quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zó wel ja..quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Zó schiet het wel op met die slowchat!![]()
Jij hebt ook gewoon een knuffel nodig!quote:
Ik luister m nu nog..quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Katerine - Here Come All The Boys
Was wel koud ja, de overige 21 spelers keken me wat vreemd aan omdat ik de mouwen opgestroopt had. Maar dat doe ik altijd, weer of geen weer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:39 schreef Svensational het volgende:
Dat zal wel koud worden met voetballen, vaduz
quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kijk t woensdag wel..ik moet niet vergeten BSG op te nemen
Thnx Vaduzquote:Op zondag 11 december 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor superhero:
http://img.photobucket.com/albums/v255/Vaduz/idolscap1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v255/Vaduz/idolscap2.jpg
Gescoutquote:Op zondag 11 december 2005 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hallo, is wel even het gezelligste team waarvoor ik ben gescout.
quote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
Nog mensen die zaterdag gaan??
Nee, denk het nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:59 schreef Floepsje het volgende:
ben ik de enige die Floortje, Aäron en Raf in de top 3 ziet?
Sbientje ka ook niet..quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:39 schreef BVO het volgende:C_a... ben bang dat ik toch niet kan
. Vervoer bleek niet te gaan en denk dat ik ook waarschijnlijk pas na 7 ergens thuis ben, dus dat ga ik niet halen
.
In ieder geval bedankt, maar je kan ze dan beter aan sbientje geven, aangezien het zonde is als ze niet gebruikt kunnen worden.
Sorry.
-edit: en Raffaela was nog wel.
.
Alsof ik niet zou willenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sbientje ka ook niet..
JE GAAT MAAR!![]()
![]()
![]()
mailtje is al verstuurd.... dus als je de kaarten heb, kijk maar aan wie je ze geeft! okidoki?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof ik niet zou willen.
I mean....Raffaëla
. Nou ja, kan het straks nog wel even navragen, maar ik acht de kans erg klein en zou het zonde vinden als ik niet kan maar wel de kaarten heb
.
en anders moet je me even mailen en dan kan ik ze ophalen bij je woon toch dichtbij (spijkenisse)..... ik heb geen plaats meer in de auto anders had je mee kunnen rijden :-)quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mailtje is al verstuurd.... dus als je de kaarten heb, kijk maar aan wie je ze geeft! okidoki?
Ah ok, is goedquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mailtje is al verstuurd.... dus als je de kaarten heb, kijk maar aan wie je ze geeft! okidoki?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |