mja laten we een pact sluiten: enkel nog + punten naar elkaar en - punten naar de rest...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil wel een positieve trend in gaan zetten hoor.![]()
We kunnen natuurlijk ook gewoon met z'n vijven op elkaar gaan stemmen en de mensen die boven ons staan (iedereen dus) omlaag. Moet makkelijk lukken, al zullen we dan wel snel door de mand vallen.
![]()
Ik heb heel de middag geslapen, heerlijkquote:
Maarquote:Op zondag 15 januari 2006 18:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja laten we een pact sluiten: enkel nog + punten naar elkaar en - punten naar de rest...
en dan 'n beetje voorzichtig enzo, met nepargumenten, anders worden we idd gepakt
Ik ben gisteren uitgebrakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb heel de middag geslapen, heerlijk![]()
![]()
Ik werd wakker met enige katerverschijnselen namelijk
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=394
Whehe![]()
!
WAUW!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=394
Whehe![]()
!
quote:
Je doet stom.quote:
Er is er ook nog 1 met Raffaëlaquote:Op zondag 15 januari 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAUW!![]()
![]()
Ik had die van Floortje al gezien, maar wist niet dat CDP zó hard aan de weg had getimmerd! Heeeel tof!![]()
![]()
!
Waar?!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is er ook nog 1 met Raffaëla!
Wat is dat, waar sta ik in maar doe niet aan mee?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vijf ShowChatters onderaan in de UserGame van IDO.![]()
Verkeerde topic maybequote:Op zondag 15 januari 2006 19:36 schreef Arcee het volgende:
2-1 Klaasen
quote:
User Survival Game #3: The LeBeau Votesquote:Op zondag 15 januari 2006 19:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat is dat, waar sta ik in maar doe niet aan mee?.
In het Raffa-topic natuurlijkquote:
Ik dacht dat er wel een apart videoboodschappen van idols topic was ofzo?!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
In het Raffa-topic natuurlijk!
mag je gewoon zomaar minpunten enzo geven, als maar een reden hebt?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
User Survival Game #3: The LeBeau Votes
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
mag je gewoon zomaar minpunten enzo geven, als maar een reden hebt?.
Ja, dat is er ook, maar daar heeft ie het niet gepostquote:Op zondag 15 januari 2006 19:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel een apart videoboodschappen van idols topic was ofzo?!![]()
![]()
![]()
2 mensen minpunten, 1 iemand pluspunten.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
mag je gewoon zomaar minpunten enzo geven, als maar een reden hebt?.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |