Dudequote:Op zondag 15 januari 2006 12:45 schreef Bupatih het volgende:
Ach!!! Blijf toch lekker fouten maken!
De maatschappij zal jullie uitkotsen!
Blijf maar lekker stomme fouten maken in jullie sollicitatiebrieven!!!!
Ik weet onderhand wel beter!
Ik ook niet, hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij hoeven wíj geen sollicitatiebrieven meer te schrijven...![]()
![]()
Met deze opmerking redeem je jezelfquote:Op zondag 15 januari 2006 12:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Van (onterecht) geëlimineerd naar de top, Sneeze is net... John Travolta!
Ik walg van mezelf.quote:
Ik wil niet eens bij die sukkels werken, die er overheen lezen!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DudeSpelfouten in sollicitatiebrieven zijn helaas eerder regel dan uitzondering. Bovendien leest half rekruterend Nederland daar overheen.
![]()
Ik haat je.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt???... wow, dat zou betekenen dat ik... dat ik.....
hip
ben.......
![]()
quote:
Ik walg lekker met je mee.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik walg van mezelf.
Typen met een peuk hè... is best lastig hoor!![]()
![]()
Good for you!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil niet eens bij die sukkels werken, die er overheen lezen!
Principes enzo.
Ik kots op jouw krullen.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik walg lekker met je mee.
Dat is blijkbaar hip.
terecht, 't betaald ook beroerd....quote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef Bupatih het volgende:
En ik zie 'verlosser' ook niet als een échte baan (sollicitatieprocedures, contracten, etc...)
Jij moet sollicitatiebrieven sturen met een aantal spelfouten erin, en als ze er dan niks van zeggen tijdens een mogelijk gesprek moet je heel de tent op stelten zetten.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil niet eens bij die sukkels werken, die er overheen lezen!
Principes enzo.
Da's nog eens een goed idee.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij moet sollicitatiebrieven sturen met een aantal spelfouten erin, en als ze er dan niks van zeggen tijdens een mogelijk gesprek moet je heel de tent op stelten zetten.
haat en liefde liggen zó dicht bij elkaar...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef Zhenar het volgende:
Ik haat je.
Ik doe het (helaas?) gratis!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
terecht, 't betaald () ook beroerd....
geloof me, ik kan het weten... 't is een hondenbaan
ben ooit een paar weken messias geweest,
maar je komt tijd te kort & die sandalen zitten nog klote ook
Nee, dat is gewoon vies.quote:
Wat is er dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
Banmeld topic deel 675
Hoe durven ze zeg!! Dit is echt totaaaaal onzin
I hear ya... En dat water/wijn gedoe... dus écht niet zo simpel als het lijkt! Ik veranderde dat water voortdurend in nijlpaardenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
terecht, 't betaald ook beroerd....
geloof me, ik kan het weten... 't is een hondenbaan
ben ooit een paar weken messias geweest,
maar je komt tijd te kort & die sandalen zitten nog klote ook
Yeps.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
haat en liefde liggen zó dicht bij elkaar...
alleen is haat een stuk erotischer![]()
Het drinkt ook niet echt lekker weg, lijkt me.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
I hear ya... En dat water/wijn gedoe... dus écht niet zo simpel als het lijkt! Ik veranderde dat water voortdurend in nijlpaardenEn dat pást helemaal niet in zo'n klein kruikje!
![]()
quote:
Nee. En vindt maar eens een sapcentrifuge die op nijlpaarden werkt.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het drinkt ook niet echt lekker weg, lijkt me.
Na wat jij gedaan hebt denk ik dat ik het er maar uithaal met een jerrycan benzine en een lucifer.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]Praat maar weer tegen me als je die brokjes uit je haar gewassen hebt.
![]()
daarnaast raak je nijlpaarden aan de straatstenen niet kwijt...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef Zhenar het volgende:
I hear ya... En dat water/wijn gedoe... dus écht niet zo simpel als het lijkt! Ik veranderde dat water voortdurend in nijlpaardenEn dat pást helemaal niet in zo'n klein kruikje!
![]()
Nee joh, de water veranderde dan ook niet echt in wijn! Ze waren allemaal zó dronken dat het water alsnog als heerlijke wijn smaakte.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Zijn er sapcentrifuges waar je wijn voor gebruikt dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee. En vindt maar eens een sapcentrifuge die op nijlpaarden werkt.![]()
ligt zo zwaar op de maag.....quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef LeBeau het volgende:
Het drinkt ook niet echt lekker weg, lijkt me.
En dan heb ik het niet over babette.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:59 schreef Bupatih het volgende:
Net als die overgewaardeerde baardmans met zijn sandalen!!!
Nee! Maar we zochten toch naar een manier om nijlpaarden drinkbaar te maken!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zijn er sapcentrifuges waar je wijn voor gebruikt dan?
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ligt zo zwaar op de maag.....
maar 't kan erger: stel dat je ipv een sprinkhanenplaag een nijlpaardenplaag veroorzaakt
Oké, oké, ik zeg al niks meer!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee. En vindt maar eens een sapcentrifuge die op nijlpaarden werkt.![]()
mja beetje van het genre "Suske en Wiske en de Vliegende Nijlpaarden" hequote:Op zondag 15 januari 2006 13:02 schreef Zhenar het volgende:De gevolgen zouden even vernietigend als hilarisch zijn!
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, de sandalengrap was hilarisch.
dat was geen grap, dat was ernstquote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef Bupatih het volgende:
Nee, de sandalengrap was hilarisch.
je kan wel merken dat jij nog een groentje bent,quote:Op zondag 15 januari 2006 12:59 schreef Bupatih het volgende:
Jullie zijn of waren allemaal nep-verlossers!
Net als die overgewaardeerde baardmans met zijn sandalen!!!
Misschien maar goed ook. Bupa had mijn nijlpaarden echt niet kunnen handelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
je kan wel merken dat jij nog een groentje bent,
je hebt de hoogtijdagen van Zhenar niet eens méégemaakt
Kinky!quote:
en evenaren al helemaal nietquote:Op zondag 15 januari 2006 13:26 schreef Zhenar het volgende:
Misschien maar goed ook. Bupa had mijn nijlpaarden echt niet kunnen handelen.![]()
Niemand kan jou nijlpaarden handelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook. Bupa had mijn nijlpaarden echt niet kunnen handelen.![]()
Neen, bij hem zou er hoogstens zo'n mislukt vogelbekdier uit voortkomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |