Want?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:56 schreef wonderer het volgende:
*jaloers naar Angel kijk*
hoe kom je daar toch iedere keer aanquote:Op donderdag 8 december 2005 18:01 schreef TehRockstar het volgende:
*telefoonnummer heb*
Ik kan niet dansenquote:
en waar vind dat dan meestal plaats dat oprijen en die aanrandingen/ verkrachtingen?quote:
on a schoolnight!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 18:16 schreef TehRockstar het volgende:
Gister werd ik aangerand in Club More. [afbeelding] Gala ofzo.
als je niet wilt dat iedereen het weet omdat het er dan te druk wordt kun je me ook op msn toevoegen en het dan vertellenquote:
Ik had je intelligenter ingeschat.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu, ik heb het niet zo op Japan in het algemeen
K*tmentaliteit
quote:,,Met Sandra de Rode van Hotelbon. Spreek ik met meneer Van Barneveld?''
,,Spreekt u mee.''
,,Wij mogen u voor de feestdagen drie nachten in een hotel naar keuze aanbieden! Met z'n tweeën, voor maar 39,95!''
,,Tjonge, dat is heel mooi!''
,,Ja, hè?''
,,Het is zelfs prachtig! Zeg, wanneer zou je kunnen, Sandra?''
,,Ik? Nou... Dat zou niet leuk zijn, denk ik...''
,,Mij wel, het lijkt me heel leuk.''
,,Maar u hebt toch zelf wel iemand?''
,,Niemand. Ik ben helemaal alleen, daarom. Wanneer schikt het?''
,,Hebt u geen kinderen, dan?''
,,Ik ben echt heel eenzaam, ik heb me zelfs niet voortgeplant.''
,,Echt niemand? Ook geen buurvrouw?''
,,Jawel, maar de buurman is heel sterk. Dus wat zeg je ervan?''
,,Tuut-tuut-tuut''
Bron
ow je wilt die info echt helemaal alleen voor jezelf houden?quote:
quote:Twister
Wat? Het 'gezelschaps' spel pur sang. Innig verstrengeld in je tegenstanders is het de kunst om je ledematen op de juiste stip te manoeuvreren.
Moeilijkheidsgraad: Enig gymlesje is geen luxe, elastieken spieren komen goed van pas tijdens de strijd om de titel tot onbetwiste Twisterkoning(in).
Lustopwekkende attributen: Het gestippelde kleed is niet bijster lustopwekkend, maar het spel zelf verschaft hét excuus om je potentiële lover eens, al dan niet ongewenst, te intimideren.
De ideale speler: Atletische gestalten die in het bezit zijn van flink soepele spieren. En een aangename lichaamsgeur.
Cheatopties: Voor de dames is dit gemakkelijk. Dit spel stelt je verplicht tot het nodige lichaamscontact, dus duw je decolleté in het zicht van je mannelijke tegenstander en wankelen zal hij!
De waardige verliezer: geef de schuld aan opdringerige decolletés.
Zondagmiddag-voor-de-openhaard-gehalte: niet bijster hoog, m'n vader en moeder innig verstrengeld in elkaar zal nooit tot mijn favoriete gewaarwordingen behoren.
Cijfer: 9
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had je intelligenter ingeschat..
Natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
Is Tim Burton's "Corpse Bride" leuk?
Moet je je mp3 speler niet zo hard zettenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
serenity was wel okmaar mijn oor zit al de hele week verstopt en het klinkt alsof er een trein rijdt de hele tijd, superirritant
val doodquote:Op donderdag 8 december 2005 22:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet je je mp3 speler niet zo hard zetten
Moet je cola gaan drinkenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:33 schreef wonderer het volgende:
God, wat ben ik chagrijnig.
Huh?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moet je cola gaan drinken
Oordruppels in de oor spuiten en vervolgens naar de dokter gaan om je oren uit te laten spuiten. Werkt teringgoed. Heb ik zelf ook een aantal keer moeten doenquote:
Suikers+vocht, tekort van beide versterkt het gevoel chagerijnig te zijn nogal, of is zelfs de oorzaak ervan.quote:
Ik moest met slaolie druppelen... *ril*quote:Op donderdag 8 december 2005 22:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
Oordruppels in de oor spuiten en vervolgens naar de dokter gaan om je oren uit te laten spuiten. Werkt teringgoed. Heb ik zelf ook een aantal keer moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |