Beavje..Hij's dr bijnaquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi. Enzo.
quote:
Kdoelde op dezequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:04 schreef DrDentz het volgende:
When the lights go out
And the sun sets slowly
Things are starting to heat up
In the city of Chicago
quote:Baby when the lights go out every single word
Could not express the love and tenderness
I'll show you what its all about babe, I swear you
Will succumb to me So baby come to me
When the lights go out
Omdat ie 2x verdiendequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom hebben we eik een dubbele Don Diablo in de OP staan?
Niet dat ik klaag ofzo...
Hij isserquote:
Naturellement...quote:
Enjoyquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij isser![]()
Tot over 40 minuten
Five?quote:
Waarom houdt die foto zo vroeg op aan de onderkant?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom hebben we eik een dubbele Don Diablo in de OP staan?
Niet dat ik klaag ofzo...
Da's de Starstylequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom houdt die foto zo vroeg op aan de onderkant?.
Mij een beetje te stoerquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:08 schreef wonderer het volgende:
Die bril...Maar verder wel mijn type.
I tryquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
de rest fantaseer je er toch zelf bij?
Ik heb er geen moeite mee.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mij een beetje te stoer
had jij eigelijk ook een foto?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Denk da'k 't niet zo heb op zonnebrillen
Hoe ziet jouw Ideale Man er dan ongeveer uit?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mij een beetje te stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |