*slik-opmerking-in-lief-zijn-nu*quote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef TehRockstar het volgende:
10-jarige kinderen blijken slimmer dan ik.
A que te dedicas?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
*slik-opmerking-in-lief-zijn-nu*Nee hoor TRS, dat zal toch vast niet.
![]()
Neen!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai
Wilde jij geen Fox winnen dan joh?
Mja en in Amsterdam jatten ze ook nog zo je autoradio eruit en alles...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:15 schreef davidov het volgende:
[..]
Neen!
Ik ga een beetje 40 dagen niks zitten te doen in een auto zeg![]()
Dat doe ik thuis wel![]()
Ook zou het handig zijn als ik een rijbewijs had![]()
Tres kut, mon cher.quote:
Ah quomme on, vive la vie! Et comment ca va avec la gymnasiumme? Le Pfeiffer est vite? Mais q'est-ce qu'il y a? Of zeauiets?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Tres kut, mon cher..
Ik probeer achter de naam van meauie Argentijn te komen.
Ow... En zo vul je 40 dagen voor een blikkerig boodschappenautootje?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:19 schreef davidov het volgende:
Ze hebben geen inet, alleen een telefoon waar ze smsjes van mogen lezen
Rijk en Miquel?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:28 schreef TehRockstar het volgende:
Dat is m'n stiefbroerachtig iets..
Neehee, de Argentijn die mij gister aanrandde.
en dan te bedenken dat ze er eerst met zn 4en in zatenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow... En zo vul je 40 dagen voor een blikkerig boodschappenautootje?Een géle, nota bene?
Hij's zo lekker.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Rijk en Miquel?![]()
En de Argentijn? Antonio el Toro.
Mja en dat was toch een eikelquote:
Weer gespreksstof erbij voor op féésten en parrrrrtijen!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:07 schreef davidov het volgende:
Nou de domme slam fm actie is afgelopen
De eikel die geen ene ruk deed won![]()
Naja hebben ze toch leuk 38 dagen en 20 uur in een auto gezeten
Die andere had een eng baardje.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Mja en dat was toch een eikeldie andere was wel cool maarja
Maar hij had wel een plat buikje en een beter gevoel voor humor dan die andere gastquote:Op donderdag 8 december 2005 15:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die andere had een eng baardje.![]()
Naja, wéér een kwartier van m'n werk gehouden
Heb je de link gelezen? Heb je een beetje kaas gegeten van geschiedenis?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:42 schreef TehRockstar het volgende:
Zeurtrut ben je, vanitas
Neen.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heb je de link gelezen? Heb je een beetje kaas gegeten van geschiedenis?
Ik leef ZO met je mee... *moet nog gedichten uittypen en anderhalve schrijven enzo* Maar ik heb helemaal geen zin meer sinds mijn broertje me gister helemaal verrot schold. Ik ga me vanavond lekker in mijn kamer opsluiten, dan maar geen kado's.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:58 schreef keizerpinguin het volgende:
pffff surprise bijna af....... alleen nog de kadootjes er in, de rijm typen en nog wat watte bolletjes plakken!
Tja....nationalistische stripboekjes die het beeld van de history omdraaien en die populair zijn bij jongeren.....aan de ene kant eng, maar aan de andere kant is het wel typisch iets wat jongeren doen, lekker iets doen of kopen dat lekker dwars is in de ogen van de gevestigde orde.....zoiets dus.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heb je de link gelezen? Heb je een beetje kaas gegeten van geschiedenis?
Je hebt het echt zwaar te pakken hequote:Op donderdag 8 december 2005 16:30 schreef TehRockstar het volgende:
Bleugh, mijn hoofd doet pijn en ik wil slapen, met een Argentijn in m'n bed.
ja fijn he, ik ken hetquote:Op donderdag 8 december 2005 16:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah ik moet wetsartikelen doorspitten, dolle pret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |