quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:06 schreef Dipollo het volgende:
Stap op 'm af en ga praten.. of zit je nog in de leeftijd van briefjes schrijven met "wil je met me verkering"
Bedankt, ik zal er over nadenkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:46 schreef serife het volgende:
wat reageren jullie allemaal lullig tegenover dat meisje![]()
ze vraag serieus tips wat ze moet doen, en wordt ze zo door jullie beledigt als het ware
zijn buitenlanders dan ook niet mensen met een hart? (heil hitler) wat een achtelijkheid van de mens
meisje ik zou je zeggen probeer een keertje een praatje met hem te maken en dan zie je wel verder
contact met elkaar is op dit moment het belangrijkste!!
veel succes ermee meid.. en laat die mensen maar praten die lollig willen zijn;)
trek je er niets van aan..
Hij is geen Maroc maar half spaansquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het was eigelijk gewoon een gekloot om dat er elke keer onder te typen.
#Onredelijk#quote:
zoals hele korte shirtjes en rokjes aantrekken en vragen ofdie msn heeft via een briefje via via via viaquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:19 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Zorg dat je hem opvalt... Gebruik bijvoorbeeld je vrouwelijke pluspunten... (Hoewel... je bent 13 he)
Schoolfeestje is misschien een uitgelezen kans voor je actie.quote:[
En dan zeggen ze dat er alleen tutjes op 't VWO zitten
Hoe moet ik nou opvallen als ik zo klein ben? (1.52,6m)quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:19 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Zorg dat je hem opvalt.Gebruik bijvoorbeeld je vrouwelijke pluspunten. (Hoewel... je bent 13 he)
hakken ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:21 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou opvallen als ik zo klein ben? (1.52,6m)
Omg, ik zit op 't Gymnasium en al die kakkerige hockeytutjes vinden "succex" uit iemands mond rollen al "ranzig"quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:20 schreef Dipollo het volgende:
[..]
Schoolfeestje is misschien een uitgelezen kans voor je actie.
VWO... Hockeydames![]()
hakken?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:21 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou opvallen als ik zo klein ben? (1.52,6m)
Ja, een keertje laarzen met hakken van 7 cm en nog kwam ik niet boven m'n moeder uit van 160cm. En het was pijnlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |