zei ik dusquote:Op donderdag 8 december 2005 00:28 schreef creno het volgende:
[..]
het is wel minder dat ze hun shirt niet meer uit mogen gooien van blijdschap als ze gescoord hebben, dat was nou net zo leuk tijdens het spel. Nu moet je dus heeeel de wedstrijd bekijken en maar hopen dat ze bij de shirtwissel ook daadwerkelijk hun shirts wisselen (en ook nog eens geen ander shirt eronder aan hebben)
tijdens de wedstrijd niet meer, nee, ze riskeren dan een gele/rode kaart...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Mogen ze hun shirtje niet meer uitdoen? Wat is dat nou weer voor onzin? [afbeelding]
Dus nu is het wachten op doorschijnende voetbalshirts?
Mja dat is sinds een jaartje of 2 verboden... Was zelfs een speler die geschorst was omdat hij een shirtje uittrok omdat eronder een tshirt zat met de foto van zn nieuwe zoon ofzo...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Mogen ze hun shirtje niet meer uitdoen? Wat is dat nou weer voor onzin? [afbeelding]
Dus nu is het wachten op doorschijnende voetbalshirts?
Stomme voetbal.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:36 schreef creno het volgende:
[..]
tijdens de wedstrijd niet meer, nee, ze riskeren dan een gele/rode kaart...
Wat een dagquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef wonderer het volgende:
Een of andere tennisser deed het wel na de wedstrijd en die had me toch een lekker lijf
Yep. Het is natuurlijk ook veel beter als die gewoon hun kleren aanhouden. Daar is iedereen bij gebaat.quote:
minderwaardigheidscomplex?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Ze hebben ook wel allemaal zo'n blokjesbuik hè. De flikkers..
dat voetbalt niet zo goed.. met een broek rond je enkelsquote:
Er is niets mis met mijn buikje!quote:
Who cares.quote:dat voetbalt niet zo goed.. met een broek rond je enkels
wat?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aargh..ff wennen dit..
MSN en mn browser zijn geupdate..en mn toetsenbord is schoongemaakt..maar is keistroef nu.quote:
welke browser hebbie?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
MSN en mn browser zijn geupdate..en mn toetsenbord is schoongemaakt..maar is keistroef nu.
Maxthonquote:
gelijk FF maar ff geupdated naar 1.5 en een boel theme's er opquote:Op donderdag 8 december 2005 01:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Soort FireFox achtig ding maar dan met IEen
Tabs
Die heeft/had kanker (is ervoor geopereerd, maar hij kon niet op de premiere zijn vandaagquote:Op donderdag 8 december 2005 01:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
sorry wonderer, maar wat is er met Willem Nijholt dan?
mja hoektanden enzo.. .quote:Op donderdag 8 december 2005 01:13 schreef wonderer het volgende:
Niemand reageert op mijn prachtige plaatje?
jemig, wat kutquote:Op donderdag 8 december 2005 01:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heeft/had kanker (is ervoor geopereerd, maar hij kon niet op de premiere zijn vandaag)
ik zie het ook nu pasquote:
Angela Schijfquote:Op donderdag 8 december 2005 01:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zie het ook nu pas
schitterend gebit, zou willen dat ik ze zo mooi kon krijgen
wie is het?
Keelkanker. En de vamp(ier) is Angela Schijf.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jemig, wat kut
dat wist ik niet![]()
waar heeft ie kanker weet je dat?
vreselijk, zeker in dat vakquote:Op donderdag 8 december 2005 01:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Keelkanker. En de vamp(ier) is Angela Schijf.
Yeah, ik hoop dat ie erbovenop komt, Willem is geniaal.quote:
Zeg jij..jijquote:Op donderdag 8 december 2005 01:24 schreef creno het volgende:
das angela schijf, die voetbalt niet
en ik ga slapen, dromen over mijn eigen sterspeler, topscoorder.. je weet wel
Is t wat?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:52 schreef davidov het volgende:
*kijkt de finale van de slam fm "blijf zo lang mogelijk in een auto zitten" wedstrijd*
http://www.slamfm.nl/woonwagencam123.php
Niet dat er iets boeiends is... maarja big brother kijkt men ook
"vroegah"was t hier snachts keidruk schijnbaarquote:Op donderdag 8 december 2005 03:42 schreef davidov het volgende:
serieus?
had het idee dat dit een topic was waar altijd wel wat te beleven was
ach gelukkig zijn wij er nog
Volgens mij is TRS pardoes flauw gevallen....quote:
Nou volgens mij is hij wel wat gewend hoor, althans wat wij hier "wansmaak" plegen te noemen schijnt voor de echt jeugdigen onder ons toch soms ook echt "hip" te zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 10:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Volgens mij is TRS pardoes flauw gevallen....
Die bril.![]()
![]()
Zie je wel dat TRS wel wat gewend is, of heeft iemand hem met vlugzout alweer bij kennis gebrachtquote:
Hoe was je gala? heb je het zonder kleerscheuren weten te redden tot het einde van de avond?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:42 schreef TehRockstar het volgende:
Die ventdinges is best lelijk.
Ik ben aangerand door een Latino..
't was best suf.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe was je gala? heb je het zonder kleerscheuren weten te redden tot het einde van de avond?
Zo ben je smaak aan het ontwikkelen?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't was best suf.. maar ik heb dus ontdekt dat er in de 5e een heaumeau zit, out enzo, en hij is zo lekker, en Argentijns ofzo.
Als alles meezit is het leven toch niet meer leuk.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:33 schreef creno het volgende:
het zal eens meezittenik kreeg van phototools een mailtje dat de bestelling niet goed was doorgekomen
heb ze gisteren al besteld!!!quote:
Je kon ook voor de versie met adres kiezenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb ze gisteren al besteld!!!
JE kan alleen weinig op het kaartje kwijt, je naam en telefoon nummer
das meestal wel genoeg de eerste keer![]()
Hi waxjequote:Op donderdag 8 december 2005 13:39 schreef Waxxer het volgende:
CrazyDutchPunk
Wat lievquote:Op donderdag 8 december 2005 13:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HaaiJa ik dacht ik denk ik zeg, zeg ik, ik zeg ik dacht ik typ jouw naam eens
*slik-opmerking-in-lief-zijn-nu*quote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef TehRockstar het volgende:
10-jarige kinderen blijken slimmer dan ik.
A que te dedicas?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
*slik-opmerking-in-lief-zijn-nu*Nee hoor TRS, dat zal toch vast niet.
![]()
Neen!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai
Wilde jij geen Fox winnen dan joh?
Mja en in Amsterdam jatten ze ook nog zo je autoradio eruit en alles...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:15 schreef davidov het volgende:
[..]
Neen!
Ik ga een beetje 40 dagen niks zitten te doen in een auto zeg![]()
Dat doe ik thuis wel![]()
Ook zou het handig zijn als ik een rijbewijs had![]()
Tres kut, mon cher.quote:
Ah quomme on, vive la vie! Et comment ca va avec la gymnasiumme? Le Pfeiffer est vite? Mais q'est-ce qu'il y a? Of zeauiets?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Tres kut, mon cher..
Ik probeer achter de naam van meauie Argentijn te komen.
Ow... En zo vul je 40 dagen voor een blikkerig boodschappenautootje?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:19 schreef davidov het volgende:
Ze hebben geen inet, alleen een telefoon waar ze smsjes van mogen lezen
Rijk en Miquel?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:28 schreef TehRockstar het volgende:
Dat is m'n stiefbroerachtig iets..
Neehee, de Argentijn die mij gister aanrandde.
en dan te bedenken dat ze er eerst met zn 4en in zatenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow... En zo vul je 40 dagen voor een blikkerig boodschappenautootje?Een géle, nota bene?
Hij's zo lekker.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Rijk en Miquel?![]()
En de Argentijn? Antonio el Toro.
Mja en dat was toch een eikelquote:
Weer gespreksstof erbij voor op féésten en parrrrrtijen!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:07 schreef davidov het volgende:
Nou de domme slam fm actie is afgelopen
De eikel die geen ene ruk deed won![]()
Naja hebben ze toch leuk 38 dagen en 20 uur in een auto gezeten
Die andere had een eng baardje.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Mja en dat was toch een eikeldie andere was wel cool maarja
Maar hij had wel een plat buikje en een beter gevoel voor humor dan die andere gastquote:Op donderdag 8 december 2005 15:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die andere had een eng baardje.![]()
Naja, wéér een kwartier van m'n werk gehouden
Heb je de link gelezen? Heb je een beetje kaas gegeten van geschiedenis?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:42 schreef TehRockstar het volgende:
Zeurtrut ben je, vanitas
Neen.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heb je de link gelezen? Heb je een beetje kaas gegeten van geschiedenis?
Ik leef ZO met je mee... *moet nog gedichten uittypen en anderhalve schrijven enzo* Maar ik heb helemaal geen zin meer sinds mijn broertje me gister helemaal verrot schold. Ik ga me vanavond lekker in mijn kamer opsluiten, dan maar geen kado's.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:58 schreef keizerpinguin het volgende:
pffff surprise bijna af....... alleen nog de kadootjes er in, de rijm typen en nog wat watte bolletjes plakken!
Tja....nationalistische stripboekjes die het beeld van de history omdraaien en die populair zijn bij jongeren.....aan de ene kant eng, maar aan de andere kant is het wel typisch iets wat jongeren doen, lekker iets doen of kopen dat lekker dwars is in de ogen van de gevestigde orde.....zoiets dus.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heb je de link gelezen? Heb je een beetje kaas gegeten van geschiedenis?
Je hebt het echt zwaar te pakken hequote:Op donderdag 8 december 2005 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
Bleugh, mijn hoofd doet pijn en ik wil slapen, met een Argentijn in m'n bed.
ja fijn he, ik ken hetquote:Op donderdag 8 december 2005 16:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah ik moet wetsartikelen doorspitten, dolle pret
Want?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:56 schreef wonderer het volgende:
*jaloers naar Angel kijk*
hoe kom je daar toch iedere keer aanquote:Op donderdag 8 december 2005 18:01 schreef TehRockstar het volgende:
*telefoonnummer heb*
Ik kan niet dansenquote:
en waar vind dat dan meestal plaats dat oprijen en die aanrandingen/ verkrachtingen?quote:
on a schoolnight!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 18:16 schreef TehRockstar het volgende:
Gister werd ik aangerand in Club More. [afbeelding] Gala ofzo.
als je niet wilt dat iedereen het weet omdat het er dan te druk wordt kun je me ook op msn toevoegen en het dan vertellenquote:
Ik had je intelligenter ingeschat.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu, ik heb het niet zo op Japan in het algemeen
K*tmentaliteit
quote:,,Met Sandra de Rode van Hotelbon. Spreek ik met meneer Van Barneveld?''
,,Spreekt u mee.''
,,Wij mogen u voor de feestdagen drie nachten in een hotel naar keuze aanbieden! Met z'n tweeën, voor maar 39,95!''
,,Tjonge, dat is heel mooi!''
,,Ja, hè?''
,,Het is zelfs prachtig! Zeg, wanneer zou je kunnen, Sandra?''
,,Ik? Nou... Dat zou niet leuk zijn, denk ik...''
,,Mij wel, het lijkt me heel leuk.''
,,Maar u hebt toch zelf wel iemand?''
,,Niemand. Ik ben helemaal alleen, daarom. Wanneer schikt het?''
,,Hebt u geen kinderen, dan?''
,,Ik ben echt heel eenzaam, ik heb me zelfs niet voortgeplant.''
,,Echt niemand? Ook geen buurvrouw?''
,,Jawel, maar de buurman is heel sterk. Dus wat zeg je ervan?''
,,Tuut-tuut-tuut''
Bron
ow je wilt die info echt helemaal alleen voor jezelf houden?quote:
quote:Twister
Wat? Het 'gezelschaps' spel pur sang. Innig verstrengeld in je tegenstanders is het de kunst om je ledematen op de juiste stip te manoeuvreren.
Moeilijkheidsgraad: Enig gymlesje is geen luxe, elastieken spieren komen goed van pas tijdens de strijd om de titel tot onbetwiste Twisterkoning(in).
Lustopwekkende attributen: Het gestippelde kleed is niet bijster lustopwekkend, maar het spel zelf verschaft hét excuus om je potentiële lover eens, al dan niet ongewenst, te intimideren.
De ideale speler: Atletische gestalten die in het bezit zijn van flink soepele spieren. En een aangename lichaamsgeur.
Cheatopties: Voor de dames is dit gemakkelijk. Dit spel stelt je verplicht tot het nodige lichaamscontact, dus duw je decolleté in het zicht van je mannelijke tegenstander en wankelen zal hij!
De waardige verliezer: geef de schuld aan opdringerige decolletés.
Zondagmiddag-voor-de-openhaard-gehalte: niet bijster hoog, m'n vader en moeder innig verstrengeld in elkaar zal nooit tot mijn favoriete gewaarwordingen behoren.
Cijfer: 9
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had je intelligenter ingeschat..
Natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
Is Tim Burton's "Corpse Bride" leuk?
Moet je je mp3 speler niet zo hard zettenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
serenity was wel okmaar mijn oor zit al de hele week verstopt en het klinkt alsof er een trein rijdt de hele tijd, superirritant
val doodquote:Op donderdag 8 december 2005 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet je je mp3 speler niet zo hard zetten
Moet je cola gaan drinkenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:33 schreef wonderer het volgende:
God, wat ben ik chagrijnig.
Huh?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moet je cola gaan drinken
Oordruppels in de oor spuiten en vervolgens naar de dokter gaan om je oren uit te laten spuiten. Werkt teringgoed. Heb ik zelf ook een aantal keer moeten doenquote:
Suikers+vocht, tekort van beide versterkt het gevoel chagerijnig te zijn nogal, of is zelfs de oorzaak ervan.quote:
Ik moest met slaolie druppelen... *ril*quote:Op donderdag 8 december 2005 22:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
Oordruppels in de oor spuiten en vervolgens naar de dokter gaan om je oren uit te laten spuiten. Werkt teringgoed. Heb ik zelf ook een aantal keer moeten doen
Ah. 'k Heb net een halve liter thee en een chocoladeletter naar binnen gewerkt. Hielp geen fuck.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Suikers+vocht, tekort van beide versterkt het gevoel chagerijnig te zijn nogal, of is zelfs de oorzaak ervan.
Dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 8 december 2005 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moest met slaolie druppelen... *ril*
Moet je je oren laten uitspuitenquote:
Dat is dan voor mij juist een nummer om van uit elkaar te knallenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:55 schreef creno het volgende:
als je chagerijnig bent moet je "is everybody sjagerijnig" van de WC-experience luisteren, dan word je weer vrolijk
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is dan voor mij juist een nummer om van uit elkaar te knallen![]()
Als in, ontploffen, als in, klaarkomen?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is dan voor mij juist een nummer om van uit elkaar te knallen![]()
tis wel een leuk neuk-tempoquote:Op donderdag 8 december 2005 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als in, ontploffen, als in, klaarkomen?*gaat luisteren*
T kan ook nergens anders overgaan met jouquote:Op donderdag 8 december 2005 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als in, ontploffen, als in, klaarkomen?*gaat luisteren*
Over?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben inspiratieloos en moet een een kantje voltikken
Your point?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T kan ook nergens anders overgaan met jou![]()
Lees m nog ff doorquote:
zorg jij voor een emmer, een dweil en wat sop en eventueel een bezem voor de grote brokken, zorg ik voor de muziekquote:
Diequote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef creno het volgende:
[..]
zorg jij voor een emmer, een dweil en wat sop en eventueel een bezem voor de grote brokken, zorg ik voor de muziek
collectief ontslag..quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben inspiratieloos en moet een een kantje voltikken
Ze is een beetje geobsedeerd door de gedachte dat homo's met elkaar sexen..quote:Op donderdag 8 december 2005 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T kan ook nergens anders overgaan met jou![]()
Yeah, ik kan echt nergens anders aan denkenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze is een beetje geobsedeerd door de gedachte dat homo's met elkaar sexen..
Komt waarschijnlijk door dr eigen gebrek.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze is een beetje geobsedeerd door de gedachte dat homo's met elkaar sexen..
another dayquote:
beetje olie op het vuur gooien: ik ga dit weekend naar utrechtquote:Op donderdag 8 december 2005 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik kan echt nergens anders aan denken
I don't wanna know...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door dr eigen gebrek.
Zelfs RTL 5 heeft aantrekkelijkere erotische beelden..quote:
In bad met een bruisletterquote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef creno het volgende:
[..]
beetje olie op het vuur gooien: ik ga dit weekend naar utrecht
quote:
Oh, get the hell outta here.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef creno het volgende:
[..]
sssst straks glijdt wonderer van haar stoel...
Laten we t hopenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef creno het volgende:
[..]
sssst straks glijdt wonderer van haar stoel...
Volgens mij kan olijfolie ook... het gaat erom dat het vet je oorsmeer wat oplost/zachter maakt. Paar druppels erin en dan een watje, kan het lekker weken.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
kan olijfolie ook in me oor? of moet dat perse sla olie zijn
mja lijkt me alleen een beetje ranzig van die zooi in mn oor..quote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij kan olijfolie ook... het gaat erom dat het vet je oorsmeer wat oplost/zachter maakt. Paar druppels erin en dan een watje, kan het lekker weken.
Juist lekker toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja lijkt me alleen een beetje ranzig van die zooi in mn oor..
Het voelt afgrijselijk, ja. Je kunt ook eerst naar de dokter om te kijken of het dat is...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja lijkt me alleen een beetje ranzig van die zooi in mn oor..
Bradley vindt het lekker als ik op zijn oorlelletje sabbel. Moet ie bij mij niet proberenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kende ook eens een jongen, die het leuk vond z'n tong in m'n oor te duwen.
Dat klinkt ranzig, en hoogst onerotisch..
Rare mensen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef wonderer het volgende:
Bradley vindt het lekker als ik op zijn oorlelletje sabbel. Moet ie bij mij niet proberen
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.wernerenpatrick.bruiloftsite.nl/site_onsverhaal.php.
quote:wisten we beiden dat het gevoel van de zaterdag ervoor via msn gemeent was.
Iemand heeft duidelijk moeite met het voltooid deelwoord en t kofschipquote:en hebben daar een leuke middag beleeft.
Schijnbaar leuk want die ene trok in bij de ander na 3 weken ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:14 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik het goed lees, hadden ze meteen op de eerste dag dat ze elkaar zagen al 'verkering'.
Even later al samenwonen, ondertrouw, en trouwen.
Kinda fast..
Wat zouden de ouders denken...
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En nou is 't uit met de ""-smiley
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
![]()
Op je twintigste getrouwd zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:14 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik het goed lees, hadden ze meteen op de eerste dag dat ze elkaar zagen al 'verkering'.
Even later al samenwonen, ondertrouw, en trouwen.
Kinda fast..
Wat zouden de ouders denken...
Okeej.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
![]()
Hoeissie?quote:
Zeg Vanitas wil je niet meer van zulke enge plaatjes posten hier zo vlak voor ik ga slapenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
De befaamde Caroline Tensen glimlach
[afbeelding]
Wat nu? Is toch een leuke, spontane meid met een gulle glimlach?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg Vanitas wil je niet meer van zulke enge plaatjes posten hier zo vlak voor ik ga slapen
dat is niet bevorderlijk voor mijn nachtrust![]()
Müch... ga zo schlapen.quote:
Awwquote:
Lief toch? Wel jong, maar ach.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.wernerenpatrick.bruiloftsite.nl/site_onsverhaal.php.
Beetje snel om iemand één maand nadat je hem via msn hebt leren kennen al ten huwelijk te vragen. Lijkt mij. Maar ja.quote:
Mwjah..het is de keuze van deze 2 mensen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beetje snel om iemand één maand nadat je hem via msn hebt leren kennen al ten huwelijk te vragen. Lijkt mij. Maar ja..
Beter dan dat ze elkaar de hersens inslaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beetje snel om iemand één maand nadat je hem via msn hebt leren kennen al ten huwelijk te vragen. Lijkt mij. Maar ja..
Alleen dat lettertype... wat is er mis met Arial?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.wernerenpatrick.bruiloftsite.nl/site_programma.php.
Jaja. People should be allowed to go to Hell their own way.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah..het is de keuze van deze 2 mensen...
Zou het zelf niet doen, maar als zij zich er goed bij voelen![]()
Wist u dat we na 2 weken al samen woonden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Beetje exhibitionistisch :-Squote:Op vrijdag 9 december 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, schande! Dat ze veel te jong en te snel trouwen, who cares, maar dat lettertype, dát kan echt niet! Dáár zou de AIVD eens wat aan moeten doen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen dat lettertype... wat is er mis met Arial?
Als zij dat nou leuk vondenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen dat lettertype... wat is er mis met Arial?
Heerlijk, dat sarcasmequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, schande! Dat ze veel te jong en te snel trouwen, who cares, maar dat lettertype, dát kan echt niet! Dáár zou de AIVD eens wat aan moeten doen!
Dan mogen ze dat heus wel zeggen hoor. Niet alsof ik niet tegen kritiek kan of zo.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als zij dat nou leuk vonden![]()
Ook niet iedereen vind jouw perverse droomsels leuk![]()
Je vergeet dat er ook nog een aspect broers/zusters is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heerlijk, dat sarcasme
Dat het homo's zijn heeft in ieder geval een voordeel: mocht deze beslissing uit pure domheid voortkomen, ze kunnen zich in ieder geval niet voorplanten
De Norsige Knuffeldwerg?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef Ang3l het volgende:Mark gaat mee naar innercity
(mark als in mijn ex, niet van fok)
Precies. Zoveel geluk bestaat niet!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind ze Eng. EO-achtig Eng. Vééél te blij en gelukkig. Dat kan niet gezond zijn..
Yup, is een hoop endorfinen bij in het spelquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind ze Eng. EO-achtig Eng. Vééél te blij en gelukkig. Dat kan niet gezond zijn..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De Norsige Knuffeldwerg?
Mn obstakel?
Leuk, neem ik aan als ik die smilies zo bezie?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef Ang3l het volgende:Mark gaat mee naar innercity
(mark als in mijn ex, niet van fok)
Dit x gaat ie alleen naar huis heur..of heb je voor hem ook een dat gefixtquote:
Ja want dan wordt mijn extra kaartje gunstig besteed, en heb ik een slaapplaats, en zijn er meer zielen dus meer vreugdequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk, neem ik aan als ik die smilies zo bezie?
Hysterisch gelukkig. Het zal wel chemisch zijn. Misschien zijn ze allebei zwaar aan de Ritalin of Prozac ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |