quote:Dit klinkt misschien stom, maar ik ben verliefd op een jongen van school die ik nooit heb gesproken. Ik word vaker verliefd, maar dit is anders. Steeds als ik hem zie, word ik een stuk drilpudding.Ik ben 13 en hij zit een klas hoger dan ik. Dit klinkt misschien stom omdat hij niet eens weet dat ik besta. Maar weetje, ik kan nu eindelijk die liedjes op de radio begrijpen
Maar wat moet ik nou doen? Hem vergeten?
Dat gaat denk ik niet zo makkelijk, want hij is echt heel knap (vind ik)... (mijn vader vind hem ook knap
)
En daarom post je het nu in ONZ... slim!quote:alle 131 berichtjes die ik binnenkreeg, werden verwijderd (wegens "onzin").
Jah, moderator zei dat het hier naartoe moest. Mrja, zo kan ik dan berichtjes behouden... al is het crapquote:Op zondag 18 december 2005 12:42 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En daarom post je het nu in ONZ... slim!
Maar aan crap berichtjes heb je geen reet...quote:Op zondag 18 december 2005 12:44 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Jah, moderator zei dat het hier naartoe moest. Mrja, zo kan ik dan berichtjes behouden... al is het crap
Als het serieus bedoeld is hoort het niet in ONZquote:Op zondag 18 december 2005 12:44 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Jah, moderator zei dat het hier naartoe moest. Mrja, zo kan ik dan berichtjes behouden... al is het crap
Ik geloof trouwens niet dat dat ermee bedoeld werdquote:Op zondag 18 december 2005 09:41 schreef ijsmeis het volgende:
En weer open.
Foto's van mensen mogen niet worden geplaatst zonder toestemming. Onzin mag naar Onzin.
Ontopic gaarne!
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef Intrepidity het volgende:
Schopje R&P?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |