quote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat nou? Er was een bedank-mail onderweg hoor.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh ik dacht al... moet ik soms ook op m'n knieen?
Jeetje, alsof ik daarbij kan als ik op m'n knieen...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je wilt me p... oh wacht, da's Sven z'n tekst
![]()
*stopt lul in gleuf van de computerquote:Op maandag 20 februari 2006 19:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Victoria!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
*insert neuk smilie*
Oepsquote:Op maandag 20 februari 2006 20:04 schreef Zhenar het volgende:
Subtielquote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
*stopt lul in gleuf van de computerDamn wat is zij lekker
![]()
![]()
![]()
*insert neuk smilie*
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:50 schreef Airelle het volgende:
Brrr, wat een spook. En met dat zwarte haar tegenwoordig is het al helemaal een gothic.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Victoria!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
He bah, alles zit tegenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:52 schreef MissBliss het volgende:
Dus moet ik nóg naar het reageerscherm
Ja nou dat is wel suf jaquote:Op maandag 20 februari 2006 20:53 schreef Airelle het volgende:
Bij mij lukt dat maar niet!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik de quick-PI geïnstalleerd, maar als ik quick-quote doe, is mn quote leeg![]()
He! Nou moeten we helemaal terugscrollen/klikken.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nou dat is wel suf ja
Maar wel quick-PI
Dus jullie doen het maar met lege quotes van mij
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
GTST? Incest-drama? Wie?
Gebruik je weer FireFoxquote:Op maandag 20 februari 2006 20:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nou dat is wel suf ja
Maar wel quick-PI
Dus jullie doen het maar met lege quotes van mij
Nou.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
Nokia roeleert de wereld.
Ja.quote:
PI's in quick-reply!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:58 schreef Paltos het volgende:
Ik wist het ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef babette21 het volgende:
* Babette weet niet wat tri-band is
quote:Wat betekent Dual band/ triband?
Deze termen geven aan of het toestel geschikt is voor bepaalde netwerken.
Bij het afsluiten van een sim only abonnement(abonnement zonder toestel) is het belangrijk om te weten of het toestel geschikt is voor de provider. Triband toestellen zijn alleen noodzakelijk bij gebruik in Amerika. Single band toestellen zijn alleen geschikt voor Vodafone(via debitel) en KPN (via debitel). Dual band toestellen zijn geschikt voor alle Nederlandse providers. In de gebruiksaanwijzing van uw toestel, kunt u deze gegevens vinden.
Ik moet er wel mee over straat durven natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Als je écht geen poespas wilt, koop je deze voor 19 euro of minder:
[afbeelding]
True.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef babette21 het volgende:
die Nokia ziet er wel heel strak uit
die Siemens heeft zo te zien zo'n eng joystockdingetje... heb ik niks mee
Ach, stel je niet aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moet er wel mee over straat durven natuurlijk.
Ja, dan moet je maar kijkenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
Ja, voor die quick-PI dusquote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
dank... alleen nodig in Amerika is dus níet nodig...... lijkt mijquote:
Die nokia die zij liet zien heeft niet zoveel poespas hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, stel je niet aan.Ding ziet er normaal uit.
En sowieso moet je je daar niks van aantrekken!
Nee. Zo is het maar net.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Die nokia die zij liet zien heeft niet zoveel poespas hoor
Nee, dááár maar ik me druk omquote:
Ik vind hem wel duur dan. Voor een niet-poespas-mobiel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Die nokia die zij liet zien heeft niet zoveel poespas hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |