quote:Op zondag 2 februari 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ik weet trouwens heel weinig van eten in Utrecht enzo Vooral ook omdat ik gewoon thuis eet hier, en uit eten of een snack halen doe ik meer als ik in een andere stad ben.
Is ook altijd zoiets als er dan iemand in Utrecht op bezoek is en naar mij wordt gekeken van 'ja, jij kent het hier', en ik zo van 'ehhh... geen idee'
JAquote:
Jaaaaaaaaquote:
Jaaaa oké, maar zoete aardappel is het best.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JA
Ik hou ook van gewone friet though
Oh dat is wel lastig ook, een allergie Waar is hij allergisch voor?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:11 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik ga ook heel weinig uit eten, en als we gaan dan gaan we vanwege allergieen van m'n vriend eigenlijk altijd naar dezelfde 2 restaurants (waar het eten zeker 'veilig' is).
Ik ben ook heel slecht in de weg onthouden en namen onthouden, dus als ik iets leuks zou weten krijg ik niet uitgelegd waar het is of welke tent het is
Leugensquote:Op zondag 2 februari 2020 20:13 schreef I het volgende:
[..]
Jaaaa oké, maar zoete aardappel is het best.
(Zie, ik heb toch wel smaak. )
Dat jij dat wel hebt geprobeerd met je ernstige aardappelhaat verbaast me Nou smaakt het écht niet naar aardappel (eerder pompoen), maar tochquote:Op zondag 2 februari 2020 20:13 schreef I het volgende:
[..]
Jaaaa oké, maar zoete aardappel is het best.
(Zie, ik heb toch wel smaak. )
Jij verkiest aardappel boven zoete aardappel?quote:
Ik had me wel goed ingelezen en laten informeren voordat ik er aan begon hoor.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat jij dat wel hebt geprobeerd met je ernstige aardappelhaat verbaast me Nou smaakt het écht niet naar aardappel (eerder pompoen), maar toch
Ik heb zeker wel smaak! Door te proeven ben ik er achter dat zoete aardappel inferieur isquote:Op zondag 2 februari 2020 20:16 schreef I het volgende:
[..]
Jij verkiest aardappel boven zoete aardappel?
Nee, sorry, dan heb jij gewoon geen smaak.
Slechte smaak dus.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel smaak! Door te proeven ben ik er achter dat zoete aardappel inferieur is
Haha ja dat zalquote:Op zondag 2 februari 2020 20:17 schreef I het volgende:
[..]
Ik had me wel goed ingelezen en laten informeren voordat ik er aan begon hoor.
Ik vond je zo leuk Timquote:Op zondag 2 februari 2020 20:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel smaak! Door te proeven ben ik er achter dat zoete aardappel inferieur is
Ineens bedenk ik dat ik Lake Placid vs Anaconda nog moet kijken. Uitstekende smaak dusquote:
Pluspunt: je hoeft niet bang te zijn dat ik zoete aardappelfriet van je bord zou stelenquote:
Mooi hoor.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:51 schreef summer52 het volgende:
Ik ben vandaag " mindful" bezig geweest, de Mandala afgehaakt en in een grote ijzeren ring vastgemaakt. Morgen even een mooi plekje zoeken om de Mandala op te hangen.
[ afbeelding ]
Ik zit klaar voor HHB!quote:Op zondag 2 februari 2020 20:20 schreef Strani het volgende:
Ik zit nu op RTL5 het programma 'Wie Woont Waar' te kijken. Best leuk hoor, zo voor op de achtergrond.
Een betere vraag is waar hij niet allergisch voor is . De allergieen zijn o.a. noten, peulvruchten, vis, gevogelte, banaan.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat is wel lastig ook, een allergie Waar is hij allergisch voor?
Zo, wow Jij bedankt voor het opmerkenquote:Op zondag 2 februari 2020 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit klaar voor HHB!
Enne, voor het tijdstip van je post
Scherp gezien Timquote:Op zondag 2 februari 2020 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit klaar voor HHB!
Enne, voor het tijdstip van je post
Bij Duncan's oudere huis!quote:
Dat is wel waar Nu kunnen we tóch nog trouwenquote:Op zondag 2 februari 2020 20:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pluspunt: je hoeft niet bang te zijn dat ik zoete aardappelfriet van je bord zou stelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |