment nog niet wist, over bereikbaarheid enzo)
En hoezo arrogant, zeggen dat anderen slecht zijn in discussies?!
Dat ik het niet letterlijk moest nemen, snapte ik ook wel hoor!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als concept is er niks mis met de aldi nee. Ik haal er zelfs mijn schoolkoekjes. Maar je moet het ook niet zo letterlijk nemen. Aldi-ding wil zeggen: goedkoopuitziend. Maar ik dacht dat ik dat jou als taaldeskundige niet hoefde uit te leggen.
Mwah, weet niet. Ik hoop het wel in elk gevalquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...als je stelt dat ik slecht ben in discussies voeren, ga je er toch ook wel vanuit dat jij er beter in bent dan ik?
Jajaquote:Op maandag 20 februari 2006 22:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ik het niet letterlijk moest nemen, snapte ik ook wel hoor!![]()
Dat hele stuk van mij hierboven over de Aldi was dan ook niet serieus (de toon, dus).
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je had helemaal geen punt. Ik verzon het er niet bij. Ik had van te voren al gezegd dat ik er GOED en fatsoenlijk mee wilde kunnnen bellen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef Airelle het volgende:
Ik zit in dubio en jullie kunnen me eventjes helpen.
Ik moet een nieuwe tel. (oude is zo goed als dood na vijf jaar).
Welke moet ik nemen?
Nokia 6060:
[afbeelding]
Of Siemens C75:
[afbeelding]
Zoals je ziet, ik hoef geen poespas. Camera is niet noodzakelijk en MP3-ongein hoeft al helemaal niet.
Zal ik een poll maken?.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef Airelle het volgende:
Ja maar deze is geen Tri-band. En de siemens wel.
*zucht.
[/quote
[quote]Op maandag 20 februari 2006 21:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moet er wel mee over straat durven natuurlijk.
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik werk hoor.
Vantevoren, zeg je?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij met je lelijke SE-dingetjesquote:Op maandag 20 februari 2006 22:10 schreef timbob het volgende:
ja hoi
Nokia zuigt.
dit was een boodschap van algemeen nut.
Niet VOOR mijn eigenn post dummie. VOOR onze discussie.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vantevoren, zeg je?
jij met je compleet onlogische nokia menu structuur dingetjesquote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij met je lelijke SE-dingetjes.
B&Aquote:Op maandag 20 februari 2006 22:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Altijd he. Voor een leuke discussie weet je welke twee mensen je moet uitnodigen.
Jaaaa, maar toen (voor die post dus, niet vantevoren) had ik die van mij (of mijn soort in het algemeen) al tig keer aangeraden.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet VOOR mijn eigenn post dummie. VOOR onze discussie.
Zeg eens tegen je moeder dat ze moet opbokken met d'r stomme advies.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:10 schreef timbob het volgende:
ja hoi
Nokia zuigt.
dit was een boodschap van algemeen nut.
Jij met je vieze groene ronde ja-wat-is-het-eigenlijk-voor-iets logo-dingetjesquote:Op maandag 20 februari 2006 22:12 schreef timbob het volgende:
[..]
jij met je compleet onlogische nokia menu structuur dingetjes
Ja maar ik negeer zoiets. Want dat is niet waar ik naar zocht. Daarbij zei ik dat ik het een lelijk ding vond en er niet mee over straat zou durven.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaa, maar toen (voor die post dus, niet vantevoren) had ik die van mij (of mijn soort in het algemeen) al tig keer aangeraden.
Simpele ziel!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:16 schreef Paltos het volgende:
Toen ik een nieuwe GSM wou ging ik gewoon naar een random electrowinkel en koos random een mooi uitziende, niet te dure GSM uit..
Anders gezegd: maak het eens niet zo moeilijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:16 schreef Paltos het volgende:
Toen ik een nieuwe GSM wou ging ik gewoon naar een random electrowinkel en koos random een mooi uitziende, niet te dure GSM uit..
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar ik negeer zoiets. Want dat is niet waar ik naar zocht. Daarbij zei ik dat ik het een lelijk ding vond en er niet mee over straat zou durven.
Ik ben erquote:Op maandag 20 februari 2006 22:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Altijd he. Voor een leuke discussie weet je welke twee mensen je moet uitnodigen.
=4146.66 KB. En dan zeggen ze dat PABO-studenten niet kunnen rekenenquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
=4146.66 KB. En dan zeggen ze dat PABO-studenten niet kunnen rekenen!
Hee tof, ik wist niet eens dat Google die functie hadquote:
Jaaaaja.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee tof, ik wist niet eens dat Google die functie had!
Om te bewijzen dat PABO-studenten wel degelijk kunnen rekenen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaaja.
Hoe heb je het dan gedaan? Uit je hoofd? Waarom zou je dat doen?
Om ervoor te zorgen dat je hersens niet verstoffen?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaaja.
Hoe heb je het dan gedaan? Uit je hoofd? Waarom zou je dat doen?
Die werkt dus helemaal niet bij me.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
PI's in quick-reply!
Ik heb hem hier vandaan, maar goed, de quick-quote doet het dus niet echt optimaal
Met een rekenmachine.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat PABO-studenten wel degelijk kunnen rekenen.
Ach, je kan genoeg andere dingen doen om ervoor te zorgen dat je hersens niet verstoffen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat je hersens niet verstoffen?
Knippen en plakken?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, je kan genoeg andere dingen doen om ervoor te zorgen dat je hersens niet verstoffen.
Heerlijke humor dit.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:26 schreef Zwansen het volgende:
bepaalde porno-acrice. Whehehehe....
nokia's zijn voor mensen die word een prettig tekstopmaak programma vindenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je moeder dat ze moet opbokken met d'r stomme advies. [afbeelding]
Count me in.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:28 schreef timbob het volgende:
[..]
nokia's zijn voor mensen die word een prettig tekstopmaak programma vinden
Oooeeeeh!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja inderdaad van rosé drinken en idols kijken zal het niet veel beter worden.
Sven weet ook wel dat ik hem maar een beetje plaag.quote:
echte helden gebruiken indesign of desnoods quark express!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:30 schreef Airelle het volgende:
Timbob, je gebruikt liever Kladblok?.
Echte helden? Echte freaks zul je bedoelenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:31 schreef timbob het volgende:
[..]
echte helden gebruiken indesign of desnoods quark express!
(geheel expres natuurlijk)
met indesign kan je pdfjes makenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef Airelle het volgende:
Gelukkig heeft iedereen Quark Express en vooral elke school zodat je lekker gemakkelijk tekstbestanden kunt uitwisselen.
En ook dát snapte ik wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sven weet ook wel dat ik hem maar een beetje plaag..
Rosé drinken doe ik ook (welliswaar in de zomer) en Idols kijk ik ook.
WAT DOE JE ALTIJD ZO ARROGANT, LUL!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ook dát snapte ik wel.
Maar het is altijd leuk om een rel proberen uit te lokken!
Tsja, ik ben een esdoorn, hè.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
WAT DOE JE ALTIJD ZO ARROGANT, LUL!![]()
Welke versie van FF heb je danquote:
Even veranderd naar 1.5 ipv 1.5.0.1.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Welke versie van FF heb je dan?
Jij bent een kastanjeboom:quote:
quote:KASTANJEBOOM (De Eerlijkheid) -
Van ongewone schoonheid, wil geen indruk op andere maken,
goed ontwikkeld gevoel van gerechtigheid, levendig,
geïnteresseerd, een geboren diplomaat, maar raakt makkelijk geïrriteerd en wordt snel gevoelig in gezelschap, vaak door een gebrek aan zelfvertrouwen, gedraagt zich soms superieur, voelt zich niet begrepen, heeft maar 1 liefde in zijn/haar
leven, heeft moeite in het vinden van een partner.
Nee, sinds die SEX-topics die 'ik' zogenaamd geopend had, heb ik het veranderd.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Je wachtwoord is nog steeds bupatih?
Wat een onzin!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]Uit welke boom ben jij gevallen?
Dude, gebruik die Quick-PI's.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Buup, I have boobs you can't refuse..."
slaapleksavjlvaihawrb.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:56 schreef Airelle het volgende:
Weltyrusfjdlfgtk.
Dat ligt eraan welke layout je gebruikt.. Bij de oude layouts doet ie het wel, maar bij silver niet dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef Paltos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |