SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
Jaa zijn we idd ook al vaker geweest. En Benidorm natuurlijk, tussen de basterds.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt me een prima planAltea ligt tussen Calpe en waar ik woon en is sowieso een must-see voor mensen die hier op vakantie zijn
Oh dan ken je mijn woonplaats misschien ook wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa zijn we idd ook al vaker geweest. En Benidorm natuurlijk, tussen de basterds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dos cervezas sin alcohol por favor?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een gemene TT zo tijdens dry january
muchos beter!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dos cervezas sin alcohol por favor?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan ken je mijn woonplaats misschien ook wel.Owja dat ken ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel even een buitje gehad, maar nu weer zonnig.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:11 schreef Strani het volgende:
Of een rit met paard en wagen naar Zeeland, daar is het blijkbaar ook lekker.
Ja, altijd gevaarlijk om op een spelbord te gaan staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef Arizona het volgende:
Hier was het spelglad vanmorgen, twee keer bijna op mijn prachtige smoeltje gevallen
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, altijd gevaarlijk om op een spelbord te gaan staan.
Wat eigenlijk ook best een gekke term is, want is spek glad?quote:
Blijven oefenen. Tegen de tijd dat je aan "We zijn er bijna" mee mag doen, dan kan je het wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Dat jeu de boules kan ik nog steeds niet. 3 keer verloren.
Ze hebben daar wel veel plaatsen vernoemd naar Seat-modellenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt me een prima planAltea ligt tussen Calpe en waar ik woon en is sowieso een must-see voor mensen die hier op vakantie zijn
Dat had ik vanochtend ook alquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:31 schreef Arizona het volgende:
Hier was het spelglad vanmorgen, twee keer bijna op mijn prachtige smoeltje gevallen
De FOK! ESF editie?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijven oefenen. Tegen de tijd dat je aan "We zijn er bijna" mee mag doen, dan kan je het wel.
Dry January betekent toch dat je alleen droge wijn mag drinken? Ja dan is bier idd uitgesloten. Jammer dat @Strani zich niet aan de regels houdt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel veel plaatsen vernoemd naar Seat-modellen
Ja ik las het, echt triestquote:
Ik denk dat ik dit jaar sowieso nog geen alcohol heb gehad. Ik neig de laatste tijd ook als ik uit ben weer steeds meer richting alcoholvrij.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dry January betekent toch dat je alleen droge wijn mag drinken? Ja dan is bier idd uitgesloten. Jammer dat @:Strani zich niet aan de regels houdt.
Tom Waes is het met je eens.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
Er zijn van die dingen waar je nooit over nadenkt. Maar dit lijkt de meest logische oorsprong te zijn uit 1538.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat eigenlijk ook best een gekke term is, want is spek glad?
quote:De term 'spekglad' zou zijn oorsprong kunnen vinden in de walvisvaart. Als een walvis aan dek werd gehesen, werd op het 'flensdek' de dikke speklaag van het dier gesneden. Om uitglijden te voorkomen droegen de
'flensers' laarzen met spijkertjes eronder, want door het vrijgekomen vet en bloed werd het dek spekglad.
https://www.hetscheepvaar(...)skoude%20weetjes.pdf
Droge vodka-martini of zo zal toch ook wel mogen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dry January betekent toch dat je alleen droge wijn mag drinken? Ja dan is bier idd uitgesloten. Jammer dat @:Strani zich niet aan de regels houdt.
Leuk weetje.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er zijn van die dingen waar je nooit over nadenkt. Maar dit lijkt de meest logische oorsprong te zijn uit 1538.
[..]
We hebben met ESF weleens een jeu de boules-meet gehad. Dus het hoort er eigenlijk wel bij hier dat je dat goed kan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Dat jeu de boules kan ik nog steeds niet. 3 keer verloren.
Hier hebben we door het besneeuwde landschap gewandeld. Daar was ook niets mis meequote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:28 schreef Strani het volgende:
Man wat een lekker weer. Net even bij het strand gezeten in (Seat) Altea en daar nog een koffietje gedronken op een terras in de zon. Lijkt wel lente.
Dat klinkt inderdaad ook als een prachtige zaterdagquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier hebben we door het besneeuwde landschap gewandeld. Daar was ook niets mis mee
Ik denk dat ik wel even meekijk met Litouwen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Wat kijken jullie straks, Widm of de Litouwse NF?
WIDM.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Was ik zelfs bij.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We hebben met ESF weleens een jeu de boules-meet gehad. Dus het hoort er eigenlijk wel bij hier dat je dat goed kan.
Ik geloof hier vrij weinig vanquote:
WIDMquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:11 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ja zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:22 schreef Momo het volgende:
[..]
WIDM mod worden en dan lekker alleen maar kijken naar NFs tijdens de uitzendingen
Ja, nu moet je wel he?quote:
Heb 'm ook vorige week afgekekenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:22 schreef Arizona het volgende:
Squid Game S2 staat hier op het programma![]()
Dat kijken we gezellig met ons drietjes.
Vooral dat moment dat je met je brommer aan die bruidsjurk bleef hangenquote:
Jij hebt duidelijk nog geen kennis gemaakt met de lange arm van @Moiraquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
In dit topic hoef je daar niet over te liegen hoor
Ze lieten niet zien dat de hele familie van de bruid daarna op me in begon te slaan. Natuurlijk moest ik eerst heel hard lachen, want het was ook gewoon een grappig gezicht. Maar ja die vrouw huilen, gillen, alles. Ik zeg doe ff chill joh het is maar een lap stof. Maar niet voor rede vatbaar, zat totaal in haar eigen emotiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Vooral dat moment dat je met je brommer aan die bruidsjurk bleef hangen
quote:
Ach @Moira is altijd de helft van de afleveringen uit eten, dus iedereen is het wel gewenddquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:22 schreef Momo het volgende:
[..]
WIDM mod worden en dan lekker alleen maar kijken naar NFs tijdens de uitzendingen
Niet de Litouwse WIDM?quote:
Dit was prima inderdaad. Zelfs met een groep kandidaten die lang niet allemaal even boeiend in beeld te brengen zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
En dat na een wisselvallige eerste aflevering. Blijf nog wel kijken.
Tas, kuris niekada negauna raudono ekrano.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
"kas yra kurmis" klinkt toch niet zo...
Geras ta¨kasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tas, kuris niekada negauna raudono ekrano.
Rikas yra kurmis.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nequote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja. Al zou 'Zijn we er toch weer ingetuind' ook wel passen bij WIDM.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh we waren hier vooraf zo bang voor!
Da's waar maar ja dat is dan weer niet van de legendarische Evert.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al zou 'Zijn we er toch weer ingetuind' ook wel passen bij WIDM.
Ik zag daar deze week nog een samenvatting met Belgisch commentaar van langskomen. Die vonden de Duitse penalty iets minder onterecht dan Evert, maar de Nederlandse pingel ronduit lachwekkend.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh we waren hier vooraf zo bang voor!
Ga je mij nu vertellen dat je geen buikspreekpop bentquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gebruik je mij hier nou als buikspreekpop?
Daar staat die B niet voor inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga je mij nu vertellen dat je geen buikspreekpop bent
Hahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zag daar deze week nog een samenvatting met Belgisch commentaar van langskomen. Die vonden de Duitse penalty iets minder onterecht dan Evert, maar de Nederlandse pingel ronduit lachwekkend.
Dan mis je toch het Hjaaaa, hjaaaaa-commentaar van Evert om de zware overtreding van Kohler even in perspectief te plaatsen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar staat die B niet voor inderdaad
Toch betwijfel ik of de VAR die eerste had teruggedraaid hoor. Er is een uitgestoken been. Dat elke Duitser daar als een magneet naartoe getrokken wordt, staat daar los van.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
HahahaNou ik heb hem net nog eens teruggekeken en mja, ook de Duitse penalty is wel erg makkelijk gegeven. Maar de Nederlandse is inderdaad 100% een cadeautje.
En die moest er nog wel in natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:55 schreef Strani het volgende:
Nou gaf Evert trouwens ook meteen toe dat de onze ook niet terecht was.
Ja over de Duitse twijfel ik ook. Maar ja, oma's fiets en alles.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch betwijfel ik of de VAR die eerste had teruggedraaid hoor. Er is een uitgestoken been. Dat elke Duitser daar als een magneet naartoe getrokken wordt, staat daar los van.
Bij die penalty van Nederland was de scheidsrechter minstens even naar het scherm geroepen.
Om maar niet te spreken over de verschrikking in FIFAquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:04 schreef Redefine het volgende:
Dat waren overigens nog wel de tijden dat Ten Napel nog wel een leuke commentator was. Later heeft die nog wel wat wedstrijden voor zien van wat cult commentator. Maar zeker in de jaren negentig was Evert niet te hachelen. Die was blijer als Romario of Ronaldo scoorde dan een Nederlander.
'Hij zet een tekkel in!'quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over de verschrikking in FIFA
Evert begon er in die jaren wat te veel in te geloven. Iets waar ze bij Studio Sport collectief last van hebben trouwens.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:04 schreef Redefine het volgende:
Dat waren overigens nog wel de tijden dat Ten Napel nog wel een leuke commentator was. Later heeft die nog wel wat wedstrijden voor zien van wat cult commentator. Maar zeker in de jaren negentig was Evert niet te hachelen. Die was blijer als Romario of Ronaldo scoorde dan een Nederlander.
Maar een Botella is toch een fles?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
Taaltipje: Als je eens in Spanje bent en je wilt bier bestellen, moet je dat niet doen door 'cerveza' zeggen. Dat is meer voor toeristen. Als je een glas wilt vraag je om een 'caña' (of pinta voor een groot glas) en een flesje is een 'tercio', wat 'een derde' (van een liter) betekent. En kleiner flesje (een vijfde) is een quinto. En dan zeg je gewoon het merk erbij en klaar.
Ik switchte na de eerste wedstrijd altijd gelijk over naar Engels.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over de verschrikking in FIFA
Ja dat kan ook, als je het merk weet (bijvoorbeeld San Miguel) kan je ook een botella de San Miguel zeggen. Dan krijg je normaal een tercio.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar een Botella is toch een fles?
Ik ook, was echt niet te doen in het Nederlands. Verschrikkelijk statisch.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik switchte na de eerste wedstrijd altijd gelijk over naar Engels.
Inderdaad. In het Engels leefde het ook veel meer, vond ik. Maar het is intussen alweer een aantal jaar geleden dat ik het voor het laatst heb gespeeld eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook, was echt niet te doen in het Nederlands. Verschrikkelijk statisch.
Dat moet ik bestellen bij de camarero toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, als je het merk weet (bijvoorbeeld San Miguel) kan je ook een botella de San Miguel zeggen. Dan krijg je normaal een tercio.
Correctoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat moet ik bestellen bij de camarero toch?
Gewoon un dos calvados bestellen. Dan komt alles goed.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat moet ik bestellen bij de camarero toch?
Dat legt wel een prettige bodem ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon un dos calvados bestellen. Dan komt alles goed.
U heeft geluisterd naar een clown die een acrobaat in de buurt hadquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon un dos calvados bestellen. Dan komt alles goed.
Waar ging dat ook alweer overquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al zou 'Zijn we er toch weer ingetuind' ook wel passen bij WIDM.
Ik antwoord maar want Redefine slaapt misschien al: Dat ging over het winnende Duitse doelpunt tijdens de WK-finale van 1974.quote:
Nee iemand hier zei ook een keer ingetuind tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik antwoord maar want Redefine slaapt misschien al: Dat ging over het winnende Duitse doelpunt tijdens de WK-finale van 1974.
'We zijn niet in ingetuind vriend' Dat is natuurlijk de echte quote.quote:
Oh daar heb ik geen idee vanquote:Op zondag 12 januari 2025 00:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee iemand hier zei ook een keer ingetuind toch
Het is in totaal 104x gebruikt in ESF zie ik. Meestal als ‘ludieke’ reactie in het liveshow-topic trouwensquote:Op zondag 12 januari 2025 00:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee iemand hier zei ook een keer ingetuind toch
En dan houden we er mee op hier in Basel. Nou, curieus, hoe Zweden hier met enige steun van de vakjury de verrassende overwinning in de wacht sleept.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:05 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Zijn we vannacht in VBL veranderd?
Alleen dan wel vertellen dat Schotland niet onafhankelijk meedoet.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan houden we er mee op hier in Basel. Nou, curieus, hoe Zweden hier met enige steun van de vakjury de verrassende overwinning in de wacht sleept.
Hugo Walker als commentator bij een ESF zou ook wel wat zijn.
Dit is toch VBLquote:Op zondag 12 januari 2025 09:05 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Daarom kreeg psv gisteren ook een gratis penalty tegen AZ. Anders zou het gat nog maar 3 punten zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:28 schreef Strani het volgende:
Fucking NOS zeg Ajax heb matig gespeeld ze hebbe gewonnen toch wat dan matig met je kut-RKC
Die gaan huilen as we weer op het museumplijn staan mezenalle in mei.
Europese Sport Fans toch?quote:Op zondag 12 januari 2025 09:05 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Van VBL zeker!quote:Op zondag 12 januari 2025 13:10 schreef BillDauterive het volgende:
Nog even lunchen en dan ga ik zo naar een FOK! meet.
Van MUZ, van Top 2000quote:
Veel plezier! Ik kan er helaas niet bij zijn vandaag.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van MUZ, van Top 2000Eens kijken of ik weer stiekem een songfestivalliedje in de karaoke-queue kan zetten. Vorig jaar was dat Cha Cha Cha en toen danste iedereen vrolijk mee
VBL is tegenwoordig toch meer dat je je clubvoorkeur uit op FOK, door met het IQ van een bord Brinta in het topic van een andere club te gaan trollen?quote:Op zondag 12 januari 2025 11:28 schreef Strani het volgende:
Fucking NOS zeg Ajax heb matig gespeeld ze hebbe gewonnen toch wat dan matig met je kut-RKC
Die gaan huilen as we weer op het museumplijn staan mezenalle in mei.
Veel plezierquote:Op zondag 12 januari 2025 13:10 schreef BillDauterive het volgende:
Nog even lunchen en dan ga ik zo naar een FOK! meet.
Leuk!! Veel plezierquote:Op zondag 12 januari 2025 13:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van MUZ, van Top 2000Eens kijken of ik weer stiekem een songfestivalliedje in de karaoke-queue kan zetten. Vorig jaar was dat Cha Cha Cha en toen danste iedereen vrolijk mee
Veel plezierquote:Op zondag 12 januari 2025 13:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vooral Ajax Redden!!quote:Op zondag 12 januari 2025 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom kreeg psv gisteren ook een gratis penalty tegen AZ. Anders zou het gat nog maar 3 punten zijn.
Dit klinkt niet heel veel anders dan veel voetbalgesprekkenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
VBL is tegenwoordig toch meer dat je je clubvoorkeur uit op FOK, door met het IQ van een bord Brinta in het topic van een andere club te gaan trollen?
Mja, dan moeten ze wel scoren.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Ah, hier is het VBL-topic. Feyenoord is wel sterker.
Nietquote:Op zondag 12 januari 2025 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is al heel lang geleden.
Feyenoord krijgt een penalty in de Kuip.quote:
Op eigen doelquote:Op zondag 12 januari 2025 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt een penalty in de Kuip.
Was wel een makkelijke hoorde ik.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt een penalty in de Kuip.
Al de derde dit weekend.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Was wel een makkelijke hoorde ik.
Maar zit maar reacties die standaard op social media staan te herkauwen
Lordi ging lekker, de kneu wat minder.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat is 'de kneu'?quote:Op zondag 12 januari 2025 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lordi ging lekker, de kneu wat minder.
Zijn Gwen en Kylie hier goedgekeurd?
Vorig jaar ergens.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:23 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat we gewekt zijn door onze wekdienst?
Matig aanbod inderdaad, als ze niet eens de nummer 15 van het ESF 1975 hadden.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
Het blijft stom dat ze geen Joy Fleming in de keuzelijst hadden bij de karaoke. Dat was echt een liedje geweest waarvan iedereen hem zou herkennen na een halve minuut.
Laatste bezoek was 82 dagen geleden.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:23 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat we gewekt zijn door onze wekdienst?
Misschien kunnen we met rituelen en offers in elk geval Epiales oproepen?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laatste bezoek was 82 dagen geleden.
Heb je een nieuwe baan?quote:Op maandag 13 januari 2025 12:43 schreef Troel het volgende:
Zo, ik ben weer volledig goedgekeurd en mag morgen en woensdag mijn laatste werkdagen bij mijn huidige baas gaan doen
Veel plezierquote:
Weet je al wanneer je weer onder het mes moet of is dat nog afhankelijk van je herstel?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik ga binnenkort een paar uurtje in de week werken tot ik weer onder het mes ga.
Daarna verder kijken qua werk hoe ik dan weer opbouw.
Zoals het nu voor staat wordt het maart. Ik ben al een jaar bezig met dit traject.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je weer onder het mes moet of is dat nog afhankelijk van je herstel?
Ja, dat is wel heel erg kut. Is het na de operatie in maart klaar of moet je dan nog meer?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zoals het nu voor staat wordt het maart. Ik ben al een jaar bezig met dit traject.
Als ik in oktober niet ziek was geweest dan had ik de operatie al gehad.
Dan is het voor even wel klaar. Ik heb wel nog wat controles na de operatie.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel erg kut. Is het na de operatie in maart klaar of moet je dan nog meer?
Feliquote:
Je ziet er goed uit in het blauwquote:
Ben je charme offensief begonnenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Boh je bent meteen een (nog) stuk aantrekkelijker nu dat je macht hebt
Jeweetogquote:Op maandag 13 januari 2025 13:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je charme offensief begonnen
Ik herken van anderhalf jaar terugquote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik herken van anderhalf jaar terug
Tijdens F1 weekend is het elk weekend een ontgroening.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, de ontgroening is mooi onderweg nu!
Ik had de mijne in 2013 en toen ging het er ook wel heftig aan toe.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijdens F1 weekend is het elk weekend een ontgroening.
Kunnen we dat ergens terugvinden?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had de mijne in 2013 en toen ging het er ook wel heftig aan toe.
Ik betwijfel het want dat was een tijdelijk subforum (KON - In verband met de troonswisseling). Pas iets later ben ik in GC gaan modden.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen we dat ergens terugvinden?
Haha waarom, misschien word je nog eens blauwquote:Op maandag 13 januari 2025 13:57 schreef Troel het volgende:
Ik trek me als nooit-blauw-geweest wel even terug
Ik deed dat pas na mijn werkdag, dus effe geduldquote:Op maandag 13 januari 2025 14:04 schreef Strani het volgende:
Ik vind wel dat @:meke heel traag is met sluiten van topicsJe moet áltijd scherp zijn hè.
Dat was al helemáál onacceptabelquote:Op maandag 13 januari 2025 14:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik deed dat pas na mijn werkdag, dus effe geduld
Je kan eventueel dat stukje “die we nooit hebben gehad” verwijderen.quote:
Staat je leuk, dat blauwquote:
Ja zou eigenlijk wel hotpink willen maarjaquote:Op maandag 13 januari 2025 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Toch staat paars je beter
Als ze me helemaal achter na gaat krijgt ze mijn kleurtjequote:Op maandag 13 januari 2025 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Toch staat paars je beter
Ja, ik ben hier helemaal niet blij mee. Veel te veel blauwquote:Op maandag 13 januari 2025 17:47 schreef Cyan9 het volgende:
We hebben straks meer mods in deze SC dan..
Ja straks mogen we allemaal dingen niet meer.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier helemaal niet blij mee. Veel te veel blauw
Zo’n politiestaatquote:Op maandag 13 januari 2025 19:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja straks mogen we allemaal dingen niet meer.
Nee ja hoe heet het allemaal, ik bedoelde dat ik nu niet meer de beste mod die we nooit hebben gehad benquote:
Ik ben gewoon corrupt hoor, no worries!quote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oh gelukkig, net als de rest dusquote:Op maandag 13 januari 2025 19:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben gewoon corrupt hoor, no worries!
Maar ik ben er ook nog als niet-blauwe!quote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klopt. Gooi er een extra verjaardagsTT tegenaan en het is weer in ordequote:Op maandag 13 januari 2025 19:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben gewoon corrupt hoor, no worries!
Als jij nou even heel spontaan diezelfde zin plaatst, maar dan zonder dat stukje, kan ze die gewoon weer opnemen alsof er nooit iets anders heeft gestaanquote:Op maandag 13 januari 2025 14:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan eventueel dat stukje “die we nooit hebben gehad” verwijderen.
I am blue la die da.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb jij weer 12 topics geopend die gesloten moesten worden?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:04 schreef Strani het volgende:
Ik vind wel dat @:meke heel traag is met sluiten van topicsJe moet áltijd scherp zijn hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
Nog een update over mijn moeder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik kan gewoon posts aanpassen tegenwoordigquote:Op maandag 13 januari 2025 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij nou even heel spontaan diezelfde zin plaatst, maar dan zonder dat stukje, kan ze die gewoon weer opnemen alsof er nooit iets anders heeft gestaan
Dat klopt, maar dan zou het toch niet echt zijn hequote:Op maandag 13 januari 2025 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan gewoon posts aanpassen tegenwoordig
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
Nog een update over mijn moeder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ah, gefeliciteerd! Perfecte timing danquote:Op maandag 13 januari 2025 20:49 schreef Redefine het volgende:
Maar gelukkig vandaag ook positief nieuws voor mijzelf. Vandaag een gesprek met leidinggevende. Ze gaan de afdeling aanpassen, waardoor er een nieuwe functie vrijkomt. Dat is deels dezelfde functie als ik nu doe, maar dan een stuk inhoudelijker. En ze wilden mij graag daarvoor hebben. Aangezien ik zelf al een gesprek zou inplannen met mijn leidinggevende om het over de toekomst te hebben en dit aansluit bij de kant die ik op wil, heb ik ja gezegd.
Dus ik heb een nieuwe functieEn zelf niet eens om hoeven vragen
Gaaf zegquote:Op maandag 13 januari 2025 20:49 schreef Redefine het volgende:
Maar gelukkig vandaag ook positief nieuws voor mijzelf. Vandaag een gesprek met leidinggevende. Ze gaan de afdeling aanpassen, waardoor er een nieuwe functie vrijkomt. Dat is deels dezelfde functie als ik nu doe, maar dan een stuk inhoudelijker. En ze wilden mij graag daarvoor hebben. Aangezien ik zelf al een gesprek zou inplannen met mijn leidinggevende om het over de toekomst te hebben en dit aansluit bij de kant die ik op wil, heb ik ja gezegd.
Dus ik heb een nieuwe functieEn zelf niet eens om hoeven vragen
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:50 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Het is niet alleen maar positief geweest (maar dat is nergens), want heb afgelopen jaar twee echt totaal kansloze collega's gehad. Die waren gewoon volkomen ongeschikt. Dus dat was een enorm drukke periode. Maar desondanks was ook toen die waardering er ook en ook toen was het alsnog met veel plezier werken.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Gaaf zeg![]()
![]()
Ik ben echt plaatsvervangend blij met je overstap naar dit bedrijf destijds, het is volgens mij alleen maar positief nieuws sindsdien
@Meke die misbruik zou maken van haar macht? Dat zou ze echt noo... nee ik krijg het gewoon niet geloofwaardig uit mijn toetsenbordquote:Op maandag 13 januari 2025 20:52 schreef Strani het volgende:
@:Meke gaat deze post aanpassen om te zeggen dat ze raarste mod op FOK! is.
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dit zou ik nooit doen, slechts een note gezet wegens crewbashingquote:Op maandag 13 januari 2025 20:52 schreef Strani het volgende:
@:Meke gaat deze post aanpassen om te zeggen dat ze raarste mod op FOK! is.
Hoezo, je hebt 'm toch aangepast?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit zou ik nooit doen, slechts een note gezet wegens crewbashing
Zo kennen we je weerquote:Op maandag 13 januari 2025 21:02 schreef Strani het volgende:
* Gaat ondertussen @:meke pas écht bashen via Whatsapp want dat is buiten FOK! en dan mag het gewoon
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:58 schreef Meke het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:26 schreef Meke het volgende:
Wilde toch nog eerbetoon voor de vorige dus heb het gecombineerd
En als ik dan afscheid neem hoeft alleen maar de (n)ooit weer tussen haakjes, mooi futureproofquote:Op maandag 13 januari 2025 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Dat spaart weer wat ontwenningsverschijnselen uit!
Bij sommige mensen vraag ik me af en toe af hoe die mensen überhaupt langer dan een maand of 3 een baan kunnen behouden..quote:Op maandag 13 januari 2025 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is niet alleen maar positief geweest (maar dat is nergens), want heb afgelopen jaar twee echt totaal kansloze collega's gehad. Die waren gewoon volkomen ongeschikt. Dus dat was een enorm drukke periode. Maar desondanks was ook toen die waardering er ook en ook toen was het alsnog met veel plezier werken.
En nu alweer een klein halfjaar twee collega's erbij die wel wat kunnen en die anderen zijn weg, dus ook dat scheelt weer
Grom.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:02 schreef Strani het volgende:
* Gaat ondertussen @:meke pas écht bashen via Whatsapp want dat is buiten FOK! en dan mag het gewoon
Wie is de mod was zo leuk. Beetje kloten in de SC ermee, altijd goed.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:30 schreef Meke het volgende:
Ik zit even te kijken naar de datum van de vorige quote van Fred, dat is dit jaar vijf (!) jaar geledenWie is de Mod
![]()
Neem aan dat er een extra groot feestje komt voor jullie jubileum@:cyan9, @:H_T en @:momo
Ja ik vond dat echt heel leuk! Maar dacht ook dat jullie er eentje zouden kiezen en volgens mij hadden iig Cyan en Momo allebei gezegd dat ze gingen solliciteren en die keuze leek me zo moeilijkquote:Op maandag 13 januari 2025 22:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie is de mod was zo leuk. Beetje kloten in de SC ermee, altijd goed.
@Meke we moeten nog wel even onze tarieven gelijk trekkenquote:
Feli Blauwuh Mekuhquote:
Hoe was het boulderen?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
@:Meke we moeten nog wel even onze tarieven gelijk trekken
Hadden we ineens vijf mods. Was wel nodig ookquote:Op maandag 13 januari 2025 23:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vond dat echt heel leuk! Maar dacht ook dat jullie er eentje zouden kiezen en volgens mij hadden iig Cyan en Momo allebei gezegd dat ze gingen solliciteren en die keuze leek me zo moeilijk![]()
En toen was het ineens een drieling
Leuk, maar ook intensquote:Op maandag 13 januari 2025 23:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe was het boulderen?
Geen idee wat dat is eigenlijk
Edit: inmiddels wel![]()
![]()
Deed je een introles? Of cursus of iets?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk, maar ook intensIk heb me beperkt tot de routes van level 1 en bij meerdere de top gehaald
Bij andere kreeg ik het niet eens voor elkaar om te starten
Mijn handen verloren wel snel kracht en grip en ik begin mijn armen te voelen, dus dat kan nog wat worden morgen
Wat een gedoe.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:04 schreef Redefine het volgende:
Sta ondertussen alweer te wachten op mijn bus. Van de vijf keer dat ik in het nieuwe jaar m moest hebben is die nu dus voor de vierde keer een halfuur of langer te laat... Gisteren was de uitzondering, toen was het slechts vijf minuten. Maar toen was er een ongeluk gebeurd en reed de bus verkeerd (waardoor die moest keren) en er alsnog een uur vertraging was![]()
Morgen maar eens kijken of de bus van een halfuur eerder wel rijdt. Als die dan niet lijkt te komen, dan kan ik nog wel met een collega meerijden.
Ja. Waarbij het ook heel sterk lijkt dat die van 7.30 bijna dagelijks wordt geschrapt. Want daar staat nooit bij dat die rijdt volgens de informatie steeds op tijd. Terwijl voor die van 8.00 wel vertraging opgegeven wordt (vandaag ook alweer een kwartier vertraging).quote:
Neequote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Deed je een introles? Of cursus of iets?
Het wil alleen nog niet zo lukken, om de Vrede te bewaren!quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het wil alleen nog niet zo lukken, om de Vrede te bewaren!
FB / Waarom zijn de Hannah topics verwijderd?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:28 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een vermoeden dat we in Nws moeten zijn.
Bij jullie is het erger dan hier met de overgang naar qbuzzquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:04 schreef Redefine het volgende:
Sta ondertussen alweer te wachten op mijn bus. Van de vijf keer dat ik in het nieuwe jaar m moest hebben is die nu dus voor de vierde keer een halfuur of langer te laat... Gisteren was de uitzondering, toen was het slechts vijf minuten. Maar toen was er een ongeluk gebeurd en reed de bus verkeerd (waardoor die moest keren) en er alsnog een uur vertraging was![]()
Morgen maar eens kijken of de bus van een halfuur eerder wel rijdt. Als die dan niet lijkt te komen, dan kan ik nog wel met een collega meerijden.
Hannah topics?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
FB / Waarom zijn de Hannah topics verwijderd?
Ik wist niet ah blauwe bessen zulke rare dingen deden met FOK! usersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:40 schreef Momo het volgende:
Dood, levend, gedoxxt, gestalkt, gekloond
Eens.quote:
Nou zeg dat, had mooi wat leesvoer tussen het werken doorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:27 schreef NailQueen het volgende:
Fascinerend dit. Ik moet vaker buiten de esf/muziek/tv forums komen
[ afbeelding ]
Mijn schermtijd was gisteren belachelijk hoogquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou zeg dat, had mooi wat leesvoer tussen het werken door
Het gaat nu nergens meer over. Wel duidelijk dat er veel dingen niet kloppen, maar denk niet dat we er ooit achter komen hoe het zit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:50 schreef NailQueen het volgende:
Onze Momo probeert de sfeer nog te sussen.
Veel topics die in FB zijn geopend zijn wegquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:59 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is wel bizar idd, en dan baseer ik me alleen op het topic in de vergaarbak. Zoiets hebben we in jaren (gelukkig).
Eens in FB verder lezen...
Die andere oranje (man) ook al, zal wel aan de kleur liggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:18 schreef NailQueen het volgende:
Wat is die oranje toch een vervelend type.
Ik kwam er vandaag achter dat er een Vergaarbak-subforum wasquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:13 schreef Strani het volgende:
Oh, ik heb weer van alles gemist. Goed, eens even kijken.
Ik wist het ook niet!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag achter dat er een Vergaarbak-subforum was![]()
Misschien moeten we ook iets in scene zetten over één van de ESF-ersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb me er stiekem wel een beetje mee vermaakt, dat hele verhaal lezen. Bizar allemaal.
Ik was toe aan wat nieuws!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet!
En jezus Ari wat heb je gedaan
Nee, dat kost me dan weer te veel energie.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook iets in scene zetten over één van de ESF-ersEen prima publiciteitsstunt voor ESF
Ja oké je hebt ook wel gelijk, ben nou al moe.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, dat kost me dan weer te veel energie.
Het is niet kort en pittig!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar het hoeft toch niet meteen kort en pittig!?
Een kort pittige cactus?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is niet kort en pittig!
Ik sta voor veel dingen open, maar niet voor kort en pittig!
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is niet kort en pittig!
Ik sta voor veel dingen open, maar niet voor kort en pittig!
Ik ga tegenwoordig helemaal los op Copilot en ChatGPT. Eigenlijk vooral werkgerelateerd, maar ik vond het ook wel leuk om een nieuwe UI te genererenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]Nee hoor, leuke UI en je haar staat je ook goed
Ik kijk nu toevallig naar RTL4, Boulevard, en daar waren ze net een brand aan het blussen in een huis in LA.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
Ik zit te kijken naar First Dates op NPO 1 Extra en één jongen daar is zó inhoudloos. Een prima voorbeeld van het licht brandt maar er is niemand thuis.
Nou dat hopen we dan maar hèquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk nu toevallig naar RTL4, Boulevard, en daar waren ze net een brand aan het blussen in een huis in LA.
Ook een prima voorbeeld van het licht brandt maar er is niemand thuis.
Dat moest nog even geheim blijvenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Strani het volgende:
Hoewel een verhaal dat @:redefine is ontvoerd door een Saoedische prinses en wordt gedwongen om met haar te trouwen wel héél sappig is.
Ja maar hij heeft al sinds vanochtend niks laten weten en hij zou vandaag proberen te ontsnappen uit het paleis om naar de ambassade te vluchten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat moest nog even geheim blijven
Alweer?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Strani het volgende:
Hoewel een verhaal dat @:redefine is ontvoerd door een Saoedische prinses en wordt gedwongen om met haar te trouwen wel héél sappig is.
Nou ja sinds hij op een Saoedische website voor single mannen staat is het inderdaad wel vrij vaak raak.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alweer?
Wel iets bedenken dat nog niet echt gebeurd is dan.
Hij heeft inmiddels een heel harem? Ja dan heeft hij wel een bus nodigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja sinds hij op een Saoedische website voor single mannen staat is het inderdaad wel vrij vaak raak.
Ik ben meestal ook niet goed in veranderingen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, dit gaat wel even wennen zijn hoor
Ok! Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben meestal ook niet goed in veranderingen.
Als ik dit kan handelen, kun jij het ook
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels een heel harem? Ja dan heeft hij wel een bus nodig
Ik heb even onderzoek gedaan en hij is aangemeld vanaf een Spaans IP adres. Dat brengt ons dus nog geen stap verderquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]Nee hij wordt steeds ontvoerd en ontsnapt dan telkens weer. Tot nu toe, in elk geval.
Hij heeft zichzelf ook helemaal niet op die website gezet. Ik zou niet weten wie dat wel gedaan heeft. Echt niet.
Goh nee dat helpt inderdaad totaal niet. Vreemd hoor!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb even onderzoek gedaan en hij is aangemeld vanaf een Spaans IP adres. Dat brengt ons dus nog geen stap verder
Ik heb een aantal jaar contact gehad met derde partijen om prijsjes te regelen voor MOL en ESF! Dat deden we vanuit het PR crew forum. In eerste instantie was ik al paars omdat we wat andere dingen aan het bespreken waren omtrent PR, maar gebleven vanwege die bordspellen. Die regel ik het afgelopen jaar eigk al niet meer dus op zich kan ik wel weer van het paars af, maar is gewoon nog niet gebeurdquote:Op maandag 13 januari 2025 18:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk paars? #durftevragen
Oh ja die, je signature dusquote:Op maandag 13 januari 2025 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ja hoe heet het allemaal, ik bedoelde dat ik nu niet meer de beste mod die we nooit hebben gehad ben![]()
FUCK the EBU houd ik gewoon hoor
Je moet je dromen en wensen voor je eigen leven niet op anderen projecteren hequote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:39 schreef Strani het volgende:
Alleen een beetje jammer dat jij constant oneerbare voorstellen als berichten stuurtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja sinds hij op een Saoedische website voor single mannen staat is het inderdaad wel vrij vaak raak.
Het antwoord is zoals altijd weer @Strani.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb even onderzoek gedaan en hij is aangemeld vanaf een Spaans IP adres. Dat brengt ons dus nog geen stap verder
Nu toch ook geregeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar contact gehad met derde partijen om prijsjes te regelen voor MOL en ESF! Dat deden we vanuit het PR crew forum. In eerste instantie was ik al paars omdat we wat andere dingen aan het bespreken waren omtrent PR, maar gebleven vanwege die bordspellen. Die regel ik het afgelopen jaar eigk al niet meer dus op zich kan ik wel weer van het paars af, maar is gewoon nog niet gebeurd![]()
Hehehe.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:58 schreef BillDauterive het volgende:
Gewoon voor alle zekerheid ook meteen de bloem die doet alsof ze Hannah is, bannen. Dat is geen gemis