quote:
Wat is er mis met gewelddadige?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:26 schreef Bupatih het volgende:
veranderd
geweldadige
Dizer!Laat LB's account eens héél snel met rust.
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:26 schreef Bupatih het volgende:
Dizer!Laat LB's account eens héél snel met rust.
Volgens mij verzin ik nou een woord.quote:
Je bent (jammer genoeg) niet de enige.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij verzin ik nou een woord.
Misschien dat jij normaal altijd spelfouten maakt?quote:
De maatschappij heeft mijn hersentjes vervuild, Bupatih! Help me om het licht te vinden.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent (jammer genoeg) niet de enige.
Ik zie steeds vaker dat mensen het over 'gewelddadig' hebben.
Fuck de maatschappij!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De maatschappij heeft mijn hersentjes vervuild, Bupatih! Help me om het licht te vinden.![]()
Altijd? Dat is niet waarquote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien dat jij normaal altijd spelfouten maakt? [afbeelding]
Hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél vaak.quote:
Maar ik kan het niet alleen!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fuck de maatschappij!
Geloof gewoon in jezelf, LB. En in mij.
Dan komt het allemaal wel goed. [afbeelding]
Wat dacht je van 'gewelddadige'?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar ik kan het niet alleen!
Vertel me nou wat ik moet gebruiken in plaats van het door de spellingsduivel ingefluisterde 'geweldadige'!
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien dat jij normaal altijd spelfouten maakt? [afbeelding]
Wat ben je taalslim.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'gewelddadige'?
Met twee d's dus.
Het komt van het woord 'gewelddaad'. En om dát met één d te schrijven is nogal dom. Het is een daad van geweld.
Das is heulimaal niks whaarquote:Op zondag 15 januari 2006 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél vaak.
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef LeBeau het volgende:
Het Idols Survival spel verandert in een geweldadige orgie van ShowChat plus- en minpunten!![]()
![]()
quote:
Hup! Verander 'geweldadige' ook eens!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef LeBeau het volgende:
Leuke TT.
Het Idols Survival spel verandert in een geweldadige orgie van ShowChat plus- en minpunten!![]()
![]()
Iedereen haat mij en Dizer opeens!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef LeBeau het volgende:
Leuke TT.
![]()
Ohhhhhh! Dat is logisch!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'gewelddadige'?
Met twee d's dus.
Het komt van het woord 'gewelddaad'. En om dát met één d te schrijven is nogal dom. Het is een daad van geweld.
Ik ben een trend begonnen door jou vandaag minpunten te geven. Je bent er al zes kwijt.quote:
misschien wel logisch, maar geil is anders [die taalkennis dus]quote:
Ooooohhhh...!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
heulemaal niet, ik wilde juist gelíjk metjou
komen te staan...
vanwege onze Awards enzo![]()
![]()
Dus je haat Dizer wél?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
heulemaal niet, ik wilde juist gelíjk metjou
komen te staan...
vanwege onze Awards enzo![]()
![]()
begint?!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien wel logisch, maar geil is anders [die taalkennis dus]
Bupa begint zichzelf tot nerd te degraderen.......![]()
Ik vind Bupatih anders nog best geil hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hopelijk initieert dat een soort "redt Zhenar" actie... Alleen ik ben niet zo aimabel als Sneeze, vrees ikquote:Op zondag 15 januari 2006 12:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben een trend begonnen door jou vandaag minpunten te geven. Je bent er al zes kwijt.![]()
Zulke geluiden hoor ik wel vaker.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht was "Het staat toch goed geschreven, Zhenar?quote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind Bupatih anders nog best geil hoor.![]()
hier nog éénquote:Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef LeBeau het volgende:
Het eerste wat ik dacht was "Het staat toch goed geschreven, Zhenar?![]()
;rR!!", maar toen snapte ik het opeens.
Je bent niet op je scherpst vandaag LBquote:Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht was "Het staat toch goed geschreven, Zhenar?![]()
;rR!!", maar toen snapte ik het opeens.
Van (onterecht) geëlimineerd naar de top, Sneeze is net... John Travolta!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hopelijk initieert dat een soort "redt Zhenar" actie... Alleen ik ben niet zo aimabel als Sneeze, vrees ik![]()
volgens mij hoeven wíj geen sollicitatiebrieven meer te schrijven...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:45 schreef Bupatih het volgende:
Blijf maar lekker stomme fouten maken in jullie sollicitatiebrieven!!!!
Scherpts?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent niet op je scherpts vandaag LBEerst een hetze tegen
mij
creëren, dan twee debiele spelfouten in 1 post en nu dit...
![]()
Dudequote:Op zondag 15 januari 2006 12:45 schreef Bupatih het volgende:
Ach!!! Blijf toch lekker fouten maken!
De maatschappij zal jullie uitkotsen!
Blijf maar lekker stomme fouten maken in jullie sollicitatiebrieven!!!!
Ik weet onderhand wel beter!
Ik ook niet, hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij hoeven wíj geen sollicitatiebrieven meer te schrijven...![]()
![]()
Met deze opmerking redeem je jezelfquote:Op zondag 15 januari 2006 12:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Van (onterecht) geëlimineerd naar de top, Sneeze is net... John Travolta!
Ik walg van mezelf.quote:
Ik wil niet eens bij die sukkels werken, die er overheen lezen!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DudeSpelfouten in sollicitatiebrieven zijn helaas eerder regel dan uitzondering. Bovendien leest half rekruterend Nederland daar overheen.
![]()
Ik haat je.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt???... wow, dat zou betekenen dat ik... dat ik.....
hip
ben.......
![]()
quote:
Ik walg lekker met je mee.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik walg van mezelf.
Typen met een peuk hè... is best lastig hoor!![]()
![]()
Good for you!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil niet eens bij die sukkels werken, die er overheen lezen!
Principes enzo.
Ik kots op jouw krullen.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik walg lekker met je mee.
Dat is blijkbaar hip.
terecht, 't betaald ook beroerd....quote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef Bupatih het volgende:
En ik zie 'verlosser' ook niet als een échte baan (sollicitatieprocedures, contracten, etc...)
Jij moet sollicitatiebrieven sturen met een aantal spelfouten erin, en als ze er dan niks van zeggen tijdens een mogelijk gesprek moet je heel de tent op stelten zetten.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil niet eens bij die sukkels werken, die er overheen lezen!
Principes enzo.
Da's nog eens een goed idee.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij moet sollicitatiebrieven sturen met een aantal spelfouten erin, en als ze er dan niks van zeggen tijdens een mogelijk gesprek moet je heel de tent op stelten zetten.
haat en liefde liggen zó dicht bij elkaar...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef Zhenar het volgende:
Ik haat je.
Ik doe het (helaas?) gratis!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
terecht, 't betaald () ook beroerd....
geloof me, ik kan het weten... 't is een hondenbaan
ben ooit een paar weken messias geweest,
maar je komt tijd te kort & die sandalen zitten nog klote ook
Nee, dat is gewoon vies.quote:
Wat is er dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
Banmeld topic deel 675
Hoe durven ze zeg!! Dit is echt totaaaaal onzin
I hear ya... En dat water/wijn gedoe... dus écht niet zo simpel als het lijkt! Ik veranderde dat water voortdurend in nijlpaardenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
terecht, 't betaald ook beroerd....
geloof me, ik kan het weten... 't is een hondenbaan
ben ooit een paar weken messias geweest,
maar je komt tijd te kort & die sandalen zitten nog klote ook
Yeps.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
haat en liefde liggen zó dicht bij elkaar...
alleen is haat een stuk erotischer![]()
Het drinkt ook niet echt lekker weg, lijkt me.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
I hear ya... En dat water/wijn gedoe... dus écht niet zo simpel als het lijkt! Ik veranderde dat water voortdurend in nijlpaardenEn dat pást helemaal niet in zo'n klein kruikje!
![]()
quote:
Nee. En vindt maar eens een sapcentrifuge die op nijlpaarden werkt.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het drinkt ook niet echt lekker weg, lijkt me.
Na wat jij gedaan hebt denk ik dat ik het er maar uithaal met een jerrycan benzine en een lucifer.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]Praat maar weer tegen me als je die brokjes uit je haar gewassen hebt.
![]()
daarnaast raak je nijlpaarden aan de straatstenen niet kwijt...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef Zhenar het volgende:
I hear ya... En dat water/wijn gedoe... dus écht niet zo simpel als het lijkt! Ik veranderde dat water voortdurend in nijlpaardenEn dat pást helemaal niet in zo'n klein kruikje!
![]()
Nee joh, de water veranderde dan ook niet echt in wijn! Ze waren allemaal zó dronken dat het water alsnog als heerlijke wijn smaakte.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Zijn er sapcentrifuges waar je wijn voor gebruikt dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee. En vindt maar eens een sapcentrifuge die op nijlpaarden werkt.![]()
ligt zo zwaar op de maag.....quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef LeBeau het volgende:
Het drinkt ook niet echt lekker weg, lijkt me.
En dan heb ik het niet over babette.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:59 schreef Bupatih het volgende:
Net als die overgewaardeerde baardmans met zijn sandalen!!!
Nee! Maar we zochten toch naar een manier om nijlpaarden drinkbaar te maken!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zijn er sapcentrifuges waar je wijn voor gebruikt dan?
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ligt zo zwaar op de maag.....
maar 't kan erger: stel dat je ipv een sprinkhanenplaag een nijlpaardenplaag veroorzaakt
Oké, oké, ik zeg al niks meer!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee. En vindt maar eens een sapcentrifuge die op nijlpaarden werkt.![]()
mja beetje van het genre "Suske en Wiske en de Vliegende Nijlpaarden" hequote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef Zhenar het volgende:De gevolgen zouden even vernietigend als hilarisch zijn!
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, de sandalengrap was hilarisch.
dat was geen grap, dat was ernstquote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef Bupatih het volgende:
Nee, de sandalengrap was hilarisch.
je kan wel merken dat jij nog een groentje bent,quote:Op zondag 15 januari 2006 12:59 schreef Bupatih het volgende:
Jullie zijn of waren allemaal nep-verlossers!
Net als die overgewaardeerde baardmans met zijn sandalen!!!
Misschien maar goed ook. Bupa had mijn nijlpaarden echt niet kunnen handelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
je kan wel merken dat jij nog een groentje bent,
je hebt de hoogtijdagen van Zhenar niet eens méégemaakt
Kinky!quote:
en evenaren al helemaal nietquote:Op zondag 15 januari 2006 13:26 schreef Zhenar het volgende:
Misschien maar goed ook. Bupa had mijn nijlpaarden echt niet kunnen handelen.![]()
Niemand kan jou nijlpaarden handelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook. Bupa had mijn nijlpaarden echt niet kunnen handelen.![]()
Neen, bij hem zou er hoogstens zo'n mislukt vogelbekdier uit voortkomen.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niemand kan jou nijlpaarden handelen.![]()
Echt tof hè!quote:
oeh pas op he! de platypus is een briljant, lief én zéér komisch schepselquote:Op zondag 15 januari 2006 13:29 schreef Zhenar het volgende:
Neen, bij hem zou er hoogstens zo'n mislukt vogelbekdier uit voortkomen.![]()
zó liefquote:
photoshopquote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef Paltos het volgende:
En deze dan!![]()
[afbeeldingen]
Het grappigste dier OOIT.
Het nijlpaard brengt het grootste gedeelte van de dag in het water op. Het komt op land om te grazen. Per dag eet het 40 kg gras. In het water komen ze in groepen voor, maar ze grazen alleen. Mannetjes zijn zeer agressief als ze hun territorium moeten verdedigen. Het nijlpaard is ten opzichte van mensen het gevaarlijkste landdier ter wereld, vooral als je tussen het dier en het water staat. De huid is zeer kwetsbaar en gevoelig voor uitdroging. Ze zijn zeer snel, zowel in het water als op het land. Een nijlpaard zwemt niet veel, maar loopt over de bodem.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
zó lief
vind je het gek dat het aantal fans verdubbelde na het mislukte water-wijn gebeuren?
wie wil er nou wijn als je ook eennijlpaard
kan krijgen?!
wist ik.... daarom zijn ze ook zo geniaal; ze lijken zo schattig, maar ondertussen...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef Paltos het volgende:
Mannetjes zijn zeer agressief als ze hun territorium moeten verdedigen. Het nijlpaard is ten opzichte van mensen het gevaarlijkste landdier ter wereld,
Klopt, na aids is "vertrappeld worden door een nijlpaard" de meest voorkomende doodsoorzaak in Afrika geloof ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het nijlpaard brengt het grootste gedeelte van de dag in het water op. Het komt op land om te grazen. Per dag eet het 40 kg gras. In het water komen ze in groepen voor, maar ze grazen alleen. Mannetjes zijn zeer agressief als ze hun territorium moeten verdedigen. Het nijlpaard is ten opzichte van mensen het gevaarlijkste landdier ter wereld, vooral als je tussen het dier en het water staat. De huid is zeer kwetsbaar en gevoelig voor uitdroging. Ze zijn zeer snel, zowel in het water als op het land. Een nijlpaard zwemt niet veel, maar loopt over de bodem.
Meen je dat?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt, na aids is "vertrappeld worden door een nijlpaard" de meest voorkomende doodsoorzaak in Afrika geloof ik.![]()
Zoiets hoorde ik laatst. Maar het kan overdreven zijn natuurlijk.quote:
Straks weer.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:12 schreef LeBeau het volgende:
Waarom zijn de mensen nou gestopt met Zhenar minpunten geven? Mijn wraak is nog steeds niet zoet genoeg!
quote:
quote:
Over valse nichtenstreken gesprokenquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:24 schreef Zhenar het volgende:
-2 voor BVO omdat hij een paar dagen op vakantie is en er wellicht nooit achter zal komenal is hij een fervent teruglezer
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
Over valse nichtenstreken gesproken.
Direct, uiteraardquote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Had je hem daar al niet voor teruggepakt? Niet dat je hem dan niet nog meer minpunten kunt geven ofzo hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig.
Wraakzuchtige bitch!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Direct, uiteraard.
Maar als je mij naait, naai ik jou drie keer zo hard terug, dat dat duidelijk is.
Ik weet al wie ik voorlopig geen minpunten geef.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Direct, uiteraard.
Maar als je mij naait, naai ik jou drie keer zo hard terug, dat dat duidelijk is.
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet al wie ik voorlopig geen minpunten geef.![]()
We halen elkaar van alle kanten neer. Lekker heh, die incrowd?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wraakzuchtige bitch!![]()
![]()
![]()
Van de ShowChat Alliantie is niet echt meer iets terechtgekomen, hm?Was ook wel te verwachten, met al die roddel en achterklap hier.
![]()
![]()
En CDP, C_A en de rest van datquote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
We halen elkaar van alle kanten neer. Lekker heh, die incrowd?
Strategie.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef BVO het volgende:
Het ging me niet zozeer om die -2, maar wel als hij eerst zit te slijmen om samen te werken, en ik ben nog geen dag weg of ik word al genaaid.
CDP wil ik er het liefst uitwerken, maar hij is ook wel weer zo vals dat 'ie me dan voor de rest van het spel elke dag minpunten geeftquote:Op zondag 15 januari 2006 14:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En CDP, C_A en de rest van datkliekje
blijven als overwinnaars staan.
![]()
Wat verwacht je dan van Zhenar? Hij is zo'n achterbakse slet.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef BVO het volgende:
Het ging me niet zozeer om die -2, maar wel als hij eerst zit te slijmen om samen te werken, en ik ben nog geen dag weg of ik word al genaaid.
Nah, op cruciale momenten kan ik wel op hem rekenen verwacht ikquote:Op zondag 15 januari 2006 14:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van Zhenar? Hij is zo'n achterbakse slet.![]()
Ik haat hem ookquote:Op zondag 15 januari 2006 14:48 schreef BVO het volgende:
[..]
CDP wil ik er het liefst uitwerken, maar hij is ook wel weer zo vals dat 'ie me dan voor de rest van het spel elke dag minpunten geeft. Grootste obstakel voor mij
.
Tuurlijk!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Nah, op cruciale momenten kan ik wel op hem rekenen verwacht ik.
Als je je kaarten juist speelt kan je wel weer wat steun verwachten.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Nah, op cruciale momenten kan ik wel op hem rekenen verwacht ik. CDP wordt mijn ondergang
.
Maar die kut IDO mods zijn ShowChatters. Dilemma!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuurlijk!Er moet natuurlijk wel een ShowChatter winnen. En dan niet een van die kut IDO mods.
Ik heb ook nog rekeningen openstaanquote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je je kaarten juist speelt kan je wel weer wat steun verwachten.Maar voorlopig gaan mijn pluspunten nog naar Sneeze, die geeft tenminste nog wat terug.
Niks dilemma. Zij mogen dan niet winnen, dus moet jij of BVO het doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar die kut IDO mods zijn ShowChatters. Dilemma!
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb ook nog rekeningen openstaan.
Mijn tactiek om voorlopig alleen minpunten te geven aan mensen die er nauwelijks zijn is gisteravond wel mislukt, stond die Timmyasd 2 minuten later in dat topic.
Dan moet je ons geen minpunten blijven geven, want ze hebben al een voorsprong.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niks dilemma. Zij mogen dan niet winnen, dus moet jij of BVO het doen.![]()
Hallo meneer 'Te hoog'.quote:
Een linkje naar dit soort discussies in het game topic zou best interessant zijn...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het makkelijkste is gewoon de mensen pakken die het laagst staan, die hebben zoveel mensen om terug te pakken, grote kans dat ze jou vergeten.![]()
Heb je nou nog geen note verdiend? Doe eens beter je best.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:01 schreef Zhenar het volgende:
BUPATIH!!!!!Ze hebben m'n topic dichtgegooid!
![]()
![]()
![]()
Nee, want daar heb je uiteindelijk alleen maar jezelf mee.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een linkje naar dit soort discussies in het game topic zou best interessant zijn...![]()
Maar ik doe het niet
![]()
Met mijn stemgedrag heb ik zo ongeveer iedereen al tegen mij in het harnas gejaagd.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, want daar heb je uiteindelijk alleen maar jezelf mee.
Ik was niet van plan je nog meer minpunten te geven. Was.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met mijn stemgedrag heb ik zo ongeveer iedereen al tegen mij in het harnas gejaagd.Over mij zullen ze hier niets openbarends ontdekken...
![]()
Ach, maakt mij niet zo uit. Toen Dizer mij minpunten gaf, beloonde ik hem met pluspunten omdat dat zo grappig was.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was niet van plan je nog meer minpunten te geven. Was.
Bewapen jezelf met liefde!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, maakt mij niet zo uit. Toen Dizer mij minpunten gaf, beloonde ik hem met pluspunten omdat dat zo grappig was.
Natuurlijk ben ik wel genoodzaakt mij te wapenen tegen continuerende aanvallen. MUHAHAHAHA![]()
Leuk spel is het![]()
Jamaar dan is het spel niet leuk meerquote:Op zondag 15 januari 2006 15:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bewapen jezelf met liefde!Als mensen van je houden krijg je geen minpunten.
Tsjakkaaquote:Op zondag 15 januari 2006 15:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bewapen jezelf met liefde!Als mensen van je houden krijg je geen minpunten.
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:18 schreef Duiveltja het volgende:
Whahahahaha http://www.flurl.com/uploaded/Clumsy_Reporter_41100.html
Jezus, hoe nep kan een filmpje zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 16:18 schreef Duiveltja het volgende:
Whahahahaha http://www.flurl.com/uploaded/Clumsy_Reporter_41100.html
Idd, de nepheid maakt het lame.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus, hoe nep kan een filmpje zijn.
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezus, hoe nep kan een filmpje zijn.
Wat vreselijk non-boeiend weer pb.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:50 schreef pberends het volgende:
Krijgen we het "krapper" omdat we voor lucht betalen?
[afbeelding]
Tis wel de reden waarom jongeren vaak diep genaaid worden, in financieel oogpunt. Bekijk het nog maar eens goed!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat vreselijk non-boeiend weer pb.
Zoals we van je gewend zijn..
Je zal het wel verdiend hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:01 schreef Zhenar het volgende:
BUPATIH!!!!!Ze hebben m'n topic dichtgegooid!
![]()
![]()
![]()
Gelul ... zonder die winstmarge houd je de economie nooit draaiendequote:Op zondag 15 januari 2006 17:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis wel de reden waarom jongeren vaak diep genaaid worden, in financieel oogpunt. Bekijk het nog maar eens goed!
500 euro? Ze's goedkoper dan een hoer op de Kyleweg tegenwoordig.quote:
Waar zie jij winst dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gelul ... zonder die winstmarge houd je de economie nooit draaiende.
Wytske is veel leuker... gooi je handen in de lucht ... Wytske in veel leuker Wytske Wytskequote:Op zondag 15 januari 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
Het wachten is op de lolbroek die nu een stukje gaat rappen.
Die 90 euro, die je voor de "lucht" betaalt.quote:
Dat noemde Adam Smith nou "het systeem van vraag en aanbod". Als mensen meer waarde hechten aan een merk (of "lucht" zoals jij dat noemt), dan betalen ze daar ook meer voor. En als je je daar niet in kunt vinden, koop je toch gewoon lekker bij de Zeeman?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:50 schreef pberends het volgende:
Krijgen we het "krapper" omdat we voor lucht betalen?
[afbeelding]
Vijf ShowChatters onderaan in de UserGame van IDO.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:50 schreef Sneeze het volgende:
Zhenar 13
PeRi 11
alwaysthebest 11
Dizer 10
babette21 9
ik sta godverdomme onderaan!!!quote:Tom_Tom- 27
Svensational 26
LeBeau 23
BVO 23
charmed_angel 20
--Globe-- 19
Sneeze 19
Insomaniac 19
WithMe 19
Andiyan 19
Woelli 19
sbientje 18
CrazyDutchPunk 17
Ayaxola 17
Yeahinho 17
-Vaduz- 17
superhero87 15
Falco 15
Cee 15
TheVulture 15
shiNinG_staR 15
TimmyAsd 13
flugeltje 13
Zhenar 13
PeRi 11
alwaysthebest 11
Dizer 10
babette21 9
Maar ook vier bovenaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vijf ShowChatters onderaan in de UserGame van IDO.![]()
Bah, ik ben er vanmorgen uitgestemdquote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de meest debiele reden die er isquote:Op zondag 15 januari 2006 18:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik sta godverdomme onderaan!!!![]()
![]()
nu gaat iedereen op mij stemmen "omdat ik tóch al onderaan sta"....
kutspel
Ik wil wel een positieve trend in gaan zetten hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik sta godverdomme onderaan!!!![]()
![]()
nu gaat iedereen op mij stemmen "omdat ik tóch al onderaan sta"....
kutspel
mja laten we een pact sluiten: enkel nog + punten naar elkaar en - punten naar de rest...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil wel een positieve trend in gaan zetten hoor.![]()
We kunnen natuurlijk ook gewoon met z'n vijven op elkaar gaan stemmen en de mensen die boven ons staan (iedereen dus) omlaag. Moet makkelijk lukken, al zullen we dan wel snel door de mand vallen.
![]()
Ik heb heel de middag geslapen, heerlijkquote:
Maarquote:Op zondag 15 januari 2006 18:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja laten we een pact sluiten: enkel nog + punten naar elkaar en - punten naar de rest...
en dan 'n beetje voorzichtig enzo, met nepargumenten, anders worden we idd gepakt
Ik ben gisteren uitgebrakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb heel de middag geslapen, heerlijk![]()
![]()
Ik werd wakker met enige katerverschijnselen namelijk
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=394
Whehe![]()
!
WAUW!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=394
Whehe![]()
!
quote:
Je doet stom.quote:
Er is er ook nog 1 met Raffaëlaquote:Op zondag 15 januari 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAUW!![]()
![]()
Ik had die van Floortje al gezien, maar wist niet dat CDP zó hard aan de weg had getimmerd! Heeeel tof!![]()
![]()
!
Waar?!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is er ook nog 1 met Raffaëla!
Wat is dat, waar sta ik in maar doe niet aan mee?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Verkeerde topic maybequote:Op zondag 15 januari 2006 19:36 schreef Arcee het volgende:
2-1 Klaasen
quote:
User Survival Game #3: The LeBeau Votesquote:Op zondag 15 januari 2006 19:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat is dat, waar sta ik in maar doe niet aan mee?.
In het Raffa-topic natuurlijkquote:
Ik dacht dat er wel een apart videoboodschappen van idols topic was ofzo?!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
In het Raffa-topic natuurlijk!
mag je gewoon zomaar minpunten enzo geven, als maar een reden hebt?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
User Survival Game #3: The LeBeau Votes
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
mag je gewoon zomaar minpunten enzo geven, als maar een reden hebt?.
Ja, dat is er ook, maar daar heeft ie het niet gepostquote:Op zondag 15 januari 2006 19:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel een apart videoboodschappen van idols topic was ofzo?!![]()
![]()
![]()
2 mensen minpunten, 1 iemand pluspunten.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
quote:
Gebruik dan niet zo'n stomme PI, goedzakquote:Op zondag 15 januari 2006 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik was alleen maar blij.En ik vond het grappig dat ze jullie namen noemde!!!
Jeez, stomme zak!![]()
Neequote:Op zondag 15 januari 2006 19:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
2 mensen minpunten, 1 iemand pluspunten.
Heb je nog helemaal niet meegedaan?
Dat is toch een PI die verbazing aangeeft?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gebruik dan niet zo'n stomme PI, goedzak.
Ik heb je nog eens pluspunten gegeven, maar die hebben andere nozems er alweer afgehaald.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:40 schreef PeRi het volgende:
Ik zag het, in het eerste topic ergensquote:Op zondag 15 januari 2006 19:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb je nog eens pluspunten gegeven, maar die hebben andere nozems er alweer afgehaald..
Ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:48 schreef PeRi het volgende:
Ik zag het, in het eerste topic ergens.
.
Ik moet wel, anders geen seks meer voor mij.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
Slijmballen!!!!![]()
::r [afbeelding] [afbeelding]
" Waah, ik stem op jou, stem op mij!!!!1"
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4900669![]()
![]()
Zondagen sucken big timequote:Op zondag 15 januari 2006 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ook..
Op TV is alleen dat suffe darten.. Met van die vieze Tokkies.
.
American Beauty is er nu ook voorquote:Op zondag 15 januari 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4900669![]()
![]()
Zoals de wijze niksan ooit zei: "Overgewaardeerd!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
American Beauty is er nu ook voor.
Nuja, ik heb wél net een nieuwe pennenzak.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals de wijze niksan ooit zei: "Overgewaardeerd! [afbeelding]".
En zo is het maar net.
Jelle Klaasenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook..
Op TV is alleen dat suffe darten.. Met van die vieze Tokkies.
.
Waarom zou je je pen in een zak doen?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nuja, ik heb wél net een nieuwe pennenzak..
Doe jij dat niet of wat?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom zou je je pen in een zak doen?
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://img142.imagevenue.com/loc257/th_50df0_Elize018.jpg]afbeelding][/url]
Een van de domste interviews die ik ooit heb gelezen!
Geweldige filmquote:Op zondag 15 januari 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals de wijze niksan ooit zei: "Overgewaardeerd! [afbeelding]".
En zo is het maar net.
Waarom lees je dat überhaupt?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://img142.imagevenue.com/loc257/th_50df0_Elize018.jpg]afbeelding][/url]
Een van de domste interviews die ik ooit heb gelezen!
Kijk! Nu kan je tenminste zeggen dat je geen PI's gebruikt.quote:
Echt niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk! Nu kan je tenminste zeggen dat je geen PI's gebruikt.
Want [afbeelding] is stiekem toch eigenlijk wél een PI?
Precies. FF.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
In FF zie ik normaal geen kruisjes, dus ik trapte er mooi niet in!
In de vorige versie van FF kreeg je dan zo'n stomme pop-up.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Precies. FF..
Zeker met die meldingen wanneer een pagina niet bereikt kan worden.![]()
Ik weet het.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In de vorige versie van FF kreeg je dan zo'n stomme pop-up.
Maar nu niet meer.
Jammer van die enorme geheugenlekken soms, maar ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik weet het..
Nu is IE helemaal waardeloos.!
Zo, nu ben ik tenminste geen stomme fanboy.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jammer van die enorme geheugenlekken soms, maar ja.![]()
Jij doet dat zelf ook soms.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
En wat ik zeg, uiteraard.
Die keren heb ik dan net gemist!quote:
Ja, kei-irritant is datquote:Op zondag 15 januari 2006 22:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij doet dat zelf ook soms.
Alsmod
.
Ik zou zoiets nooit doen, Cc.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die keren heb ik dan net gemist!
Oh wee, Bupa, als ik dat eens zie!
Dan laat ik je een toontje lager posten!
![]()
Ik kon het me ook al bijna niet voorstellen... bijnaquote:
http://forumtools.phserver.net/search_lite/quote:Op zondag 15 januari 2006 22:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat er geen search is!![]()
Ik denk niet dat hij het met TT's gedaan heeft.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://forumtools.phserver.net/search_lite/
Nou, dan nietquote:Op zondag 15 januari 2006 22:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het met TT's gedaan heeft.![]()
Eijking!!quote:
Het is dat ik iets meer dan een jaar nog heb voor mijn studie anders was ik vandaag nog het huisuit gegaanquote:
Oh.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is dat ik iets meer dan een jaar nog heb voor mijn studie anders was ik vandaag nog het huisuit gegaan
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is dat ik iets meer dan een jaar nog heb voor mijn studie anders was ik vandaag nog het huisuit gegaan
Amsterdam duurt minimaal een jaar en zoveel geld heb ik niet. Over een jaar ben ik klaar met mijn studie..quote:
Nee dank je. Ik zie dat het net genoeg is voor jou alleenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik verhuur woonruimte. Interesse?
Nee hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
Amsterdam duurt minimaal een jaar
De vorige bewoner was er anders zeer content mee.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik zie dat het net genoeg is voor jou alleen
Hoe dan? Ik ken niemand die ruimte over heeft. Ja ééntje, maar die vraagt er 600 eruo kale prijs. Maar ik ga niet aan de Prins Hendrikkade wonen..quote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee hoor.. Als je connecties hebt kun je in een week ofzo een kamer hebben.
Nou, hoppa, van kamernet.nl:quote:Op zondag 15 januari 2006 23:05 schreef Dizer het volgende:
Hoe dan? Ik ken niemand die ruimte over heeft. Ja ééntje, maar die vraagt er 600 eruo kale prijs. Maar ik ga niet aan de Prins Hendrikkade wonen..
Dat zou echt zonde zijn, D.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef Dizer het volgende:
stoppen met de uni
11m2? Past daar wel een bed in?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, hoppa, van kamernet.nl:
Plaats: Indische Buurt, Amsterdam
Oppervlakte: 11 m2
Prijs: ¤ 350 incl.
Huurperiode: Onbepaalde tijd, beschikbaar per 7-2-2006
21 j student (m) verhuurt kamer van 2.5 bij 4.5 m. Licht en in uitstekende staat. Je hebt 1 huisgenoot, en deelt douche/toilet/keuken/woonkamer. Kamer is in recent gerenoveerd appartement op 1e verdieping aan de rand van de indische buurt nabij tropenmuseum en dappermarkt. Tramlijn 14 stopt voor de deur en je bent binnen 15 min in het centrum. Roken in eigen slaapkamer is geen probleem. Denk jij een goede huisgeno(o)t(e) te zijn? reageer dan. Alleen studenten! 350 EUR all-in, incl tv & adsl.
Lijkt mij prima.. Daar woon je lekker, vind ik. En tram 14 komt bij mij in de buurt, hoe praktisch!
Is het ook. Begint net lekker te worden. Eindelijk mijn draai gevonden daar.. maar ja, als je niet gelukkig bentquote:
Ik heb 7m2, en zelfs daar past een bed in.quote:
Hoeveel betaal jij eik voor huur?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb 7m2, en zelfs daar past een bed in..
Maar hoezo heb je en je draai gevonden en ben je niet gelukkig? Als je je draai hebt gevonden lijkt het me dat je ook wel gelukkig bent...
op de Uni heb ik mijn draai gevonden, maar thuis ben ik ongelukkigquote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb 7m2, en zelfs daar past een bed in..
Maar hoezo heb je en je draai gevonden en ben je niet gelukkig? Als je je draai hebt gevonden lijkt het me dat je ook wel gelukkig bent...
Truste!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:15 schreef Dizer het volgende:
Ik zie wel hoe het gaat lopen. Ik ga nu eerst slapen. Weltrusten
Ik niets, maar m'n ouders wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef Duiveltja het volgende:
Hoeveel betaal jij eik voor huur?
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik niets, maar m'n ouders wel.. 275/maand, geloof ik. Niet goedkoop, zeker niet, maar ja, dat heb je in Amsterdam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |