Ah. 'k Heb net een halve liter thee en een chocoladeletter naar binnen gewerkt. Hielp geen fuck.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Suikers+vocht, tekort van beide versterkt het gevoel chagerijnig te zijn nogal, of is zelfs de oorzaak ervan.
Dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 8 december 2005 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moest met slaolie druppelen... *ril*
Moet je je oren laten uitspuitenquote:
Dat is dan voor mij juist een nummer om van uit elkaar te knallenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:55 schreef creno het volgende:
als je chagerijnig bent moet je "is everybody sjagerijnig" van de WC-experience luisteren, dan word je weer vrolijk
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is dan voor mij juist een nummer om van uit elkaar te knallen![]()
Als in, ontploffen, als in, klaarkomen?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is dan voor mij juist een nummer om van uit elkaar te knallen![]()
tis wel een leuk neuk-tempoquote:Op donderdag 8 december 2005 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als in, ontploffen, als in, klaarkomen?*gaat luisteren*
T kan ook nergens anders overgaan met jouquote:Op donderdag 8 december 2005 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als in, ontploffen, als in, klaarkomen?*gaat luisteren*
Over?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben inspiratieloos en moet een een kantje voltikken
Your point?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T kan ook nergens anders overgaan met jou![]()
Lees m nog ff doorquote:
zorg jij voor een emmer, een dweil en wat sop en eventueel een bezem voor de grote brokken, zorg ik voor de muziekquote:
Diequote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef creno het volgende:
[..]
zorg jij voor een emmer, een dweil en wat sop en eventueel een bezem voor de grote brokken, zorg ik voor de muziek
collectief ontslag..quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben inspiratieloos en moet een een kantje voltikken
Ze is een beetje geobsedeerd door de gedachte dat homo's met elkaar sexen..quote:Op donderdag 8 december 2005 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T kan ook nergens anders overgaan met jou![]()
Yeah, ik kan echt nergens anders aan denkenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze is een beetje geobsedeerd door de gedachte dat homo's met elkaar sexen..
Komt waarschijnlijk door dr eigen gebrek.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze is een beetje geobsedeerd door de gedachte dat homo's met elkaar sexen..
another dayquote:
beetje olie op het vuur gooien: ik ga dit weekend naar utrechtquote:Op donderdag 8 december 2005 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik kan echt nergens anders aan denken
I don't wanna know...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door dr eigen gebrek.
Zelfs RTL 5 heeft aantrekkelijkere erotische beelden..quote:
In bad met een bruisletterquote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef creno het volgende:
[..]
beetje olie op het vuur gooien: ik ga dit weekend naar utrecht
quote:
Oh, get the hell outta here.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef creno het volgende:
[..]
sssst straks glijdt wonderer van haar stoel...
Laten we t hopenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef creno het volgende:
[..]
sssst straks glijdt wonderer van haar stoel...
Volgens mij kan olijfolie ook... het gaat erom dat het vet je oorsmeer wat oplost/zachter maakt. Paar druppels erin en dan een watje, kan het lekker weken.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
kan olijfolie ook in me oor? of moet dat perse sla olie zijn
mja lijkt me alleen een beetje ranzig van die zooi in mn oor..quote:Op donderdag 8 december 2005 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij kan olijfolie ook... het gaat erom dat het vet je oorsmeer wat oplost/zachter maakt. Paar druppels erin en dan een watje, kan het lekker weken.
Juist lekker toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja lijkt me alleen een beetje ranzig van die zooi in mn oor..
Het voelt afgrijselijk, ja. Je kunt ook eerst naar de dokter om te kijken of het dat is...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja lijkt me alleen een beetje ranzig van die zooi in mn oor..
Bradley vindt het lekker als ik op zijn oorlelletje sabbel. Moet ie bij mij niet proberenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kende ook eens een jongen, die het leuk vond z'n tong in m'n oor te duwen.
Dat klinkt ranzig, en hoogst onerotisch..
Rare mensen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef wonderer het volgende:
Bradley vindt het lekker als ik op zijn oorlelletje sabbel. Moet ie bij mij niet proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |