SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Die draag ik inderdaad wel veel!quote:
Ja echt alsof je een feestje organiseert en niemand komt opdagenquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Splinternieuw topic, en opeens zit Aoibhin meer dan 10 minuten alleen
Niemand verwacht zo’n snelheid bij het openen van een nieuw deeltjequote:Op woensdag 29 juli 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Splinternieuw topic, en opeens zit Aoibhin meer dan 10 minuten alleen
Valt hier best meequote:
Aiquote:Op donderdag 30 juli 2020 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ruim 32 graden hier in de woonkamer momenteel.
Ja het is hier afzien hoor! Eigenlijk de hele week al. Tot ergens vorige week was het redelijk mild, graad of 30 steeds. Maar het zijn de nachttemperaturen die maar niet omlaag willen nu.quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ai![]()
Ja ik had er eigenlijk niet bij stilgestaan dat jij weer hardcore in de warmte zit omdat hier tot nu toe prima te doen is.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niemand verwacht zo’n snelheid bij het openen van een nieuw deeltje
Arme Straniquote:
Wel ventilatoren gelukkig, anders zou Strani nu een zielig hoopje zweet op de vloer zijnquote:Op donderdag 30 juli 2020 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Arme StraniGeen airco of ventilator?
Dat is altijd wel het lastigste. Overdag lukt het vaak wel om er op een bepaalde manier mee om te gaan. Je zoekt dan een koele plek op of ergens waar wat wind staat etc. En je lichaam gaat dan toch vanzelf wel een tikje langzamer werken, waardoor de warmte net iets beter te behappen is.quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is hier afzien hoor! Eigenlijk de hele week al. Tot ergens vorige week was het redelijk mild, graad of 30 steeds. Maar het zijn de nachttemperaturen die maar niet omlaag willen nu.
Fixed.quote:
Ja exact. Ik zal wel nog even de douche induiken hoor, lekker koel water. Dat hielp gisteren ook best voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is altijd wel het lastigste. Overdag lukt het vaak wel om er op een bepaalde manier mee om te gaan. Je zoekt dan een koele plek op of ergens waar wat wind staat etc. En je lichaam gaat dan toch vanzelf wel een tikje langzamer werken, waardoor de warmte net iets beter te behappen is.
Maar na de warme dag wil je dan wel in een koele temperatuur slapen. En je lichaam dan toch al in rust gaat, dus weinig verschil heeft met normaal, dan merk je daar ook weinig van.
Eigenlijk help een hete douche zelfs nog beterquote:Op donderdag 30 juli 2020 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja exact. Ik zal wel nog even de douche induiken hoor, lekker koel water. Dat hielp gisteren ook best voor het slapen gaan.
Nee en dan staat de badkamer ook direct vol stoom, is ook niet ideaal.quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk help een hete douche zelfs nog beterMaar dat doe je op de een of andere manier toch niet zo snel.
Plus het na zweten. Maar daarna is het eigenlijk wel beter, Maar ja.quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee en dan staat de badkamer ook direct vol stoom, is ook niet ideaal.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Jajaja pero tio que dices! Hablas castellano y no me contaste?
Misschien was je dat op Jitsi ook al wel en had ik daarom niet door dat je weg wasquote:Op donderdag 30 juli 2020 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel ventilatoren gelukkig, anders zou Strani nu een zielig hoopje zweet op de vloer zijn
quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien was je dat op Jitsi ook al wel en had ik daarom niet door dat je weg was
Als ik het mij goed herinner een stuk of 3. En dan nog eens 3 waar ik wel in was begonnen, maar nooit uit heb gelezenquote:Op woensdag 29 juli 2020 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb 8 van de 12 boeken op mijn boekenlijst voor Nederlands ook echt gelezen. Hoeveel jullie?
Haha nee nee toen ging het nog welquote:Op donderdag 30 juli 2020 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien was je dat op Jitsi ook al wel en had ik daarom niet door dat je weg was
Het wordt wat te heet onder je voeten he?quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee nee toen ging het nog wel
Ach, nu eigenlijk ook nog wel.
Luilakquote:Op donderdag 30 juli 2020 00:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner een stuk of 3. En dan nog eens 3 waar ik wel in was begonnen, maar nooit uit heb gelezen
Voor de overige boeken heb ik de verslagen van anderen geleend
Wat klaag je dan johquote:Op donderdag 30 juli 2020 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee nee toen ging het nog wel
Ach, nu eigenlijk ook nog wel.
We horen je niet. Zet je microfoon aan.quote:
Met 32 graden binnen en 28 graden buiten heb ik álle reden tot klagen, zelfs als ik het op zich best overleef!quote:
Nou vooruit dan maar, omdat jij het bent.quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Met 32 graden binnen en 28 graden buiten heb ik álle reden tot klagen, zelfs als ik het op zich best overleef!
Het is mij in de onderbouw weleens gelukt om het boekverslag niet in te leveren en er geen problemen mee te krijgenquote:
Liefquote:Op donderdag 30 juli 2020 00:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, omdat jij het bent.
En daar ben jij trots op, terwijl meisjes in Somalië dromen dat ze ooit naar school mogen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is mij in de onderbouw weleens gelukt om het boekverslag niet in te leveren en er geen problemen mee te krijgen
Boh.quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Jajaja pero tio que dices! Hablas castellano y no me contaste?
Helaas wel jaquote:Op donderdag 30 juli 2020 00:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Boh.
Alleen dat 'jajaja' blijft toch vrij belachelijk hè
Die hoeven dan ook geen boekverslag te maken voor Nederlands!quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:37 schreef Strani het volgende:
[..]
En daar ben jij trots op, terwijl meisjes in Somalië dromen dat ze ooit naar school mogen?
Nou ja, wie weet is het daar een keuzevak. Al zal dat niet zo snel in een pretpakket zitten.quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die hoeven dan ook geen boekverslag te maken voor Nederlands!
quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Daarom hoor je hem ook niet klagen over de temperaturenquote:
Ja, dit zijn nou van die ontwikkelingen die lekker het kruitvat verder vol stoppen. Echt te hopen dat die lont niet aangestoken wordtquote:Op donderdag 30 juli 2020 00:38 schreef Redefine het volgende:
@:Hamlapjes dit sluit wel een beetje aan bij de discussie over mogelijke problemen rondom de verkiezingen van november.
[ twitter ]
Oh ik kwam ook wel met veel weg hoorquote:Op donderdag 30 juli 2020 00:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is mij in de onderbouw weleens gelukt om het boekverslag niet in te leveren en er geen problemen mee te krijgen
Trusten Guaan!quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:49 schreef Strani het volgende:
Premier @:Hamlapjes zet ontwikkelingshulp aan Somalië stil: "Laat ze eerst maar eens een degelijk Nederlands boekverslag schrijven daar"
Ik hoop inderdaad ook niet dat die lont niet wordt aangestokenquote:Op donderdag 30 juli 2020 00:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, dit zijn nou van die ontwikkelingen die lekker het kruitvat verder vol stoppen. Echt te hopen dat die lont niet aangestoken wordt
Okay, dan heb je mijn stem.quote:Op donderdag 30 juli 2020 00:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, landen die het boekverslag afschaffen, krijgen juist extra ontwikkelingshulp!
VRIEND!!!!quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:09 schreef skysherrif het volgende:
hallo
@:greys mijn reactie staat door het slotje
Ik was er al helemaal van in de warquote:Op donderdag 30 juli 2020 02:09 schreef skysherrif het volgende:
hallo
@:greys mijn reactie staat door het slotje
Nog 12 uur werken (vandaag en morgen) en ik moet nog starten met de werkdag.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nog ongeveer 15 uur werken.
Nice!quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nog ongeveer 15 uur werken.
quote:
Ik ben net 10 minuten aanwezig.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:09 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Nog 12 uur werken (vandaag en morgen) en ik moet nog starten met de werkdag.
Is het dan niet nog 15 uur en 50 minuten?quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben net 10 minuten aanwezig.
Eigenlijk moest ik voor ik begon 14 uur en 36 minuten werken, daar nu intussen 14 minuten van af.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Is het dan niet nog 15 uur en 50 minuten?
quote:
Ik probeer vooral mezelf op te vrolijken. Heb veel te kort en slecht geslapenquote:
Oh, dan doe ik met je meequote:Op donderdag 30 juli 2020 08:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik probeer vooral mezelf op te vrolijken. Heb veel te kort en slecht geslapen
Komt een beetje spottend over dit vriend.quote:Op donderdag 30 juli 2020 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd om 5 uur wakker vanmorgen, was het toen al licht buiten?
Op vakantie gewoon lekker aan firstworldproblems denkenquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:51 schreef Arizona het volgende:
Moguh!
Hier ook helse nachttemeperaturen van 27 graden![]()
Stacaravan heeft wel airco, die mag je 8 uur per dag kosteloos gebruiken. Nou, vandaag en komende nacht betaal ik wel bij, het wordt de warmste dag met 34 graden.
#firstworldproblem
Die heb ik ook wel eens geprobeerd ja! Al lag het in mijn geval dit keer vooral aan piekerenquote:Op donderdag 30 juli 2020 08:55 schreef Guanabana het volgende:
Misschien moeten de mensen die zo vroeg wakker zijn een slaapmasker proberen. Het kan komen door het licht 's ochtends.
Hoezo?quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Komt een beetje spottend over dit vriend.
Ja, dat was het eigenlijk wel. Nou weet ik ook wel dat ik dat zelf zou kunnen opzoeken, maar vragen in makkelijker.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tenzij het een oprechte vraag was, dan heb ik niks gezegd
quote:
Ja, nou gelukkig wel.quote:Gelukkig wordt het morgen 37 graden.
quote:
Wij ook, heerlijk. Verduisterend rolgordijn en daarvoor donkere overgordijnenquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:22 schreef Dave het volgende:
Ik heb verduisterende gordijnen. Alhoewel een reepje licht nooit uitgesloten is.
Watermeloenquote:
Dat heb ik ook. Maar de zon weet vaak aan de zijkant wel een gaatje te vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:25 schreef Arizona het volgende:
Wij ook, heerlijk. Verduisterend rolgordijn en daarvoor donkere overgordijnen
quote:
Die wil ik ook nog steeds!quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:22 schreef Dave het volgende:
Ik heb verduisterende gordijnen. Alhoewel een reepje licht nooit uitgesloten is.
Mogge TV!quote:
Goedemorgen!quote:
Nee.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Is iedereen een beetje klaar voor de hitte des doods
Het zal allemaal wel loslopen. Het zijn geen temperaturen zoals vorig jaar dik boven de dertig.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit er al middeninquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:44 schreef TheVulture het volgende:
En het duurt ook geen dagen/weken.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel loslopen. Het zijn geen temperaturen zoals vorig jaar dik boven de dertig.
Nee ik maakte ook maar een grapje, voor je het weet zitten we weer rond de 20quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel loslopen. Het zijn geen temperaturen zoals vorig jaar dik boven de dertig.
Nice, waar zit je? En is het een beetje corona-proof?quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit er al middenin(op vakantie, haha)
Dat is ook een groot verschil ja.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En het duurt ook geen dagen/weken.
Nou ja gezien het gejammer eerder deze week van een behoorlijk deel van de SC lijkt het wel alsof we weer record temperaturen gaan meemaken.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik maakte ook maar een grapje, voor je het weet zitten we weer rond de 20
Dat is warm zat.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik maakte ook maar een grapje, voor je het weet zitten we weer rond de 20
Geen idee, maar ben benieuwd naar de reactiesquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:02 schreef Meke het volgende:
Is Nespresso lekker?
Ik wil misschien zo'n latte/cappuccino apparaat met verse melk
Ja daarom wil ik er ook een apparaat voorquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, maar ben benieuwd naar de reactiesIk ben dol op cappuccino, maar ben echt slecht in het maken ervan
Ook met nespresso? Hoe bevalt het??quote:
Oja zo luxe ben ik nietquote:
Ik drink zelf m'n koffie meestal zwart, maar vind het melkopschuimding goed werken. Het geval klik je er uit, waarna je het in de koelkast kunt bewaren (er zit dus geen koeling in, zoals ik in meer geavanceerde apparaten wel eens heb gezien)quote:
Is dat vandaag al? Ik dacht morgen pasquote:Op donderdag 30 juli 2020 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Gardameer. En het voelt hier superveilig en relaxed. Camping is maar halfvol en daardoor is er overal veel ruimte. In de stadjes zijn nog best veel toeristen maar het is niet dat je over de koppen loopt. En binnen overal mondkapjes, maar dat went zo.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nice, waar zit je? En is het een beetje corona-proof?
Hoi! Mijn zusje was gisteren ook aangekomen bij Gardameer. Ik kreeg vanochtend een berichtje dat het afgelopen nacht niet koeler dan 28 graden was geweest en dat ze het wel wat warm had gehad.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gardameer. En het voelt hier superveilig en relaxed. Camping is maar halfvol en daardoor is er overal veel ruimte. In de stadjes zijn nog best veel toeristen maar het is niet dat je over de koppen loopt. En binnen overal mondkapjes, maar dat went zo.
Hoe verzinnen ze het.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:54 schreef Strani het volgende:
Werkcall om 11 uur, dat zijn toch onmenselijke tijden
Vannacht was gruwelijk warm inderdaad! Wij gaan vandaag extra gebruikmaken van de airco.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoi! Mijn zusje was gisteren ook aangekomen bij Gardameer. Ik kreeg vanochtend een berichtje dat het afgelopen nacht niet koeler dan 28 graden was geweest en dat ze het wel wat warm had gehad.
Voor jou goed uit te houden?
Echt ja... onbegrijpelijk. En de tijdzone is ook geen excuus want dit zijn Britten dus voor henzelf is het nog erger.quote:
Ga je weer afsluiten?quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:54 schreef Strani het volgende:
Ja, dat had ik gelezen! Ik vond dat juist wel prima klinken want wel makkelijk schoon te houden zoquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik drink zelf m'n koffie meestal zwart, maar vind het melkopschuimding goed werken. Het geval klik je er uit, waarna je het in de koelkast kunt bewaren (er zit dus geen koeling in, zoals ik in meer geavanceerde apparaten wel eens heb gezien)
ohh je hebt airco! Dan kun je wel afkoelen dat is wel prettig dan.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vannacht was gruwelijk warm inderdaad! Wij gaan vandaag extra gebruikmaken van de airco.
Dan doen ze het gewoon om te pestenquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt ja... onbegrijpelijk. En de tijdzone is ook geen excuus want dit zijn Britten dus voor henzelf is het nog erger.
Die hebben we ook wel eens gehad ja. Ik vind persoonlijk die van Nespresso zelf lekkerder.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:54 schreef Arizona het volgende:
@:dave ik vind de cupjes van L’or erg lekker!
Hoi Meke! Ik heb die K-otic docu nóg een keer bekekenquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gelezen! Ik vond dat juist wel prima klinken want wel makkelijk schoon te houden zo![]()
En ik heb nu ook wel dure koffie dus dat vind ik niet zo erg
Wij hebben wel eens calls om 8:30quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:54 schreef Strani het volgende:
En deze geeft aan: doe dit, doe dat, etc. Weet niet of elk apparaat dat heeft. (Met name als je de melkopschuimer gebruikt: zet in spoelstand, etc.)quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gelezen! Ik vond dat juist wel prima klinken want wel makkelijk schoon te houden zo![]()
En ik heb nu ook wel dure koffie dus dat vind ik niet zo erg
Ik ook, maar voor de dagelijkse slobber vind ik die van L’or de beste van de supermarktcupjesquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Die hebben we ook wel eens gehad ja. Ik vind persoonlijk die van Nespresso zelf lekkerder.
Ik heb wel zo'n "schuimklopper", maar op de een of andere manier krijg ik altijd maar een heel dun schuimlaagje, hoe fanatiek ik ook stampquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik er ook een apparaat voor
Ik heb sterk het vermoeden dat je het expres zo formuleertquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n "schuimklopper", maar op de een of andere manier krijg ik altijd maar een heel dun schuimlaagje, hoe fanatiek ik ook stamp
Schandequote:
Mijn schuimlaagjes zijn niet lullig, en deze van zojuist is met 'gewone' halfvolle melk en Monin caramelsiroop.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n "schuimklopper", maar op de een of andere manier krijg ik altijd maar een heel dun schuimlaagje, hoe fanatiek ik ook stamp
Ik denk het ook Timquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan doen ze het gewoon om te pesten
Ik gebruikte eerst "hoe hard ik ook pomp", maar kwam al gauw tot de conclusie dat het niet Dave-loos te formuleren is haastquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb sterk het vermoeden dat je het expres zo formuleert
Hoe danquote:
Oh wauw, dat is goed schuim!quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Mijn schuimlaagjes zijn niet lullig, en deze van zojuist is met 'gewone' halfvolle melk en Monin caramelsiroop.![]()
[ afbeelding ]
'Schuimklopper', die schrijf ik even op!quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gebruikte eerst "hoe hard ik ook pomp", maar kwam al gauw tot de conclusie dat het niet Dave-loos te formuleren is haast
Kloppen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:09 schreef Aoibhin het volgende:
Oh wauw, dat is goed schuim! Als ik het zelf probeer te kloppen gebruik ik wel altijd volle melk, want halfvolle "knettert weg" (weet even niet hoe ik het beter moet uitdrukken)
Ah er is ook al een Strani archiefquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:09 schreef Strani het volgende:
[..]
'Schuimklopper', die schrijf ik even op!
Ik doe tenminste moeite!quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Kloppen?Ik hoef alleen op het knopje Latte Macchiato te drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:23 schreef Aoibhin het volgende:
Hakjes![]()
Dat noem ik een flinke hak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 kledingstukken aan vandaag?
:o)
Uhuquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat noem ik een flinke hak.
2 kledingstukken aan vandaag?
Hakjes![]()
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:19 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was net nog even naar dat ding aan het zoeken, maar weet überhaupt niet of ik hem nog wel heb![]()
Was wel een geinig ding, met zo'n rond gaasje aan een hendeltje die je dan op en neer moest bewegen, als zijnde een Pools meisje
quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:26 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
@:greys : Als mensen je twitter grapjes/opmerkingen niet begrijpen
Oh wat LIEFquote:
Schuimklopper in je broek.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hakjes![]()
Nou nou, voetfetisjisten kunnen hun lol op nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:
Ga lekker je gang johquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:44 schreef Guanabana het volgende:
Oke dat waren niet echt twee posts van niveau
Maar nou en, werk gaat kut, laat me.
Hakjes![]()
Maar draag je die op een normale dag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Ah ok, klinkt inderdaad alsof het dan niet zo spannend isquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gardameer. En het voelt hier superveilig en relaxed. Camping is maar halfvol en daardoor is er overal veel ruimte. In de stadjes zijn nog best veel toeristen maar het is niet dat je over de koppen loopt. En binnen overal mondkapjes, maar dat went zo.
Ja, heb ik gewoon nu even zin inquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar draag je die op een normale dag?
Dit is geniaal en zo spot on... niet dat ik Twitter heb maar dit is wel zoals zo ongeveer elke social-media discussie tegenwoordig kan ontsporenquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:26 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Even getweet, zo treffendquote:Op donderdag 30 juli 2020 11:26 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Zoiets in combinatie met een tuinbroek. Dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar draag je die op een normale dag?
God zij met ons.quote:Op donderdag 30 juli 2020 09:58 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt minder warm te worden dan eerder voorspeld ja
[ twitter ]
quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoi Meke! Ik heb die K-otic docu nóg een keer bekekenen het live concert (twee keer) en nu bedacht ik me dat het wel lekker muziek is om op te trainen en dat klopte en dus ik sla een beetje door geloof ik
quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Mijn schuimlaagjes zijn niet lullig, en deze van zojuist is met 'gewone' halfvolle melk en Monin caramelsiroop.![]()
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Dit is echt een heel raar verhaal.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:55 schreef Meke het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)zwijgend-om-a4007187
Ik ben heel benieuwd wat hier precies aan de hand is!
Ik kan dat niet lezen, ook niet met incognitovenster.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:55 schreef Meke het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)zwijgend-om-a4007187
Ik ben heel benieuwd wat hier precies aan de hand is!
Mooi dat het voor je gewerkt heeftquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:38 schreef Strani het volgende:
@:Redefine ik heb vannacht op jouw aanraden juist eens een (korte) warme douche genomen en dat voelde verrassend goed! Het warme water op je huid zorgt eerder voor rillingen dan dat je het er erg warm van krijgt. En ook best goed geslapen ondanks de 30 graden in de slaapkamer
Ja preciesquote:Op donderdag 30 juli 2020 13:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi dat het voor je gewerkt heeft![]()
Andersom geldt ook weer, dat als je koude handen hebt je niet je handen met warm water moet wassen. Dat is maar een tijdelijke oplossing, waarna je handen juist weer koud worden. Terwijl als je je handen dan met koud water wast je uiteindelijk warmere handen krijgt.
Uiteraard moet je dat niet doen als het vriest
De NASA zendt zeker vertraagd uit, om de stream uit te kunnen zetten in het geval van een ongeval.quote:
NOS gaat voor de clicksquote:Op donderdag 30 juli 2020 13:43 schreef Dave het volgende:
[..]
De NASA zendt zeker vertraagd uit, om de stream uit te kunnen zetten in het geval van een ongeval.
Er staat al een stream klaar waarbij het wel goed gaat, mocht het mis gaan met de echte, zetten ze die op.quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:43 schreef Dave het volgende:
[..]
De NASA zendt zeker vertraagd uit, om de stream uit te kunnen zetten in het geval van een ongeval.
Hoop ik niet dat ze per ongeluk de stream van de maanlanding uitzenden.quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staat al een stream klaar waarbij het wel goed gaat, mocht het mis gaan met de echte, zetten ze die op.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Hoop ik niet dat ze per ongeluk de stream van de maanlanding uitzenden.
13-jarige pikjes die stoer moeten doenquote:Op donderdag 30 juli 2020 13:48 schreef Dave het volgende:
"als dit mis gaat lach ik me kapot"
Wat hebben sommige mensen?
Er zijn geen democrats of mexicans op Marsquote:Op donderdag 30 juli 2020 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Hadden ze Trump niet aan boord kunnen lokken?
Maar ook geen coronaquote:Op donderdag 30 juli 2020 13:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn geen democrats of mexicans op Mars
Straks dus wel.quote:
Ja. Het is makkelijk gezegd, maar het werkt wel.quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja preciesDat van hete thee drinken en zo als je het warm hebt weet ik ook, maar dat is inderdaad een lastige mentale barriere
Dat hebben ze vast van FOK! afgekeken.quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:47 schreef Dave het volgende:
De NOS denkt ook: we zetten lekker een balk in beeld die 1/3 van het scherm inneemt.
Precies.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:06 schreef usagi414 het volgende:
Don Leo Blokhuis, verlos ons van De Hit Kwis
@:Dave
Oh stomquote:Op donderdag 30 juli 2020 13:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kan dat niet lezen, ook niet met incognitovenster.
huh? stom.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh stom![]()
Een man is in elkaar geslagen op de kermis en ze weten precies wie het hebben, getuigenissen, bekentenis alles. Maar ze worden niet vervolgd vanwege zwaarwegende bezwaren en niemand weet wat er aan de hand is
Ik vind het stukje wat negatief, want het is een heerlijk en simpel programma. Het lijkt zeker niet op de top 2000 a gogo, maar moet dat dan? Lekker elke avond meezingen met hits die je bijna nooit meer hoort, ik vind het geweldig.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:06 schreef usagi414 het volgende:
Don Leo Blokhuis, verlos ons van De Hit Kwis
@:Dave
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Ja mijn hoofd maakt er nu echt spannende dingen vamquote:
En het rare is ook dat ze in eerste instantie wel worden veroordeeld, maar dat er in het hoger beroep ineens „zwaarwegende belangen” zijn waar niemand iets over wil zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja mijn hoofd maakt er nu echt spannende dingen vamMaarja, als zelfs de minister ervan weet...
Je gaat bijna denken dat de daders vriendjes van het OM of andere hooggeplaatste ambtenaren zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja mijn hoofd maakt er nu echt spannende dingen vamMaarja, als zelfs de minister ervan weet...
Wat spoken ze daar toch uitquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:29 schreef Momo het volgende:
76 positieve tests vandaag in Rotterdam...
Ja heel bijzonderquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En het rare is ook dat ze in eerste instantie wel worden veroordeeld, maar dat er in het hoger beroep ineens „zwaarwegende belangen” zijn waar niemand iets over wil zeggen.
Kan Lammert een nieuwe podcast over maken over 30 jaar
Nouuu inderdaad. Geheim agenten die undercover zijn in Groesbeek!quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat de daders vriendjes van het OM of andere hooggeplaatste ambtenaren zijn.
Ik zou volgende week een weekendje Rotterdam doen, maar ik begin steeds meer te twijfelen. We hebben een dik 5-sterrenhotel met wellness, maar het was ook wel het idee om Rotterdam zelf in te gaanquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:29 schreef Momo het volgende:
76 positieve tests vandaag in Rotterdam...
Heel eerlijk gezegd: Ik zou gewoon gaan. Zorg gewoon dat je zo veel mogelijk bij mensen uit de buurt blijft (en ik geloof dat je daar dan sowieso je masker op moet hebben?) en geniet van die paar dagen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou volgende week een weekendje Rotterdam doen, maar ik begin steeds meer te twijfelen. We hebben een dik 5-sterrenhotel met wellness, maar het was ook wel het idee om Rotterdam zelf in te gaan
Die mondkapjesplicht zal er tegen die tijd wel zijn als ik Aboutaleb zo hoor.... weet niet of je in de welness ook een mondkapje op moet? Op zich wel apart, naakt in de sauna met een mondkapje omquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd: Ik zou gewoon gaan. Zorg gewoon dat je zo veel mogelijk bij mensen uit de buurt blijft (en ik geloof dat je daar dan sowieso je masker op moet hebben?) en geniet van die paar dagen.
We moeten toch met dit virus leren leven voorlopig. We moeten voorzichtig zijn, maar ook weer niet doodsbang.
Ik zou gaan en gewoon wat meer tijd in het hotel besteden. Als het toch een vijfsterrenhotel met wellness is lijkt me dat geen strafquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou volgende week een weekendje Rotterdam doen, maar ik begin steeds meer te twijfelen. We hebben een dik 5-sterrenhotel met wellness, maar het was ook wel het idee om Rotterdam zelf in te gaan
Jaaaaaquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Reminder voor de Potterheads: morgenavond is de Harry Potter-quiz van Upbeatles.
Reminder voor de Upbeatles-quizzers: vanavond geen quiz, vanwege de Harry Potter-quiz morgen
Ik zou wel gaan, maar gewoon voorzichtig zijn en je goed aan de maatregelen houdenquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wel bijzonder zijn jaquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die mondkapjesplicht zal er tegen die tijd wel zijn als ik Aboutaleb zo hoor.... weet niet of je in de welness ook een mondkapje op moet? Op zich wel apart, naakt in de sauna met een mondkapje om
Ohhh. Dit zou ik wel willen zien, maar ja, werkquote:
Jij hebt wel een beetje een haat/liefde verhouding met je werk, hè?quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag. Morgen weer een poging.
Volgens mij eerder een haat/haat-verhouding.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij hebt wel een beetje een haat/liefde verhouding met je werk, hè?
Bijna vakantie voor jouquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag. Morgen weer een poging.
Ik trouwens ook hoor, latelyquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij eerder een haat/haat-verhouding.
Ja ik denk dat het zoiets wel gaat worden, maar het voelt een beetje gek om naar een coronahotspot af te reizenquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou wel gaan, maar gewoon voorzichtig zijn en je goed aan de maatregelen houden
Ik dacht alquote:
quote:
Ik had mijn uren weer gemaakt en het werk is af.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij hebt wel een beetje een haat/liefde verhouding met je werk, hè?
quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:54 schreef Guanabana het volgende:
Er wordt nu op mijn werk meer van me gevraagd dan ik te bieden heb, vooral qua interesse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niet dat je de kantjes er van af loopt.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had mijn uren weer gemaakt en het werk is af.
Wanneer het leuk is, hoef ik het niet te melden.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je de kantjes er van af loopt.Hoe moet ik dat in godsnaam weten.
maar je bent regelmatig negatief over je werk. Alsof je het helemaal niet leuk vindt wat je doet.
Die snap ik even niet?quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:59 schreef Strani het volgende:
[..]Hardop gelachen, dit zou op een tegeltje kunnen staan.
Nou ja als de stofwolken te groot zijn. Dan kun je er sowieso niets van zienquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ohhh. Dit zou ik wel willen zien, maar ja, werkwaaiergenot.
Badum tsss.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja als de stofwolken te groot zijn. Dan kun je er sowieso niets van zien
Ja, wanneer je sjans hebt, is dat nooit met een knappe griet van 20.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:18 schreef ijs_beer het volgende:
Over werk gesproken, die vermoeiende man is inderdaad nooit meer langs geweest sinds ik dat tegen 'm gezegd had.![]()
En verder had ik vandaag sjans. Allemaal complimenten enzo, oh helpt deze knappe vent mij, het oog wil ook wat, dit dat. (Beetje jammer dat het een vrouw was van 70.)
Ah kut, had ik gisteren toch op Jitsi moeten blijven, ben nu wel benieuwdquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:18 schreef ijs_beer het volgende:
Over werk gesproken, die vermoeiende man is inderdaad nooit meer langs geweest sinds ik dat tegen 'm gezegd had.![]()
En verder had ik vandaag sjans. Allemaal complimenten enzo, oh helpt deze knappe vent mij, het oog wil ook wat, dit dat. (Beetje jammer dat het een vrouw was van 70.)
Ach in de overlevering wordt het uiteraard een vrouw van midden twintigquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:18 schreef ijs_beer het volgende:
Jij hebt dn IJs nog steeds niet gezienquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah kut, had ik gisteren toch op Jitsi moeten blijven, ben nu wel benieuwd
quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:18 schreef ijs_beer het volgende:
Het is gewoon een prachtige regel, lees 'm straks gewoon nog maar eens terug als je niet meer kribbig bentquote:
Heb wel foto's van hem gezienquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt dn IJs nog steeds niet gezien
Oh jawel. Maar dan blijft het wel vaak daarbij. Zeker in een winkelquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, wanneer je sjans hebt, is dat nooit met een knappe griet van 20.
Jamaar jamaar het is toch erg voor mij!quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is gewoon een prachtige regel, lees 'm straks gewoon nog maar eens terug als je niet meer kribbig bent
Oh dan lag het aan mij. Ik had nooit sjans met een 20-jarige.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh jawel. Maar dan blijft het wel vaak daarbij. Zeker in een winkel
Er zijn hier gewoon meerdere mensen die hem in het wild hebben meegemaakt})quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb wel foto's van hem gezienDus weet eigenlijk wel hoe hij eruitziet, maar niet op bewegend beeld en met stem erbij en zo.
Ahhhquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh dan lag het aan mij. Ik had nooit sjans met een 20-jarige.![]()
Dat is dan erg leuk voor mensen als ik die 70-jarige vrouw mag geloven.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn hier gewoon meerdere mensen die hem in het wild hebben meegemaakt})
Ik welquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh dan lag het aan mij. Ik had nooit sjans met een 20-jarige.![]()
Een ijsbeer in het wild, we durven welquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn hier gewoon meerdere mensen die hem in het wild hebben meegemaakt})
Uhuquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is dan erg leuk voor mensen als ik die 70-jarige vrouw mag geloven.
Zelfs daar niet mee.quote:
Ja.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:
Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder?
En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?