quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.wernerenpatrick.bruiloftsite.nl/site_onsverhaal.php.
quote:wisten we beiden dat het gevoel van de zaterdag ervoor via msn gemeent was.
Iemand heeft duidelijk moeite met het voltooid deelwoord en t kofschipquote:en hebben daar een leuke middag beleeft.
Schijnbaar leuk want die ene trok in bij de ander na 3 weken ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:14 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik het goed lees, hadden ze meteen op de eerste dag dat ze elkaar zagen al 'verkering'.
Even later al samenwonen, ondertrouw, en trouwen.
Kinda fast..
Wat zouden de ouders denken...
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En nou is 't uit met de ""-smiley
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
![]()
Op je twintigste getrouwd zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:14 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik het goed lees, hadden ze meteen op de eerste dag dat ze elkaar zagen al 'verkering'.
Even later al samenwonen, ondertrouw, en trouwen.
Kinda fast..
Wat zouden de ouders denken...
Okeej.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
![]()
Hoeissie?quote:
Zeg Vanitas wil je niet meer van zulke enge plaatjes posten hier zo vlak voor ik ga slapenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
De befaamde Caroline Tensen glimlach
[afbeelding]
Wat nu? Is toch een leuke, spontane meid met een gulle glimlach?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg Vanitas wil je niet meer van zulke enge plaatjes posten hier zo vlak voor ik ga slapen
dat is niet bevorderlijk voor mijn nachtrust![]()
Müch... ga zo schlapen.quote:
Awwquote:
Lief toch? Wel jong, maar ach.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.wernerenpatrick.bruiloftsite.nl/site_onsverhaal.php.
Beetje snel om iemand één maand nadat je hem via msn hebt leren kennen al ten huwelijk te vragen. Lijkt mij. Maar ja.quote:
Mwjah..het is de keuze van deze 2 mensen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beetje snel om iemand één maand nadat je hem via msn hebt leren kennen al ten huwelijk te vragen. Lijkt mij. Maar ja..
Beter dan dat ze elkaar de hersens inslaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beetje snel om iemand één maand nadat je hem via msn hebt leren kennen al ten huwelijk te vragen. Lijkt mij. Maar ja..
Alleen dat lettertype... wat is er mis met Arial?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.wernerenpatrick.bruiloftsite.nl/site_programma.php.
Jaja. People should be allowed to go to Hell their own way.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah..het is de keuze van deze 2 mensen...
Zou het zelf niet doen, maar als zij zich er goed bij voelen![]()
Wist u dat we na 2 weken al samen woonden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Beetje exhibitionistisch :-Squote:Op vrijdag 9 december 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, schande! Dat ze veel te jong en te snel trouwen, who cares, maar dat lettertype, dát kan echt niet! Dáár zou de AIVD eens wat aan moeten doen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen dat lettertype... wat is er mis met Arial?
Als zij dat nou leuk vondenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen dat lettertype... wat is er mis met Arial?
Heerlijk, dat sarcasmequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, schande! Dat ze veel te jong en te snel trouwen, who cares, maar dat lettertype, dát kan echt niet! Dáár zou de AIVD eens wat aan moeten doen!
Dan mogen ze dat heus wel zeggen hoor. Niet alsof ik niet tegen kritiek kan of zo.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als zij dat nou leuk vonden![]()
Ook niet iedereen vind jouw perverse droomsels leuk![]()
Je vergeet dat er ook nog een aspect broers/zusters is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heerlijk, dat sarcasme
Dat het homo's zijn heeft in ieder geval een voordeel: mocht deze beslissing uit pure domheid voortkomen, ze kunnen zich in ieder geval niet voorplanten
De Norsige Knuffeldwerg?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef Ang3l het volgende:Mark gaat mee naar innercity
(mark als in mijn ex, niet van fok)
Precies. Zoveel geluk bestaat niet!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind ze Eng. EO-achtig Eng. Vééél te blij en gelukkig. Dat kan niet gezond zijn..
Yup, is een hoop endorfinen bij in het spelquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind ze Eng. EO-achtig Eng. Vééél te blij en gelukkig. Dat kan niet gezond zijn..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De Norsige Knuffeldwerg?
Mn obstakel?
Leuk, neem ik aan als ik die smilies zo bezie?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef Ang3l het volgende:Mark gaat mee naar innercity
(mark als in mijn ex, niet van fok)
Dit x gaat ie alleen naar huis heur..of heb je voor hem ook een dat gefixtquote:
Ja want dan wordt mijn extra kaartje gunstig besteed, en heb ik een slaapplaats, en zijn er meer zielen dus meer vreugdequote:Op vrijdag 9 december 2005 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk, neem ik aan als ik die smilies zo bezie?
Hysterisch gelukkig. Het zal wel chemisch zijn. Misschien zijn ze allebei zwaar aan de Ritalin of Prozac ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |