SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
Met al die oorlogen die Spanje heeft gevoerd zou dat inderdaad niet zo gek zijnquote:Op zondag 2 februari 2020 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zou me overigens niet verbazen als ze in Spanje geen idee hebben welke oorlog dat is
Lekkere burnquote:Op zondag 2 februari 2020 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Met al die oorlogen die Spanje heeft gevoerd zou dat inderdaad niet zo gek zijn
Ik wilde niet speciaal iets typen, ik wilde gewoon de lapoquote:Op zondag 2 februari 2020 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik lees hier 'Half Nul' in.
Tja, treinen-nerd.
Superbowl vanavond. Gaat iemand proberen te kijken?twitter:nihilist_arbys twitterde op zondag 02-02-2020 om 18:54:52Today is a perfect day to chug massive amounts of garbage food and drink yourself into oblivion while investing all your energy into the results of a completely pointless conflict. In that way, it’s exactly like every other day of this sham of an existenceEnjoy Arby’s reageer retweet
Oh ja! Ik was het alweer vergeten. Ik zal het eerste deel wel kijken maar of ik zelf de HT show haal is maar de vraag.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Superbowl vanavond. Gaat iemand proberen te kijken?twitter:nihilist_arbys twitterde op zondag 02-02-2020 om 18:54:52Today is a perfect day to chug massive amounts of garbage food and drink yourself into oblivion while investing all your energy into the results of a completely pointless conflict. In that way, it’s exactly like every other day of this sham of an existenceEnjoy Arby’s reageer retweet
'Met' is ook gewoon onoverwinnelijkquote:Op zondag 2 februari 2020 19:21 schreef Dave het volgende:
Liever oorlog dan speciaal, maar meestal gewoon ‘met’.
Nee.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of zoete aardappel frietquote:Op zondag 2 februari 2020 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'Met' is ook gewoon onoverwinnelijk![]()
Al vind ik het ook lekker om er gewoon wat zoutkorrels over te gooien en dan met een beetje azijn erover
Wie doet de Halftime?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat wordt waarschijnlijk ook mijn benaderingquote:Op zondag 2 februari 2020 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja! Ik was het alweer vergeten. Ik zal het eerste deel wel kijken maar of ik zelf de HT show haal is maar de vraag.
OMG JAAAquote:Op zondag 2 februari 2020 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of zoete aardappel friet![]()
Dat is absoluut mijn favoriet
![]()
Ohquote:
twitter:qikipedia twitterde op zondag 02-02-2020 om 15:00:00Banham Zoo in Norfolk is asking that any visitors with spare bottles of Calvin Klein's Obsession please bring them to the zoo. The tigers particularly enjoy the scent, and the zoo's stocks are running low. https://t.co/m2LM7YJIC8 reageer retweet
Ik vind het altijd wel leuk om te zien en probeer ook altijd het spel te doorgronden, maar het is behoorlijk gecompliceerd allemaal.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk ook mijn benaderingDe half time show haal ik soms, het einde nooit
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
twitter:qikipedia twitterde op zondag 02-02-2020 om 15:00:00Banham Zoo in Norfolk is asking that any visitors with spare bottles of Calvin Klein's Obsession please bring them to the zoo. The tigers particularly enjoy the scent, and the zoo's stocks are running low. https://t.co/m2LM7YJIC8 reageer retweet
Quarterbacks die vooraan staan, football terwijl je de bal nauwelijks met je voeten raakt, het maakt het niet heel makkelijk nee.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om te zien en probeer ook altijd het spel te doorgronden, maar het is behoorlijk gecompliceerd allemaal.
Handig om te weten als je naar de dierentuin gaat.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:36 schreef GeorgeM het volgende:
Daar gáán we weer...dronken automobilist rijdt 4 kinderen dood
Dat in Sydney bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar inderdaad.
Ja gelezen vanochtend, vreselijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Ja echt stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Ja idd. 3 kinderen uit één gezin en een nichtje. Even een ijsje halen.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat in Sydney bedoel je?
Maar inderdaad.
Die hebben ze nu bij de Smullers, die zijn heeeel nicequote:Op zondag 2 februari 2020 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een bubbel levende regenboogterrorist.
Vreselijk hè?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja idd. 3 kinderen uit één gezin en een nichtje. Even een ijsje halen.
IK WORD ER ZO KWAAD VAN, IK ONTPLOF BIJNA![]()
En nu moet ik huilen
Oh dan ga ik die eens uitproberen, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 2 februari 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
OMG JAAA
Op het station in Utrecht hebben ze echt lekkere, in Bistrot Centraal![]()
Weet je het zeker? Straks trekken ze Madonna weer uit de mottenballenquote:
VreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
Thanks! Probeer ik die ook nog een keerquote:Op zondag 2 februari 2020 19:43 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Die hebben ze nu bij de Smullers, die zijn heeeel nice
WAUW!quote:Op zondag 2 februari 2020 19:51 schreef summer52 het volgende:
Ik ben vandaag " mindful" bezig geweest, de Mandala afgehaakt en in een grote ijzeren ring vastgemaakt. Morgen even een mooi plekje zoeken om de Mandala op te hangen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:51 schreef summer52 het volgende:
Ik ben vandaag " mindful" bezig geweest, de Mandala afgehaakt en in een grote ijzeren ring vastgemaakt. Morgen even een mooi plekje zoeken om de Mandala op te hangen.
[ afbeelding ]
Wauw die is gaaf zeg!! Wat mooi!quote:Op zondag 2 februari 2020 19:51 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Met chili-mayonaise, echt erbij bestellenquote:Op zondag 2 februari 2020 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks! Probeer ik die ook nog een keer
Hulde!quote:Op zondag 2 februari 2020 19:51 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zondag 2 februari 2020 19:51 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Ga wegquote:Op zondag 2 februari 2020 19:56 schreef Strani het volgende:
Je kan de lente echt ruiken hier. Stond net even bij de open deur, heerlijk. Zo'n typische lenteavondgeur.
Nog palindromischer dan 12122121 ?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:43 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Die hebben ze nu bij de Smullers, die zijn heeeel nice
Ik weet trouwens heel weinig van eten in Utrecht enzoquote:Op zondag 2 februari 2020 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
OMG JAAA
Op het station in Utrecht hebben ze echt lekkere, in Bistrot Centraal![]()
Loopse teven en krolse katers?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:56 schreef Strani het volgende:
Je kan de lente echt ruiken hier. Stond net even bij de open deur, heerlijk. Zo'n typische lenteavondgeur.
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:56 schreef Strani het volgende:
Oh dat klinkt heerlijk!quote:Op zondag 2 februari 2020 19:54 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Met chili-mayonaise, echt erbij bestellen!
Palindromicquote:
Maar gaan jullie ook niet voor een verjaardag ofzo uit eten?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ik weet trouwens heel weinig van eten in Utrecht enzoVooral ook omdat ik gewoon thuis eet hier, en uit eten of een snack halen doe ik meer als ik in een andere stad ben.
Is ook altijd zoiets als er dan iemand in Utrecht op bezoek is en naar mij wordt gekeken van 'ja, jij kent het hier', en ik zo van 'ehhh... geen idee'
Ja jij wel ja, Spanjool. Hier ruikt het gewoon nog naar niksquote:Op zondag 2 februari 2020 19:56 schreef Strani het volgende:
Ja, want we hebben nu 33 dagen gehad en nog 333 dagen te gaan in het jaar, wat allebei ook weer palindromen zijnquote:Op zondag 2 februari 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Nog palindromischer dan 12122121 ?
Heb het filmpje nog niet gezien.
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
![]()
Yay!quote:Op zondag 2 februari 2020 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Tickets zijn geboekt, morgen kom ik eraan![]()
Mag ik ook komen?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar jij kan wel hier naar toe komenSterker nog, ik verwacht je nog steeds.
Zou kunnen, die heb je wel veel in de omgeving. Maar het is ook een soort lucht van de aarde (niet de planeet maar de substantie) zelf, lastig te duiden.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:00 schreef Dave het volgende:
Bloeiende amandelen in Spanje zie ik net in het weer. Hij zal wel amandelbloesems bedoelen.
Hellevoetsluis?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar gaan jullie ook niet voor een verjaardag ofzo uit eten?Ik ken inmiddels volgens mij overal wel leuke restaurants
Ja. Ik heb helemaal een knoop in m’n maagquote:
Okee, meer in grotere stedenquote:
Nee, voor verjaardagen koken we hier altijd gewoon speciaal wat lekkersquote:Op zondag 2 februari 2020 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar gaan jullie ook niet voor een verjaardag ofzo uit eten?Ik ken inmiddels volgens mij overal wel leuke restaurants
Oja, nee, dan snap ik het welquote:Op zondag 2 februari 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, voor verjaardagen koken we hier altijd gewoon speciaal wat lekkersEn heb verder ook niet vrienden in Utrecht.
Ik ga echt vrijwel nooit uit eten hier. Dus dan ken ik wel restaurants, weet ik waar ze zitten, maar niet of het ook echt te vreten isDan is het lastig iets aan te raden.
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ik weet trouwens heel weinig van eten in Utrecht enzoVooral ook omdat ik gewoon thuis eet hier, en uit eten of een snack halen doe ik meer als ik in een andere stad ben.
Is ook altijd zoiets als er dan iemand in Utrecht op bezoek is en naar mij wordt gekeken van 'ja, jij kent het hier', en ik zo van 'ehhh... geen idee'
JAquote:
Jaaaaaaaaquote:
Jaaaa oké, maar zoete aardappel is het best.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JA![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou ook van gewone friet though![]()
Oh dat is wel lastig ook, een allergiequote:Op zondag 2 februari 2020 20:11 schreef MMF93 het volgende:
[..]![]()
![]()
Herkenbaar! Ik ga ook heel weinig uit eten, en als we gaan dan gaan we vanwege allergieen van m'n vriend eigenlijk altijd naar dezelfde 2 restaurants (waar het eten zeker 'veilig' is).
Ik ben ook heel slecht in de weg onthouden en namen onthouden, dus als ik iets leuks zou weten krijg ik niet uitgelegd waar het is of welke tent het is
Leugensquote:Op zondag 2 februari 2020 20:13 schreef I het volgende:
[..]
Jaaaa oké, maar zoete aardappel is het best.
(Zie, ik heb toch wel smaak.)
Dat jij dat wel hebt geprobeerd met je ernstige aardappelhaat verbaast mequote:Op zondag 2 februari 2020 20:13 schreef I het volgende:
[..]
Jaaaa oké, maar zoete aardappel is het best.
(Zie, ik heb toch wel smaak.)
Ik had me wel goed ingelezen en laten informeren voordat ik er aan begon hoor.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat jij dat wel hebt geprobeerd met je ernstige aardappelhaat verbaast meNou smaakt het écht niet naar aardappel (eerder pompoen), maar toch
Ik heb zeker wel smaak! Door te proeven ben ik er achter dat zoete aardappel inferieur isquote:Op zondag 2 februari 2020 20:16 schreef I het volgende:
[..]
Jij verkiest aardappel boven zoete aardappel?
Nee, sorry, dan heb jij gewoon geen smaak.
Slechte smaak dus.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel smaak! Door te proeven ben ik er achter dat zoete aardappel inferieur is
Haha ja dat zalquote:Op zondag 2 februari 2020 20:17 schreef I het volgende:
[..]
Ik had me wel goed ingelezen en laten informeren voordat ik er aan begon hoor.
Ik vond je zo leuk Timquote:Op zondag 2 februari 2020 20:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel smaak! Door te proeven ben ik er achter dat zoete aardappel inferieur is
Ineens bedenk ik dat ik Lake Placid vs Anaconda nog moet kijken. Uitstekende smaak dusquote:
Pluspunt: je hoeft niet bang te zijn dat ik zoete aardappelfriet van je bord zou stelenquote:
Mooi hoor.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:51 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit klaar voor HHB!quote:Op zondag 2 februari 2020 20:20 schreef Strani het volgende:
Ik zit nu op RTL5 het programma 'Wie Woont Waar' te kijken. Best leuk hoor, zo voor op de achtergrond.
Een betere vraag is waar hij niet allergisch voor isquote:Op zondag 2 februari 2020 20:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat is wel lastig ook, een allergieWaar is hij allergisch voor?
Zo, wowquote:Op zondag 2 februari 2020 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit klaar voor HHB!
Enne,voor het tijdstip van je post
Scherp gezien Timquote:Op zondag 2 februari 2020 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit klaar voor HHB!
Enne,voor het tijdstip van je post
Bij Duncan's oudere huis!quote:
Dat is wel waarquote:Op zondag 2 februari 2020 20:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pluspunt: je hoeft niet bang te zijn dat ik zoete aardappelfriet van je bord zou stelen
Knap hoor!quote:Op zondag 2 februari 2020 20:08 schreef summer52 het volgende:
Bedankt voor de complimentjes. Het was even een paar dagen afzien, want ja dan heb je een telpatroon, dus dan is het haken, en na een paar toeren er achter komen dat je een fout hebt gemaakt, dus weer uithalen, weer verder, weer een fout nou ga zomaar door. En dan komt het ergste het vasthaken in een grote ijzeren ring van 1.20 m. Ik ben zelf 1.63 en heb niet van die lange armen, dus wat is de beste manier. Dat is op de bank zitten met een stapel kussens op mijn schoot, dan op de hocker voor mij ook een stapel kussens en op die 2 stapels de ring leggen. Nog geen ideale houding, dus om de zoveel steken moest ik even stoppen maar het is uiteindelijk gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |