quote:
quote:Deze afbeelding is 1920 * 1080 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Juist.quote:
Ja.quote:
Ik heb wel zo'n trui, maar dat is wel een streeppatroon, telt dat toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:27 schreef pberends het volgende:
Truien met horizontaal doorlopende strepen op mouwen.
Wat een stom berichtquote:Ivoorkust kan komende zomer de WK-finale halen. Althans, dat vindt Franz Beckenbauer. Hij stelt wel als voorwaarde dat de Ivorianen hun loodzware poule met Nederland, Argentinie en Servië & Montenegro overleven.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een stom bericht. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=23075
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
Vlieft op jongen die ik niet eens ken...
En dan vooral die laatste zin...
Of doe iets felgeels aanquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah tof, vanavond Tom zoeken. [afbeelding] Wel een goede plek zoeken hè.![]()
Meeloperquote:
Of zo'n trui die televisie-gasten niet 'mogen' dragen, omdat het er op televisie heel raar uitziet...quote:
Ik wacht wel tot pberends er een topic over opent.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of zo'n trui die televisie-gasten niet 'mogen' dragen, omdat het er op televisie heel raar uitziet...
[afbeelding] Is er iemand die weet wat ik bedoel? [afbeelding]
Nein. Gaat goed met het topicquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n trui, maar dat is wel een streeppatroon, telt dat toch?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Nein. Gaat goed met het topic.
Open hier dan even een topic over.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of zo'n trui die televisie-gasten niet 'mogen' dragen, omdat het er op televisie heel raar uitziet...
[afbeelding] Is er iemand die weet wat ik bedoel? [afbeelding]
Joh, da's niet eens meer een gerucht.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:37 schreef LeBeau het volgende:
Geruchten?
Wisten jullie al dat MissBliss *fluister fluister*?![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef Zhenar het volgende:
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005: Christine
Goh, hoe voorspelbaarquote:
Tja, omdat je op die Camiel stemde om z'n lekkere kopquote:
Nou, hij is toch lekker?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, omdat je op die Camiel stemde om z'n lekkere kop.
Gog???quote:
Paris Hilton is ook lekker, maar zo impotentie opwekkend door haar karakterquote:
Ja!quote:
Leuk, ik zou eik ook wel weer een reunie willen van vroegah. Veel van hun ben ik inmiddels uit het oog verloren. Het is toch altijd wel grappig om te weten waar iemand terecht is gekomen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Eerst met z'n zessen wezen eten (zouden eigenijk met z'n tienen gaan, maar drie zaten er vast in de file en eentje in Afrika) en daarna naar het feest in 013. Waar heel veel oud-studenten van omstreeks onze lichting waren. Dus veel oude bekenden. En veel bier, en veel wodka en een paar jointjes. En met het besef dat oude idealen bij bijna iedereen door de realiteit ingehaald zijn.
Toen met z'n achten bij een oud studiegenootje blijven pitten en vanochtend katerig aan het ontbijt 'Doe mij maar alleen koffie, veel koffie!' en weer naar huis. Met een leuke jubileumuitgave van de 'schoolkrant' Argus en een boekje vol beschouwingen van docenten over journalistiek: 'Journalistiek moet verder'. Maar zonder mij, want ik ben voor de commercie gegaan.
Au![]()
quote:
Ja. Hoezo?quote:
Doe ik datquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
Christine, waarom verander je drie keer per dag je fotoboek-profiel?
Zo ongeveer.quote:
Oja, dan voeg ik een quote toe ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Heel vaak, als ik in de index van het fotoboek kijk, zie ik jouw naam staan bij 'gewijzigde' profielen.
Lees dit eens door.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:04 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, waarom zeur je altijd zo?
quote:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/010230.htmlquote:Wouter de PvdAkabouter is er helemaal klaar voor. Meneer heeft nu zelfs een boekie geschreven waarin hij in 159 pagina’s uiteen zet hoe de toekomst van Nederland er met zijn persoontje aan het roer uit gaat zien. In het boek vertelt Woutert dat het echte politieke dier in hem boven kwam toen hij vroegah een Turkse bakker in Amsterdam hielp met het invullen van zijn belastingformulier. Geen idee wat dat met politiek te maken heeft, maar het klinkt zo lekker multicultureel.
Aha, oké.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, dan voeg ik een quote toe ofzo.
Als iemand wat grappigs zegt.
En ik maak vaak een foutje, en dan moet ik het weer editten enzo
Oh, je gaat er nog serieus op in ookquote:
Je moet gewoon geen valse beschuldigingen maken, Sven! Da's niet om te lachen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, je gaat er nog serieus op in ook.
Ik verveelde mij Bupatih, dan gebeuren zulk soort dingen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen valse beschuldigingen maken, Sven! Da's niet om te lachen!
quote:
Kijk eens wie we daar hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:59 schreef PeRi het volgende:
HALLO!!!!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk eens wie we daar hebben [afbeelding]
Okee danquote:
www.spele.nlquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:12 schreef PeRi het volgende:
Ik verveel me.
Twee zielen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:12 schreef PeRi het volgende:
Ik verveel me.
...lopen over straat, zegt de een tegen de ander...quote:
Negeer mijn karoltje-post maar.quote:
Ik mis haar ook. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat per se moet posten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Negeer mijn karoltje-post maar.. Alsof jij haar niet mist.
.
Ze is toevallig wel de enige GTST-godin die er bestaatquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik mis haar ook. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat per se moet posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |