Naam Diana1980
Leeftijdscategorie: 44
Regio:Overijssel
Kijkt het songfestival sinds ik weet niet beter dat ik het kijk al vanaf dat ik heel jong was.
Maar ik ben de fanatiekste in mijn familie
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit:die heb ik niet ik heb er zoveel van van de oudere klassiekers tot Joost
En vond Waylon met Ilse ook heel gaaf!
Ik vind leuk aan ESF-forum: alles de hysterie weken er voor en de emoties die heen en weer gaan en natuurlijk de procenten polonaise

ik vind die tijd geweldig
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: het om elkaar inhakken en op de man spelen
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Was het maar waar! Dat zou een droom zijn! Maar helaas laat mijn gezondheid dat niet toe ik ben huis en bedgebonden door mijn ziekte en handicap.
Favoriete ESF-user:
@Greys Hoelang ben je al op FOK! Geen idee 🤷♀ in iedere geval al jaaaaren maar als meelezer vooral
Naast het Songfestival vind ik leuk:mijn wereld is vrij klein maar ik luister graag naar muziek en podcast en ik kijk heel veel series op de streamingdiensten.
Kan je koken: vroeger redelijk
Hé/hó/bi/ hetero
Ik word schijtchagrijnig van: De wereld is nu verre van leuk en het wordt steeds grimmiger en mensen kunnen niets meer van elkaar hebben.
Daar kan ik best naar van worden.
Ik word erg gelukkig van: kleinde dingen zoals de geur van de lente die ik nu ruik en natuurlijk het songfestival al is het dit jaar natuurlijk wel iets verpest.
Favo Netflix)serie dat zijn er zoveel niet bij te houden nu kijk ik 16 seizoenen Criminal Minds. Maar vind Outlander ook geweldig.
En morgen begint bridgerton weer

mijn Smaak is dus erg breed
Favo films kan even niet zowat te bedenken vind veel leuk.
FOTO, optioneel: -
Favoriete ESF-gif: -