quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:06 schreef Dipollo het volgende:
Stap op 'm af en ga praten.. of zit je nog in de leeftijd van briefjes schrijven met "wil je met me verkering"
Bedankt, ik zal er over nadenkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:46 schreef serife het volgende:
wat reageren jullie allemaal lullig tegenover dat meisje![]()
ze vraag serieus tips wat ze moet doen, en wordt ze zo door jullie beledigt als het ware
zijn buitenlanders dan ook niet mensen met een hart? (heil hitler) wat een achtelijkheid van de mens
meisje ik zou je zeggen probeer een keertje een praatje met hem te maken en dan zie je wel verder
contact met elkaar is op dit moment het belangrijkste!!
veel succes ermee meid.. en laat die mensen maar praten die lollig willen zijn;)
trek je er niets van aan..
Hij is geen Maroc maar half spaansquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het was eigelijk gewoon een gekloot om dat er elke keer onder te typen.
#Onredelijk#quote:
zoals hele korte shirtjes en rokjes aantrekken en vragen ofdie msn heeft via een briefje via via via viaquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:19 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Zorg dat je hem opvalt... Gebruik bijvoorbeeld je vrouwelijke pluspunten... (Hoewel... je bent 13 he)
Schoolfeestje is misschien een uitgelezen kans voor je actie.quote:[
En dan zeggen ze dat er alleen tutjes op 't VWO zitten
Hoe moet ik nou opvallen als ik zo klein ben? (1.52,6m)quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:19 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Zorg dat je hem opvalt.Gebruik bijvoorbeeld je vrouwelijke pluspunten. (Hoewel... je bent 13 he)
hakken ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:21 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou opvallen als ik zo klein ben? (1.52,6m)
Omg, ik zit op 't Gymnasium en al die kakkerige hockeytutjes vinden "succex" uit iemands mond rollen al "ranzig"quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:20 schreef Dipollo het volgende:
[..]
Schoolfeestje is misschien een uitgelezen kans voor je actie.
VWO... Hockeydames![]()
hakken?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:21 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou opvallen als ik zo klein ben? (1.52,6m)
Ja, een keertje laarzen met hakken van 7 cm en nog kwam ik niet boven m'n moeder uit van 160cm. En het was pijnlijk.quote:
Dat is niet zo vreemd meid, dat scheelt namelijk 4mm.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:25 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ja, een keertje laarzen met hakken van 7 cm en nog kwam ik niet boven m'n moeder uit van 160cm. En het was pijnlijk.
Heel erg DUH, jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd meid, dat scheelt namelijk 4mm.
Jah, een paar keer langs Aerdenhout fietsenquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:39 schreef Ayaxola het volgende:
Je hoeft er ook niet op, alleen moet je gewoon een paar keer langs gaan
Je moet er wel wat voor over hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:42 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Jah, een paar keer lang Aardenhout fietsen![]()
Aardenhout? Nu begrijp ik ook waarom je vader die jongen zo "knap" vindt ...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:42 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Jah, een paar keer langs Aardenhout fietsen![]()
Je bent toch verliefd op hem, dan moeite je er maar moeite voor doen ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:42 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Jah, een paar keer lang Aardenhout fietsen![]()
Misschien heb je gelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je bent toch verliefd op hem, dan moeite je er maar moeite voor doen ook
Die paar kilometer fietsen maakt dan ook niet meer uit, hij ziet dan ook gelijk hoeveel moeite je wel niet voor hem doet.
Hoezo?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:44 schreef WAT het volgende:
[..]
Aardenhout? Nu begrijp ik ook waarom je vader die jongen zo "knap" vindt ...
Dat is toch zo'n rijke wijk? Je vader hoopt op een schoonzoon die hem in een mooi "bejaardentehuis" in Spanje neer kan zetten.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:47 schreef Christine het volgende:
Het is toch Aerdenhout? Volgens mij is dit topic niet echt serieus
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:47 schreef WAT het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n rijke wijk? Je vader hoopt op een schoonzoon die hem in een mooi "bejaardentehuis" in Spanje neer kan zetten.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:44 schreef WAT het volgende:
[..]
Aardenhout? Nu begrijp ik ook waarom je vader die jongen zo "knap" vindt ...
Dat is het mooie aan hockeydamesquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:35 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Bespaar je dan de moeite maar... Met al die hockeysletjes om hem heen heeft ie vriendinnetjes zat.![]()
Of ga zelf ook op hockey!
't is wel een stuk makkelijker, en je kunt wat makkelijker wisselenquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:04 schreef Ayaxola het volgende:
Wat een gelul dat je dan perse op hockey moet gaan, ook wel erg sneu als je daardoor aan je vriend/vriendin moet komen
Hij word pas over 30 jaar toegelatenquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:47 schreef WAT het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n rijke wijk? Je vader hoopt op een schoonzoon die hem in een mooi "bejaardentehuis" in Spanje neer kan zetten.
Ja daarom...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:49 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Waarom niet?
http://www.zoekplaats.nl/zoekplaats/cgi/waar.pl?actie=plaats&zoek=aerdenhout
Shit, geen wonder dat ik als een van de weinigen van de Gymnasium-klas 548 had voor m'n entree-toetsquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja daarom...
http://www.zoekplaats.nl/zoekplaats/cgi/waar.pl?actie=plaats&zoek=aardenhout
en met die spelling komt ze zelf.
iddquote:
Regeren = vooruitzien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:59 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hij word pas over 30 jaar toegelaten![]()
O, bedankt!quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
idd![]()
![]()
Ik vind de replies van versacekitten superJe laat je niet uit het veld slaan, normaal vluchten alle 13jarige meisjes met zulke topics gelijk met een trauma weg van fok
![]()
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
idd![]()
![]()
Ik vind de replies van versacekitten superJe laat je niet uit het veld slaan, normaal vluchten alle 13jarige meisjes met zulke topics gelijk met een trauma weg van fok
![]()
jupquote:
Je zit bij mij op school.quote:
Zit jij ook in 2C?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:25 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Je zit bij mij op school..
Ik zal het hem wel eens zeggen.
Doe de groeten aan mevrouw Canale.
... je zei analysequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:12 schreef Ontopic het volgende:
Maar om nog even wat tips te geven:
Kijk met welke meisjes hij omgaat en zorg dat je met die meisjes vriendinnen wordt.
Zo kan je met hem aan de praat raken.
Ook kan je oogcontact maken en kijken wat hij doet.
Dat moet je dan vervolgens hier posten voor analyse.
en hij was ook al degene die analyse zeiquote:
Heb je nou onderhand al besloten wat je gaat doen?quote:Op zondag 18 december 2005 00:37 schreef VersaceKitten het volgende:
O, ok
je stelt je hardstikke aan meid, niemand kan ook maar zoiets schelen, als ik morgen in een apepak naar school kom zit eerst iedereen van wtf? maar daarna gaan we heus wel iets anders doen enzo..quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:27 schreef VersaceKitten het volgende:
Weet niet eens of ik jou wel kan vertrouwen. Zeg eens: ben jij die pukkelhoofd uit de 6e met blauw haar?
Maar anyway, als ik m'n picca link, dan zeg jij dat ik hem leuk vind en dan zul je hem de topic linken en dan word ik voor de rest van het schooljaar onsterfelijk belachelijk gemaakt.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:03 schreef no1uknow het volgende:
Het doet me een deugt te zien dat de TS nog niet vierkant is afgekraakt
OT: Verstand op nul en krikken
Schoolfeesten zijn niet in de hal hoorquote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef VersaceKitten het volgende:
Iedereen staat toch in de hal tegen elkaar geperst?
O, had ik van Wally gehoordquote:Op zondag 18 december 2005 11:13 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Schoolfeesten zijn niet in de hal hoor.
Alle 131 berichtjes verwijderd?quote:Op zondag 18 december 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
Onzin wéér verwijderd.
Normaal reageren!
quote:Op zondag 18 december 2005 12:47 schreef HuHu het volgende:
Wellicht is het verstandig een foto van jezelf te posten, zodat we beter kunnen inspelen op de situatie. Aan de foto van een persoon kan je namelijk al heel veel afleiden over eventuele achterliggende problemen en zo kunnen we een passend advies voor je maken.
Je hebt geen digitale camera / webcam in de buurt?quote:Op zondag 18 december 2005 12:51 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ik heb de stick waar m'n foto's op staan nu niet bij me
Digitale cam ligt thuis en het is beschamend dat ik zelfs nooit een webcam heb gehad.quote:Op zondag 18 december 2005 12:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je hebt geen digitale camera / webcam in de buurt?
Niks beschamends aan hoorquote:Op zondag 18 december 2005 12:53 schreef VersaceKitten het volgende:
en het is beschamend dat ik zelfs nooit een webcam heb gehad.
quote:Op zondag 18 december 2005 12:35 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Alle 131 berichtjes verwijderd?
Hoezo niet?quote:Op zondag 18 december 2005 13:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet meer geloven dat jij 13 bent
Wacht eens even, dus je bedoelt... als ik lelijk ben moet ik het laten en als ik mooi ben moet ik erop afgaan en als ik extreem mooi ben moet ik wachten totdat hij vanzelf komtquote:Op zondag 18 december 2005 12:49 schreef HuHu het volgende:
Zoals ik in het ONZ topic al zei:
Wellicht is het verstandig een foto van jezelf te posten, zodat we beter kunnen inspelen op de situatie. Aan de foto van een persoon kan je namelijk al heel veel afleiden over eventuele achterliggende problemen en zo kunnen we een passend advies voor je maken.
Nee, dat niet nee, anders kan hij zich toch niet meer rukken op je foto, tering zegquote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Wacht eens even, dus je bedoelt... als ik lelijk ben moet ik het laten en als ik mooi ben moet ik erop afgaan en als ik extreem mooi ben moet ik wachten totdat hij vanzelf komt
Tering zeg, you weirdquote:Op zondag 18 december 2005 13:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, dat niet nee, anders kan hij zich toch niet meer rukken op je foto, tering zeg
Duhhquote:Op zondag 18 december 2005 13:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat is de gewone gang van zaken hier hoor![]()
Lekkere sitequote:Op zondag 18 december 2005 13:37 schreef cerror het volgende:
Martijn.org weet wel raad met hem en haar.
Nee... natuurlijk niet.quote:Op zondag 18 december 2005 13:18 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Wacht eens even, dus je bedoelt... als ik lelijk ben moet ik het laten en als ik mooi ben moet ik erop afgaan en als ik extreem mooi ben moet ik wachten totdat hij vanzelf komt
Je zou het misschien niet geloven, maar in real life ben ik niet zo'n prater in de klas.quote:Op zondag 18 december 2005 13:41 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee... natuurlijk niet.
Je begrijpt het verkeerd schat. Ware schoonheid zit vanbinnen. Maar je uistraling en houding vertellen ook een heleboel. Misschien wel meer dan dat je zelf weet. Op een foto kunnen wij dat zien, en dan de situatie beter inschatten.
Ik geloof het best hoorquote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Je zou het misschien niet geloven, maar in real life ben ik niet zo'n prater in de klas.![]()
kijk, als ze de jongen niet kent en vice versa, dan is dat "mooi van binnen gedoe , karakter, persoonlijkheidstroep" niet van toepassing. Uiterlijk en uitstraling zijn dan de key to succes. Als ze beet heeft ,speelt dan pas het innerlijk een rol.quote:Op zondag 18 december 2005 13:41 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nee... natuurlijk niet.
Je begrijpt het verkeerd schat. Ware schoonheid zit vanbinnen. Maar je uistraling en houding vertellen ook een heleboel. Misschien wel meer dan dat je zelf weet. Op een foto kunnen wij dat zien, en dan de situatie beter inschatten.
Ah... enige verlegenheid dus. Maar door de anonimiteit van het internet durf je deze kwestie aan de kaak te stellen. Kijjk... nu zijn we al weer wat verder.quote:Op zondag 18 december 2005 13:42 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Je zou het misschien niet geloven, maar in real life ben ik niet zo'n prater in de klas.![]()
En dan?quote:Op zondag 18 december 2005 13:45 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
kijk, als ze de jongen niet kent en vice versa, dan is dat "mooi van binnen gedoe , karakter, persoonlijkheidstroep" niet van toepassing. Uiterlijk en uitstraling zijn dan de key to succes. Als ze beet heeft ,speelt dan pas het innerlijk een rol.
Misschien dat een relneger niet verder kijkt dan de tieten. Maar als ze een gesprek wil beginnen met deze jongen, zonder direct te gaan giechelen of knalrood weg te lopen, dan speelt je innerlijk zeker wel een rol.quote:Op zondag 18 december 2005 13:45 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
kijk, als ze de jongen niet kent en vice versa, dan is dat "mooi van binnen gedoe , karakter, persoonlijkheidstroep" niet van toepassing. Uiterlijk en uitstraling zijn dan de key to succes. Als ze beet heeft ,speelt dan pas het innerlijk een rol.
Daarna laat je je keihard vaginaal nemen.quote:
Straks komt Achmed werd tevoorschijnquote:Op zondag 18 december 2005 13:49 schreef papernote het volgende:
[..]
Daarna laat je je keihard vaginaal nemen.
Die heeft dat al eens gedaan?quote:Op zondag 18 december 2005 13:50 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Straks komt Achmed werd tevoorschijn![]()
link je hem tot dit topic, want alles wat je hier neerpleurt moet je tegen hem zeggen.. dus......vraag via via om zijn msn....of vertel hem het zelf ....mag ik je eeeemeeeesssseeeeeheeeeeennnnquote:
KLAAR IS KEESquote:jij: hai
hij: hoi
jij: alles goed
hij:yeh jij ook?
jij: uhu
jij: ok :$
jij: moet je eens zien hoe grappig deze "site" ishaha ik lig in een deuk Vlieft op jongen die ik niet eens ken... [sure
]
hij:ok...
....
hij:ik sta op die site
![]()
jij: jah![]()
jij: morgen op school leg ik het uit![]()
Nou, k niet hoarquote:Op zondag 18 december 2005 13:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Bij het gemiddelde meisje van 13 al 3 keer ongeveer
3 keer maarquote:Op zondag 18 december 2005 13:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Bij het gemiddelde meisje van 13 al 3 keer ongeveer
quote:Op zondag 18 december 2005 13:54 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
link je hem tot dit topic, want alles wat je hier neerpleurt moet je tegen hem zeggen.. dus......vraag via via om zijn msn....of vertel hem het zelf ....mag ik je eeeemeeeesssseeeeeheeeeeennnnen dan een gesprek beginnen als je thuis komt á la:
[..]
KLAAR IS KEES![]()
Silver, Gold... en sinds kort ook de Platinum editie.quote:
Wacht...quote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef papernote het volgende:
[..]
Silver, Gold... en sinds kort ook de Platinum editie.
Tuurlijk heb ik het niet tegen jou, tering zegquote:Op zondag 18 december 2005 14:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee ik niet nee
Ik vroeg het ook niet aan jou
Waarom quote je mij dan en vraag je of ik een neger benquote:Op zondag 18 december 2005 14:02 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het niet tegen jou, tering zeg![]()
Jij zegt hetquote:Op zondag 18 december 2005 14:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Waarom quote je mij dan en vraag je of ik een neger ben
De Gold editie is van 0 t/m 14. De Platinum editie heeft als extra dat 14 t/m 16 toegestaan is zonder toestemming van de ouders.quote:Op zondag 18 december 2005 14:01 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Wacht...Het is alleen geldig tot 9 jaar, stupid!
![]()
Een tekekn dat je hem niet leuk vindquote:Op zondag 18 december 2005 14:07 schreef VersaceKitten het volgende:
Een keertje werd Hij in elkaar geslagen en ik vond het grappig
Waarom dan?quote:Op zondag 18 december 2005 14:07 schreef VersaceKitten het volgende:
Een keertje werd Hij in elkaar geslagen en ik vond het grappig
Nee wacht, hij werd niet in elkaar geslagen maar zat wel in een gevecht.quote:Op zondag 18 december 2005 14:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een tekekn dat je hem niet leuk vind
Ik had hier toch best veel gepostquote:Op zondag 18 december 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
Onzin wéér verwijderd.
jij?quote:Op zondag 18 december 2005 15:27 schreef VersaceKitten het volgende:
Wie heeft 'Mislukte Makeovers' gezien?
dooien zijn vaak lelijkquote:Op zondag 18 december 2005 15:39 schreef VersaceKitten het volgende:
Z'n ava is dood
Ik had een dagboek maar ben het sleuteltje kwijt!quote:Op zondag 18 december 2005 15:41 schreef Repeat het volgende:
Het is toch wat, staat het al in je dagboek?
Tjaquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:18 schreef Pracissor het volgende:
Maar hoe kent je vader die jongen...
Wat? Dit? Ja, maar ik schrijf bijna nooit in m'n 'dag'boekquote:Op zondag 18 december 2005 15:41 schreef Repeat het volgende:
Het is toch wat, staat het al in je dagboek?
je pa heeft het vast even "geleend" zodat hij et kan laten kopieren bij de sleutelmakerquote:Op zondag 18 december 2005 15:42 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik had een dagboek maar ben het sleuteltje kwijt!
Gelukkig was dat mijn nepboek.quote:Op zondag 18 december 2005 15:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
je pa heeft het vast even "geleend" zodat hij et kan laten kopieren bij de sleutelmaker
Nee, die van jou is blits.quote:Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef woutabest het volgende:
[..]!
jij hebt ook al zo'n lelijka ava
zal hij even op zn neus kijken dan!quote:Op zondag 18 december 2005 15:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
Gelukkig was dat mijn nepboek.
In mijn echte staat niks.
... Wat?quote:Op zondag 18 december 2005 15:50 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Uit het Anne Frank Plantsoen toch?
Je praatte er zelf ook geweldig veel over.quote:Op zondag 18 december 2005 15:49 schreef VersaceKitten het volgende:
Hou nou maar op over dode avatars en praat over mijn probleem hiero
Duhquote:Op zondag 18 december 2005 15:51 schreef woutabest het volgende:
[..]
Je praatte er zelf ook geweldig veel over.
Nee, die krijg ik alleen van 13-jarige meisjesquote:Op zondag 18 december 2005 16:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
heb je nu een plakkerige vlek in je broekje?
ja dusquote:Op zondag 18 december 2005 16:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, die krijg ik alleen van 13-jarige meisjes
quote:Op zondag 18 december 2005 16:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
heb je nu een witte plakkerige vlek in je broekje?
hemels!quote:Op zondag 18 december 2005 16:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, die krijg ik alleen van 13-jarige meisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |