1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | [b]Naam:[/b] - [b]Leeftijdscategorie:[/b] - [b]Regio:[/b] - [b]Kijkt het songfestival sinds:[/b] - [b]Mijn twee favoriete ESF nummers ooit:[/b] - [b]Ik vind leuk aan ESF-forum:[/b] - [b]Ik vind minder leuk aan ESF-forum:[/b] - [b]Ben je ooit live bij het Songfestival geweest:[/b] - [b]Favoriete ESF-user:[/b] - [b]Hoe lang ben je al op FOK!:[/b] - [b]Naast het Songfestival vind ik leuk:[/b] - [b]Kan je koken:[/b] - [b]Hé/hó/bi/iets anders namelijk:[/b] - [b]Ik word schijtchagrijnig van:[/b] - [b]Ik word erg gelukkig van:[/b] - [b]Favo (Netflix)serie('s):[/b] - [b]Favo film(s):[/b] - [b]Wat ik tot slot nog kwijt wil:[/b] - [b]FOTO, optioneel:[/b] - [b]Favoriete ESF-gif:[/b] - |
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:35 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
Naam: Gerard / LovePeaceofMusic81
Leeftijdscategorie: 35-40
Regio: Tussen Utrecht en Zwolle
Kijkt het songfestival sinds: 1989
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Vrede - Rhythm Inside
Ik vind leuk aan ESF-forum: de geruststelling dat er 'soortgenoten' zijn die met volle overgave speculeren, elkaar gek maken, het delen van grote euforie en de bittere teleurstelling
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Mensen die hun gelijk willen halen en daarbij respectvol omgaan met elkaar vergeten
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Uhh... dat weet ik nog niet
Hoe lang ben je al op FOK!: Lees dit jaar 5 jaar actief mee
Naast het Songfestival vind ik leuk: zingen, toneelspelen, filosoferen over het leven met een biertje, dansen, muziek luisteren, slapen, mijn eigen Top40 maken
Kan je koken: redelijk
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: ho
Ik word schijtchagrijnig van: handdoeken/theedoeken zonder lusjes, plakkende koffiepads in de houder, plakkerige handen, gillende pubermeiden op de fiets, oppervlakkigheid
Ik word erg gelukkig van: de periode tussen maart en juni... en niet alleen vanwege de lente
Favo (Netflix)serie('s): House Of Cards (mag dat nog?), Friends, Breaking Bad
Favo film(s): As It Is In Heaven, The Others, Call Me By Your Name, Hachi, Intouchables
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Had nimmer in mijn leven verwacht deel te nemen aan een forum. Na jaren van meelezen kan ik mezelf nìet meer inhouden. De innerlijke Eurovisie-bom staat op ontploffen dus ik probeer door aan dit forum actief mee te doen dit enigszins te voorkomen en te reguleren. Maar of dit de juiste methode is... Fijn om medeliefhebbers te hebben :-)
Favoriete ESF-gif: https://giphy.com/gifs/KWYJGz5uuPL44/links
hmm... weet blijkbaar niet hoe die zichtbaar wordt
(picture this;
#paarse pakken met wijde pijpen,
#een hilarische choreografie,
#discutabele tekst en
#een achtergrondzanger waarvan ik me afvraag of ie hierna nou een LANGE carrière gehad heeft)
Poeh. Heel heftig dat laatste.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:32 schreef Jane het volgende:
Topic is bijna dicht, maar ik zal het ook even invullen. Beter laat dan nooit.
Naam: Zet ik meestal liever niet op internet (ook zo'n privacy freak, ja), maar na al die jaren luister ik inmiddels ook naar 'Jane' hoor.
Leeftijdscategorie: Kan het bijna niet geloven, maar ik ben toch echt 50
Regio: Het Gooi, maar ben geboren en getogen in Amsterdam
Kijkt het songfestival sinds: Heb Teach-In zien winnen, maar het jaar daarna (1976) echt heel bewust meegemaakt. Ik was dol op 'Save Your Kisses For Me' en kreeg daarna van m'n ouders een hele LP van The Brotherhood Of Man. (Ja, ik heb hem nog steeds)
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Pffff, wat moeilijk. Er zijn er zoveel! Gente Di Mare (Italie 1987) heb ik altijd heel mooi gevonden en word ook heel blij van All Kinds Of Everything (Ierland 1970). Maar morgen kies ik weer 2 andere.Ik ken veel (hele) oude ESF-liedjes, wat minder van de laatste 10/15 jaar.
Ik vind leuk aan ESF-forum: De gezelligheid en de humor.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Eigenlijk niks. Het is jammer dat sommige mensen het soms leuk vinden om te komen trollen, maar daar kan het forum niks aan doen.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Oh jongens, daar doe ik niet aan hoor. Niemand kan het in zijn/haar eentje een leuk forum maken.
Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds 1999
Naast het Songfestival vind ik leuk: True Crime (boeken lezen, docu's kijken, podcasts luisteren), gamen, programmeren, The Beatles (fan sinds m'n 10de), pubquizzen, op vakantie gaan
Kan je koken: ja hoor
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hé
Ik word schijtchagrijnig van: Druilerig weer, domme mensen, werklui die over de vloer komen
Ik word erg gelukkig van: Met een boek in de zon zitten
Favo (Netflix)serie('s): The Americans, Stranger Things, Black Mirror, Westworld, Mindhunter
Favo film(s): Life Of Brian, Rosemary's Baby
Relatie: 14 jaar samen met Tijn. Ja, we kennen elkaar via FOK
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Heb een paar zware jaren achter de rug. Enige mantelzorger (enig kind) voor mijn zieke moeder bij wie de artsen maar geen goede diagnose konden stellen. Te lang verhaal verder, maar de hele periode is mij ook niet in de koude kleren gaan zitten. 27 mei vorig jaar is m'n lieve moeder overleden. Hele tijd geen zin meer gehad in FOK! (en ook andere dingen niet). Het ESF-forum heeft me uit mijn winterslaap gewekt.
Tnx allebei.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:07 schreef grazz het volgende:
Wat Greys zei. Vind het ook best moedig van je om dit te posten. Je laat in elk geval zien dat je de kracht hebt om verder te gaan.
Die indruk kreeg ik in ieder geval nietquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Tnx allebei.
Maar ik wil niet de indruk wekken dat ik het ooit het leven niet meer heb zien zitten of zwaar depressief ben geweest ofzo, maar ik heb - naast het verdriet - toch wel lang moeten bijkomen van alle stress en oververmoeidheid van de periode daarvoor. Zolang het moet kun je bergen verzetten en daarna stort je in en merk je pas hoe overspannen je was. Het bekende verhaal.
Maareh... dus ook een tijd niet geFOK!t, totdat het ESF weer in het vizier kwam en ik denk dat ik stiekem het ESF-forum misschien nog wel leuker vind dan het hele Songfestival zelf.Nou ja, ik heb altijd wel trouw gekeken, maar de voorpret op het forum maakt het voor mij pas echt een evenement om naar uit te kijken. Echt.
Anders zou ik bijvoorbeeld echt niet van te voren andere inzendingen gaan luisteren of de rehearsals volgen via 'de hoofden'.
Ja, en nog een serieuze ook...! Het is dat die niet op Fok zit hahaquote:Op woensdag 18 april 2018 23:42 schreef Cee het volgende:
Wat lijkt me dat tof lashatumbai (EINS ZWEI TANZEN!), een vader die ESF-fan is!
Ik houd het in de gaten wanneer de volgende meet is, wie weet!quote:Op donderdag 19 april 2018 09:08 schreef Greys het volgende:
Jaaaa leuk dat je het ook hebt ingevuld! En als je regio Rotterdam bent kan je er over nadenken of je bij de volgende meet in de kroeg bij Henk (Kleiweg) ook even een bakkie komt doenHoeft niet, mag wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |