beetje olie op het vuur gooien: ik ga dit weekend naar utrechtquote:Op donderdag 8 december 2005 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik kan echt nergens anders aan denken
I don't wanna know...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door dr eigen gebrek.
Zelfs RTL 5 heeft aantrekkelijkere erotische beelden..quote:
In bad met een bruisletterquote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef creno het volgende:
[..]
beetje olie op het vuur gooien: ik ga dit weekend naar utrecht
quote:
Oh, get the hell outta here.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef creno het volgende:
[..]
sssst straks glijdt wonderer van haar stoel...
Laten we t hopenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef creno het volgende:
[..]
sssst straks glijdt wonderer van haar stoel...
Volgens mij kan olijfolie ook... het gaat erom dat het vet je oorsmeer wat oplost/zachter maakt. Paar druppels erin en dan een watje, kan het lekker weken.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
kan olijfolie ook in me oor? of moet dat perse sla olie zijn
mja lijkt me alleen een beetje ranzig van die zooi in mn oor..quote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij kan olijfolie ook... het gaat erom dat het vet je oorsmeer wat oplost/zachter maakt. Paar druppels erin en dan een watje, kan het lekker weken.
Juist lekker toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja lijkt me alleen een beetje ranzig van die zooi in mn oor..
Het voelt afgrijselijk, ja. Je kunt ook eerst naar de dokter om te kijken of het dat is...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja lijkt me alleen een beetje ranzig van die zooi in mn oor..
Bradley vindt het lekker als ik op zijn oorlelletje sabbel. Moet ie bij mij niet proberenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kende ook eens een jongen, die het leuk vond z'n tong in m'n oor te duwen.
Dat klinkt ranzig, en hoogst onerotisch..
Rare mensen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef wonderer het volgende:
Bradley vindt het lekker als ik op zijn oorlelletje sabbel. Moet ie bij mij niet proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |