Ah. 'k Heb net een halve liter thee en een chocoladeletter naar binnen gewerkt. Hielp geen fuck.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Suikers+vocht, tekort van beide versterkt het gevoel chagerijnig te zijn nogal, of is zelfs de oorzaak ervan.
Dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 8 december 2005 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moest met slaolie druppelen... *ril*
Moet je je oren laten uitspuitenquote:
Dat is dan voor mij juist een nummer om van uit elkaar te knallenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:55 schreef creno het volgende:
als je chagerijnig bent moet je "is everybody sjagerijnig" van de WC-experience luisteren, dan word je weer vrolijk
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is dan voor mij juist een nummer om van uit elkaar te knallen![]()
Als in, ontploffen, als in, klaarkomen?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:56 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is dan voor mij juist een nummer om van uit elkaar te knallen![]()
tis wel een leuk neuk-tempoquote:Op donderdag 8 december 2005 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als in, ontploffen, als in, klaarkomen?*gaat luisteren*
T kan ook nergens anders overgaan met jouquote:Op donderdag 8 december 2005 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als in, ontploffen, als in, klaarkomen?*gaat luisteren*
Over?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben inspiratieloos en moet een een kantje voltikken
Your point?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T kan ook nergens anders overgaan met jou![]()
Lees m nog ff doorquote:
zorg jij voor een emmer, een dweil en wat sop en eventueel een bezem voor de grote brokken, zorg ik voor de muziekquote:
Diequote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef creno het volgende:
[..]
zorg jij voor een emmer, een dweil en wat sop en eventueel een bezem voor de grote brokken, zorg ik voor de muziek
collectief ontslag..quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben inspiratieloos en moet een een kantje voltikken
Ze is een beetje geobsedeerd door de gedachte dat homo's met elkaar sexen..quote:Op donderdag 8 december 2005 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T kan ook nergens anders overgaan met jou![]()
Yeah, ik kan echt nergens anders aan denkenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze is een beetje geobsedeerd door de gedachte dat homo's met elkaar sexen..
Komt waarschijnlijk door dr eigen gebrek.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze is een beetje geobsedeerd door de gedachte dat homo's met elkaar sexen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |