WTFquote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef Tania18 het volgende:
Laten we maar zeggen dat ik na 6 1/2 jaar zo ongeveer weer vrij ben.
En, luchtte het op?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey ik stelde op pagina 5 van het vorige topic dus een vraag.
![]()
QUE?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef Tania18 het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef Tania18 het volgende:
Dat staat toch gewoon in je profiel mênquote:
Ik wil dus antwoordquote:
Whehequote:
Je censorde hem in het vorige topic.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat staat toch gewoon in je profiel mên?
Dat is nou ook weer niet helemaal waarquote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mannen. Het zijn allemaal eikels![]()
Nu even wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet helemaal waar!
De verkiezing duurt nog 3 dagenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
En nu hou ik erover op, anders word ik volgend jaar de drama-queen van sho
Wat lul je nou manquote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je censorde hem in het vorige topic.![]()
Ik weet dat ie daar gewoon staat.![]()
Dát zei Tania vorig jaar dus tegen MB toen zij alle mannen eikels vond.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet helemaal waar!
Okee.quote:
So truequote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mannen. Het zijn allemaal eikels![]()
Voordat je sommige mensen heb ingehaald ben je nog wel even bezigquote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
En nu hou ik erover op, anders word ik volgend jaar de drama-queen van sho
Ja, maar nu is het echt waar, toen MB het zei nietquote:Op woensdag 28 december 2005 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát zei Tania vorig jaar dus tegen MB toen zij alle mannen eikels vond.
Dat besefte ik me al toen ik het schreef jaquote:Op woensdag 28 december 2005 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát zei Tania vorig jaar dus tegen MB toen zij alle mannen eikels vond.
Kijk...daarmee ben ik het wel eens.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat besefte ik me al toen ik het schreef ja![]()
Het is ook heus niet zo, maar soms kunnen ze zo ontzettend lomp zijn![]()
Niet naar mij toe, ofzo.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk...daarmee ben ik het wel eens.
Veel mannen kunnen soms érg lomp doen, ja.
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet? Anders zou ik ze voor je in elkaar slaan hoor![]()
![]()
Luister dan Jason Mraz - Life is wonderful.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef Tania18 het volgende:
Waarom heet dat nummer van Buble in vredesnaam 'Feeling good,' ik word er spontaan depressief van
Ik had ook maar een 5.5.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
Ik heb een 5.1 en ben niet ingeburgerd.
Wat er nou aan de hand is ,quote:
Drie mensen zijn nu aan het meeten.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat er nou aan de hand is ,
Ik hoor wel wat van een meet , Maar ik ben weer te lui om terug te lezen![]()
Is er nog geneukt ?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Dizer het volgende:
Meet was mega super deluxe to the max gaafMB en Zhenar zijn echt reuze gezellig en we hebben tranen laten schieten van het lachen
En we gaan binnenkort weer afspreken. Het was echt reuze gezellig. Lekker gegeten en goed gedronken
Kan je niet lezen, kneus.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:07 schreef Paltos het volgende:
Jullie waren met drie?
Je lijkt wel een kloon van Bupa.. die quote zichzelf ook altijdquote:
Da's mooi om te lezen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:06 schreef Dizer het volgende:
Meet was mega super deluxe to the max gaafMB en Zhenar zijn echt reuze gezellig en we hebben tranen laten schieten van het lachen
En we gaan binnenkort weer afspreken. Het was echt reuze gezellig. Lekker gegeten en goed gedronken
Hoi Sven. Het is jammer dat je niet mee bent gegaan. Ook omdat we alles hadden omgegooid zodat jij op een woensdag wel mee kon. Het was reuze gezelligquote:Op donderdag 29 december 2005 01:09 schreef Svensational het volgende:
Hoi Dizer.
Ik heb gewoon altijd wat laat door wat domme dingen ik schrijf.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je lijkt wel een kloon van Bupa.. die quote zichzelf ook altijd
Yeah rightquote:Op donderdag 29 december 2005 01:10 schreef Dizer het volgende:
Ook omdat we alles hadden omgegooid zodat jij op een woensdag wel mee kon.
Dat was voor jouw gedaan zodat jij geen kosten had met het OVquote:
Ik noem dat geen omgooienquote:Op donderdag 29 december 2005 01:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was voor jouw gedaan zodat jij geen kosten had met het OV
Ach het maakt niet uit. We hebben een zeer leuke dag gehad. Heerlijk in tijden niet zo gelachenquote:
En mijn moppen dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heerlijk in tijden niet zo gelachen
Real life mén, real lifequote:Op donderdag 29 december 2005 01:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
En mijn moppen dan?.
Of die van Bupatih!
Lekker antwoordquote:
Ik lach luidop achter de computer.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Real life mén, real lifeEn ik had het over echte tranen van het lachen. Geen digitale tranen
Wat hebben jullie gedaan dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach het maakt niet uit. We hebben een zeer leuke dag gehad. Heerlijk in tijden niet zo gelachen
Luidop of hardop?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik lach luidop achter de computer..
(.)
We hebben gegeten bij de Italiaan en daarna de kroeg in.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan dan?
Leuk he?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk dat jullie het leuk hebben gehad.![]()
Mooi.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Echt kei leuk. Ik geniet er echt van.
Sorry, dat moest onder mijn andere accountquote:Op donderdag 29 december 2005 01:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hardop natuurlijk
Luidop is fout! Even testen he.
Huh?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, dat moest onder mijn andere account.
Ja, het is wel lastig bijhouden joh, drie accounts.Vooral als ik tegen mezelf ga pratenquote:
Goh. Ik ga ook even switchen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het is wel lastig bijhouden joh, drie accounts.Vooral als ik tegen mezelf ga praten.
Ben jij nu Bupatih? Dan doe ik Paltos even...quote:
Haha. Kutnewbie!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik lach luidop achter de computer..
(.)
Ik zag het wel hoor, die editquote:
Als dit echt allemaal kloons zijn van elkaar is dit behoorlijk kansloos.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zag het wel hoor, die edit!
Dat wou ik net zeggen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:28 schreef Paltos het volgende:
[..]
Als dit echt allemaal kloons zijn van elkaar is dit behoorlijk kansloos.
Als dit niet echt allemaal kloons zijn van elkaar is dit ook behoorlijk kansloos.
Dus.. w00t!
Kansloze post.
Ik zou willen dat het een minuut later was...quote:
Nee joh.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het een minuut later was...
Is het toeval dat je dit precies een minuut na mij postquote:Op donderdag 29 december 2005 01:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee joh..
Niet doen!.
Je kan zo je hele leven naar de toekomst kijken en hopen op betere tijden.
Maar het is nú dat je er iets aan moet doen. NU zeg ik je!
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is het toeval dat je dit precies een minuut na mij post?
Waarom is "vee" dikgedrukt?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee.
Ik wordt gedreven door symboliek. Ik timede het moment dat ik mocht posten.
Er zit iets dieper achter. Zoek het maar uit. veel succes...
Zoek de symboliek dan..quote:Op donderdag 29 december 2005 01:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom is "vee" dikgedrukt?
Er komt een dag dat mensen jou zullen achtervolgen in de jacht op spel/typefoutenquote:
Gevonden!quote:
Nee, ik verstop 'm weer. Dan heeft de mens morgenochtend, als ik me nog eens lekker omdraai in bed, wat afleiding tijdens de hectiek van het fenomeen dat "werk" schijnt te heten.quote:
Ja, bijna iedereenquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:30 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kut, ik heb er één tekort!
.
Blijkbaar...quote:Op donderdag 29 december 2005 02:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Laatste reactie valt weer weg?
Helemaal vanonder.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef alwaysthebest het volgende:
IDO is wel ver weggemoffeld zeg.![]()
Ja, jammer genoeg welquote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Dit topic heeft zo veel potentie maar menig user beschikt niet over de 1337 html skillz...
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:09 schreef Dizer het volgende:
MissBliss, Zhenar word eens wakker
Zhenar, je lag nog eerder in je bed dan ik met je 5 minuten woonafstand![]()
quote:
DAT STAAT ER TOCH!quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hebben we niet gemaakt!
Of heeft iemand met z'n phone nog wat toffe pics geschoten?
[barf.gif]quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:16 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, is het ShowChat-jaaroverzicht al klaar?
Whaah tofquote:
Dat ligt aan Bupatih.quote:
Al komen die maar weinig vooooooooooooooooooooooor....quote:Op donderdag 29 december 2005 13:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Soms zijn er momenten dat ik aan aan je denk![]()
Klopt, we hebben alleen maar klaaglijk lopen huilen "WAAROM IS DUIVELTJA ER NIET?!"quote:Op donderdag 29 december 2005 13:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bagger natuurlijk, omdat ik er niet ben geweest
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:16 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, is het ShowChat-jaaroverzicht al klaar?
Pardonnez-moi?quote:
Garpjequote:
quote:
Jijk kan 'm toch ook makenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij krijgt van mij de Domino Mus award, voor user die mensen het vaakst blij maakt met een dode mus.!
Maar lang niet zo briljant als Bupa dat kan.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jijk kan 'm toch ook maken?
"Een jaaroverzicht maken van ShowChat"quote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef Bupatih het volgende:
Wat moet ik doen dan?
Alle belangrijke topics, rellen, (nieuwe?) users en meets (giechel) op een rijtje zetten? Misschien een leuk plaatje erbij? Of een superhelden parodie?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Een jaaroverzicht maken van ShowChat"
"Duh. Maar hoe...en wat precies"
[insert antwoord van Sven of Zhenar]
Zeg maar een soort van oudejaarsconference?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle belangrijke topics, rellen, (nieuwe?) users en meets (giechel) op een rijtje zetten? Misschien een leuk plaatje erbij? Of een superhelden parodie?![]()
Alle belangrijke topics staan reeds in de OP.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle belangrijke topics, rellen, (nieuwe?) users en meets (giechel) op een rijtje zetten? Misschien een leuk plaatje erbij? Of een superhelden parodie?![]()
Oh. Daar.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef Zhenar het volgende:
Paltos mag een nieuwe binnenkomer zijn, maar zeker niet met stip.Van wie is hij eigenlijk een kloon?
Oh, wacht... MB vond dat we liever moesten zijn voor newbiesPaltos
?
Zhenár!quote:
Lees dan alles even door en markeer de opmerkelijke posts ed. Om het jou makkelijk te maken geef ik je de link van het eerste topic van dit jaar.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alle belangrijke topics staan reeds in de OP.
Ik ben geen kloon.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef Zhenar het volgende:
Paltos mag een nieuwe binnenkomer zijn, maar zeker niet met stip.Van wie is hij eigenlijk een kloon?
?
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Lees dan alles even door en markeer de opmerkelijke posts ed. Om het jou makkelijk te maken geef ik je de link van het eerste topic van dit jaar.
ShowChat #125: Waar is #124? :o.
Zo, nu gewoon even die overe 456 topics doorlezen.
Nou ja nee, dat moest van de mods enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef Zhenar het volgende:
?
Maakt mij niet uit hoor.quote:
De SHO-babes zijn weer single geworden.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd dit jaar?
Ja! De deceptiequote:
En heb je een kromme of rechte piemel?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor de harde incrowd aanpak: Wie ben je en wat doe je hier?
ALSJEBLIEFT!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:29 schreef BVO het volgende:Bupa
of
iemand anders
, maak eens een ava voor me
.
[afbeelding]
Ik kom jullie irriteren, mmkay?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja nee, dat moest van de mods enzo
Ik ben gewoon voor de harde incrowd aanpak: Wie ben je en wat doe je hier?
quote:
Ik vond die tweequote:
Pak gewoon de jubileumtopics eruit.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
Maar die waren niet gemeend.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond die twee's al wel genoeg
.
quote:
Maar ik werk wel iets lekkerder met de gedachte dat jij vredig in je bedje ligt te ronken.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:32 schreef LeBeau het volgende:
Nou, ik mag volgende week in ieder geval nog uitslapen! Ik had om half 1 een gesprek bij een ICT bedrijf in Spijkenisse (over een detachering bij een drukkerij in Rotterdam als DTPer), maar weet nog eigenlijk niks. Duurt minstens nog tot volgende week tot ik weet of er überhaup interesse is in mijn onervarenheid.
Dus wat zal ik lekker uitslapen terwijl Zhenar weer hard aan het werk is.
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:31 schreef Zhenar het volgende:
plaatjes die dit jaar veelnaar voren kwamen.
Nou, gelukkig zitten hier meer mods dan users dan he.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja nee, dat moest van de mods enzo
Oh, ik las net dat TA-NIE-JA weer single is?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij moet gewoon leren om usernames niet zo ordinair uit te spreken!
![]()
![]()
Ik heb bij showchat aangeklopt.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
Het geldt alleen voor SHO-modsquote:Op donderdag 29 december 2005 14:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, gelukkig zitten hier meer mods dan users dan he.Bij wijze van spreken toch.
![]()
Zeg eens iets dat mij jou in mijn hartje doet sluiten.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, gelukkig zitten hier meer mods dan users dan he.Bij wijze van spreken toch.
![]()
Slijmballen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa!.
Wil je alsjealsjealsjeblieft een combi-avatar maken van Bob Ross en. Marescha?
.
[afbeelding]
Alsjeblieft?
Wat een kut avatar.quote:
Dóé hét zélf dán bétér, Zhénár.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een kut avatar.Die beweging
Ik dacht: ik zeg het maar, dan hoeft Tom het niet te doen. Gegeven paard enzo he...
![]()
Nééquote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dóé hét zélf dán bétér, Zhénár.
Vlucht maar, ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga d'r vandoor. Spelletje doen met mijn neefje en dan naar? Narnia
?
OK, doeiquote:
Ik vind 'm leuk hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:37 schreef Zhenar het volgende:
Wat een kut avatar.Die beweging
Ik dacht: ik zeg het maar, dan hoeft Tom het niet te doen. Gegeven paard enzo he...
![]()
ShowChat #487: PeeR, ik vind je konijn wel lief hoor. :*quote:Op donderdag 29 december 2005 14:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb bij showchat aangeklopt.
Even mijn eerste post zoeken.![]()
Dat was hét topic!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
ShowChat #487: PeeR, ik vind je konijn wel lief hoor. :*
Ah, ik ben een inspiratiebron.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was hét topic!![]()
Waarin jij ShowChat betrad.
Waarin ik de na-aap-actie begon.
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:47 schreef Bupatih het volgende:Sorry....dat zie ik nu pas.
Ik zal het veranderen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben jij en Dizer het nog gehad over jullie rel van laatstquote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi
Gut, ik heb ook eindelijk weer internet hoor
Maar goed, de meet was errug gezelligHeel erg gelachen, lekker gegeten en gedronken en natuurlijk veel geroddeld
want ja, het was een SHO-meet
Jaquote:Op donderdag 29 december 2005 14:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hebben jij en Dizer het nog gehad over jullie rel van laatst?
Check mijn sig.quote:
Ik vertrouw jouw sig niet meer, met je valse teksten.quote:
Welke valse tekstenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vertrouw jouw sig niet meer, met je valse teksten.
Als je jouw sig achterstevoren leest, staat er: "LeBeau sucks cock in hell"quote:
Met je Bridget Playboypics.quote:
Min of meer.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:18 schreef Bupatih het volgende:
Dus volgens jouw definitie is Zhenar een valse nicht?
Wat moet jij daar nou meequote:
Milan en Jackquote:Op donderdag 29 december 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
TMF start meidenversier-show
OMG.
Kan tv nóg slechter?
Goede voornemens aan het eind van een jaar hebben is voor sukkels.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
Nog goede voornemens voor volgend jaar Bupa?
Ik heb er wel een voor je:quote:Op donderdag 29 december 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goede voornemens aan het eind van een jaar hebben is voor sukkels. [afbeelding]
Denk aan al die toffe, extra users die IDO hier door zal krijgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:49 schreef LeBeau het volgende:
Dat ik me er niet scheel op zal rukken betekent op foto's van een naakte Bridget betekent niet dat ik ze helemaal niet wil zien. Ben wel nieuwsgierig.Maar daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat Sven's sig misleidend is. Niet te vertrouwen, die Sven.
Nou, dat is ook echt het volk waar je op zit te wachten.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Denk aan al die toffe, extra users die IDO hier door zal krijgen.
Bedankt.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb er wel een voor je:
[afbeelding]
Wel doen he!quote:
Niemand die reclame gezien?!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:46 schreef BVO het volgende:
Keigaaf man!
Hoezoquote:Op donderdag 29 december 2005 15:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, dat is ook echt het volk waar je op zit te wachten.
Wouter.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
TMF start meidenversier-show
OMG.
Kan tv nóg slechter?
Oh, ik dacht dat dat een reactie op dat TMF-bericht wasquote:
Zolang ze het vanaf 31 december 10:00 doen en op een veilige afstand van (voorbij komende) mensen, vind ik alles best.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:52 schreef Svensational het volgende:
Mensen die vuurwerk afsteken moeten dood..
Vooral die kutgassies van 17 die denken dat ze dan stoer zijn omdat zij wel vuurwerk hebben en hun "vrienden" van 9 en 10 jaar oud niet..
Maar ik kwam daar niet via de link in je sig.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
HoezoJij bent toch ook een toffe gast
?
Ja, maar het is nog geen 31 december. Daarom moeten ze dood.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zolang ze het vanaf 31 december 10:00 doen en op een veilige afstand van (voorbij komende) mensen, vind ik alles best.
Het had gekund, Bolebeautje!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar ik kwam daar niet via de link in je sig.![]()
Die TMF-reclame, dat allerlei kleuren en culturen optreden, dat zo een of ander blond BrEeZaHtje nogal vreemd zegt.... Keigaaf man!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat een reactie op dat TMF-bericht was.
Nou, nou!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog geen 31 december. Daarom moeten ze dood.
Ik ben gestopt met lezen bij de woorden "TMF" en "reclame".quote:Op donderdag 29 december 2005 15:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Die TMF-reclame, dat allerlei kleuren en culturen optreden, dat zo een of ander blond BrEeZaHtje nogal vreemd zegt.... Keigaaf man!
Nee, die ken ik dus nietquote:Op donderdag 29 december 2005 15:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Die TMF-reclame, dat allerlei kleuren en culturen optreden, dat zo een of ander blond BrEeZaHtje nogal vreemd zegt.... Keigaaf man!
Het liefst wel!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, nou!Moet dat meteen zo radicaal?
Dit is toch wel vaker zo?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:57 schreef Bupatih het volgende:
Dat ik mijn post niet zie, heeft toch te maken met het feit dat er een reactie verwijderd is?
Dus....wie is de schuldige?
Tut tut.quote:
50 posts per pagina.quote:
post 256.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
50 posts per pagina.
Dit is post 257.
Maar volgens MyAT is dit post 255.
Ja, die van jou ja. (Volgens MyAT)quote:
Gelukkig doen ze dat ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zolang ze het vanaf 31 december 10:00 doen en op een veilige afstand van (voorbij komende) mensen, vind ik alles best.
Bel de politie!quote:Op donderdag 29 december 2005 16:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat ook.
Ze zijn hier al een week of twee bezig.
DIT STOND ER, MENSEN!quote:Op donderdag 29 december 2005 16:04 schreef Svensational het volgende:
Handmatig was jouw post #256!
Maar ik zag mijn fout gelukkig snel inquote:
Niet snel genoeg dusquote:
Happens all the time.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:19 schreef Paltos het volgende:
Dus je wou hem terechtwijzen maar was zelf fout?.
Jij zou toch mod van GVH wordenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik was het!!
Ooh nee daar heb ik de rechten niet voor![]()
Waarom doe je niet een zin waar ik zogezegd iets in kan verbeteren zonder al te dom te lijken en zo een mop kan neerzetten waar iedereen mee zou lachen omdat ik inspeel op de gebeurtenissen van jezelf?quote:
Waarom zou ik zoiets voor jouw doen?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Waarom doe je niet een zin waar ik zogezegd iets in kan verbeteren zonder al te dom te lijken en zo een mop kan neerzetten waar iedereen mee zou lachen omdat ik inspeel op de gebeurtenissen van jezelf?![]()
True.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou ik zoiets voor jouw doen?
Sukkelquote:
Mensen verbeteren en grappig doen is mijn taak.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Waarom doe je niet een zin waar ik zogezegd iets in kan verbeteren zonder al te dom te lijken en zo een mop kan neerzetten waar iedereen mee zou lachen omdat ik inspeel op de gebeurtenissen van jezelf?![]()
Wat stond er in je blog?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen verbeteren en grappig doen is mijn taak.
quote:Comment Deleted
This post has been removed by the blog administrator.
1:04 AM
Och...weer zo'n verdwaalde fan die wilde dat ik naaktfoto's naar haar stuurdequote:
Waarom zou je dat verwijderen?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och...weer zo'n verdwaalde fan die wilde dat ik naaktfoto's naar haar stuurde.
Dat was de fout, Paltos.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:23 schreef Svensational het volgende:
jouw
Omdat ze dat via de fanmail moeten vragen.quote:
Ik ben Bupatih niet.quote:
Je liegt.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ze dat via de fanmail moeten vragen.
Met je voorgevoel.
Ik moest toch een fout maken van jouquote:Op donderdag 29 december 2005 16:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik ben Bupatih niet.
Ik ben niet zo'n kneus die mensen hun bezittelijke naamwoorden naar de juiste vorm gaat omzetten.![]()
Dan moet je dat maar duidelijker uitleggen...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:46 schreef Paltos het volgende:
Trouwens, ik bedoelde natuurlijk dat ik in jouw zin iets fout zou verbeteren en dan gespeeld iets zou hebben van 'Ghehe, wat doe ik nou!' omdat jij hetzelfde voorhad!
Watquote:
Ja maar check die kutzin dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar duidelijker uitleggen....
!
Dat is toch precies wat ik ook zegquote:Op donderdag 29 december 2005 16:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja maar check die kutzin dan.
Waarom doe je niet een zin waar ik zogezegd iets in kan verbeteren zonder al te dom te lijken en zo een mop kan neerzetten waar iedereen mee zou lachen omdat ik inspeel op de gebeurtenissen van jezelf?
Dat trekt toch op niets?![]()
![]()
Euh...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat ik ook zeg![]()
?
Kloon.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:52 schreef mark_03 het volgende:
Damn... op 5 centimeter na m'n hele oude in de prak gehad
. Kutbochten, kutgladheid
.
Sta nog te trillen.
Enneh, wie is Paltos.
Wegens gladheid op de weg bijna tegen iets aangebotst in een bocht?quote:
Auto bedoel ik iddquote:
Forum Opties | |