Zeg jij..jijquote:Op donderdag 8 december 2005 01:24 schreef creno het volgende:
das angela schijf, die voetbalt niet
en ik ga slapen, dromen over mijn eigen sterspeler, topscoorder.. je weet wel
Is t wat?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:52 schreef davidov het volgende:
*kijkt de finale van de slam fm "blijf zo lang mogelijk in een auto zitten" wedstrijd*
http://www.slamfm.nl/woonwagencam123.php
Niet dat er iets boeiends is... maarja big brother kijkt men ook
"vroegah"was t hier snachts keidruk schijnbaarquote:Op donderdag 8 december 2005 03:42 schreef davidov het volgende:
serieus?
had het idee dat dit een topic was waar altijd wel wat te beleven was
ach gelukkig zijn wij er nog
Volgens mij is TRS pardoes flauw gevallen....quote:
Nou volgens mij is hij wel wat gewend hoor, althans wat wij hier "wansmaak" plegen te noemen schijnt voor de echt jeugdigen onder ons toch soms ook echt "hip" te zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 10:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Volgens mij is TRS pardoes flauw gevallen....
Die bril.![]()
![]()
Zie je wel dat TRS wel wat gewend is, of heeft iemand hem met vlugzout alweer bij kennis gebrachtquote:
Hoe was je gala? heb je het zonder kleerscheuren weten te redden tot het einde van de avond?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:42 schreef TehRockstar het volgende:
Die ventdinges is best lelijk.
Ik ben aangerand door een Latino..
't was best suf.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe was je gala? heb je het zonder kleerscheuren weten te redden tot het einde van de avond?
Zo ben je smaak aan het ontwikkelen?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't was best suf.. maar ik heb dus ontdekt dat er in de 5e een heaumeau zit, out enzo, en hij is zo lekker, en Argentijns ofzo.
Als alles meezit is het leven toch niet meer leuk.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:33 schreef creno het volgende:
het zal eens meezittenik kreeg van phototools een mailtje dat de bestelling niet goed was doorgekomen
heb ze gisteren al besteld!!!quote:
Je kon ook voor de versie met adres kiezenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb ze gisteren al besteld!!!
JE kan alleen weinig op het kaartje kwijt, je naam en telefoon nummer
das meestal wel genoeg de eerste keer![]()
Hi waxjequote:Op donderdag 8 december 2005 13:39 schreef Waxxer het volgende:
CrazyDutchPunk
Wat lievquote:Op donderdag 8 december 2005 13:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HaaiJa ik dacht ik denk ik zeg, zeg ik, ik zeg ik dacht ik typ jouw naam eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |