zei ik dusquote:Op donderdag 8 december 2005 00:28 schreef creno het volgende:
[..]
het is wel minder dat ze hun shirt niet meer uit mogen gooien van blijdschap als ze gescoord hebben, dat was nou net zo leuk tijdens het spel. Nu moet je dus heeeel de wedstrijd bekijken en maar hopen dat ze bij de shirtwissel ook daadwerkelijk hun shirts wisselen (en ook nog eens geen ander shirt eronder aan hebben)
tijdens de wedstrijd niet meer, nee, ze riskeren dan een gele/rode kaart...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Mogen ze hun shirtje niet meer uitdoen? Wat is dat nou weer voor onzin? [afbeelding]
Dus nu is het wachten op doorschijnende voetbalshirts?
Mja dat is sinds een jaartje of 2 verboden... Was zelfs een speler die geschorst was omdat hij een shirtje uittrok omdat eronder een tshirt zat met de foto van zn nieuwe zoon ofzo...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Mogen ze hun shirtje niet meer uitdoen? Wat is dat nou weer voor onzin? [afbeelding]
Dus nu is het wachten op doorschijnende voetbalshirts?
Stomme voetbal.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:36 schreef creno het volgende:
[..]
tijdens de wedstrijd niet meer, nee, ze riskeren dan een gele/rode kaart...
Wat een dagquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef wonderer het volgende:
Een of andere tennisser deed het wel na de wedstrijd en die had me toch een lekker lijf
Yep. Het is natuurlijk ook veel beter als die gewoon hun kleren aanhouden. Daar is iedereen bij gebaat.quote:
minderwaardigheidscomplex?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Ze hebben ook wel allemaal zo'n blokjesbuik hè. De flikkers..
dat voetbalt niet zo goed.. met een broek rond je enkelsquote:
Er is niets mis met mijn buikje!quote:
Who cares.quote:dat voetbalt niet zo goed.. met een broek rond je enkels
wat?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aargh..ff wennen dit..
MSN en mn browser zijn geupdate..en mn toetsenbord is schoongemaakt..maar is keistroef nu.quote:
welke browser hebbie?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
MSN en mn browser zijn geupdate..en mn toetsenbord is schoongemaakt..maar is keistroef nu.
Maxthonquote:
gelijk FF maar ff geupdated naar 1.5 en een boel theme's er opquote:Op donderdag 8 december 2005 01:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Soort FireFox achtig ding maar dan met IEen
Tabs
Die heeft/had kanker (is ervoor geopereerd, maar hij kon niet op de premiere zijn vandaagquote:Op donderdag 8 december 2005 01:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
sorry wonderer, maar wat is er met Willem Nijholt dan?
mja hoektanden enzo.. .quote:Op donderdag 8 december 2005 01:13 schreef wonderer het volgende:
Niemand reageert op mijn prachtige plaatje?
jemig, wat kutquote:Op donderdag 8 december 2005 01:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heeft/had kanker (is ervoor geopereerd, maar hij kon niet op de premiere zijn vandaag)
ik zie het ook nu pasquote:
Angela Schijfquote:Op donderdag 8 december 2005 01:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zie het ook nu pas
schitterend gebit, zou willen dat ik ze zo mooi kon krijgen
wie is het?
Keelkanker. En de vamp(ier) is Angela Schijf.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jemig, wat kut
dat wist ik niet![]()
waar heeft ie kanker weet je dat?
vreselijk, zeker in dat vakquote:Op donderdag 8 december 2005 01:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Keelkanker. En de vamp(ier) is Angela Schijf.
Yeah, ik hoop dat ie erbovenop komt, Willem is geniaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |