SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
Kaartje voor haar Instagram-museum is duurder dan een kaartje voor het Rijksmuseumquote:Op woensdag 9 september 2020 19:13 schreef Dave het volgende:
Anna nooshkin bij de Vooravond.
Ik zet de kachel vast wat hoger.
Kwaliteit moet wat kosten hequote:Op woensdag 9 september 2020 19:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kaartje voor haar Instagram-museum is duurder dan een kaartje voor het Rijksmuseum
Ja echt hoor. Ik kreeg er echt wel een energieboost door wat betreft mijn scriptie. Ik heb veel meer een idee, richting en enthousiasme ervoorquote:Op woensdag 9 september 2020 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja snap ik!Toch wel fijn om weer terug te zijn, hoe anders het ook is?
Dat is ook precies wat ik mis aan op kantoor werken. De energie en het enthousiasme dat je krijgt door collegas gewoon te spreken.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Ik kreeg er echt wel een energieboost door wat betreft mijn scriptie. Ik heb veel meer een idee, richting en enthousiasme ervoor
Haha wtfquote:Op woensdag 9 september 2020 19:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kaartje voor haar Instagram-museum is duurder dan een kaartje voor het Rijksmuseum
Look away, look away, look awaaayyyyyquote:Op woensdag 9 september 2020 19:19 schreef Strani het volgende:
Je hoeft niet te kijken schat.... neee neeeeee
Daar krijg je een like voor, die eerlijkheidquote:Op woensdag 9 september 2020 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Om hier nou weer alleen een like op te geven is misschien wat creepy he?
Wat fijn!quote:Op woensdag 9 september 2020 19:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Ik kreeg er echt wel een energieboost door wat betreft mijn scriptie. Ik heb veel meer een idee, richting en enthousiasme ervoor
En er ook nog eens een terugkrijgenquote:Op woensdag 9 september 2020 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar krijg je een like voor, die eerlijkheid
Die man had wel écht een goede broek hèquote:Op woensdag 9 september 2020 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Look away, look away, look awaaayyyyy
Jep, ik had even uitgezocht dat de laatste keer dat ik op de campus was 11 maart was. Dat is overmorgen al een halfjaar geleden.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat fijn!De rl lessen en toch onder de mensen zijn (ook al zijn het er nog niet zo veel), kan me wel voorstellen dat je daar gewoon meer gemotiveerd door wordt! Het begin van corona is ook al best lang geleden inmiddels
Bizar... maar fijn dat je er weer bentquote:Op woensdag 9 september 2020 19:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jep, ik had even uitgezocht dat de laatste keer dat ik op de campus was 11 maart was. Dat is overmorgen al een halfjaar geleden.
Ja joh, slim rekening gehouden met eventueel hoog waterquote:Op woensdag 9 september 2020 19:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die man had wel écht een goede broek hè
Bizar joh, gewoon een half jaar al niet meerquote:Op woensdag 9 september 2020 19:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jep, ik had even uitgezocht dat de laatste keer dat ik op de campus was 11 maart was. Dat is overmorgen al een halfjaar geleden.
Zo’n Rembrandt of Vermeer waren natuurlijk maar amateuristische kliederaars vergeleken met de hoogwaardige kwaliteit van Anna’s insta.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja werken voor die likes natuurlijk!
Rembrandt zou veel kunnen leren van Annaquote:Op woensdag 9 september 2020 19:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo’n Rembrandt of Vermeer waren natuurlijk maar amateuristische kliederaars vergeleken met de hoogwaardige kwaliteit van Anna’s insta.
quote:
quote:
quote:
Er gaat zelfs een camera op staan!quote:
quote:
Wordt het vaak zó vochtig tussen de lakens?quote:
Afgelopen zomer wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wordt het vaak zó vochtig tussen de lakens?
Is @Guanabana geen fan?quote:Monica Geuze en Kaj Gorgels presenteren nieuwe spin-off Temptation Island
Ik dacht dat we dat pas bekend zouden maken als ik de positie had? Waar betaal ik anders al die steekpenningen voor?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Stiekem ben jij natuurlijk zelf ook nog in de race.
quote:
Jij blijft gewoon nog even een heel tijd in de racequote:Op woensdag 9 september 2020 20:19 schreef Meke het volgende:
Nou mensen ik vond deze nog tussen m'n aantekeningen van toen FOK! eruitlag, ik kon jullie deze reactie niet ontzeggen![]()
[..]
Ik dacht dat we dat pas bekend zouden maken als ik de positie had? Waar betaal ik anders al die steekpenningen voor?
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Valt ze in de doelgroep ?quote:
Was dat niet Hans van Mierlo ?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Goed om te horen! Ik mis de context hier, maar dat is zo'n lekker gevoelquote:Op woensdag 9 september 2020 19:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klinkt al een praatprogramma. Ik sla over.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee hoor, afgezien van een paar items en sommige gasten een leuk programma.
Ik probeerde heel subtiel de slimste erbij te halen waar Astrid Wiegel en van Mierlo door elkaar haalde.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wiegel is er wel het meest bekend mee geworden.
Op Jitsi is er nu een heel interessant praatprogramma bezigquote:Op woensdag 9 september 2020 20:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Klinkt al een praatprogramma. Ik sla over.
Hopelijk valt het allemaal mee en is ie gewoon gezond!quote:Op woensdag 9 september 2020 20:42 schreef Arizona het volgende:
Mijn broer heeft klachten en moet zich laten testen. Uiteraard ben ik afgelopen weekend voor het eerst sinds tijden langer dan 15 min in zijn buurt geweest![]()
Hopelijk heeft hij snel de uitslag.
(Ik dacht zelf gisteren dat ik verkouden werd, was aan het niezen en had zo’n verdachte kriebel in mijn neus en moest twee keer snuitenmaar vandaag heb ik nergens meer last van )
Oh ongetwijfeld, er zijn hier heel weinig besmettingen momenteel. Maar zou wel ironisch zijnquote:Op woensdag 9 september 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk valt het allemaal mee en is ie gewoon gezond!
Ik zou meedoen als ik jullie ook blij zou kunnen maken met m'n prachtige gezicht, maar dat kan ik niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op Jitsi is er nu een heel interessant praatprogramma bezig
Die zou ik nooit gemaakt hebben hoor, want ik heb je ontmoet en weet dat je een prachtig gezicht hebt!quote:Op woensdag 9 september 2020 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zou meedoen als ik jullie ook blij zou kunnen maken met m'n prachtige gezicht, maar dat kan ik niet.
En nee, dat ligt niet aan het gebrek van een prachtig gezicht, ik voel hem al weer aankomen.![]()
Ik ook van jou en zo.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zou ik nooit gemaakt hebben hoor, want ik heb je ontmoet en weet dat je een prachtig gezicht hebt!
Hij fietste er dankzij de EPO ook nog aardig bij.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:05 schreef usagi414 het volgende:
Soms brengt YouTube je naar iets wat je alweer bijna vergeten was.
Zo mooi
Jazekerquote:Op woensdag 9 september 2020 20:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goed om te horen! Ik mis de context hier, maar dat is zo'n lekker gevoel
Je was sinds lange tijd weer eens fysiek op de uni toch?
Gelukkig ben je blijven drijven!quote:
Er staat nu een dam midden in het zwembad.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog veel geworsteld om boven te komen (en te blijven)?
Dat ging vrij goed.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog veel geworsteld om boven te komen (en te blijven)?
quote:Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
quote:
Haha geweldig!quote:
Dit is zo goed, ja!quote:Op woensdag 9 september 2020 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
Een van mijn favo plaatjes op het moment.
Ja, ik ontdek hem nu.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit is zo goed, ja!
Sowieso, Sam Fender
Jeetjemina.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:20 schreef Momo het volgende:
@:Meke waar ik het over had
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 22:20 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi en triest tegelijkquote:Op woensdag 9 september 2020 22:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto van San Francisco nu mede door de bosbranden daar
Als je snel kijkt, lijkt het net of er een Brachiosaurus rondloopt in San Franciscoquote:Op woensdag 9 september 2020 22:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je snel kijkt, lijkt het net of er een Brachiosaurus rondloopt in San Francisco
Bij het opnoemen van die namen lijkt het net alsof hij de selectie van het Amerikaanse voetbalteam opnoemt dat mee mag naar het WK.quote:
Er heeft al eens een T-Rex losgelopen in San Diegoquote:Op woensdag 9 september 2020 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je snel kijkt, lijkt het net of er een Brachiosaurus rondloopt in San Francisco
Geen leuke aanleiding, maar wel een prachtige fotoquote:Op woensdag 9 september 2020 22:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wel verrék!quote:Op woensdag 9 september 2020 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sam Fenderquote:Op woensdag 9 september 2020 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
Een van mijn favo plaatjes op het moment.
Ow wow, veel keuze, al zitten er wel een paar dubbele tussen! Welke zal ik eens kiezen?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:20 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Maar vind je het echt geslachten allemaal? Zijn het ook niet gedeeltelijk seksuele voorkeuren of voorkeuren hoe te kleden?quote:Op woensdag 9 september 2020 23:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow wow, veel keuze, al zitten er wel een paar dubbele tussen! Welke zal ik eens kiezen?
quote:Op woensdag 9 september 2020 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn zeker verschillende genders! Al begrijp ik niet dat Agender drie verschillende opties heeft, één is genoeg.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar vind je het echt geslachten allemaal? Zijn het ook niet gedeeltelijk seksuele voorkeuren of voorkeuren hoe te kleden?
Man, vrouw, geen, beide. Dat is het toch wel een beetje? Maar zeg vooral als je daar anders over denkt.
Is dit de brand van die gender reveal party?quote:
Maar of je wel of niet asexueel bent is toch niet een geslacht maar een seksuele voorkeur? Al zijn mensen natuurlijk vrij om zichzelf te beschrijven op een bepaalde manier dat ze zelf willen. Alleen zie ik niet hoe dat een geslacht is.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het zijn zeker verschillende genders! Al begrijp ik niet dat Agender drie verschillende opties heeft, één is genoeg.
Naast man, vrouw, geen en beide heb je natuurlijk ook soms man, soms vrouw, of soms allebei, etc. De mogelijkheden zijn eindeloos!
Laatst had ik een oriented aroace gesproken. Ace ( = asexual) is op zich nog wel bekend en aroace (aromantic asexual) wordt ook nog wel eens gebruikt, maar die oriented ervoor maakte het voor mij juist een stuk minder duidelijk.
Ik ben het wel met je eens, vier opties zouden meer dan genoeg moeten zijn, want dat is een stuk duidelijker en dan hoef je niet elke keer te googlen wat iemand nou is.Al heeft iedereen natuurlijk wel het recht om zichzelf te kunnen zijn en daar een bijpassend hokje te vinden. Het maakt het alleen soms verwarrend.
Dit is nu bij San Francisco.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dit de brand van die gender reveal party?
Aan de kleur te zien wordt het een meisje.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dit de brand van die gender reveal party?
Bijzonder tof!quote:Op woensdag 9 september 2020 23:29 schreef Hamlapjes het volgende:
En door de post van @:ijs_beer over Sam Fender, moest ik nog even denken aan het tippen van het nieuwe album van Declan McKenna!
Openingsnummer van de plaat, met de rest erachter in de playlist als je de video opent in YT:
Nee, sorry, ik haal weer dingen door elkaar, ik ben soms wat chaotisch! Net als met seksuele voorkeur kan je ook alle kanten op met gender. Het is soms wel goed om extra onderscheid te maken, zeker bij mensen die bekend zijn met de termen. Zo is agender toch heel iets anders dan gendermeander en een stuk duidelijker dan wanneer je alleen de term non-binair gebruikt.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar of je wel of niet asexueel bent is toch niet een geslacht maar een seksuele voorkeur? Al zijn mensen natuurlijk vrij om zichzelf te beschrijven op een bepaalde manier dat ze zelf willen. Alleen zie ik niet hoe dat een geslacht is.
Een agender zou dan onder het kopje "geen" vallen, een gendermeander (ik heb het even gegoogled) is dat toch "beide" omdat die gene zich soms vrouw en soms man voelt?quote:Op donderdag 10 september 2020 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
De foto's van San Francisco zijn prachtig. Hopelijk kleurt de lucht weer snel saai
[..]
Nee, sorry, ik haal weer dingen door elkaar, ik ben soms wat chaotisch! Net als met seksuele voorkeur kan je ook alle kanten op met gender. Het is soms wel goed om extra onderscheid te maken, zeker bij mensen die bekend zijn met de termen. Zo is agender toch heel iets anders dan gendermeander en een stuk duidelijker dan wanneer je alleen de term non-binair gebruikt.
quote:Op woensdag 9 september 2020 23:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Aan de kleur te zien wordt het een meisje.
Klopt! Maar ook daar zitten dan weer verschillen tussen. De een leunt duidelijk naar man, de ander weer naar vrouw. Dan zijn er ook weer personen die heel snel kunnen switchen van rol en anderen die weer een lange periode hebben waarin ze zich duidelijk één geslacht voelen. Als je slechts vier opties hebt, dan zullen er nog genoeg personen zijn die twijfelen wat ze nou moeten gaan invullen.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Een agender zou dan onder het kopje "geen" vallen, een gendermeander (ik heb het even gegoogled) is dat toch "beide" omdat die gene zich soms vrouw en soms man voelt?
Het verbaast mij niet dat jij dit ook tof vindtquote:
Je kent m'n smaak, lapjes.quote:Op donderdag 10 september 2020 00:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het verbaast mij niet dat jij dit ook tof vindt
Die gast is 21, komt dan al met het altijd moeilijke tweede album en zet dit neer, dan heb je wel talent
Dat klopt, een goede smaak namelijk!quote:Op donderdag 10 september 2020 00:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je kent m'n smaak, lapjes.![]()
En dat is zeker knap voor het tweede.(maar het eerste kende ik ook nog niet, dus lekker extra veel te luisteren)
Leuk liedjequote:Op woensdag 9 september 2020 23:29 schreef Hamlapjes het volgende:
En door de post van @:ijs_beer over Sam Fender, moest ik nog even denken aan het tippen van het nieuwe album van Declan McKenna!
Openingsnummer van de plaat, met de rest erachter in de playlist als je de video opent in YT:
quote:Op woensdag 9 september 2020 23:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Aan de kleur te zien wordt het een meisje.
Maar er staat bijvoorbeeld ook femme en butch bij. Ik ken dat vooral als "types" lesbiennes, waarbij dan ook nog eens ánderen hen dat label toebedelen. Heeft voor mijn gevoel niks met gender te makenquote:Op donderdag 10 september 2020 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klopt! Maar ook daar zitten dan weer verschillen tussen. De een leunt duidelijk naar man, de ander weer naar vrouw. Dan zijn er ook weer personen die heel snel kunnen switchen van rol en anderen die weer een lange periode hebben waarin ze zich duidelijk één geslacht voelen. Als je slechts vier opties hebt, dan zullen er nog genoeg personen zijn die twijfelen wat ze nou moeten gaan invullen.
Van mij hoeven zoveel genders niet, maar als het ervoor zorgt dat mensen zich thuis voelen in het hokje, is het alleen maar fijn.
Zelf kan jij en iedereen hier verschillende genderhokjes aanklikken. Hoewel de meesten hier zich "vrouw" of "man" voelen, zijn ze zeer waarschijnlijk ook "afab" (assigned female at birth) of "amab" (assigned male at birth).
Hey leuk, wat meer luisteraars in het Indie hoekje. Sam Fender kende ik al en is ongelofelijk goed. Deze Declan kende ik nog niet maar wat een tof nummerquote:Op woensdag 9 september 2020 23:29 schreef Hamlapjes het volgende:
L'etape de nuit nous a déçuquote:Op donderdag 10 september 2020 06:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
De nachtploeg heeft niet veel werk verzet.
Je zou bijna zeggen dat men hard aan het werk is.quote:
werken? hoaxquote:Op donderdag 10 september 2020 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat men hard aan het werk is.
Wachten op m'n online college om 11:30quote:Op donderdag 10 september 2020 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat men hard aan het werk is.
Waarom dan nu al wakker?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wachten op m'n online college om 11:30
Ik om 11, zelfde schuitjequote:Op donderdag 10 september 2020 09:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wachten op m'n online college om 11:30
Hier zijn, rustig ontbijten, even tijd nemen voor niet-school dingen.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom dan nu al wakker?
huh wat?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dus... Vettel vervangt Perez...
M'n broertje moet wel naar school nu en die was nogal luidruchtigquote:Op donderdag 10 september 2020 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom dan nu al wakker?
Is het nu officieel ja?quote:Op donderdag 10 september 2020 09:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dus... Vettel vervangt Perez...
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef Arizona het volgende:
goedemorgen trouwens!
Ik had net weer een Teams meeting en het was weer als vanouds: toen ik mijn zegje ging doen wandelde de kat weer door het beeld met zijn staart pontificaal langs mijn gezicht
Hij doet het er gewoon om.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:18 schreef Arizona het volgende:
goedemorgen trouwens!
Ik had net weer een Teams meeting en het was weer als vanouds: toen ik mijn zegje ging doen wandelde de kat weer door het beeld met zijn staart pontificaal langs mijn gezicht
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:23 schreef Arizona het volgende:
Inderdaad een complot! Hij doet het echt altijd. Hij wéét het gewoon.
En als hij eens niet in beeld is vragen mijn collega's waar mijn kat is
Verbaast me niks. Wel goed voor hem denk ik. Kan hij weer in de wat hogere regionen gaan rijden.quote:
Straniiiiiiiiiiiiiquote:
Die ouders hebben hun honden geleerd om de kinderen naar school te brengen.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:45 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen, een plaatje vanaf het schoolplein vanochtend.
[ afbeelding ]
Jammer dat ze niet in een Honda zittenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:45 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
een filmpje dat ze rijden zou nog leuker zijnquote:Op donderdag 10 september 2020 09:45 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:09 schreef koffieleuk het volgende:
Goeiemorgen![]()
@:Strani is je vroeg-zijn-streak er nog?
...ik reken hem goedquote:
Leukquote:Op donderdag 10 september 2020 09:45 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schattig stelletjequote:Op donderdag 10 september 2020 09:45 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Heel goed!!! Ik vind het nou wel heel lekker om vroeger op te zijn en vroeger naar bed te gaan. En ik heb nu elke ochtend een paar uurtjes voor mezelf, dat vind ik ook wel prettig.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Straniiiiiiiiiiiii
Hoe bevalt je nieuwe ritme?
Dat hoeven we helemaal niet te weten.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed!!! Ik vind het nou wel heel lekker om vroeger op te zijn en vroeger naar bed te gaan. En ik heb nu elke ochtend een paar uurtjes voor mezelf, dat vind ik ook wel prettig.
Nou het was ook meer subtiel aan de vrouwen gericht. Zo van kijk mij, een paar uurtjes!!quote:Op donderdag 10 september 2020 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoeven we helemaal niet te weten.
quote:Op donderdag 10 september 2020 09:23 schreef Arizona het volgende:
Inderdaad een complot! Hij doet het echt altijd. Hij wéét het gewoon.
En als hij eens niet in beeld is vragen mijn collega's waar mijn kat is
quote:Op donderdag 10 september 2020 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou het was ook meer subtiel aan de vrouwen gericht. Zo van kijk mij, een paar uurtjes!!
Haha, alsof die honden hebben geredenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:45 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de reden hiervan?quote:Op donderdag 10 september 2020 10:57 schreef Strani het volgende:
Heel goed!!! Ik vind het nou wel heel lekker om vroeger op te zijn en vroeger naar bed te gaan.
Interessant, bedankt voor het delen! Ben hem nu aan het lezenquote:Op donderdag 10 september 2020 10:36 schreef Meke het volgende:
Nog een extra artikel over m'n favoriete stokpaardje;
https://decorrespondent.n(...)73457702385-47713a87
R.I.P. Strani in de nachtploeg. Ik koester al die nachtenquote:Op donderdag 10 september 2020 10:58 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat 'ie permanent gaat worden!
quote:Op donderdag 10 september 2020 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoeven we helemaal niet te weten.
Dat heb je lang volgehoudenquote:Op donderdag 10 september 2020 11:24 schreef koffieleuk het volgende:
Eindelijk de balk maar eens uitgezet
quote:Op donderdag 10 september 2020 11:24 schreef koffieleuk het volgende:
Eindelijk de balk maar eens uitgezet
Weet ik niet! Maar blij dat het weg isquote:Op donderdag 10 september 2020 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Hoe hield je het zo lang vol met?
Spieken nog wel!quote:
Wel als ik op m'n werk ben.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Spieken nog wel!
Jij hoeft toch niet te spieken joh
Dit is ook werk!quote:
Klopt, ik moet natuurlijk wel observeren en massaal notes uitschrijven. Schorem hier.quote:
Gelukkig hebben we het vannacht en vanochtend speciaal voor jou wat rustiger gehoudenquote:Op donderdag 10 september 2020 11:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Klopt, ik moet natuurlijk wel observeren en massaal notes uitschrijven. Schorem hier.
Lieverds zijn jullie ook.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we het vannacht en vanochtend speciaal voor jou wat rustiger gehouden![]()
Waarover?quote:
Het leven, de wereld!quote:
Ah! In dat geval: REVOLUTIE! NAAR DE BARRICADES! DO YOU HEAR THE PEOPLE SING, SINGING THE SONGS OF ANGRY MEN?quote:
WILLEN WE NAAR DE DAM? DAN GÁÁN WE NAAR DE DAM!quote:Op donderdag 10 september 2020 12:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah! In dat geval: REVOLUTIE! NAAR DE BARRICADES! DO YOU HEAR THE PEOPLE SING, SINGING THE SONGS OF ANGRY MEN?
Dat wordt nog wat als straks echt het verkoudheidsseizoen begint.quote:Een coronatest krijgen is inmiddels bijna onmogelijk
Een afspraak maken voor een GGD-coronatest is nu voor veel Nederlanders niet meer mogelijk. "Er is nu nergens structureel plek", zegt de koepelorganisaties van GGD's over de ruim 100 testlocaties waar mensen zich met coronaklachten kunnen laten testen.
Op slechts 4 van de 100 testlocaties was nog ruim voldoende plek. 10 locaties hadden vanmorgen nog wel plek, maar waren bijna vol, waardoor de kans groot is dat mensen er nu ook niet meer terechtkunnen.
Volgens de GGD is het nog nooit eerder zo druk geweest. "We denken dat dat komt doordat er simpelweg heel veel mensen met klachten zijn die zich nu willen testen", zegt een GGD-woordvoerder. Dat er te weinig tests beschikbaar zijn voor iedereen met klachten, komt volgens de GGD doordat het ministerie van Volksgezondheid te weinig labcapaciteit inkoopt.
Gisteren waren de GGD-testlijnen al meerdere keren overbelast. Ook via coronatest.nl was het toen voor velen onmogelijk om nog een test te krijgen. Vandaag is het dus nog drukker.
Dan gaat men zich niet laten testen, omdat ze denken dat het een gewone verkoudheid is.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als straks echt het verkoudheidsseizoen begint.
Is echt een drama, nu al. Wachten op de uitslag duurt ook steeds langer. Mijn broer: dinsdagavond gebeld voor een afspraak (want online afspraken plannen is al niet te doen, je krijgt gewoon geen beschikbare locaties via de site). Vanmiddag testen. Maar hij moest er op rekenen dat hij maandag pas de uitslag krijgt.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als straks echt het verkoudheidsseizoen begint.
Ik denk eerder dat iedereen heel de winter bij elk kuchje of snotje gaat denken dat het corona is.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan gaat men zich niet laten testen, omdat ze denken dat het een gewone verkoudheid is.
quote:Op donderdag 10 september 2020 12:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is echt een drama, nu al. Wachten op de uitslag duurt ook steeds langer. Mijn broer: dinsdagavond gebeld voor een afspraak (want online afspraken plannen is al niet te doen, je krijgt gewoon geen beschikbare locaties via de site). Vanmiddag testen. Maar hij moest er op rekenen dat hij maandag pas de uitslag krijgt.
Dan ben je dus al bijna een week onderweg....
Snap dat niet hoor, waarom zou je zonder reden zo’n ding in je neus willenquote:Op donderdag 10 september 2020 12:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
En er zouden ruim voldoende tests zijn voor iedereen. Waarschijnlijk omdat er veel mensen zonder klachten zich laten testen?
er is niet voldoende labcapaciteit... Echt zo slecht dit.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
En er zouden ruim voldoende tests zijn voor iedereen. Waarschijnlijk omdat er veel mensen zonder klachten zich laten testen?
Aan mijn neus geen polonaisequote:Op donderdag 10 september 2020 12:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Snap dat niet hoor, waarom zou je zonder reden zo’n ding in je neus willen
Lekker thuis blijven. Dat is goed dan. Sowieso moet je wanneer je verkouden bent niet andere mensen lopen besmetten.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat iedereen heel de winter bij elk kuchje of snotje gaat denken dat het corona is.
Ik zat al klaar met popcorn!quote:Op donderdag 10 september 2020 12:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Nergens over. Is één van de gevleugelde uitspraken van @:Cyan9
Ik ben blij dat dit nu al een ding is.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Nergens over. Is één van de gevleugelde uitspraken van @:Cyan9
Ik zag je mentionquote:Op donderdag 10 september 2020 13:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Voor Tempteesjun Aailund met Monica Geuze?
Dit is ook echt fantastisch.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:08 schreef Momo het volgende:
Er zijn ook geen signalen dat ze gaan opschalen met die testen zucht
Misschien gaat het daar ook wat makkelijker als je eerst lid wordt van de AVROTROS.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit is ook echt fantastisch.
https://www.tubantia.nl/e(...)-maand-vol~a1a60c6a/
"Niet omdat de teststraten inderdaad al drie weken volgepland zijn, maar omdat afspraken maximaal 48 uur vooruit worden gepland. Als die vol zijn, komen er geen nieuwe mogelijkheden in het systeem tevoorschijn en wordt de aanvrager gevraagd een dag later terug te bellen. "
![]()
ESF finalekaartjes zijn nog makkelijker te krijgen dan een Coronatest ofzo?
Stond me iets van bij dat je speciaal voor haar Videoland had genomen of zo.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zag je mentionMaar nee, ik ben niet per se fan van Monica Geuze of van Temptation Island.
Holland's Got Talent, Ranking the stars, etc.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Paul de Leeuw en RTL uit elkaar. Ik wist niet eens dat ie daar nu zat.
Ik heb daar niet zoveel vertrouwen in.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:35 schreef Momo het volgende:
Hopelijk zijn mensen zo verstandig om bij klachten gewoon een stap terug te doen en niet te gaan werken, winkelen, naar feestjes, naar de fysiotherapeut etc.
"Ach het zal wel gewoon een verkoudheid zijn"
Zou je ook voor meerdere locaties tegelijk in de virtuele wachtrij kunnen gaan staan?quote:Op donderdag 10 september 2020 13:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien gaat het daar ook wat makkelijker als je eerst lid wordt van de AVROTROS.
Ik was benieuwd naar haar real life-serie jaquote:Op donderdag 10 september 2020 13:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Stond me iets van bij dat je speciaal voor haar Videoland had genomen of zo.
Zitten kan nog wel in Enschede, maar staan niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou je ook voor meerdere locaties tegelijk in de virtuele wachtrij kunnen gaan staan?
En dan helemaal teleurgesteld: ah neeee, Enschede is alwéér uitverkocht!
Oh presenteerde hij dat. Nooit gekeken, ook niet gemist.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Holland's Got Talent, Ranking the stars, etc.
Maar twee daagjes toch? Wel lekker nog evenquote:
Ja, dat kan niet meer hoor. de ventilator is alweer opgeborgen op zolder.quote:
Meestal koelt het dan 's avonds wel weer sneller af gelukkig, maar 25 was ook wel prima geweest.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar twee daagjes toch? Wel lekker nog even
Het lijkt me trouwens ook geen pretje om nu bij de GGD die telefoonlijn te moeten bemannen, denk dat je een hoop gemopper aan je hoofd krijgt... Lijkt me wel frustrerend op de werkvloer. Mensen die bij de GGd werken zijn over het algemeen mensen die anderen willen helpen. En je wil natuurlijk iedereen helpen maar je wordt belemmerd door capaciteitsproblemen...
De GGD zal toch niet alle telefoontjes zelf doen? Een groot deel wordt denk ik afgehandeld door een ingehuurd callcenter. Ten minste, dat is wat ik zou doenquote:Op donderdag 10 september 2020 13:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar twee daagjes toch? Wel lekker nog even
Het lijkt me trouwens ook geen pretje om nu bij de GGD die telefoonlijn te moeten bemannen, denk dat je een hoop gemopper aan je hoofd krijgt... Lijkt me wel frustrerend op de werkvloer. Mensen die bij de GGd werken zijn over het algemeen mensen die anderen willen helpen. En je wil natuurlijk iedereen helpen maar je wordt belemmerd door capaciteitsproblemen...
Die belgen zijn toch geen Fransen met hun letters die ze vergeten uit te spreken?quote:Op donderdag 10 september 2020 13:58 schreef H_T het volgende:
Sinds deze week weet ik dankzij Belgische radio dat de zuiderburen pistolet uitspreken als pistolee. Heb je ook niets aan verder.
Klopt. Ook de ANWB Alarmcentrale is hierbij aangeschakeld, vanwege minder vakantie-ellende hadden veel medewerkers weinig te doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:58 schreef H_T het volgende:
[..]
De GGD zal toch niet alle telefoontjes zelf doen? Een groot deel wordt denk ik afgehandeld door een ingehuurd callcenter. Ten minste, dat is wat ik zou doen
Ik bedoel de mensen die aan de andere kant van de lijn zitten als je belt voor een testafspraak. Ik dacht dat dat een callcenter van de GGD wasquote:Op donderdag 10 september 2020 13:58 schreef H_T het volgende:
[..]
De GGD zal toch niet alle telefoontjes zelf doen? Een groot deel wordt denk ik afgehandeld door een ingehuurd callcenter. Ten minste, dat is wat ik zou doen
Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:58 schreef H_T het volgende:
Sinds deze week weet ik dankzij Belgische radio dat de zuiderburen pistolet uitspreken als pistolee. Heb je ook niets aan verder.
Wees blij dat het er nog een beetje op lijkt. Voor hetzelfde geld was het 'langwerpig krokant gleufbroodje' geweest o.i.d.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:58 schreef H_T het volgende:
Die planners hoeven alleen maar een redelijk eenvoudig script af te werken. Ga een lijst met klachten af, vink aan wat diegene heeft en je kan zien of je daar wel of geen afspraak voor in hoeft te plannen. Die hoeven niet per se te weten wat een incubatietijd is of zoiets, en waarschijnlijk is er een regel 'bij twijfel laten testen'. Dat moet te doen zijnquote:Op donderdag 10 september 2020 14:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik bedoel de mensen die aan de andere kant van de lijn zitten als je belt voor een testafspraak. Ik dacht dat dat een callcenter van de GGD was
Nu vind ik het jammer dat ze die dingen niet zo noemen!quote:Op donderdag 10 september 2020 14:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Wees blij dat het er nog een beetje op lijkt. Voor hetzelfde geld was het 'langwerpig krokant gleufbroodje' geweest o.i.d.
gleufbroodjequote:Op donderdag 10 september 2020 14:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Wees blij dat het er nog een beetje op lijkt. Voor hetzelfde geld was het 'langwerpig krokant gleufbroodje' geweest o.i.d.
Pistolee, daar red je levens mee.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:58 schreef H_T het volgende:
Is Greda jouw collega?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:23 schreef Cee het volgende:
Bizar genoeg heeft mijn collega eergisteren een afspraak voor een test gemaakt, gisteren kon ze terecht, vanochtend uitslag dat ze geen Corona heeft.![]()
GGD Overbelast is hoax inside job 5G wappie waanzin alles!
quote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef Mandy040986 het volgende:
Mijn moeder gaat helaas wel steeds een klein stukje verder achteruit. Vorige week was ze ontzettend benauwd en ze heeft steeds meer
moeite om sommige dingen zelf te doen. Het gaat allemaal niet vanzelf meer. Ze heeft nu prednison, en dat lijkt wel iets te helpen, maar ik vind het maar eng allemaal. Gelukkig kan ze nog wel met d’r scootmobiel eropuit op goede dagen, dus da’s wel positief, maar ik word er zelf gewoon een beetje somber van allemaal.
quote:Op donderdag 10 september 2020 14:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Sterkte Mandyquote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef Mandy040986 het volgende:
Mijn moeder gaat helaas wel steeds een klein stukje verder achteruit. Vorige week was ze ontzettend benauwd en ze heeft steeds meer
moeite om sommige dingen zelf te doen. Het gaat allemaal niet vanzelf meer. Ze heeft nu prednison, en dat lijkt wel iets te helpen, maar ik vind het maar eng allemaal. Gelukkig kan ze nog wel met d’r scootmobiel eropuit op goede dagen, dus da’s wel positief, maar ik word er zelf gewoon een beetje somber van allemaal.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 september 2020 14:23 schreef Cee het volgende:
Bizar genoeg heeft mijn collega eergisteren een afspraak voor een test gemaakt, gisteren kon ze terecht, vanochtend uitslag dat ze geen Corona heeft.![]()
GGD Overbelast is hoax inside job 5G wappie waanzin alles!
Wat sneu dit, ik snap dat je daar depri van wordt. Sterktequote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef Mandy040986 het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de handleiding die ik voor de implementatie moet volgen:
stap 2: deze stap kun je bij een implementatie overslaan.
Waarom noem je die stap dan.
Oh Mandy wat erg, sterkte!quote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik vind het heel naar om te zien.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:36 schreef H_T het volgende:
[..]en lastig dat ze het zo zwaar heeft. Dat zal ook voor jou zeker niet makkelijk zijn. Zit er nog wel schot in de zaak met de gemeente?
Duurt weer lekker lang dusquote:Op donderdag 10 september 2020 14:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik vind het heel naar om te zien.![]()
Er moeten twee offertes van twee verschillende aannemers worden gemaakt. Daar wachten we nog op. Dan moet het goedgekeurd worden door de gemeente en ook nog worden verbouwd. Geen idee hoelang dat duurt weer.
En ik ben normaal gesproken heel positief ingesteld, maar ik zit gewoon echt niet lekker in m’n vel nu.
Sterkte!!quote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef Mandy040986 het volgende:
Hier staat ook gewoon inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik maak zelf ook vaak handleidingen.
1) doe X
2) doe nu Y
3) tot slot doe je Z.
Dat heb je figuren die bijvoorbeeld R gaan doen. En dan gaat het niet goed. En dan krijg ik wel eens opmerkingen: "Ja maar er staat helemaal niet in dat je R niet moet doen!!"
Nee gast, als ik ook alles erin moet zetten wat je niet moet doen dan wordt het een boekwerk van Bijbelse proporties.
Echt he. Straks hoeft het niet meer.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Duurt weer lekker lang dusStomme regels allemaal
Sterktequote:Op donderdag 10 september 2020 14:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Sorry als ik de mood een beetje verpest hoor. Ik moet het soms ff kwijt.![]()
Waar is een vibemanager als je er een nodig hebt.
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 10 september 2020 14:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Joh, praat er gewoon over als je dat wilt!quote:Op donderdag 10 september 2020 14:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Geen sorryquote:Op donderdag 10 september 2020 14:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Niks geen sorry, het is gewoon volkomen terecht dat je je zorgen maakt. Hopelijk voelt je moeder zich snel wat beter want dit is niet fijn om haar dit mee te zien maken! Dus lucht je hart hier, we zijn er voor je en we duimen als de beste.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Daarvoor is deze SC er ook hoor!quote:Op donderdag 10 september 2020 14:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik krijg steeds reclame met vacatures daarvoorquote:Op donderdag 10 september 2020 13:58 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef Mandy040986 het volgende:
Leeftijd misschien?quote:
Wat naar Mandy. Heel veel sterkte en we zijn hier natuurlijk gewoon voor jequote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef Mandy040986 het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:14 schreef Guanabana het volgende:
We gaan straks naar de McDonaldsdat is de eerste keer ergens eten sinds corona
(even dat verjaardagsontbijt niet meegerekend).
Dát lijkt me ambitieus, maar veel succesquote:
Had heel de week al zin in McDonalds, dus dan ga je zitten denken van 'omg ik ga zoveel nemen, met extra dit en dat' (tenminste ik, maar ik ben een vreetzak). Maar heb nu nog niet echt trek. Moet wel eerst trek krijgen, anders is het zonde.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Dát lijkt me ambitieus, maar veel succes
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 10 september 2020 16:14 schreef Guanabana het volgende:
We gaan straks naar de McDonaldsdat is de eerste keer ergens eten sinds corona
(even dat verjaardagsontbijt niet meegerekend).
quote:
En dan kan je ook nog een McGangbang proberen (moet je wel de McDouble vervangen door een dubbele cheeseburger) of de Land, Sea and Air-burger. Keuzes genoeg!quote:Op donderdag 10 september 2020 16:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Had heel de week al zin in McDonalds, dus dan ga je zitten denken van 'omg ik ga zoveel nemen, met extra dit en dat' (tenminste ik, maar ik ben een vreetzak). Maar heb nu nog niet echt trek. Moet wel eerst trek krijgen, anders is het zonde.
Ik ga wel even foodporn kijken ofzo.
McDonalds is gewoon een guilty plessurequote:Op donderdag 10 september 2020 16:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Had heel de week al zin in McDonalds, dus dan ga je zitten denken van 'omg ik ga zoveel nemen, met extra dit en dat' (tenminste ik, maar ik ben een vreetzak). Maar heb nu nog niet echt trek. Moet wel eerst trek krijgen, anders is het zonde.
Zeker.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
McDonalds is gewoon een guilty plessure
Wel franse frietjes nemen hè.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kom vooral bij de Mc omdat dat dan toevallig handig is, en ga er minder vaak bewust naartoe. Al wil ik soms wel een beetje forceren dat het een handige keuze isquote:Op donderdag 10 september 2020 16:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zeker.
Ik ga denk ik iets van twee keer per jaar gemiddeld, dus ik hou het nog vrij beschaafd.![]()
Bij mij ook als ik richting Gelderland ga voor verjaardagsbezoekenquote:Op donderdag 10 september 2020 16:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zeker.
Ik ga denk ik iets van twee keer per jaar gemiddeld, dus ik hou het nog vrij beschaafd.![]()
Die duurdere deluxe kipburgerquote:Op donderdag 10 september 2020 16:37 schreef Guanabana het volgende:
Wat nemen jullie meestal bij de McDonalds?
Quarter Pounderquote:Op donderdag 10 september 2020 16:37 schreef Guanabana het volgende:
Kipnuggets menuquote:Op donderdag 10 september 2020 16:37 schreef Guanabana het volgende:
Verschrikkelijk! Goed dat ze een scootmobiel heeft en die durft te gebruiken, want zo oud is ze nog niet toch?quote:Op donderdag 10 september 2020 14:28 schreef Mandy040986 het volgende:
Beast in black live gezien met Nightwish 2 jaar terugquote:Op donderdag 10 september 2020 18:11 schreef H_T het volgende:
Even een linkje dumpen, omdat ik het een fijn nummer vind:
Vervolgens @:Momo taggen, wat voor anderen ook weer kan dienen als een soort waarschuwing wat voor muziek het is
En, wat heb je naar binnen geperst?quote:
Ik kan dit bevestigen.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:13 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat is die Hirschi toch een heerlijke renner. Heeft alles in zich een hele grote te worden
(En niet om mijn gelijk te halen, maar ik noemde z'n naam gisteren al)
Een Franse frietjes groot, een Big Tasty die ik matig vond want teveel saus, 6 kipnuggets en een vanillemilkshake die nu in de koelkast staat bij wijze van toetje voor later.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:17 schreef H_T het volgende:
[..]
En, wat heb je naar binnen geperst?
Zo, je hebt behoorlijk je best gedaan!quote:Op donderdag 10 september 2020 18:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een Franse frietjes groot, een Big Tasty die ik matig vond want teveel saus, 6 kipnuggets en een vanillemilkshake die nu in de koelkast staat bij wijze van toetje voor later.
quote:Op donderdag 10 september 2020 18:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo, je hebt behoorlijk je best gedaan!
Joh, voor twee keer in het jaar moet het kunnenquote:Op donderdag 10 september 2020 18:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
We zijn wel gaan lopen, kwartier heen en kwartier terug, dus dat scheelt weer iets.
quote:Op donderdag 10 september 2020 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Beast in black live gezien met Nightwish 2 jaar terug
Hij is echt goedquote:Op donderdag 10 september 2020 18:18 schreef Momo het volgende:
Die zanger is trouwens ook geweldig qua live vocals
Bovenste commentquote:Op donderdag 10 september 2020 18:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
[..]
Hij is echt goed
Petitie voor een duet!
quote:ASTIGINGTUBE
1 year ago (edited)
I used to be a fan but now I am an air conditioner
quote:
quote:
Wellicht dat ik dit ook zou kunnen bevestigen als ik op had gelet terwijl het over wielrennen gingquote:
Nou ik ging dus echt nét vragen waarom niemand hier in de laatste 50 minuten gepost had en toen kwam jij er tussendoor!quote:Op donderdag 10 september 2020 19:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Wellicht dat ik dit ook zou kunnen bevestigen als ik op had gelet terwijl het over wielrennen ging