Als meester van de typetjes, zeg ik: jaquote:
130 E en dat voor een simlockvrije, stel je niet aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind hem wel duur dan. Voor een niet-poespas-mobiel.
Ziet er hip uit. Maar wanneer komt 'ie uit? Ik heb eigenlijk snel een nieuwe nodig...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
ik zou deze nemen, sis:
[afbeelding]
Ja, dat bedoel ik dus. Je hebt ook alleen-maar-bellen-en-sms-mobieltjes voor héél wat minder.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
130 E en dat voor een simlockvrije, stel je niet aan.
Ik werk hoor.
Ik ben alleen niet van plan meer dan 200 euro voor zo'n ding neer te tellen als ik er toch alleen maar mee bel en sms.
Goed zo.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als meester van de typetjes, zeg ik: ja
Ik wil er wel fatsoenlijk en GOED mee kunnen bellen natuurlijk. Dus een stukje verstaanbaarheid enzo.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Je hebt ook alleen-maar-bellen-en-sms-mobieltjes voor héél wat minder.En nee, die zien er niet allemaal lelijk uit.
[afbeelding]Ha! 19 euro! Sms'en, bellen, het kan allemaal met deze beauty!
Krijg ik het model er ook bij?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef babette21 het volgende:
kijk, hier zie je 'm wat duidelijker
[afbeelding]
eh deze..... in 18 jaar...... [met terugwerkende kracht]quote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Airelle het volgende:
Ziet er hip uit. Maar wanneer komt 'ie uit? Ik heb eigenlijk snel een nieuwe nodig...
Dat doet 'ie ook wel, hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik wil er wel fatsoenlijk en GOED mee kunnen bellen natuurlijk. Dus een stukje verstaanbaarheid enzo.
Een camera en fototoestel hoort er ook opquote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Je hebt ook alleen-maar-bellen-en-sms-mobieltjes voor héél wat minder.En nee, die zien er niet allemaal lelijk uit.
[afbeelding]Ha! 19 euro! Sms'en, bellen, het kan allemaal met deze beauty!
Jeetjequote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
eh deze..... in 18 jaar...... [met terugwerkende kracht]
de eerste drie maanden....quote:
Wat heb je daar nou aan op een telefoon? Sorry maar ik heb al een hele goede digicam en mp3speler dus ik hoef al die shit niet nog eens in een slechtere kwalitiet op m'n mobiel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Een camera en fototoestel hoort er ook op.
Alles in 1 hebben is okay.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan op een telefoon? Sorry maar ik heb al een hele goede digicam en mp3speler dus ik hoef al die shit niet nog eens in een slechtere kwalitiet op m'n mobiel.
Als aanvulling op de rest wel buitengewoon handig.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Van alles een klein beetje hebben is kut.
Dan niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maak je mij niet wijs.
Daarbij wil ik geen Motorola meer.
Ik oké. Ik ben er al uit... Ik neem de nokia, ga vanavond nog bestellenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef babette21 het volgende:
weet je, als ik jou was zal ik lekker voor deze gaan:
[afbeelding]
zo heerlijk retro
en nu genoeg over die telefoons... neem toch 'n swing, als je 't simpel wil
of the good old Nokia, die gaan jaren mee en bellen & sms'en perfect
Wat zei je nou?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan niet.!
Koop dan maar lekker een mobieltje van 130 euro dat net zoveel kan als de mijne!
Waarom geen abonnement?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik oké. Ik ben er al uit... Ik neem de nokia, ga vanavond nog bestellen.
zeg wil je niet zo snel gaan, ik was nog aan het edittenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Airelle het volgende:
Ik oké. Ik ben er al uit... Ik neem de nokia, ga vanavond nog bestellen.
Le-zen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bellen en sms'en toch?
Of kan die van jou nog meer dingen?!!
Groot en helder 65.536-kleurenscherm (160 x 128 pixels)quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bellen en sms'en toch?
Of kan die van jou nog meer dingen?!!
Wat moest je veranderen dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg wil je niet zo snel gaan, ik was nog aan het editten![]()
Waar?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Groot en helder 65.536-kleurenscherm (160 x 128 pixels)
Multimediaberichten (MMS) en SMS
Expense Manager: je dagelijkse uitgaven opvolgen
Functies voor tijdsbeheer: agenda, takenlijst, notities
xHTML-browser en e-mail
MP3-beltonen
Ritmisch bewegend licht en chroomaccenten
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef Airelle het volgende:
Zoals je ziet, ik hoef geen poespas. Camera is niet noodzakelijk en MP3-ongein hoeft al helemaal niet.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
130 E en dat voor een simlockvrije, stel je niet aan.
Ik werk hoor.
Ik ben alleen niet van plan meer dan 200 euro voor zo'n ding neer te tellen als ik er toch alleen maar mee bel en sms.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik wil er wel fatsoenlijk en GOED mee kunnen bellen natuurlijk. Dus een stukje verstaanbaarheid enzo.
Ten eerste ik laat alleen zien dat ding van jou en de nokia 6060 niet met elkaar te vergelijk zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar?
[..]
[..]
[..]
Beetje tegenstrijdig, niet waar?
Hoe duur was ie?quote:
Je moet ze, in het geval van onze discussie, vergelijken op de punten die jij, wat je als eerste aangaf, belangrijk vond: bellen en sms'en, geen poespas.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ten eerste ik laat alleen zien dat ding van jou en de nokia 6060 niet met elkaar te vergelijk zijn..
En daarbij vind ik het erg belangrijk dat ik een goede ontvangs heb met een telefoon en dat er geeen ruis of iets dergelijks op zit. En wat dat betreft is een nokia doorgaans erg betrouwbaar.
Dat heb je waarschijnlijk nooit met een nokia gebeltquote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet ze, in het geval van onze discussie, vergelijken op de punten die jij, wat je als eerste aangaf, belangrijk vond: bellen en sms'en, geen poespas.
Dat is dus die van mij ook.
En ik heb tot nu toe altijd een goede ontvangst gehad en geen last van ruis oid.
Dat kan bij die van mij dus ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Airelle het volgende:
Dus bupa, zoals BVO al zei, LE-ZEN.
Ik hoef geen poespas (lees mp3, camera) ik wil gewoon GOED kunnen bellen en sms'n.
Sinds wanneer kun je bellen met een mobieltjequote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Airelle het volgende:
Dus bupa, zoals BVO al zei, LE-ZEN.
Ik hoef geen poespas (lees mp3, camera) ik wil gewoon GOED kunnen bellen en sms'n.
nogmaals, dan moet je echt deze hebben:quote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Airelle het volgende:
Niet zo goed als die van Air blijkbaar.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan bij die van mij dus ook.![]()
![]()
![]()
Moeilijk, hè, LE-ZEN?
Leuk. Maar je hebt niet die functies die ik net je in een lijstje gaf.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan bij die van mij dus ook.![]()
![]()
![]()
Moeilijk, hè, LE-ZEN?
Hij was 99 toen ik 'm kocht. Een week later was ie 79... dus heb 20 euro retour gehadquote:
Met abo of pregay?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hij was 99 toen ik 'm kocht. Een week later was ie 79... dus heb 20 euro retour gehad. Dus heb er 79 voor betaald...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |