Inderdaad, ik ook... *denkt terug aan zijn oude keuze als Mol: Victoria...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:19 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga dit jaar eens niet van tevoren een mol uitkiezen. Ik ga de eerste aflevering bekijken als een ongeschreven blad, en maak dan mijn keuze.
In het verleden heb ik me vaak te blind gestaard om bepaalde kandidaten, waardoor ik andere dingen over het hoofd zag
Nu ik vanmorgen weer een aflevering van vorig seizoen zag, begint het hier ook weer te kriebelenquote:
Ik vond haar de slechtse Mol so far. Echt toffe Mollenstreken had ze niet, in mijn opzicht..quote:Op maandag 20 februari 2006 16:55 schreef knuppelhout het volgende:
als je t nu terugziet he... die Yvonne was eigenlijk vrij doorzichtig... maarja das lekekr achteraf.
"ik ben heel dichtbij de mol. en ik weet wie het is. en de mol heeft het heel erg zwaar!"
In de cover-storyquote:Op maandag 20 februari 2006 18:36 schreef schatje het volgende:
RTL Boulevard besteedt er zo aandacht aan.
Het is cover-story hoor.quote:
Ze bedoelt: "Jij vergist je zeker nooit?"quote:Op maandag 20 februari 2006 19:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sven heeft zich niet vergist, het is coverstory.![]()
Dat bedoelde ik dus met, "Jij vergist je zeker nooit''quote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze bedoelt: "Jij vergist je zeker nooit?"
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:16 schreef Maja-de-bij het volgende:
Geweldig die herhalingen van vorig seizoen!
Marc-Marie op het strand en Isabelle maar gillen![]()
Ook bij die duikopdracht, je ziet van alle kandidaten foto's op de bodem liggen. Alleen moet die van Yvon eerst opgedraaid worden, omdat het Mol-logo op de voorkant staat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:32 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag het net ook. Echt duidelijk is het als je het eenmaal weet. Ook bij de uitschakeling van Sander. Blijven sander en yvonne over. Heel spannend. Maar yvonne wist het toen gewoon al.
bronquote:Van de Graaf: 'Angela groter dan contract'
Karel van de Graaf presenteert vanaf 10 maart op Nederland 2 een nieuwe reeks van Wie is.. De Mol?. Hij volgt presentatrice Angela Groothuizen op. De Graaf: "Ik ben een keer gevraagd als deelnemer, vorig jaar. Ik heb onmiddelijk 'nee' gezegd. Een jaar later werd het contract van Angela niet verlengd. De AVRO moest dus een nieuwe presentator zoeken en toen kwamen ze bij mij terug."
Van de Graaf benadrukt in RTL Boulevard dat hij Angela niet wil imiteren. Hij heeft het op zijn eigen manier gedaan.
Van de Graaf vervolgt bij Boulevard: "Elke presentator moet het vooral op zijn eigen manier doen. Ik denk niet dat iemand er op zit te wachten dat ik probeer Angela te imiteren. Als je het op je eigen manier doet, krijg je wat je verdient. (..) Angela is groter dan het contract, dus Angela belt mij op en ik bel Angela op en wij vinden elkaar. Zij helpt mij, omdat ze vindt dat als iemand anders het dan moet doen, dat hij het dan vooral zo goed mogelijk doet."
De TweeVandaag-presentator wist zelf niet wie 'De Mol' was, de bekende Nederlander die het spel probeert te saboteren. "Ik wist het niet en ik was ontzettend blij dat ik het niet hoefde te weten." De opnames zijn al achter de rug, dus de deelnemers weten inmiddels wie de Mol is. Mocht iemand zijn mond voorbij praten, dan staat daar 250.000 euro boete op. "Ze hebben allemaal moeten beloven dat ze hun mond houden en voor het geval dat ze die belofte vergeten is er geloof ik een boete in het contract opgenomen van een respectabel bedrag."
je zal maar praten in je slaap ofzoquote:Mocht iemand zijn mond voorbij praten, dan staat daar 250.000 euro boete op
achteraf bleek dat zij niet geraakt kon worden, vandaar dat ze zoveel risico kon nemenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:05 schreef Nuna het volgende:
Ik weet eigenlijk niet precies meer welke mollenstreken Yvon nu heeft uitgehaald bij die lasergame. Volgens mij deed ze niets.
mja da's zo'n situatie waarin niet bij voorbaat duidelijk kon zijn dat zij die vlieger had, ze kon moeilijk zeggen: "ik wil persé deze vlieger"..... nu het wel gelukt is, kunnen ze makkelijk zeggen: dat was een aanwijzing, als 'n ander 'm had gehad, zouden ze er vast gewoon niks over zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:14 schreef Urquhart het volgende:
En vandaag was natuurlijk ook de geheime aanwijzing doordat Yvon de Mol-vlieger had. Ik weet nog dat ik dat toen te voor de hand liggend vond om als geheime aanwijzing te zien
Ik heb vanmorgen ook weer gekeken. De terugblik-aflevering. De kriebels beginnen nu weer te komen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:27 schreef Marloes het volgende:
Ik wil Angela
Heb vanmorgen ook de herhaling gekeken, leuke afleveringen
Dan is het voor jou mooi meegenomen dat je ze niet kentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Even een vette TVP, voor mij had het niet met bekenden gehoeven, maar aangezien ik de meesten niet ken is dat probleem ook weer opgelost
Hier ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef Stansfield het volgende:
Nog 2 weekjes kan bijna niet wachten.
Dat is altijd nog het leukste inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb hier echt ontzettend veel zin in!
Kan nu ook echt nog niks zeggen over wie ik denk dat ze als Mol hebben gekozen, maar dat verandert bij mij in de loop van de serie ook regelmatig. Ik heb laatst ook zo'n herhaling gezien 's ochtends en dat is echt wel een goede manier om de kijker weer enthousiast te maken zeg! Net als dat er vorige week in de Avrobode stond: Nog 2 weken tot Wie is de mol?, en deze week hetzelfde maar dan over nog 1 week.
Heerlijk gewoon... Weer allemaal gekke en totaal onlogische hints lezen op internet en speculeren over wie de Mol is, ik kan niet wachten.
En toch .... heb ik nog steeds een kater van vorig seizoen. Ik deed toen ook nog vrolijk mee met alle speculaties. Sommige hints die op internet gezet waren, leken toch echt goed gevonden. Dat de serie dan afgesloten wordt met wat simpele flauwekul-hints als een vlieger enzo, heeft me toen zwaar teleurgesteld en doen besluiten het niet weer zover te zoeken, m.i. zonde van de tijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef p-etr-a het volgende:
Heerlijk gewoon... Weer allemaal gekke en totaal onlogische hints lezen op internet en speculeren over wie de Mol is, ik kan niet wachten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wordt weer topics lang vollullen over producers die bij een bepaald nummer de producer van de CD terzijde stonden, die dan weer een zus hebben die last heeft van mollen in de tuin, en die woont in dezelfde straat als een kandidaat enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |