In groep 2 heeft niemand gelijk, behalver de meester.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja..moest..moest...ik hád meestal ook gelijk..
Wat heb ik gedaan?quote:
Sinterklaas heeft ook veel invloed hoor....quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
In groep 2 heeft niemand gelijk, behalver de meester..
Het is niet voor niks dat ik mocht invallen als ze ziek waren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
In groep 2 heeft niemand gelijk, behalver de meester..
Dat Verlinde een pedofiel is...Dûh!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:25 schreef Zhenar het volgende:
Welke geruchten?
over albert en howard. lees je inquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:25 schreef Zhenar het volgende:
Welke geruchten?
Kijkquote:
Precies, en dat kunnen homo’s als Zhenar niet.quote:
Sinds wanneer is Zhenar homo?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Precies, en dat kunnen homo’s als Zhenar niet.
Lees het vorige topic maar. Weet alleen nog maar dat het zo is....hoe of wat weet ik niet meer precies maar dat hij mij probeerde te versieren is een feitquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:31 schreef Christine het volgende:
Sinds wanneer is Zhenar homo?
nah, ik doe niet aan teruglezen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Lees het vorige topic maar. Weet alleen nog maar dat het zo is....hoe of wat weet ik niet meer precies maar dat hij mij probeerde te versieren is een feit
Nee joh, gekkie.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:33 schreef Christine het volgende:
[..]
hoi schatje
zit je nu nog op school joh?
Ja dat hoorde ik, daarom vroeg ik het ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie.
Al zei mijn msn-naam van wel.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Lees het vorige topic maar. Weet alleen nog maar dat het zo is....hoe of wat weet ik niet meer precies maar dat hij mij probeerde te versieren is een feit
Wat ben je toch een dekselse donderstraal.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik, daarom vroeg ik het ook
Dat was speciaal voorquote:
Of had ik zoiets al gezegdquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
Ik vind je grappen normaliter beter Zhenar
Dude.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
Ja, jij vindt het alleen leuk omdat je een andijvie-fetish hebtquote:
Over sneu gesproken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij vindt het alleen leuk omdat je een andijvie-fetish hebt.
Andijvie... Zo’n typisch woord dat zooooo 1950 is dat het wel grappig moet zijn, toch? Ach....lekker excentriek in een wereld gevuld met Dominos en Burger KIng.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind jouw adoratie jegens mij normaliter ook beter, MAAR JE HOORT MIJ OOK NIET ZANIKEN OF WEL SOMS?!?!?!!?!??quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
andijviequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Andijvie... Zo’n typisch woord dat zooooo 1950 is dat het wel grappig moet zijn, toch? Ach....lekker excentriek in een wereld gevuld met Dominos en Burger KIng.
Ik durfde het niet te doenquote:
Hee, ik vind je nog steeds tof hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind jouw adoratie jegens mij normaliter ook beter, MAAR JE HOORT MIJ OOK NIET ZANIKEN OF WEL SOMS?!?!?!!?!??![]()
!
Hoe vaker ik hem bekijk, hoe leuker ik hem vind.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
stramienquote:
Kijk, zo ken ik je weer!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, ik vind je nog steeds tof hoor. En ik ben ook nog steeds benieuwd of je werkelijk een lul van 26cm hebt.
.
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe vaker ik hem bekijk, hoe leuker ik hem vind.![]()
![]()
pb. Wat een entreequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
knappe vrouwen 35+ -deel2-
Die is dan ook grappig!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik dan weer wel grappig
Maar dat is een ander soort humor dan de humor die ik en Zhenar in onze strips hanteerden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik dan weer wel grappig
Haar eileiders staan te springen om iets te ontvangen.quote:
Zeg maar een "beter" soort humor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat is een ander soort humor dan de humor die ik en Zhenar in onze strips hanteerden.
Dat is incrowd humor. De makkelijkste humor die er bestaat. (Zie de SC reeksquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat is een ander soort humor dan de humor die ik en Zhenar in onze strips hanteerden.
Haar tijd dringt wel, hè...quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Haar eileiders staan te springen om iets te ontvangen.
[insert zware stem]Hallo, ik ben Bonniequote:
Kom op! Een vrouw die een goeie linkse hoek ontvangt... dat alleen al is kei-grappig!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg maar een "beter" soort humor..
En Sven en BVO houden op hun beurt weer van Jensen-humor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is incrowd humor. De makkelijkste humor die er bestaat. (Zie de SC reeks)
Herman was ook leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
[..]
[insert zware stem]Hallo, ik ben Bonnie.
Houd op!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kom op! Een vrouw die een goeie linkse hoek ontvangt... dat alleen al is kei-grappig!![]()
![]()
!
Maar dat laatste van hem had ik dan weer niet hoeven wetenquote:
Komt een vrouw bij de dokter...quote:
Wat? Van deze vraag krijg ik vast spijtquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dat laatste van hem had ik dan weer niet hoeven weten.
Da's dan weer niet grappig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter...
Slaat hij haar recht in het gezicht!!!![]()
![]()
![]()
!!!!11!1!
Toen was ik denk ik te druk bezig met het lachen om Zhenars strip, wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dat laatste van hem had ik dan weer niet hoeven weten.
De vraag was dus "Wanneer was je laatste orgasme?"quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat? Van deze vraag krijg ik vast spijt
Die vrouw!!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen was ik denk ik te druk bezig met het lachen om Zhenars strip, wat gebeurde er?
Wie is Herman eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:02 schreef BVO het volgende:
[..]
De vraag was dus "Wanneer was je laatste orgasme?"
Van Kelly was die vanmorgen, Bonnie kon hem zich niet herinneren omdat ze in een roes klaarkomt en van Herman was het gisteren, puur op fantasie in z'n hoofd.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter...
Slaat hij haar recht in het gezicht!!!![]()
![]()
![]()
!!!!11!1!
Ik was eigenlijk niet echt aan het lachenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die vrouw!!!!!*proest*
Die werd geslagen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
De meningen zijn verdeeld!quote:
Dát doe ik al jaren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
De meningen zijn verdeeld!![]()
Ik neem gewoon alleen de positieve reacties in mij op. Dan ben ik dus all-round grappig!![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet echt aan het lachen.
Dat zal wel Jensenhumor zijn, want ik moest ook lichtelijk gniffelenquote:
Ik zit ook onder het bi.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:04 schreef Svensational het volgende:
Ik zit onder het bie.. Ik probeerde het onderste uit de kan te halen, dus hield ik mijn blikje ondersteboven. En toen moest ik ineens hoesten.
.
.
Het bie....oké...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:04 schreef Svensational het volgende:
Ik zit onder het bie.. Ik probeerde het onderste uit de kan te halen, dus hield ik mijn blikje ondersteboven. En toen moest ik ineens hoesten.
.
.
In de context is het wel leuk, niet?quote:
Ik weet wel zéker dat het Jensen-humor is...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zal wel Jensenhumor zijn, want ik moest ook lichtelijk gniffelen
Je maakt misbruik van de situatie.quote:
En voor jou geldt hetzelfdequote:
Geschrokken, als in "OMG dat Zhenar zó grappig kan zijn had zelfs ik niet verwacht?!?!?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je maakt misbruik van de situatie.. Ik was gewoon zo geschrokken dat ik een typefout maakte ja
![]()
!
quote:6. Bupatih 228
7. Svensational 211
Nee geschrokken van al het bier over mijn gezichtquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geschrokken, als in "OMG dat Zhenar zó grappig kan zijn had zelfs ik niet verwacht?!?!?" ?
Dit is een ontzettend Bupatih-ige opmerking hè?![]()
Hoe bar_rel van je!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Apuffffffffffffffffffffffffffffffh
Ja, gelukkig zien we die bosjosti ook niet meerquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zien we die bosjosti ook niet meer.
Maar ik snap wat je bedoelt.quote:
Wellicht. Maar desalniettemin oprecht.quote:
Boeiendquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:18 schreef BVO het volgende:
D'r populariteit loopt terug.
[afbeelding]
Dat stomme mokkel is nog door ookquote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat stomme mokkel is nog door ook.
Terwijl er niemand voor d'r gebeld had.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat stomme mokkel is nog door ook.
Terwijl er niemand voor d'r gebeld had.
Que?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Post eens een foto van die Paella dan?
-HJ Smits.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:22 schreef BVO het volgende:
"Buiten het feit dat ik jaren gelukkig getrouwd ben met Petra, wil ik werk en privé gescheiden houden. Wel kan ik heel erg verliefd worden op talent. En ja, Raffaëla heeft talent"
Ik lees hem net voor het eerst manquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
-HJ Smits.
Hoe vaak heb je je vandaag al afgetrokken op deze quote, Beev?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zij was niet zo heel erg goed toch?
Bagger zelfs. Onaantrekkelijk bovendienquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zij was niet zo heel erg goed toch?
En bagger.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Bagger zelfs. Onaantrekkelijk bovendien.
Pff, bewegend materiaal...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:24 schreef BVO het volgende:
http://media.putfile.com/Me-myself-and-i-012
http://media.putfile.com/Me-myself-and-i-013
http://media.putfile.com/Me-myself-and-i-014
http://media.putfile.com/Me-myself-and-i-015
Doe het daar maar mee.
WTF, je had hem eerder vandaag al elders gepost!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik lees hem net voor het eerst man.
Dat was Insomaniac lieve schat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF, je had hem eerder vandaag al elders gepost!
BVO, Insomniac... 1 pot nat vol met Renske-haters.quote:
niksanquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:30 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Kut, ik heb er één tekort!
.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
-HJ Smits.
Hoe vaak heb je je vandaag al afgetrokken op deze quote, Beev?
Nogal jaquote:
Zou hetquote:
M'n zusje gaatquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:33 schreef Svensational het volgende:
Ga je nou wel of niet naar Idols, Beev?
En het tweede kaartjequote:
Alsof ik dat arme meisje helemaal alleen laat gaan naar Hilversumquote:
Ja, zeg dan gewoon dat je gaat, ukkelquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof ik dat arme meisje helemaal alleen laat gaan naar Hilversum.
Nou ja, ik ben nu écht slapen.
Ik gaaaaaaaa nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, zeg dan gewoon dat je gaat, ukkel!
Ik wil wel op d'r passen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof ik dat arme meisje helemaal alleen laat gaan naar Hilversum.
Nou ja, ik ben nu écht slapen.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
! Stop zo'n grap nou eens in zo'n stripje
!
Zo mislukt de grapquote:
Nu beter?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo mislukt de grap! Want nu zijn HJ en BVO in feite dezelfde persoon
! Een "HJ zei vandaag:" ervoor zou al helpen
.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:30 schreef Svensational het volgende:
afbeelding]
Kut, ik heb er één tekort!
.
Het zijn allemaal oude avatars, ben eerst nog even bezig met het modelquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Je kunt beter deze gebruiken, da's mijn gewone.![]()
Ik zat te denken aan Riann eigenlijk...quote:
Ach, ik had er lol mee, en dat is wat telt.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, ik had er lol mee, en dat is wat telt.Ik
![]()
quote:
Waar ik ooit mee begonnen ben...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zijn allemaal oude avatars, ben eerst nog even bezig met het model.
GODVERDOMME, IK PLAATS EEN VOLKOMEN NIETSZEGGENDE, NUTTELOZE, POSTOPKRIKKENDE POST, EN JIJ VINDT HET GEWOON "quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik ga slapen, moet morgen de grote broer uithangen.!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:51 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Hmm, ik ben dus te laat.
Dat moge duidelijk zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar ik ooit mee begonnen ben...
Koeien zijn leuk?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
GODVERDOMME, IK PLAATS EEN VOLKOMEN NIETSZEGGENDE, NUTTELOZE, POSTOPKRIKKENDE POST, EN JIJ VINDT HET GEWOON "O+"???
Oké, doeiquote:
Wel tof dat je zo dicht bij school woont, binnen 1 minuut ben je thuis.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:01 schreef Airelle het volgende:
Schoolfeest is leeeeeeeeeeekkkkkkk, jammer dat het maar tot één uur duurt.
quote:
quote:Deze afbeelding is 1920 * 1080 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Juist.quote:
Ja.quote:
Ik heb wel zo'n trui, maar dat is wel een streeppatroon, telt dat toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:27 schreef pberends het volgende:
Truien met horizontaal doorlopende strepen op mouwen.
Wat een stom berichtquote:Ivoorkust kan komende zomer de WK-finale halen. Althans, dat vindt Franz Beckenbauer. Hij stelt wel als voorwaarde dat de Ivorianen hun loodzware poule met Nederland, Argentinie en Servië & Montenegro overleven.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een stom bericht. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=23075
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
Vlieft op jongen die ik niet eens ken...
En dan vooral die laatste zin...
Of doe iets felgeels aanquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah tof, vanavond Tom zoeken. [afbeelding] Wel een goede plek zoeken hè.![]()
Meeloperquote:
Of zo'n trui die televisie-gasten niet 'mogen' dragen, omdat het er op televisie heel raar uitziet...quote:
Ik wacht wel tot pberends er een topic over opent.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of zo'n trui die televisie-gasten niet 'mogen' dragen, omdat het er op televisie heel raar uitziet...
[afbeelding] Is er iemand die weet wat ik bedoel? [afbeelding]
Nein. Gaat goed met het topicquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n trui, maar dat is wel een streeppatroon, telt dat toch?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Nein. Gaat goed met het topic.
Open hier dan even een topic over.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of zo'n trui die televisie-gasten niet 'mogen' dragen, omdat het er op televisie heel raar uitziet...
[afbeelding] Is er iemand die weet wat ik bedoel? [afbeelding]
Joh, da's niet eens meer een gerucht.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:37 schreef LeBeau het volgende:
Geruchten?
Wisten jullie al dat MissBliss *fluister fluister*?![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef Zhenar het volgende:
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005: Christine
Goh, hoe voorspelbaarquote:
Tja, omdat je op die Camiel stemde om z'n lekkere kopquote:
Nou, hij is toch lekker?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, omdat je op die Camiel stemde om z'n lekkere kop.
Gog???quote:
Paris Hilton is ook lekker, maar zo impotentie opwekkend door haar karakterquote:
Ja!quote:
Leuk, ik zou eik ook wel weer een reunie willen van vroegah. Veel van hun ben ik inmiddels uit het oog verloren. Het is toch altijd wel grappig om te weten waar iemand terecht is gekomen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Eerst met z'n zessen wezen eten (zouden eigenijk met z'n tienen gaan, maar drie zaten er vast in de file en eentje in Afrika) en daarna naar het feest in 013. Waar heel veel oud-studenten van omstreeks onze lichting waren. Dus veel oude bekenden. En veel bier, en veel wodka en een paar jointjes. En met het besef dat oude idealen bij bijna iedereen door de realiteit ingehaald zijn.
Toen met z'n achten bij een oud studiegenootje blijven pitten en vanochtend katerig aan het ontbijt 'Doe mij maar alleen koffie, veel koffie!' en weer naar huis. Met een leuke jubileumuitgave van de 'schoolkrant' Argus en een boekje vol beschouwingen van docenten over journalistiek: 'Journalistiek moet verder'. Maar zonder mij, want ik ben voor de commercie gegaan.
Au![]()
quote:
Ja. Hoezo?quote:
Doe ik datquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
Christine, waarom verander je drie keer per dag je fotoboek-profiel?
Zo ongeveer.quote:
Oja, dan voeg ik een quote toe ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Heel vaak, als ik in de index van het fotoboek kijk, zie ik jouw naam staan bij 'gewijzigde' profielen.
Lees dit eens door.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:04 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, waarom zeur je altijd zo?
quote:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/010230.htmlquote:Wouter de PvdAkabouter is er helemaal klaar voor. Meneer heeft nu zelfs een boekie geschreven waarin hij in 159 pagina’s uiteen zet hoe de toekomst van Nederland er met zijn persoontje aan het roer uit gaat zien. In het boek vertelt Woutert dat het echte politieke dier in hem boven kwam toen hij vroegah een Turkse bakker in Amsterdam hielp met het invullen van zijn belastingformulier. Geen idee wat dat met politiek te maken heeft, maar het klinkt zo lekker multicultureel.
Aha, oké.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, dan voeg ik een quote toe ofzo.
Als iemand wat grappigs zegt.
En ik maak vaak een foutje, en dan moet ik het weer editten enzo
Oh, je gaat er nog serieus op in ookquote:
Je moet gewoon geen valse beschuldigingen maken, Sven! Da's niet om te lachen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, je gaat er nog serieus op in ook.
Ik verveelde mij Bupatih, dan gebeuren zulk soort dingen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen valse beschuldigingen maken, Sven! Da's niet om te lachen!
quote:
Kijk eens wie we daar hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:59 schreef PeRi het volgende:
HALLO!!!!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk eens wie we daar hebben [afbeelding]
Okee danquote:
www.spele.nlquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:12 schreef PeRi het volgende:
Ik verveel me.
Twee zielen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:12 schreef PeRi het volgende:
Ik verveel me.
...lopen over straat, zegt de een tegen de ander...quote:
Negeer mijn karoltje-post maar.quote:
Ik mis haar ook. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat per se moet posten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Negeer mijn karoltje-post maar.. Alsof jij haar niet mist.
.
Ze is toevallig wel de enige GTST-godin die er bestaatquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik mis haar ook. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat per se moet posten.
Het doet mij goed dat je eindelijk de goede yeahbaby2.gif gebruikt.quote:
Mag ik in het midden lopen????quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...lopen over straat, zegt de een tegen de ander...
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze is toevallig wel de enige GTST-godin die er bestaat!
Ow, je kende hem al?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mag ik in het midden lopen????
Hoe nutteloosquote:
Nee, was gewoon een gokje. Ik denk dat als je hem vertelt ik er wel om zou kunnen gniffelen!quote:
Nee dat is leuk! Ik ben bubbeltjes-plastic fanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel tof dat je zo dicht bij school woont, binnen 1 minuut ben je thuis..
Ik ook met een auto onder m'n gatquote:
Ik vind dat ook altijd leukquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee dat is leuk! Ik ben bubbeltjes-plastic fan. Alhoewel echte wel leuker is offcourse
.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
1:12 was die post. En ja, ik was met de auto
lui he?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd leuk! Maar ik zat echt te wachten tot er wat ging gebeuren bij dat spel
!
Dan was ik dus blijkbaar iets eerder thuisquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er wordt gesjoemeld met de klok!
Dan drink je toch bier?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan was ik dus blijkbaar iets eerder thuis. Ik dacht dat het één uur was
.
Ik heb trouwens weer eens Breezah gedronken, echt schoolfeest: je kunt kiezen tussen cola - bier - groene breezer..
Ja, maar het ging dus niet om mijn post, maar omdat ze binnen 1 minuut thuis wasquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
edit
Oh....Svens post.
Nee dat was niet zo dusquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar het ging dus niet om mijn post, maar omdat ze binnen 1 minuut thuis was!
PauperBea, volgens mij heb je toch maar 1 dag per 25 jaar dat je je 25 jarig jubileum hebt, maar nee hoor, dat moet meteen maanden en maanden duren.quote:
Maar je "zeurt" dat het maar tot 1 uur duurt, en vervolgens ga je wel eerder wegquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee dat was niet zo dus. Ongeveer 10 minuten
.
Tering, ze zien er stuk voor stuk niet uitquote:
Sterker nog ik had recht om te zeuren, want het duurde niet eens tot één uur dusquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je "zeurt" dat het maar tot 1 uur duurt, en vervolgens ga je wel eerder weg!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
Diz: http://www.rtl.nl/(channe(...)ffaela.avi_plain.xml
Echt welquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
Zij snapten ook wel dat iedereen d'r nu al wilde zien.
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef BVO het volgende:
Uiteraard.
Een eerste plek blijft toch leuk he.
quote:
Daar lijkt het inderdaad wel opquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is nu net alsof iemand in zichzelf zit te praten hier.![]()
Kan me niet voorstellen dat mensen serieus geintereseerd zijn in politiekquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:50 schreef pberends het volgende:
[..].
Kan me niet voorstellen dat mensen daar geld aan uitgeven.
Véééél beter dan de vorige twee keren, snap de indeling van de workshops dan ook echt niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef Airelle het volgende:
Was Idols nog wat? Ja sorry, Vuurzee is echt leuker. En opnemen doe ik niet aan
.
Verdommequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, wat een leuke Idols uitzending was dit zeg! Bijna iedereen top, metMaaike
als matige uitschieter. (trut verpest misschien nog m'n prono
!)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
VerdommeMarescha moest opeens goed zingen
Ik ook een klein zusjequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
PS: mijn kleine zusje sliep de hele uitzending op mijn buik, maar toen Raffaela kwam werd ze opeens actief en wilde ze kijken!Zo interpreteer ik dan iig
Nee, ik ook niet, het lijkt echt alsof ze alle goeien in de ws van vandaag hebben gepropt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Véééél beter dan de vorige twee keren, snap de indeling van de workshops dan ook echt niet.
Vandaag was het inderdaad erg pittigquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, het lijkt echt alsof ze alle goeien in de ws van vandaag hebben gepropt..
Het lekkerste/beste voor het laatst bewaren hequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, het lijkt echt alsof ze alle goeien in de ws van vandaag hebben gepropt..
Ellen was geweldig jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het lekkerste/beste voor het laatst bewaren he. Ik heb net even gekeken online. Ik vond die met die roze make-up (liedje van Stevie Wonder) het beste
.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mensen serieus geintereseerd zijn in politiek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |