quote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niemand kan jou nijlpaarden handelen.![]()
Echt tof hè!quote:
oeh pas op he! de platypus is een briljant, lief én zéér komisch schepselquote:Op zondag 15 januari 2006 13:29 schreef Zhenar het volgende:
Neen, bij hem zou er hoogstens zo'n mislukt vogelbekdier uit voortkomen.![]()
zó liefquote:
photoshopquote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef Paltos het volgende:
En deze dan!![]()
[afbeeldingen]
Het grappigste dier OOIT.
Het nijlpaard brengt het grootste gedeelte van de dag in het water op. Het komt op land om te grazen. Per dag eet het 40 kg gras. In het water komen ze in groepen voor, maar ze grazen alleen. Mannetjes zijn zeer agressief als ze hun territorium moeten verdedigen. Het nijlpaard is ten opzichte van mensen het gevaarlijkste landdier ter wereld, vooral als je tussen het dier en het water staat. De huid is zeer kwetsbaar en gevoelig voor uitdroging. Ze zijn zeer snel, zowel in het water als op het land. Een nijlpaard zwemt niet veel, maar loopt over de bodem.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
zó lief
vind je het gek dat het aantal fans verdubbelde na het mislukte water-wijn gebeuren?
wie wil er nou wijn als je ook eennijlpaard
kan krijgen?!
wist ik.... daarom zijn ze ook zo geniaal; ze lijken zo schattig, maar ondertussen...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef Paltos het volgende:
Mannetjes zijn zeer agressief als ze hun territorium moeten verdedigen. Het nijlpaard is ten opzichte van mensen het gevaarlijkste landdier ter wereld,
Klopt, na aids is "vertrappeld worden door een nijlpaard" de meest voorkomende doodsoorzaak in Afrika geloof ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het nijlpaard brengt het grootste gedeelte van de dag in het water op. Het komt op land om te grazen. Per dag eet het 40 kg gras. In het water komen ze in groepen voor, maar ze grazen alleen. Mannetjes zijn zeer agressief als ze hun territorium moeten verdedigen. Het nijlpaard is ten opzichte van mensen het gevaarlijkste landdier ter wereld, vooral als je tussen het dier en het water staat. De huid is zeer kwetsbaar en gevoelig voor uitdroging. Ze zijn zeer snel, zowel in het water als op het land. Een nijlpaard zwemt niet veel, maar loopt over de bodem.
Meen je dat?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt, na aids is "vertrappeld worden door een nijlpaard" de meest voorkomende doodsoorzaak in Afrika geloof ik.![]()
Zoiets hoorde ik laatst. Maar het kan overdreven zijn natuurlijk.quote:
Straks weer.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:12 schreef LeBeau het volgende:
Waarom zijn de mensen nou gestopt met Zhenar minpunten geven? Mijn wraak is nog steeds niet zoet genoeg!
quote:
quote:
Over valse nichtenstreken gesprokenquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:24 schreef Zhenar het volgende:
-2 voor BVO omdat hij een paar dagen op vakantie is en er wellicht nooit achter zal komenal is hij een fervent teruglezer
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
Over valse nichtenstreken gesproken.
Direct, uiteraardquote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Had je hem daar al niet voor teruggepakt? Niet dat je hem dan niet nog meer minpunten kunt geven ofzo hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig.
Wraakzuchtige bitch!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Direct, uiteraard.
Maar als je mij naait, naai ik jou drie keer zo hard terug, dat dat duidelijk is.
Ik weet al wie ik voorlopig geen minpunten geef.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Direct, uiteraard.
Maar als je mij naait, naai ik jou drie keer zo hard terug, dat dat duidelijk is.
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet al wie ik voorlopig geen minpunten geef.![]()
We halen elkaar van alle kanten neer. Lekker heh, die incrowd?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wraakzuchtige bitch!![]()
![]()
![]()
Van de ShowChat Alliantie is niet echt meer iets terechtgekomen, hm?Was ook wel te verwachten, met al die roddel en achterklap hier.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |