1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | [b]Naam:[/b] - [b]Leeftijdscategorie:[/b] - [b]Regio:[/b] - [b]Kijkt het songfestival sinds:[/b] - [b]Mijn twee favoriete ESF nummers ooit:[/b] - [b]Ik vind leuk aan ESF-forum:[/b] - [b]Ik vind minder leuk aan ESF-forum:[/b] - [b]Ben je ooit live bij het Songfestival geweest:[/b] - [b]Favoriete ESF-user:[/b] - [b]Hoe lang ben je al op FOK!:[/b] - [b]Naast het Songfestival vind ik leuk:[/b] - [b]Kan je koken:[/b] - [b]Hé/hó/bi/iets anders namelijk:[/b] - [b]Ik word schijtchagrijnig van:[/b] - [b]Ik word erg gelukkig van:[/b] - [b]Favo (Netflix)serie('s):[/b] - [b]Favo film(s):[/b] - [b]Wat ik tot slot nog kwijt wil:[/b] - [b]FOTO, optioneel:[/b] - [b]Favoriete ESF-gif:[/b] - |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete ESF-gif:
maar dat wisten jullie al
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 26-10-2020 16:18:37 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan9 op 15-06-2017 15:15:13 ]Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Hardop lachen om "als ik niet gelijk heb"quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:16 schreef Nexum het volgende:
Wat leuk dit!!!
Ik doe helaas geen foto erbij, dat gaat nog iets te ver voor mij (ivm privacyredenen) maar dat begrijpen jullie denk ik wel
Naam: Mo
Leeftijdscategorie: 17 jaar!
Regio: Overijssel
Kijkt het songfestival sinds: 2010 (Satellite)
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Qele Qele en Hasheket Shenishar (Armenië 2008 en Israel 2005)
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat ik gezellig met iedereen kan mee-kletsen en dat we het vaak ook wel oneens over dingen kunnen zijn, maar dan toch onder 1 deur kunnen!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: dat het soms best wel rustig kan zijn hier in bepaalde topics
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee! Helaas nog niet, wil ik wel heel graag. Ik ben wel dit jaar (2017) bij Eurovision In Concert geweest en dat was super leuk.
Favoriete ESF-user: Dan toch wel Greys, omdat ze toch wel een beetje de moeder van het ESC forum is.
Hoe lang ben je al op FOK!: Niet zo lang eig... denk pas sinds 2 jaar?
Naast het Songfestival vind ik leuk: Netflixen, Sims spelen, plannen, uuuureeen achter de computer doorbrengen, etc.
Kan je koken: Mwah, heb wel een paar recepten.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Ik ben een trotse gay
Ik word schijtchagrijnig van: De zomer, betweters, muggen, bijen, wespen, als ik niet gelijk heb, mensen met een rare muzieksmaak, mensen die teveel praten.
Ik word erg gelukkig van: Het ESF, mijn vrienden, mijn moeder, the Sims, RPDR
Favo (Netflix)serie('s): Pretty Little Liars, OITNB, Orphan Black, Gossip Girl, How I Met Your Mother, RuPaul's Drag Race
Favo film(s): De Harry Potter reeks, The Age of Adaline, Ted, Ted 2, Scary Movie 5.
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Armenië is geweldig!!!!
quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:13 schreef ijs_beer het volgende:
FOTO, optioneel:Ja graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
You've got a dm!quote:
De korte variant is dat ik als kind een herseninfarct heb gehad, waardoor ik echt helemaal niks meer kon (bewegen, praten, etc). Heb heel lang gerevalideerd, en heb m'n "normale" functioneren weer volledig terug, behalve de linkerkant die op zo'n 75% (zoiets) functioneert. Combineer dat met een lengteverschil en krachtverschil tussen links en rechts, plus nog wat andere dingen, en je krijgt iemand met een evenwichtsstoornis, iemand die slechter (zichtbaar) loopt, en mentaal af en toe een beetje in de knoop ligt om het hele gebeuren.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:13 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa leuk, een foto.
En ik ben nu erg benieuwd naar het (lange) linkerkantverhaal.
Oh! Ik had nooit zo'n serieus/ernstig verhaal verwacht, tof van je dat je het wilde delen. Kan me nu voorstellen idd dat als je dan toch al chagrijnig bent (wat je zei in het voorstelstukje) dat je dan hier nog extra van baalt. Ook al is het zo lang geleden, je ondervindt nog steeds de gevolgen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De korte variant is dat ik als kind een herseninfarct heb gehad, waardoor ik echt helemaal niks meer kon (bewegen, praten, etc). Heb heel lang gerevalideerd, en heb m'n "normale" functioneren weer volledig terug, behalve de linkerkant die op zo'n 75% (zoiets) functioneert. Combineer dat met een lengteverschil en krachtverschil tussen links en rechts, plus nog wat andere dingen, en je krijgt iemand met een evenwichtsstoornis, iemand die slechter (zichtbaar) loopt, en mentaal af en toe een beetje in de knoop ligt om het hele gebeuren.
Ook al is het al 16 jaar geleden.
quote:
Wow Cyan. Knap van je dat je, zo sterk er bent bovenopgekomen! Dapper ook dat je dat zo open deelt!quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De korte variant is dat ik als kind een herseninfarct heb gehad, waardoor ik echt helemaal niks meer kon (bewegen, praten, etc). Heb heel lang gerevalideerd, en heb m'n "normale" functioneren weer volledig terug, behalve de linkerkant die op zo'n 75% (zoiets) functioneert. Combineer dat met een lengteverschil en krachtverschil tussen links en rechts, plus nog wat andere dingen, en je krijgt iemand met een evenwichtsstoornis, iemand die slechter (zichtbaar) loopt, en mentaal af en toe een beetje in de knoop ligt om het hele gebeuren.
Ook al is het al 16 jaar geleden.
IJsbeer is inderdaad officieel cute.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:40 schreef Greys het volgende:
IJsbeer is zó anders dan ik verwacht had! Cute! En dus niet dat ik had verwacht dat ie dat níet was, had er eigenlijk niet echt een voorstelling bij maar wat ik dan nog een beetje in m'n hoofd had leek hier niet op.
Jij ookquote:
Ja, dat wel en ik vind het interessant om er achter te komen of het beeld dat ik van iemand heb, ook terug is te zien op zo'n foto.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook
Leuk om de hoofden te zien. Het praat op de een of andere manier anders als je er een gezicht bij ziet.
Oh stop it.quote:
Lastige dingen hè, die complimenten.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh stop it.
Ik kan daar niet zo goed tegen.
Nogal.quote:
Gelukkig krijg ik op dit moment een acupunctuurbehandeling.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:20 schreef grazz het volgende:
Leuk dat je'm ook hebt ingevuld sararaats Chronische hoofdpijn lijkt me echt verschrikkelijk rot, zeg
Tis echt een rot-eigenschap maar ik ga er niet om liegen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hardop lachen om "als ik niet gelijk heb"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Cee op 15-06-2017 20:12:20 ]
Ik heb nu een verblijfsnaaldje in mijn oorschelp om goed te slapen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:28 schreef grazz het volgende:
Ah, acupunctuur...goed om te weten wel en vooral voor jou fijn dat het enigzins helpt. Ken iemand die vaak hoofdpijn heeft ( voortkomend uit een ontsteking), of dat chronisch is weet ik niet, maar nooit aan acupunctuur gedacht, misschien dat zij (mijn collega) er ook iets aan heeft...
Cee is serieus cute!quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:05 schreef ijs_beer het volgende:
Hahaha Cee. maar stiekem ben ik wel benieuwd hoe je er uit ziet!
quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:45 schreef Cyan9 het volgende:
Naam: Wouter
Leeftijdscategorie: 26
Regio: In de buurt van Assen
Kijkt het songfestival sinds: Lordi! (2006)
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Euphoria, No One (Slovenië 2011), verder is het een komen en gaan van nummers die ik leuk vind.
Ik vind leuk aan ESF-forum: Laten we er niet omheen draaien, dit is gewoon het gezelligste subforum van heel Fok! Lekker hyperen over van alles, en met z'n allen klagen over één van de slechtste selectiecommissies van heel Europa.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Ik trek het slecht als iemand zijn of haar mening presenteert als een feit. Dat gebeurt hier nog wel eens een keer.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Helaas niet, maar ik hoop dat dat nog een keertje komt.
Favoriete ESF-user: Dat zijn er heel veel! Ik noem een Greys, een Cee, een ijs_beer, een Grazz, een TheVulture, een Roger, etc etc!
Hoe lang ben je al op FOK!: Ik gok sinds 2011 of 2012, en ik beperk me meestal tot de subfora ESF, SPT (schaatsen en tennis) en GAM.
Naast het Songfestival vind ik leuk: Leuke dingen doen met vrienden, veel muziek luisteren, gamen, series kijken, netjes elke week sporten.
Kan je koken: Ik kan het wel, maar ik heb er geen geduld mee. Voor andere mensen koken is wel leuk.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Gay.
Ik word schijtchagrijnig van: Er is heel wat voor nodig, maar als ik dan toch wat moet nomen is dat mensen die van alles aannemen, vooroordelen, mensen die nooit uit zichzelf een gesprek beginnen, slecht werkend internet, helemaal geen internet, en als ik al echt in een slecht humeur ben, m'n linkerkant (lang verhaal).
Ik word erg gelukkig van: Goede muziek, als iets helemaal op z'n plek valt, kleine dingen doen waar mensen toch heel dankbaar voor zijn, als het heel hard waait, buiten zijn midden in de nacht als er niemand op straat is, en meer van die kleine random dingetjes.
Favo (Netflix)serie('s): Grey's Anatomy, Game of Thrones, Modern Family.
Favo film(s): The Hunger Games (allemaal), Fantastic Beasts, The Dressmaker.
Wat ik tot slot nog kwijt wil: ESF maakt het leven gewoon net even wat leuker! Een gezonde dosis ESF is voor iedereen aan te raden.
FOTO, optioneel:Ik dacht dat altijd dat je een meisje/vrouw wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Moest ff googlen. Ziet eruit als een piercing. Wat fijn dat je er wat aan hebt voor je nachtrustquote:Op donderdag 15 juni 2017 19:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik heb nu een verblijfsnaaldje in mijn oorschelp om goed te slapen.
Ja en ik werd door mijn ouders en zussen toen ook Corrie genoemd.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:28 schreef ato het volgende:
[..]
Ik dacht dat altijd dat je een meisje/vrouw was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |