abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 7 maart 2024 @ 17:27:30 #201
39237 crew  H_T
2733
pi_212730207
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 00:48 schreef RadioJoost het volgende:
Hahaha daar heb je het al! Niemand heeft er een b voor staan behalve ik😂😂😂😂
Wat Greys zegt klopt :) Je moet hier voor speciale opmaak en zo aangeven waar die opmaak begint en waar die stopt. Een beetje volgens dit idee:

[Opmaak]Hier komt speciale opmaak[/opmaak] en hier niet meer, want het blokje [/opmaak] geeft aan dat de speciale opmaak is afgelopen :)

Anyway, ik maak de opmaak later nog wel voor je in orde :) Geen zorgen!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 22 april 2024 @ 20:15:45 #202
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213296399
Naam: egeltje1985
Leeftijdscategorie: uit 1985
Regio: Rotterdam met een zachte g uit Maas en Waal

Kijkt het songfestival sinds: sinds ik mocht kijken, dus ik denk m'n achtste.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: fairytale en zitti e buoni.
Ik vind leuk aan ESF-forum: hoe veel mensen weten en hoe enthousiast ze zijn
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: dat het niet het hele jaar esf is.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: ja, in Rotterdam
Favoriete ESF-user: Andromache, want door haar kon ik last minute mee naar een show in Rotterdam

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds 2005

Naast het Songfestival vind ik leuk: festivals en concerten bezoeken, bordspellen
Kan je koken: ja, ik kook graag samen met mijn man voor vrienden en familie.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:

Ik word schijtchagrijnig van: gemene mensen
Ik word erg gelukkig van: met een biertje in de zon bij een leuke band
Favo (Netflix)serie('s): ik kijk veel series, laatste aanraders: young royals, Fallout, the boys en alle Mike Flanagan-series, zoals the haunting of hill house
Favo film(s): the shining

Wat ik tot slot nog kwijt wil: meedoen is belangrijker dan winnen.

Favoriete ESF-gif:
pi_213522565
Naam: - Ieniemienie
Leeftijdscategorie: - 26
Regio: - Utrecht

Kijkt het songfestival sinds: - Het Junior Songfestival kijk ik sinds 2007, het grote mensen songfestival sinds 2013
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Arcade en Love Shine a Light
Ik vind leuk aan ESF-forum: - dat ik mijn liefde voor het songfestival kan delen met andere mensen
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - geen idee nog!
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - nee, maar het is wel een grote droom van mij!
Favoriete ESF-user: - uhhmm

Hoe lang ben je al op FOK!: - sinds vandaag! Speciaal een account gemaakt voor esf

Naast het Songfestival vind ik leuk: - knutselen, wandelen in de natuur
Kan je koken: - ik kan koken maar of het lekker is is de vraag
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: -
Ik word schijtchagrijnig van: - mensen die hun knipperlicht niet aanzetten als ze van de rotonde afgaan

Ik word erg gelukkig van: - Songfestival! En lekker weer
Favo (Netflix)serie('s): - Young Sheldon
Favo film(s): - Mamma mia!

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - leuk om hier te zijn!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 12 mei 2024 @ 00:58:37 #204
39237 crew  H_T
2733
pi_213531478
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:24 schreef Ieniemienie_ het volgende:
Naam: - Ieniemienie
Leeftijdscategorie: - 26
Regio: - Utrecht

Kijkt het songfestival sinds: - Het Junior Songfestival kijk ik sinds 2007, het grote mensen songfestival sinds 2013
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Arcade en Love Shine a Light
Ik vind leuk aan ESF-forum: - dat ik mijn liefde voor het songfestival kan delen met andere mensen
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - geen idee nog!
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - nee, maar het is wel een grote droom van mij!
Favoriete ESF-user: - uhhmm

Hoe lang ben je al op FOK!: - sinds vandaag! Speciaal een account gemaakt voor esf

Naast het Songfestival vind ik leuk: - knutselen, wandelen in de natuur
Kan je koken: - ik kan koken maar of het lekker is is de vraag
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: -
Ik word schijtchagrijnig van: - mensen die hun knipperlicht niet aanzetten als ze van de rotonde afgaan

Ik word erg gelukkig van: - Songfestival! En lekker weer
Favo (Netflix)serie('s): - Young Sheldon
Favo film(s): - Mamma mia!

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - leuk om hier te zijn!
Welkom O+ In mei is het hier het drukste (logisch) maar in de rest van het jaar bespreken we ook de voorrondes. Dat maakt een middagje Moldavische tv kijken een stuk interessanter :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_213573906
Naam Diana1980
Leeftijdscategorie: 44
Regio:Overijssel

Kijkt het songfestival sinds ik weet niet beter dat ik het kijk al vanaf dat ik heel jong was.
Maar ik ben de fanatiekste in mijn familie
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit:die heb ik niet ik heb er zoveel van van de oudere klassiekers tot Joost
En vond Waylon met Ilse ook heel gaaf!
Ik vind leuk aan ESF-forum: alles de hysterie weken er voor en de emoties die heen en weer gaan en natuurlijk de procenten polonaise _O_ ik vind die tijd geweldig
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: het om elkaar inhakken en op de man spelen
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Was het maar waar! Dat zou een droom zijn! Maar helaas laat mijn gezondheid dat niet toe ik ben huis en bedgebonden door mijn ziekte en handicap.

Favoriete ESF-user: @Greys

Hoelang ben je al op FOK! Geen idee 🤷♀ in iedere geval al jaaaaren maar als meelezer vooral :@

Naast het Songfestival vind ik leuk:mijn wereld is vrij klein maar ik luister graag naar muziek en podcast en ik kijk heel veel series op de streamingdiensten.
Kan je koken: vroeger redelijk
Hé/hó/bi/ hetero
Ik word schijtchagrijnig van: De wereld is nu verre van leuk en het wordt steeds grimmiger en mensen kunnen niets meer van elkaar hebben.
Daar kan ik best naar van worden.
Ik word erg gelukkig van: kleinde dingen zoals de geur van de lente die ik nu ruik en natuurlijk het songfestival al is het dit jaar natuurlijk wel iets verpest.
Favo Netflix)serie dat zijn er zoveel niet bij te houden nu kijk ik 16 seizoenen Criminal Minds. Maar vind Outlander ook geweldig.
En morgen begint bridgerton weer O+ mijn Smaak is dus erg breed
Favo films kan even niet zowat te bedenken vind veel leuk.

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: -
pi_213574067
Naam: - Danilel
Leeftijdscategorie: - 48
Regio: - Sittard

Kijkt het songfestival sinds: -1980
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Amina Annabi met Le dernier qui a parlé en sinds dit jaar is Joost met Europapa in mijn top 2 gekomen
Ik vind leuk aan ESF-forum: - het is een traditie die ik had met mijn veel te jong (49) overleden moeder die ik nu doorgeef aan mijn zonen)
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - sommige eendagsvilegen die komen rellen
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - nee, maar zeg nooit nooit
Favoriete ESF-user: - Greys omdat daarom

Hoe lang ben je al op FOK!: - 07-07-2010

Naast het Songfestival vind ik leuk: - zingen in een popkoor, mijn gezin, 1 corgi, 1 poes en 1 kater
Kan je koken: - ik kan het wel maar heb er vaak geen zin in
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: hé
Ik word schijtchagrijnig van: - mensen die van iets een drama maken

Ik word erg gelukkig van: - Songfestival! en blije mensen
Favo (Netflix)serie('s): - op dit moment Shameless
Favo film(s): - boh, kan niet kiezen vind er zo veel leuk

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - ik ben blij al bijna 14 jaar een Fok!ker te zijn
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 mei 2024 @ 20:20:29 #207
163650 Greys
pi_213574070
Wat gezellig om wat meer te weten over jullie. Dank voor het invullen! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 mei 2024 @ 08:55:33 #208
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213578132
Welkom jonguhs
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_217455085
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die het allemaal niet meer zo interesseert na het debakel van vorig jaar.
pi_217579502
Hoi ik ben Marcus. Van 2012 tot 2017 runde ik het NLpop blog, vandaar mijn nickname (want Marcus was natuurlijk al gebruikt). Blognl is daarna gestopt.

Naam: Marcus
Leeftijdscategorie: veertiger
Regio: Gelderland
Kijkt het Songfestival sinds: Ik keek als kind ook maar volg het als fan sinds 2007.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Nocturne, Hallelujah, Ein bißchen Frieden, Fairytale, De Troubadour, Arcade, Wijs Me De Weg, Hemel & Aarde.
Ik vind leuk aan ESF-forum: dat de sfeer hier veel beter is als elders online, en mensen lekker over alle details discussiëren.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: weet ik nog niet, ik ben hier net.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: nope.
Favoriete ESF-user: weet ik nog niet, ik ben hier net, maar ik vind tot nu toe iedereen leuk.
Hoe lang ben je al op FOK!: sinds gister. Ik lurkte eerder wel zonder login.
Naast het Songfestival vind ik leuk: sport, politieke debatten volgen, shoppen, uitgaan, en ik ben dit jaar begonnen met het kweken van pepers; spannend of dat lukt.
Kan je koken: ja.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: hó.
Ik word schijtchagrijnig van: trollen en haters.
Ik word erg gelukkig van: fijne tijd met vrienden en familie, chocola, goede humor.
Favo (Netflix)serie('s): Marvel, Star Trek, Hacks, GoT, HotD, Downton Abbey, The Gilded Age, sci-fi, miniseries.
Favo film(s): Marvel, en ook biografieën, geschiedenis en oorlogsfilms. Alles van Meryl.
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Leuk om jullie hier te ontmoeten!
  Moderator donderdag 8 mei 2025 @ 20:47:42 #211
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217579604
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 20:36 schreef NLpop het volgende:
ik ben dit jaar begonnen met het kweken van pepers; spannend of dat lukt.
Wat een leuke, specifieke hobby :D *G*

Welkom!!!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  vrijdag 23 mei 2025 @ 22:37:40 #212
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_217730765
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 20:36 schreef NLpop het volgende:
Hoi ik ben Marcus. Van 2012 tot 2017 runde ik het NLpop blog, vandaar mijn nickname (want Marcus was natuurlijk al gebruikt). Blognl is daarna gestopt.

Regio: Gelderland
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Nocturne, Hallelujah, Ein bißchen Frieden, Fairytale, De Troubadour, Arcade, Wijs Me De Weg, Hemel & Aarde.
Een mede-Gelderlander, welkom!
En Hallelujah O+ O+ O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')