Ben je charme offensief begonnenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Boh je bent meteen een (nog) stuk aantrekkelijker nu dat je macht hebt
Jeweetogquote:Op maandag 13 januari 2025 13:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je charme offensief begonnen
Ik herken van anderhalf jaar terugquote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik herken van anderhalf jaar terug
Tijdens F1 weekend is het elk weekend een ontgroening.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, de ontgroening is mooi onderweg nu!
Ik had de mijne in 2013 en toen ging het er ook wel heftig aan toe.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijdens F1 weekend is het elk weekend een ontgroening.
Kunnen we dat ergens terugvinden?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had de mijne in 2013 en toen ging het er ook wel heftig aan toe.
Ik betwijfel het want dat was een tijdelijk subforum (KON - In verband met de troonswisseling). Pas iets later ben ik in GC gaan modden.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen we dat ergens terugvinden?
Haha waarom, misschien word je nog eens blauwquote:Op maandag 13 januari 2025 13:57 schreef Troel het volgende:
Ik trek me als nooit-blauw-geweest wel even terug
Ik deed dat pas na mijn werkdag, dus effe geduldquote:Op maandag 13 januari 2025 14:04 schreef Strani het volgende:
Ik vind wel dat @:meke heel traag is met sluiten van topicsJe moet áltijd scherp zijn hè.
Dat was al helemáál onacceptabelquote:Op maandag 13 januari 2025 14:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik deed dat pas na mijn werkdag, dus effe geduld
Je kan eventueel dat stukje “die we nooit hebben gehad” verwijderen.quote:
Staat je leuk, dat blauwquote:
Ja zou eigenlijk wel hotpink willen maarjaquote:Op maandag 13 januari 2025 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Toch staat paars je beter
Als ze me helemaal achter na gaat krijgt ze mijn kleurtjequote:Op maandag 13 januari 2025 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Toch staat paars je beter
Ja, ik ben hier helemaal niet blij mee. Veel te veel blauwquote:Op maandag 13 januari 2025 17:47 schreef Cyan9 het volgende:
We hebben straks meer mods in deze SC dan..
Ja straks mogen we allemaal dingen niet meer.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier helemaal niet blij mee. Veel te veel blauw
Zo’n politiestaatquote:Op maandag 13 januari 2025 19:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja straks mogen we allemaal dingen niet meer.
Nee ja hoe heet het allemaal, ik bedoelde dat ik nu niet meer de beste mod die we nooit hebben gehad benquote:
Ik ben gewoon corrupt hoor, no worries!quote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oh gelukkig, net als de rest dusquote:Op maandag 13 januari 2025 19:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben gewoon corrupt hoor, no worries!
Maar ik ben er ook nog als niet-blauwe!quote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klopt. Gooi er een extra verjaardagsTT tegenaan en het is weer in ordequote:Op maandag 13 januari 2025 19:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben gewoon corrupt hoor, no worries!
Als jij nou even heel spontaan diezelfde zin plaatst, maar dan zonder dat stukje, kan ze die gewoon weer opnemen alsof er nooit iets anders heeft gestaanquote:Op maandag 13 januari 2025 14:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan eventueel dat stukje “die we nooit hebben gehad” verwijderen.
I am blue la die da.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb jij weer 12 topics geopend die gesloten moesten worden?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:04 schreef Strani het volgende:
Ik vind wel dat @:meke heel traag is met sluiten van topicsJe moet áltijd scherp zijn hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
Nog een update over mijn moeder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik kan gewoon posts aanpassen tegenwoordigquote:Op maandag 13 januari 2025 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij nou even heel spontaan diezelfde zin plaatst, maar dan zonder dat stukje, kan ze die gewoon weer opnemen alsof er nooit iets anders heeft gestaan
Dat klopt, maar dan zou het toch niet echt zijn hequote:Op maandag 13 januari 2025 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan gewoon posts aanpassen tegenwoordig
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
Nog een update over mijn moeder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ah, gefeliciteerd! Perfecte timing danquote:Op maandag 13 januari 2025 20:49 schreef Redefine het volgende:
Maar gelukkig vandaag ook positief nieuws voor mijzelf. Vandaag een gesprek met leidinggevende. Ze gaan de afdeling aanpassen, waardoor er een nieuwe functie vrijkomt. Dat is deels dezelfde functie als ik nu doe, maar dan een stuk inhoudelijker. En ze wilden mij graag daarvoor hebben. Aangezien ik zelf al een gesprek zou inplannen met mijn leidinggevende om het over de toekomst te hebben en dit aansluit bij de kant die ik op wil, heb ik ja gezegd.
Dus ik heb een nieuwe functieEn zelf niet eens om hoeven vragen
Gaaf zegquote:Op maandag 13 januari 2025 20:49 schreef Redefine het volgende:
Maar gelukkig vandaag ook positief nieuws voor mijzelf. Vandaag een gesprek met leidinggevende. Ze gaan de afdeling aanpassen, waardoor er een nieuwe functie vrijkomt. Dat is deels dezelfde functie als ik nu doe, maar dan een stuk inhoudelijker. En ze wilden mij graag daarvoor hebben. Aangezien ik zelf al een gesprek zou inplannen met mijn leidinggevende om het over de toekomst te hebben en dit aansluit bij de kant die ik op wil, heb ik ja gezegd.
Dus ik heb een nieuwe functieEn zelf niet eens om hoeven vragen
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:50 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Het is niet alleen maar positief geweest (maar dat is nergens), want heb afgelopen jaar twee echt totaal kansloze collega's gehad. Die waren gewoon volkomen ongeschikt. Dus dat was een enorm drukke periode. Maar desondanks was ook toen die waardering er ook en ook toen was het alsnog met veel plezier werken.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Gaaf zeg![]()
![]()
Ik ben echt plaatsvervangend blij met je overstap naar dit bedrijf destijds, het is volgens mij alleen maar positief nieuws sindsdien
@Meke die misbruik zou maken van haar macht? Dat zou ze echt noo... nee ik krijg het gewoon niet geloofwaardig uit mijn toetsenbordquote:Op maandag 13 januari 2025 20:52 schreef Strani het volgende:
@:Meke gaat deze post aanpassen om te zeggen dat ze raarste mod op FOK! is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |