En CDP, C_A en de rest van datquote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
We halen elkaar van alle kanten neer. Lekker heh, die incrowd?
Strategie.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef BVO het volgende:
Het ging me niet zozeer om die -2, maar wel als hij eerst zit te slijmen om samen te werken, en ik ben nog geen dag weg of ik word al genaaid.
CDP wil ik er het liefst uitwerken, maar hij is ook wel weer zo vals dat 'ie me dan voor de rest van het spel elke dag minpunten geeftquote:Op zondag 15 januari 2006 14:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En CDP, C_A en de rest van datkliekje
blijven als overwinnaars staan.
![]()
Wat verwacht je dan van Zhenar? Hij is zo'n achterbakse slet.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef BVO het volgende:
Het ging me niet zozeer om die -2, maar wel als hij eerst zit te slijmen om samen te werken, en ik ben nog geen dag weg of ik word al genaaid.
Nah, op cruciale momenten kan ik wel op hem rekenen verwacht ikquote:Op zondag 15 januari 2006 14:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van Zhenar? Hij is zo'n achterbakse slet.![]()
Ik haat hem ookquote:Op zondag 15 januari 2006 14:48 schreef BVO het volgende:
[..]
CDP wil ik er het liefst uitwerken, maar hij is ook wel weer zo vals dat 'ie me dan voor de rest van het spel elke dag minpunten geeft. Grootste obstakel voor mij
.
Tuurlijk!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Nah, op cruciale momenten kan ik wel op hem rekenen verwacht ik.
Als je je kaarten juist speelt kan je wel weer wat steun verwachten.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Nah, op cruciale momenten kan ik wel op hem rekenen verwacht ik. CDP wordt mijn ondergang
.
Maar die kut IDO mods zijn ShowChatters. Dilemma!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuurlijk!Er moet natuurlijk wel een ShowChatter winnen. En dan niet een van die kut IDO mods.
Ik heb ook nog rekeningen openstaanquote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je je kaarten juist speelt kan je wel weer wat steun verwachten.Maar voorlopig gaan mijn pluspunten nog naar Sneeze, die geeft tenminste nog wat terug.
Niks dilemma. Zij mogen dan niet winnen, dus moet jij of BVO het doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar die kut IDO mods zijn ShowChatters. Dilemma!
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb ook nog rekeningen openstaan.
Mijn tactiek om voorlopig alleen minpunten te geven aan mensen die er nauwelijks zijn is gisteravond wel mislukt, stond die Timmyasd 2 minuten later in dat topic.
Dan moet je ons geen minpunten blijven geven, want ze hebben al een voorsprong.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niks dilemma. Zij mogen dan niet winnen, dus moet jij of BVO het doen.![]()
Hallo meneer 'Te hoog'.quote:
Een linkje naar dit soort discussies in het game topic zou best interessant zijn...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het makkelijkste is gewoon de mensen pakken die het laagst staan, die hebben zoveel mensen om terug te pakken, grote kans dat ze jou vergeten.![]()
Heb je nou nog geen note verdiend? Doe eens beter je best.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:01 schreef Zhenar het volgende:
BUPATIH!!!!!Ze hebben m'n topic dichtgegooid!
![]()
![]()
![]()
Nee, want daar heb je uiteindelijk alleen maar jezelf mee.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een linkje naar dit soort discussies in het game topic zou best interessant zijn...![]()
Maar ik doe het niet
![]()
Met mijn stemgedrag heb ik zo ongeveer iedereen al tegen mij in het harnas gejaagd.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, want daar heb je uiteindelijk alleen maar jezelf mee.
Ik was niet van plan je nog meer minpunten te geven. Was.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met mijn stemgedrag heb ik zo ongeveer iedereen al tegen mij in het harnas gejaagd.Over mij zullen ze hier niets openbarends ontdekken...
![]()
Ach, maakt mij niet zo uit. Toen Dizer mij minpunten gaf, beloonde ik hem met pluspunten omdat dat zo grappig was.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik was niet van plan je nog meer minpunten te geven. Was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |