boodschappen doen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:37 schreef Copycat het volgende:
En toen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The distance between insanity and genius is measured only by success.
Eerst douchen.quote:
Ik ben een heel zielig meisjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:10 schreef L0t.. het volgende:
Waarvan?
Precies ja. En verder voel ik me ook niet aangesproken, en ik sport nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef xalo het volgende:
Mannen mogen alleen maar klagen over dikke vrouwen als ze zelf geen bierbuik hebben.
Verder voel ik me niet aangesproken, ik sport 3 á 4 keer in de week.
Onzin, een man mag dikker zijn dan een vrouw. Is bepaald door de NL bond van huisvrouwen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef xalo het volgende:
Mannen mogen alleen maar klagen over dikke vrouwen als ze zelf geen bierbuik hebben.
Verder voel ik me niet aangesproken, ik sport 3 á 4 keer in de week.
Jij valt ook niet onder de doelgroep van vrouwen die mannen niet begrijpen. Lekker ding.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Precies ja. En verder voel ik me ook niet aangesproken, en ik sport niet
Bron? Link? URL?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef slakkie het volgende:
[..]
Onzin, een man mag dikker zijn dan een vrouw. Is bepaald door de NL bond van huisvrouwen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Je houdt je buik daar gewoon inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hee, ik ben geen kloon
[..]
[ afbeelding ]SixpackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat zit daar voor gare kuil boven je navel dan
Dat heeft iedereen toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sixpack
http://nl.wikipedia.org/wiki/Linea_alba_abdominisquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:18 schreef L0t.. het volgende:
Ook als ik m niet aanspan heb ik geen bierbuikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
Je houdt je buik daar gewoon in
Ohja, heb even gecheckt, het is waarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch?
Tenminste, ik heb daar ook een kuil.
Hahaha alleen sommigen hebben het wat meer dan anderenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohja, heb even gecheckt, het is waar
[..]
[ afbeelding ]Zoon mooi buikje is dit niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je heel veel weetje wat mooi buikje is :
Don't hate me because I am a blonde!
Omgquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zoon mooi buikje is dit niet.
Zie je heel veel weetje wat mooi buikje is :
[ afbeelding ]
En jij bent een kloon ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:28 schreef superXmacho het volgende:
Zoon buikje is wel vet mooi.
Met zoon ketting.
Mooi gezicht hou wel van een stoer uiterlijk.
Nike Air max..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ik een kloon nee!quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoe weet ik nou dat die van jou is BT?Misschien zul je het wel gewoon nooit wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, ik geloof er niets vanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken he, maar ze schijnt dus echt te zijn
Ze heeft iig wel een puntkaakquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ik geloof er niets van
Pics?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef superXmacho het volgende:
Dan tog lkkr niet.
Maar ben wel echt.
Sorry, vekeerde foto op tinypic gezetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien zul je het wel gewoon nooit weten
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Sorry, vekeerde foto op tinypic gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja op me hyves.quote:
Hahaha waarom heb ik dat topic nou weer gemist ze tuit dr lipjes wel prachtig subtiel, maar toch met het gewenste effect daar is op geoefend, dat zie je meteen!quote:
Ja wat krijg je dan als je 10 maand een relatie hebt gehad..:Pquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha waarom heb ik dat topic nou weer gemist ze tuit dr lipjes wel prachtig subtiel, maar toch met het gewenste effect daar is op geoefend, dat zie je meteen!
Je moet toch wat, om de aandacht van die puntkaak af te leidenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha waarom heb ik dat topic nou weer gemist ze tuit dr lipjes wel prachtig subtiel, maar toch met het gewenste effect daar is op geoefend, dat zie je meteen!
Volgens mij is dat het plaatje van Brian, onze wife-beater.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:28 schreef superXmacho het volgende:
Zoon buikje is wel vet mooi.
Met zoon ketting.
Mooi gezicht hou wel van een stoer uiterlijk.
Nike Air max..
Dat lijkt me dan ook precies zo'n mannetje dat bij superXmacho past.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef agter het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het plaatje van Brian, onze wife-beater.
Vergeet deel II, III en IV niet. Vooral in II en III zaten volgens mij de foto's van de puntkaak.quote:
Terechte klacht,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:36 schreef vanBnaarC het volgende:
Het mannelijke oog wil ook wat:
[18+ modus]
Mannen oordeel zelf maar!
[/18+ modus]
En dus niet dit:
[ afbeelding ]
Ga toch sporten!
Klacht: Vrouwen die te lui zijn om brood te halen in de supermarkt!
Leuke hyves !quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je moet toch wat, om de aandacht van die puntkaak af te leiden
http://miis-mii.hyves.nl/ hyves
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Sorry, vekeerde foto op tinypic gezetIk zou wel eentje willen maken met jouw naam. Maarja, te lang sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pleeeeaaaasequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou wel eentje willen maken met jouw naam. Maarja, te lang sorry
Mag ik er dan MM van maken? Dan krijg je er wel eentje nadat ik mn buik heb getraind in de sportschool want nu is het niksquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Pleeeeaaaase
*hele lieve ogen op zet
Ook goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag ik er dan MM van maken?
Tietenfoto mag ook hoorquote:Dan krijg je er wel eentje nadat ik mn buik heb getraind in de sportschool want nu is het niks
www.hebikniet.nuquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:06 schreef Deliah het volgende:
Dan bak je toch gewoon zelf even brood als je te lui bent om naar de winkel te gaan.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:03 schreef maruda het volgende:
God ben ik blij dat ik kan eten wat ik wil en niet aankom in gewicht!!!
Ik ben 2 x zwanger geweest en daar een klein buikje aan overgehouden, maar zelfs dat is nauwelijks meer te zien! Ben er wel trots op :D:D:D:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Hete chicks.quote:
Echt he! En maar zeuren.. terwijl de meisjes die ze juist wel lekker vinden nooit naar hun om zouden kijkenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:49 schreef Goofisch het volgende:
Wat een topic weer
net alsof de mannen er vaak lekker uit zien..
whhehehehquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |