Precies. FF.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
In FF zie ik normaal geen kruisjes, dus ik trapte er mooi niet in!
In de vorige versie van FF kreeg je dan zo'n stomme pop-up.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Precies. FF..
Zeker met die meldingen wanneer een pagina niet bereikt kan worden.![]()
Ik weet het.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In de vorige versie van FF kreeg je dan zo'n stomme pop-up.
Maar nu niet meer.
Jammer van die enorme geheugenlekken soms, maar ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik weet het..
Nu is IE helemaal waardeloos.!
Zo, nu ben ik tenminste geen stomme fanboy.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jammer van die enorme geheugenlekken soms, maar ja.![]()
Jij doet dat zelf ook soms.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
En wat ik zeg, uiteraard.
Die keren heb ik dan net gemist!quote:
Ja, kei-irritant is datquote:Op zondag 15 januari 2006 22:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij doet dat zelf ook soms.
Alsmod
.
Ik zou zoiets nooit doen, Cc.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die keren heb ik dan net gemist!
Oh wee, Bupa, als ik dat eens zie!
Dan laat ik je een toontje lager posten!
![]()
Ik kon het me ook al bijna niet voorstellen... bijnaquote:
http://forumtools.phserver.net/search_lite/quote:Op zondag 15 januari 2006 22:41 schreef Paltos het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat er geen search is!![]()
Ik denk niet dat hij het met TT's gedaan heeft.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://forumtools.phserver.net/search_lite/
Nou, dan nietquote:Op zondag 15 januari 2006 22:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het met TT's gedaan heeft.![]()
Eijking!!quote:
Het is dat ik iets meer dan een jaar nog heb voor mijn studie anders was ik vandaag nog het huisuit gegaanquote:
Oh.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is dat ik iets meer dan een jaar nog heb voor mijn studie anders was ik vandaag nog het huisuit gegaan
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is dat ik iets meer dan een jaar nog heb voor mijn studie anders was ik vandaag nog het huisuit gegaan
Amsterdam duurt minimaal een jaar en zoveel geld heb ik niet. Over een jaar ben ik klaar met mijn studie..quote:
Nee dank je. Ik zie dat het net genoeg is voor jou alleenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik verhuur woonruimte. Interesse?
Nee hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
Amsterdam duurt minimaal een jaar
De vorige bewoner was er anders zeer content mee.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik zie dat het net genoeg is voor jou alleen
Hoe dan? Ik ken niemand die ruimte over heeft. Ja ééntje, maar die vraagt er 600 eruo kale prijs. Maar ik ga niet aan de Prins Hendrikkade wonen..quote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee hoor.. Als je connecties hebt kun je in een week ofzo een kamer hebben.
Nou, hoppa, van kamernet.nl:quote:Op zondag 15 januari 2006 23:05 schreef Dizer het volgende:
Hoe dan? Ik ken niemand die ruimte over heeft. Ja ééntje, maar die vraagt er 600 eruo kale prijs. Maar ik ga niet aan de Prins Hendrikkade wonen..
Dat zou echt zonde zijn, D.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef Dizer het volgende:
stoppen met de uni
11m2? Past daar wel een bed in?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, hoppa, van kamernet.nl:
Plaats: Indische Buurt, Amsterdam
Oppervlakte: 11 m2
Prijs: ¤ 350 incl.
Huurperiode: Onbepaalde tijd, beschikbaar per 7-2-2006
21 j student (m) verhuurt kamer van 2.5 bij 4.5 m. Licht en in uitstekende staat. Je hebt 1 huisgenoot, en deelt douche/toilet/keuken/woonkamer. Kamer is in recent gerenoveerd appartement op 1e verdieping aan de rand van de indische buurt nabij tropenmuseum en dappermarkt. Tramlijn 14 stopt voor de deur en je bent binnen 15 min in het centrum. Roken in eigen slaapkamer is geen probleem. Denk jij een goede huisgeno(o)t(e) te zijn? reageer dan. Alleen studenten! 350 EUR all-in, incl tv & adsl.
Lijkt mij prima.. Daar woon je lekker, vind ik. En tram 14 komt bij mij in de buurt, hoe praktisch!
Is het ook. Begint net lekker te worden. Eindelijk mijn draai gevonden daar.. maar ja, als je niet gelukkig bentquote:
Ik heb 7m2, en zelfs daar past een bed in.quote:
Hoeveel betaal jij eik voor huur?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb 7m2, en zelfs daar past een bed in..
Maar hoezo heb je en je draai gevonden en ben je niet gelukkig? Als je je draai hebt gevonden lijkt het me dat je ook wel gelukkig bent...
op de Uni heb ik mijn draai gevonden, maar thuis ben ik ongelukkigquote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb 7m2, en zelfs daar past een bed in..
Maar hoezo heb je en je draai gevonden en ben je niet gelukkig? Als je je draai hebt gevonden lijkt het me dat je ook wel gelukkig bent...
Truste!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:15 schreef Dizer het volgende:
Ik zie wel hoe het gaat lopen. Ik ga nu eerst slapen. Weltrusten
Ik niets, maar m'n ouders wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef Duiveltja het volgende:
Hoeveel betaal jij eik voor huur?
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik niets, maar m'n ouders wel.. 275/maand, geloof ik. Niet goedkoop, zeker niet, maar ja, dat heb je in Amsterdam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |