Beavje..Hij's dr bijnaquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi. Enzo.
quote:
Kdoelde op dezequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:04 schreef DrDentz het volgende:
When the lights go out
And the sun sets slowly
Things are starting to heat up
In the city of Chicago
quote:Baby when the lights go out every single word
Could not express the love and tenderness
I'll show you what its all about babe, I swear you
Will succumb to me So baby come to me
When the lights go out
Omdat ie 2x verdiendequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom hebben we eik een dubbele Don Diablo in de OP staan?
Niet dat ik klaag ofzo...
Hij isserquote:
Naturellement...quote:
Enjoyquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij isser![]()
Tot over 40 minuten
Five?quote:
Waarom houdt die foto zo vroeg op aan de onderkant?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom hebben we eik een dubbele Don Diablo in de OP staan?
Niet dat ik klaag ofzo...
Da's de Starstylequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom houdt die foto zo vroeg op aan de onderkant?.
Mij een beetje te stoerquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:08 schreef wonderer het volgende:
Die bril...Maar verder wel mijn type.
I tryquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
de rest fantaseer je er toch zelf bij?
Ik heb er geen moeite mee.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mij een beetje te stoer
had jij eigelijk ook een foto?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Denk da'k 't niet zo heb op zonnebrillen
Hoe ziet jouw Ideale Man er dan ongeveer uit?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mij een beetje te stoer
Ik vind het wel een geile zonnebril.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Denk da'k 't niet zo heb op zonnebrillen
Merlijn Twaalfhoven komt daar toch wel verdomd dicht in de buurtquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw Ideale Man er dan ongeveer uit?(foto!)
*whooptifuckindoo*quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:34 schreef wonderer het volgende:
Best slecht eigenlijk, na een flink glas whisky ben ik lang zo chag niet...
Kijk nouhou!!!quote:
11 innocent against 1 guiltyquote:
uhuhquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
11 innocent against 1 guilty
Heb ik iets verkeerds gezegd of had je gewoon iemand nodig om je op af te reageren?quote:
Op 1 been kan k niet staanquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd of had je gewoon iemand nodig om je op af te reageren?
Ook te veel gezopen?quote:
Totaal nuchter en clear minded.quote:
Ook goed. Ik heb koppijn en slecht geslapen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Totaal nuchter en clear minded.
Tja.. PMS..dat krijg je als vrouw.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook goed. Ik heb koppijn en slecht geslapen.
Alleen in de stopweek, en die is er nog lang niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja.. PMS..dat krijg je als vrouw.
Weinig van te merken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen in de stopweek, en die is er nog lang niet.
Meld je hier aan als Katja-fanquote:Ik zoek met spoed mijn allergrootste fans! En dan bedoel ik die-hard fanaten die driedubbel en dwars achter mij staan. Ben jij dat? Mooi! Meld je dan met dit formulier aan voor de opname van Katja vs. Bridget op dinsdag 13 december in Amsterdam (de lokatie is nog niet bekend). Van 9.00-12.00 ga ik daar de battle met Bridget aan. Hoe sneller je reageert, hoe groter de kans dat je erbij bent: vol is namelijk echt vol!
Gek he, als jij zo loopt te zuigen. Ik ga wel slapen of zo, jezus.quote:
Jezus is afwezig. Kan ik een boodschap aannemen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gek he, als jij zo loopt te zuigen. Ik ga wel slapen of zo, jezus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |