Hoe melig zou t zijn als we voor de ochtend-zwaai ploeg deze OOK nog vol kregen?quote:Op woensdag 7 december 2005 04:45 schreef wizarddragon het volgende:
Alweer een topic.. alvast hoi aan alle lurkers
Moet eventueel wel kunnen joh. De kantoormedewerkers worden toch rond 6:30 wakkerquote:Op woensdag 7 december 2005 04:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe melig zou t zijn als we voor de ochtend-zwaai ploeg deze OOK nog vol kregen?
Hypothetisch he?
Gewoon flink doorposten?quote:Op woensdag 7 december 2005 04:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Moet eventueel wel kunnen joh. De kantoormedewerkers worden toch rond 6:30 wakker![]()
Sta mij toe als hetero seksueel hier eenmalig een post achter te laten.quote:Op woensdag 7 december 2005 04:44 schreef davidov het volgende:
hoera een nieuw topic vol...homo's enzo
![]()
Blijf ff hangen en plemp ook eens een homo(topic) vol!quote:Op woensdag 7 december 2005 04:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Sta mij toe als hetro seksueel hier eenmalig een post achter te laten.
Altijd al willen doen!
Ach een extra post kan er wel vanaf!quote:Op woensdag 7 december 2005 04:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Blijf ff hangen en plemp ook eens een homo(topic) vol!
quote:Op woensdag 7 december 2005 04:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja joh.. en dan hier en daar wat mannelijk vleesmateriaal posten
Eenmalig maar?? Nee joh gewoon meeposten. Merendeel van de queenies zijn toch al aan het maffen.quote:Op woensdag 7 december 2005 04:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Sta mij toe als hetero seksueel hier eenmalig een post achter te laten.
Altijd al willen doen!
vooral doen dan! ik kom hier ook pas sinds 2 dagen ofzoquote:Op woensdag 7 december 2005 04:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Sta mij toe als hetero seksueel hier eenmalig een post achter te laten.
Altijd al willen doen!
Goed heurquote:Op woensdag 7 december 2005 04:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ach een extra post kan er wel vanaf!
Hoe is het hier?
quote:Op woensdag 7 december 2005 04:54 schreef davidov het volgende:
[..]
vooral doen dan! ik kom hier ook pas sinds 2 dagen ofzo![]()
blijf maar terug komen, blijkbaar is het gezellig![]()
Yupquote:Op woensdag 7 december 2005 04:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hij is toch van noppen en naaldhakken
En gelijk hebben ze, ik zou willen dat ik ook naar bed kon maar ben nog aan het werk!quote:Op woensdag 7 december 2005 04:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eenmalig maar?? Nee joh gewoon meeposten. Merendeel van de queenies zijn toch al aan het maffen.
We pleuren ff snel een topic vol;)quote:Op woensdag 7 december 2005 04:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze, ik zou willen dat ik ook naar bed kon maar ben nog aan het werk!
En waarom al die halfnaakte kerels ineens over mijn scherm rollen valt hier moeilijk uit te leggen!![]()
Have fun!quote:Op woensdag 7 december 2005 04:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We pleuren ff snel een topic vol;)
thnx gaat wel lukken!quote:
Da's Jacob Youngquote:Op woensdag 7 december 2005 04:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie dit is geen id..maar wel eye candy
[afbeelding]
Slaap ze Alexquote:Op woensdag 7 december 2005 05:09 schreef davidov het volgende:
Voordat ik onderkoelingsverschijnselen oploop (alhoewel de foto's het wel warmer maken)
duik ik mn bedje in!
Truste wizard & CDP
Trustequote:Op woensdag 7 december 2005 05:09 schreef davidov het volgende:
Voordat ik onderkoelingsverschijnselen oploop (alhoewel de foto's het wel warmer maken)
duik ik mn bedje in!
Truste wizard & CDP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |