quote:
Wat is er mis met gewelddadige?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:26 schreef Bupatih het volgende:
veranderd
geweldadige
Dizer!Laat LB's account eens héél snel met rust.
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:26 schreef Bupatih het volgende:
Dizer!Laat LB's account eens héél snel met rust.
Volgens mij verzin ik nou een woord.quote:
Je bent (jammer genoeg) niet de enige.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij verzin ik nou een woord.
Misschien dat jij normaal altijd spelfouten maakt?quote:
De maatschappij heeft mijn hersentjes vervuild, Bupatih! Help me om het licht te vinden.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent (jammer genoeg) niet de enige.
Ik zie steeds vaker dat mensen het over 'gewelddadig' hebben.
Fuck de maatschappij!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De maatschappij heeft mijn hersentjes vervuild, Bupatih! Help me om het licht te vinden.![]()
Altijd? Dat is niet waarquote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien dat jij normaal altijd spelfouten maakt? [afbeelding]
Hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél vaak.quote:
Maar ik kan het niet alleen!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fuck de maatschappij!
Geloof gewoon in jezelf, LB. En in mij.
Dan komt het allemaal wel goed. [afbeelding]
Wat dacht je van 'gewelddadige'?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar ik kan het niet alleen!
Vertel me nou wat ik moet gebruiken in plaats van het door de spellingsduivel ingefluisterde 'geweldadige'!
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien dat jij normaal altijd spelfouten maakt? [afbeelding]
Wat ben je taalslim.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'gewelddadige'?
Met twee d's dus.
Het komt van het woord 'gewelddaad'. En om dát met één d te schrijven is nogal dom. Het is een daad van geweld.
Das is heulimaal niks whaarquote:Op zondag 15 januari 2006 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél vaak.
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef LeBeau het volgende:
Het Idols Survival spel verandert in een geweldadige orgie van ShowChat plus- en minpunten!![]()
![]()
quote:
Hup! Verander 'geweldadige' ook eens!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef LeBeau het volgende:
Leuke TT.
Het Idols Survival spel verandert in een geweldadige orgie van ShowChat plus- en minpunten!![]()
![]()
Iedereen haat mij en Dizer opeens!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef LeBeau het volgende:
Leuke TT.
![]()
Ohhhhhh! Dat is logisch!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'gewelddadige'?
Met twee d's dus.
Het komt van het woord 'gewelddaad'. En om dát met één d te schrijven is nogal dom. Het is een daad van geweld.
Ik ben een trend begonnen door jou vandaag minpunten te geven. Je bent er al zes kwijt.quote:
misschien wel logisch, maar geil is anders [die taalkennis dus]quote:
Ooooohhhh...!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
heulemaal niet, ik wilde juist gelíjk metjou
komen te staan...
vanwege onze Awards enzo![]()
![]()
Dus je haat Dizer wél?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
heulemaal niet, ik wilde juist gelíjk metjou
komen te staan...
vanwege onze Awards enzo![]()
![]()
begint?!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien wel logisch, maar geil is anders [die taalkennis dus]
Bupa begint zichzelf tot nerd te degraderen.......![]()
Ik vind Bupatih anders nog best geil hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hopelijk initieert dat een soort "redt Zhenar" actie... Alleen ik ben niet zo aimabel als Sneeze, vrees ikquote:Op zondag 15 januari 2006 12:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben een trend begonnen door jou vandaag minpunten te geven. Je bent er al zes kwijt.![]()
Zulke geluiden hoor ik wel vaker.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht was "Het staat toch goed geschreven, Zhenar?quote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind Bupatih anders nog best geil hoor.![]()
hier nog éénquote:Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef LeBeau het volgende:
Het eerste wat ik dacht was "Het staat toch goed geschreven, Zhenar?![]()
;rR!!", maar toen snapte ik het opeens.
Je bent niet op je scherpst vandaag LBquote:Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht was "Het staat toch goed geschreven, Zhenar?![]()
;rR!!", maar toen snapte ik het opeens.
Van (onterecht) geëlimineerd naar de top, Sneeze is net... John Travolta!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hopelijk initieert dat een soort "redt Zhenar" actie... Alleen ik ben niet zo aimabel als Sneeze, vrees ik![]()
volgens mij hoeven wíj geen sollicitatiebrieven meer te schrijven...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:45 schreef Bupatih het volgende:
Blijf maar lekker stomme fouten maken in jullie sollicitatiebrieven!!!!
Scherpts?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent niet op je scherpts vandaag LBEerst een hetze tegen
mij
creëren, dan twee debiele spelfouten in 1 post en nu dit...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |