Maar je bedoelt dan wel pluspunten voor Sneeze of vind je het niet leuk dat je punten krijgt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we massaal op Sneeze stemmen, en daarna pas op de andere onbekende en bekende users.
Ik merk 't al. De competitie wordt harder en grimmiger.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil je punten niet eens meer!
AlleenDizer
mag mij zo als vuil behandelen en mij daarna weer liefhebben.
![]()
All's fair in love and war games.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik merk 't al. De competitie wordt harder en grimmiger.![]()
![]()
Der zijn aantal slimme puntjes om er in te blijvenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik merk 't al. De competitie wordt harder en grimmiger.![]()
![]()
Sorteer de ranglijst evenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:54 schreef --Globe-- het volgende:
Omega +2, omdat ik wat goed te maken heb
-Hans- -2 , nooit gezien
Sweetsixteen16 -2, zie ik ook niet veel.
ongesorteerde lijst.
Zeggeuh!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet nog heel goed wat je gisteren in ons mail verkeer zei: morgen krijg je ++ stemmen!
JAH NOT!!!!!!!! Ik jou wel gegeven en jij niet.....![]()
sorry!! k vond ook al dat ik zo snel klaar was dit keer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZOU DE VOLGENDE AUB OOK NA HET INVOEGEN VAN DE PUNTEN DIEGENE OP DE GOEDE PLAATS IN DE LIJST WILLEN ZETTEN?
--Globe-- deed dit namelijk niet en het irriteert![]()
Die is al eens naar boven, en weer terug gegaan hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:21 schreef Andiyan het volgende:
-Vaduz- +2, omdat onze top5 poster ook wel eens van die15 af mag. piepende huisneger
![]()
Oh.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die is al eens naar boven, en weer terug gegaan hoor.
Geen idee, maar ík gaf hem pluspuntenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:44 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Oh.![]()
Evengoed verdient ie het niet om op 15 te staan.![]()
Wie kwam er trouwens op het idee hem minpunten te geven![]()
Aha!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geen idee, maar ík gaf hem pluspunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |